Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-06-10

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam confectioner produs la comanda

    Angajam personal ! Avem nevoie de o colega pt realizarea produselor pe comanda. Salariu de pornire 4000ron net( cu posibilitatea de marire dupa 3 luni) + contract de munca nedeterminat. Căutăm persoană pentru finalizarea produsului( scos din proba si finalizat). Printre beneficiile pe care ți le oferim se numără plata orelor suplimentare și weekendurile plătite extra, în cazul în care dorești să lucrezi în plus: ziua de weekend- 300ron 8h , ora suplimentara 30ron

  • 9

    head chef, sous chef & demis chef - gastro pub chain, Kenmare Ireland

    Urgently looking for head chef, sous chef & demis chef - gastro pub chain located in Kenmare Ireland For one of our clients, a very busy gastro pub located in Kenmare/Ireland , we are urgently looking for head chef, sous chef & commis/demis chef with immediate start ; we can provide work permit for Non Eu jobseekers Terms of employment: 2 years contract ; 45-48 hours /week depending the season ; accommodation provided into a single room at a cost of 90 euro /week ; meals provided on duty ; salaries are depending on experience : head chef 45-50 k gross/year , sous chef 38-40 k gross/year , demis chef 30 k gross/year REQUIREMENTS: Min 2-3 year experience into a similar position into a busy gastro pub or casual dining restaurant; experience in preparing European and International cuisine; a very good English required To register please forward your Curriculum Vitae by email at ; G&G RECRUITMENT MICHELIN & ELITE HOSPITALITY RECRUITMENT www.ihrc.ro OVER 23 YEARS EXPERIENCE IN: RECRUITMENT SELECTION CONSULTANCY EMPLOYMENT AGENCY-HOTEL OPENINGS IMMIGRATION STAFF FOR EVENTS & OUTSOURCE STAFF OVERSEAS RECRUITMENT HEAD HUNTING CHEFS JOBS PERMANENT JOBS IN ROMANIA-UK- IRELAND CHANNEL ISLAND CRUISE LINES

  • Consilier amanet și schimb valutar

    Candidatul Ideal Studii medii: obligatoriu deținerea diplomei de Bacalaureat; Cuno tin e d operare PC; Abilități bune de lucru cu cifrele, abilități de calcul; Să fie sociabil și să-i placă lucru cu oamenii; Abilită i foarte bune d comunicare și negociere; Sa fie organizat, punctual și să dețină o atenție sporită la detalii; Perseverență și dorință d colaborare pe termen îndelungat; Sa fie empatic, cu atitudine pozitivă și cu prezență plăcută; Dornic de a lucra într-o echipă, dar totodată concentrat pe realizarea obiectivelor individuale; Experiența nu este necesară, însă dacă ai mai lucrat cu numerar, poate reprezenta un avantaj; Descrierea jobului Responsabilități: Verificarea și evaluarea garanțiilor primite (obiecte din aur, argint, electronice); Consilierea clienților în vederea vânzarii bijuteriilor din aur prin recomandări individualizate; Efectuarea operațiunilor de schimb valutar; Întocmirea documentelor pentru acordarea împumuturilor; Consilierea clienților în funcție de nevoile acestora și prezentarea serviciilor oferite de către societatea noastră; Efectuarea zilnică a operațiunilor de casă; Efectuarea plăților și a încasărilor; Arhivarea corespunzătoare a documentelor generate în urma operațiunilor. Beneficii: Salariu NET începand cu 3.500 RON; Comisioane și bonusuri de perfomanță, care pot majora substanțial partea salarială; Salariul și bonusurile sunt plătite integral în contul tău prin virament bancar. Taxele aferente salariului sunt plătite întotdeauna la timp, astfel acest lucru contând la eventualele contractări de împrumuturi; Tichete de masă, tichete cadou cu ocazia diverselor sărbători; Dacă dorești să faci ture suplimentare, acestea sunt compensate în bani, astfel majorând considerabil salariul net; Decontarea transportului la și de la locul de muncă; Grilă de majorări periodice garantate; Perioadă de training asigurată și plătită de către societate, astfel lipsa experienței nu reprezintă un dezavantaj; Discount de angajat la achiziția de produse din magazinele companiei noastre; Prețuri preferențiale pentru serviciile financiare în agențiile noastre; Concediu de odihna legal - 21 de zile lucrătoare și zile de concediu de odihnă suplimentare în funcție de vechimea acumulată în societatea noastră; Program de lucru flexibil (două zile lucrate cu doua zile libere); Oportunități reale de promovare; Echipă tânără, dinamică și calificată, pe care te poți baza, și care iți va răspunde rapid și cu profesionalism la orice solicitare; Abonament medical la clinica privată Medlife cu multiple beneficii (consultații și analize gratuite, ecografii/radiografii, reduceri și oferte pentru diverse proceduri medicale, internări, medicamente, analize) acordat gratiut de către societate.

  • Te cautam - asistent manager si nu numai

    Federatia PUBLISIND este o organizatie non profit, structurata pe sindicate si organizata intern in regiuni si domenii de activitate. In cadrul federatiei, se pot afilia sindicate care adera consimtit la statut, din diferite domenii de activitate (administratie publica, mediu, asistenta sociala, penitenciare, justitie etc.). Mai multe informatii poti regasi pe . Chiar recomandam sa dai click, inainte sa ne vedem. Activitatea noastra concreta consta in sustinerea drepturilor si intereselor membrilor sai la toate nivelele, prin diverse strategii specifice si planuri de lucru (incheiere si negociere contracte colective de munca, organizare actiuni de protest, organizare diferite activitati de profil, reprezentare in instanta pe diferite spete, negociere incheiere oferte dedicate cu parteneri din telefonie mobila, medical, corespondenta cu partenerii de dialog social etc.). Cautam acea persoana cheie care are atat dorinta cat si capacitatea sa inteleaga activitatea noastra dinamica, sa identifice probleme si sa gaseasca solutii, sa rezolve in termene scurte diferite taskuri (realizabile), sa isi poata asuma luarea unei decizii in situatii critice. Sa realizeze atat o situatie baza de date in Excel cu sortari, formule si filtrari, dar si sa realizeze un articol de interes pe subiecte reprezentative. Si bineinteles, sa se ridice cel putin la nivelul colegei noastre care a pornit in aventura bebelusiei de acum cateva luni. Ne consideram diferiti, prin modul nostru de relationare in cadrul echipei de coordonare a federatiei. Suntem prietenosi, transparenti, deschisi la idei si la nou, avem grupuri de Whatsapp prin care pastram legatura in mod direct, comunicam prieteneste si nu sarim la a gasi vinovati. Facem glume si primim glume. Avem personalitate puternica si la fel ne dorim sa fii si tu. Ne intereseaza sa functionam intr-un mediu placut, sa rezonam, sa ne intelegem si sa accteptam ca putem fi diferiti, dar cu acelasi obiectiv comun. Nu stim exact cum o sa decurga prima zi, dar din zise , totul va decurge natural si activitatile vor veni de la sine. Ce ne vine acum in minte ca vei face: redirectionare mailuri de interes catre sindicatele afiliate intocmire adrese emailuri pe anumite teme realizare articole scurte comunicate de presa arhivarea si organizarea documentelor interne participarea la intalniri si redactarea minutelor situatii evidente baze de date in Excel diferite activitati de secretariat si contabilitate gestionarea corespondentei si a comunicarii interne externe Nu stim exact cine esti, dar cine si cum ne-am dori sa fii: o persona proactiva, energica si flexibila, deschisa la provocari cu abilitati in comunicare si organizare cu capacitatea de a lucra eficient sub presiune (cuvanul cheie al secolului nostru) cu dorinta de a rezolva probleme rapid, dar cu accent pe calitate cu cunostinte solide de operare PC (Microsoft Office, Excel, eventual un program de grafica) cu capacitatea de a te autoevalua corect, noi suntem dornici inclusiv sa te invatam acolo unde consideri ca ar trebui lucrat Ce iti oferim in prima faza, dar cu un semn de intrebare functie de evolutia si adaptarea ta alaturi de noi: oportunitatea de a ne cunoaste (o sa ne dai dreptate) oportunitatea de a invata foarte multe din domeniul nostru participarea la proiecte interesante traininguri si programe de dezvoltare personala si profesionala abonament la servicii medicale (Medlife) telefon la abonament la telefonie mobila laptop abonament la mijloc de transport in comun (sau 50 litri combustibil lunar) un salariu net de 3000 lei, cu posibilitatea de marire dupa reevaluare la 3 luni interval flexibil a celor 8 ore program de lucru:) Vrem si am insista pe o perioada de proba (platita) timp de o luna, pentru a fi deschisi si sinceri in ceea ce priveste relationarea dintre noi. Ne dorim sa rezonam! Daca te regasesti in cele descrise mai sus, daca si tu vrei sa ne cunosti, asteptam sa aplici cu un email la . Si cu un CV atasat, sincer si fara floricele.

  • 9

    Angajam agenti de securitate pt Colosseum mall tarif 14lei h

    Conditii: -PENTRU magazin - studii ,minim 8clase -vârsta maximă 60 ani - experienta pe un post similar - constituie avantaj, Beneficii: -Salariu 14 lei h - siguranta locului de munca, - training de specialitate pentru o cat mai buna adaptare la specificul activitatii, - reale posibilitati de promovare. -Garantam resepectarea contractului de munca si punctualitate salariala. Mai multe detalii la tel. alexandru

  • 32

    Camerista/Valet/Agent Curatenie (inclusiv cupluri) - FRANTA

    Candidatul Ideal: Experienta profesionala in strainatate minim 6 luni pe un post similar de: camerista, valet, agent curatenie, menajera sau personal ingrijire la domiciliu; Persoane serioase, discrete, constiincioase, organizate si punctuale; Avand o abordare responsabila, loiala si prietenoasa fata de clientii hotelului; Cunoasterea limbii franceze sau a unei alte limbi straine (engleza, italiana), reprezinta un avantaj. Descrierea jobului Contracte de munca p ntru hoteluri de 3 si 4 stele, cameriste, valeti, agenti curatenie, menajere sau personal ingrijire la domiciliu cu urm toarel atributii: - cur tenia camer lor, holurilor, sp tiilor comune si a ltor inc peri din incinta hotelului folosind chipamentul din dotare; - asigura si mentine curatenia pe intreaga suprafata de activitate alocata; - prestarea serviciilor de curatenie zilnica sau ocazionala, in conformitate cu graficul stabilit de fiecare unitate hoteliera; - desfasurarea unor activitati conexe in departamentele din cadrul hotelului, in functie de necesitatile si specificul hotelului. OFERTA DE ANGAJARE: - Contract de munca pe o perioada ne/determinata; - Continuitate si stabilitate profesionale, atat pe perioada sezonului de vara, cat si pe durata sezonului de iarna; - Venitul net lunar intre 1450 EURO si 2100 EURO (in functie de programul de lucru); - Program de lucru: de la 35 ore / saptamana pana la 44 ore / saptamana (2 zile libere / saptamana); - Orele suplimentare platite in conformitate cu legislatia franceza (incepand cu 12 euro net/ora); - Cazare gratuita, inclusiv utilitatile; - Transport asigurat din Romania in Franta si retur; - Asigurare medicala. NU SE PERCEP TAXE SAU COMISIOANE! HR360 Interim este o companie acreditata de Ministerul Muncii, specializata in domeniul recrutarii si leasingului de personal calificat pentru piata de munca interna si din strainatate. Pentru a putea participa la preselectie, va rugam sa ne contactati pe email: sau WhatsApp https://www.hr360.ro/

  • 8

    Societate comercial angajeaza

    Societate comerciala angajeaza urmatoarele categorii de meseriasi. ZIDARI Rigipsari Dulgheri Meseriasi finisaje Pentru mai multe detalii ma puteti contacta la urmatorul nr de telefon Multumesc

  • Electrician Germania zona Bayern

    Firma EST GmbH Pelkovenstrasse 106 80992 München EST GmbH este o firma activa din anul 2011 in zona München - Bayern cu domeniu de activitate: Instalații electrice, Sanitare, Caldura. Activitatea se desfasoara in München si alte orase din zona Bayern, pe o raza de maxim 150 km de sediul firmei. In acest moment suntem in cautare de electricieni instalații civile și industriale. Oferim: - Contract de munca conform legislației din Germania (norma intreaga), - Loc de munca stabil si pe termen lung, - Salariu negociabil începând cu 18.00 brut ora, in functie de experienta in domeniu si diplomele de calificare. - Concediu anual, incepind cu 21 zile lucratoare - Cazare si înregistrare domiciliu ,,Wohnsitzanmeldung in locuințele firmei (dacă este cazul) - Transport asigurat de la locuintele firmei către șantiere - Echipament de lucru si scule personale - Lucrări reprezentative de mare anvergura - Program de lucru Luni Vineri ; Sambata numai cand este strict necesar Cerințe: - Studii in domeniul electrotehnic, - Experiența pe un post similar, - Persoane serioase, harnice si responsabile pentru activitatea zilnică la locul de muncă. Informații suplimentare in limba romana:

  • 1

    Angajam Asistentă Medicală full time la CHI MEDICAL - Clinică Medicală Pentru Sănătatea Femeilor

    Continuăm să ne extindem echipa cu noi colegi competenți! CHI MEDICAL este o clinică medicală dedicată sănătății femeilor, unde punem accentul pe îngrijirea de calitate și o abordare empatică. Suntem în căutarea unei noi colege pentru poziția de Asistentă Medicală, care să fie dedicată, profesionistă și să ofere îngrijire excelentă pacientelor noastre. Suntem o echipă de specialiști cu o vastă experiență în domeniul medical, având practică atât în spitale renumite din Europa, cât și în România. Ne mândrim cu abordarea noastră centrată pe pacient și cu serviciile medicale oferite la cele mai înalte standarde. Responsabilitățile tale vor include: - Comunicare asertivă și empatică cu pacienții - Recoltarea probelor pentru diverse analize medicale - Asistență acordată medicului în efectuarea investigațiilor clinice și intervențiilor chirurgicale - Pregătirea cabinetelor medicale, a materialelor și a instrumentarului necesar tratamentelor - Programarea pacientelelor în programatorul online - Încasarea contravalorii serviciilor medicale - Verificarea și actualizezarea stocului de consumabile - Verificarea ofertelor de la furnizori Cerințele postului: - Diploma de asistent medical și dreptul de a activa în domeniu - Experiență relevantă, minimum un an în domeniu (experiența în recepție constituie un avantaj) - Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate - Atitudine proactivă, pozitivă și profesionistă - Capacitatea de organizare și planificare - Limba engleză - nivel conversațional - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Capacitatea de a gestiona eficient timpul și atenția distributivă - Cunoștințe solide de MS Office Noi îți oferim: - Un mediu plăcut și dinamic, alături de colegi tineri și competenți - Sprijin în dezvoltarea profesională - Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența pe care le ai - Bonusuri în funcție de performanță - Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. Dacă ești pregătită pentru noi provocări și vrei să te dezvolți profesional, trimite-ne CV-ul tău la adresa de email clinica @ chimedical . ro În termen de trei zile lucrătoare, te vom contacta pentru mai multe detalii. Alătură-te echipei noastre și contribuie la misiunea noastră de a oferi cele mai bune servicii medicale pentru sănătatea femeilor! Abia așteptăm să te cunoaștem și să îți prezentăm echipa și realizările noastre de care suntem foarte mândri.

  • Menajera in Bucuresti Firma Profesionala

    Firma noastra, cu o experienta de peste 7 ani in domeniul curateniei, este in cautarea unui nou membru pentru echipa noastra in Bucuresti. Recrutam personal si din afara Bucurestiului. Informatii despre pozitie: Program de lucru: 5 -6 zile pe saptamana, intre orele: 09:00 si 18:00. Locatie: Bucuresti. Salariu : 3500RON - 4500RON in functie de experienta.

  • 7

    Mercantizori Lactate Zona Baneasa 3500 lei

    Descriere MPC TRADE MARKETING angajeaza mercantizori pe raion lactate in zona Baneasa,sector 1 Bucuresti Candidatul Ideal: Este o persoana responsabila, serioasa si bine organizata Este atent la detalii si ai spirit de observatie Are bune abilitati de comunicare si relationare Experienta pe un post similar (merchandiser lucrator comercial) constituie un avantaj, dar nu este obligatoriu Responsabilitati : Realizarea obiectivelor de mercantizare Aranjare marfa la raft Verificare existenta produse la raft Semnalizare ambalaje deteriorate Verificarea termenelor de valabilitate Salariu : 3500lei net

  • 3

    Agent securitate

    Angajam agent securitate obiective din Bucuresti, salariul atractiv FARA CAZARE! Detalii:

  • Bărbat ofer îngrijire persoanelor învârstă ( bărbați)

    Îmi ofer serviciile ca îngrijitor deoarece am muncit în domeniu am experiență și referințe . Pentru mai multe detalii vă rog să mă contactați.

  • 14

    Angajam ospatari, ospatarite pentru restaurant in zona Floresca

    Restaurant cu specific italian zona Floreasca, angajam ospatari, ospatarite. Pentru detalii nu ezitati sa ne contactati la nr de telefon.

  • 1

    Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor Olanda

    Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor We are currently seeking a highly skilled and experienced Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor to join our team. As a Rope Access Supervisor, you will play a crucial role in overseeing and managing rope access operations for various projects. It's a long term positon with a flexible schedule. Responsibilities: Supervise and lead a team of rope access technicians in performing tasks at height, ensuring compliance with safety regulations and best practices. Plan and organize rope access operations, including equipment selection, rigging, and rescue procedures. Conduct risk assessments and develop safe work procedures for each project. Monitor and evaluate the performance of rope access technicians, providing guidance and training as needed. Ensure all work is carried out efficiently, on schedule, and to the highest quality standards. Maintain accurate records of work performed, including inspection reports, incident reports, and equipment maintenance logs. Collaborate with project managers and clients to understand project requirements and provide technical expertise. Stay up-to-date with industry trends, regulations, and advancements in rope access techniques. Requirements: Valid IRATA certification at Level 3. Proven experience as a Rope Access Supervisor, preferably in industrial or construction settings. Excellent knowledge of rope access techniques, equipment, and safety procedures. Strong leadership and communication skills, with the ability to effectively manage a team. Ability to assess risks and make quick decisions in high-pressure situations. Physical fitness and ability to work at heights for extended periods. Attention to detail and commitment to maintaining a safe working environment. Flexibility to work on various projects and travel as required. We offer: A good salary, paid every week, on your bank account. Free accomodation, single room in one of our locations. Free transport to work and back. Free plane tickets to The Netherlands and back. If you are a skilled Alpinist Utilitar IRATA Rope Access Supervisor looking for an exciting opportunity to work on challenging projects and make a significant impact, we would love to hear from you. Join our team and be part of a dynamic and innovative company that values safety, excellence, and professional growth

  • 9

    Lucrator Comercial McDonald's Buzesti

    CREW - Lucrator Comercial Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si care vrea sa lucreze alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Hai sa cream impreuna McMomente la McDonald s! Despre tine: Studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit lucrator in bucatarie, casier sau in lobby, tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor; Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial de pana la 3200 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix, tichete de masa de 30 RON/zi, sporuri si alte bonusuri); Abonament medical și acces la telemedicină; Flexibilitate iti poti organiza programul de lucru in ture de zi, ture de noapte si in ture de weekend, in functie de nevoile tale si de programul restaurantului in care vei lucra; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Proces rapid de promovare; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare.

  • 17

    AGENTI SECURITATE

    RSS-Romanian Security Systems angajam agenti de paza cu atestat si o minima experienta in domeniul retail(magazine de haine) pentru zona Dr. Taberei&Militari...Bucuresti, Sector 6. Program: 2/2(12 ore/zi) Tarif: 12/13 lei/h+tichete de masa

  • Electrician Automatist BUCURESTI

    Electrician Automatist BUCURESTI 5000 NET+ BENEFICII (ESTE NEGOCIABIL) SE CAUTA URGENT Electrician Automatist - aveti mai jos descrierea postului: Cerinte: - studii de specialitate (medii superioare) in domeniul tehnic, de preferat electric automatizari electrotehnic; - experienta relevanta in activitati de interventie si mentenanta echipamente de productie - constituie un avantaj experienta in domeniul automatizarilor intr-o fabrica de productie din industria alimentara; - abilitati de lucru si de comunicare in echipa, flexibilitate, capacitate de a lua decizii in limita competentei, disponibilitate de a lucra in schimburi. Responsabilitati: - realizeaza activitati de urmarire si interventie executie pentru buna functionare a echipamentelor de productie si de realizare a programului de mentenanta; - efectueaza interventii imediate la sistemele tehnice din domeniul electric automatizari mecanic pentru buna functionare a utilajelor instalatiilor, pentru realizarea programului de productie; - realizeaza activitati de supraveghere a functionarii in parametri a utilajelor si instalatiilor, semnaland si intervenind in momentul aparitiei unor neconformitati. Nu se percep taxe, comisioane, dosare etc. !Pentru informatii suplimentare sunati la numarul de telefon sau whatsApp:

  • 1

    Verificare instalații electrice

    se verifica instalație electrica. tablou electric. circuite electrice.impamntare.

  • 3

    Angajam urgent personal salon !

    Salon cu o vechime de peste 10 ani , situat în sectorul 1 ( zona Damaroaia ) angajează pe următoarele posturi : frizerie, coafor, manichiura, cosmetica !

Salvează căutarea