Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-04-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Pentru ca suntem pasionati de burgeri si pentru ca ne dorim sa ne marim echipa ,cautam colegi pentru posturile urmatoare: -Ajutor bucatar -Preparator semi-preparate -Picol Daca esti o persoana creativa si pregatita pentru noi provocari te asteptam in echipa noastra ,oferim : -Mediu de lucru placut ,cu oameni prietenosi. -Salariu motivant. -Contract de munca pe perioada nedeterminata. -Posibilitate de avansare. Ce ne dorim de la tine : -Sa ai o atitudine pozitiva. -Sa fii organizat a si punctual a. -Sa iti doresti sa te integrezi in echipa noastra. Puteti beneficia si de cazare ! Pentru mai multe detalii ,nu ezitati sa ne contactati prin DM sau telefonic .
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atelier specializat in inramari profesionale de tablouri, angajam femei si barbati. Postul nu necesita experienta. Se lucreaza in picioare. Program Luni-Vineri 8-16.30 cu pauza de masa. Atelierul este langa statia de metrou Pipera. 21 de zile de concediu. Salariul se primeste de doua ori pe luna 15 si 30. In perioada de proba 2600 de lei net+bonuri de masa in valoare de 800 de lei. Dupa perioada de proba salariul creste in functie de performante. Femelie si barbatii lucreaza in echipa. Fetele pregatesc componentele si baietii aseambleaza. Barbatii participa si la activitati de decarcare marfa.
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in Loc.Potigrafu pe DN1in , avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Angajăm Șef de schimb - linie de extrudare țevi polietilenă pentru fabrică nou deschisă în Măgurele, județul Ilfov. Cerințe post: - Studii superioare (preferabil profil industrial) - Cunoștințe operare P.C. - Experiența dovedită în lucrul pe liniile de extrudere P.E. - Abilități de a programa imprimanta și interpretarea datelor de către instalația de gravimetrie - Abilitatea de a preveni o defecțiune majoră a liniei de extrudere - Abilitatea de a conduce o echipă Atribuții și responsabilități: - Are în subordine toata echipa din schimbul în care lucrează - Are responsabilitatea producției pe tura pe care lucrează - Are obligația de a completa caietul de tura - Are obligația de a face balanța materiei prime consumate și a produselor finite conforme, respectiv a rebuturilor rezultate; toate acestea se vor consemna în caietul de tură - In cazuri bine motivate, poate decide oprirea fabricației și anunțarea imediată a Directorului de Fabrică - Participa alături de reglor și operator la pornirea producției - Verifică prin sondaj corectitudinea măsurătorilor făcute de operatori Oferta și condiții de muncă: - Salariul lunar: 7500 lei NET - Masa de prânz asigurată zilnic de angajator - Mașină de serviciu - Program de lucru normal în primele luni (până la extinderea completă a echipei de lucru pe 3 schimburi) de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Recrutam menajere pentru echipa de curatenie, sediu de birouri. Locatie: Sector 1, Piata Victoriei Program de lucru: 8 ore zi, activitatea se desfasoara in intervalul orar 7-15 de Luni pana Vineri Oferta: 3000 - 3500 lei net, contract de munca perioada nedeterminata, bonuri de masa, abonament de servicii medicale oferit de angajator. Cerinte post: experienta pe post similar reprezinta avantaj, seriozitate, persoana interesata de o colaborare pe termen lung. Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: profilesrecruitment
-
Candidatul Ideal Experiență în vânzări online, pe marketplace-uri, în special pe eMag și OLX; Cunoștințe despre dinamica și regulile specifice ale platformelor de marketplace din România; Cunostiinte editare foto (nivel basic eliminare fundal imagini) Abilitatea de a analiza tendințele de piață și a identifica oportunități de produs; Experiență în gestionarea stocurilor și în planificarea campaniilor de vânzări; Cunostinte minime HTML; Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan; Descrierea jobului Listarea eficientă a produselor pe platformele eMag și OLX pe site propriu si parteneri; Introducere produse pe site si in marketplace ; Menținerea unui nivel optim online de stoc pentru a îndeplini comenzi; Crearea și gestionarea campaniilor de vânzări pentru a promova produsele și a crește vânzările; Mentinerea legaturii cu clientii din mediul online; Disponibilitatea de a merge si a organiza intalniri cu Internet magazine ; Carnet de șofer categoria B Oferim: Oportunitatea de a lucra de acasa si de a face parte dintr-o echipă pasionată și dedicată; Posibilități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei.
-
Restaurantul Urban Dada localizat la kilometrul zero, zona Universitate, ne marim echipa. Cautam bucatar cu experienta pe sectia Cald, program 2 zile lucratoare cu 2 zile libere, asiguram transport seara, o masa calda in timpul zilei. Daca ai experienta minim 2 ani in bucatarie pe sectia rece si doresti sa te alaturi unui colectiv competitiv, te asteptam sa ne contactezi Multumim
-
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
Intra Interim, agent de munca temporara Autorizat de catre Ministerul Muncii, activeaza pe piata de recrutare din 2018. Suntem prezenti atat in Romania, cat si in Franta sau Italia pentru ca misiunea dvs sa fie un adevarat succes! Intra Interim angajează Tehnicieni frigotehniști cu experiență, în zona București și Ilfov. Cum ne-am dori să fii: - Experiență în domeniu (minim 2 ani)- OBLIGATORIU - Studii medii superioare in domeniul tehnic - Certificat calificare de Frigotehnist - Permis de conducere categoria B - OBLIGATORIU - Este foarte important să puteți lucra atât în echipă, cât și autonom, cu simț de răspundere și seriozitate - Aptitudine de învățare rapidă a softurilor specifice echipamentelor, capacitate de diagnoză tehnică rapidă - O bună abilitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de muncă - Disponibilitate pentru intervenții de urgență în caz de avarie Atribuții și responsabilități: - Verificarea și întreţinerea curentă a instalaţiei frigorifice - Punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice - Diagnosticarea deficienţelor de funcţionare a instalaţiei frigorifice - Remedierea defecţiunilor uzuale ale instalaţiei frigotehnice - Supravegherea instalaţiei frigorifice - Asigurarea cu materiale, piese de schimb, AMC-uri şi echipamente specifice - Întocmirea documentelor specifice - Gestionarea cu atenție a relației cu clienții Avantaje beneficii: - Salariul 7000 lei- 10000 ron NET lună (în funcție de nivelul de experiență) - Tichete de masă (30 ron zi lucrată) - Tichete cadou - 300 ron de 2 ori pe an, Pasti si Crăciun - Ajutor financiar în valoare de 2500 ron pentru decesul unui membru al familiei - Programe de training certificare. Program și alte informații utile: - Program 40 ore săptămână, L-V (in ture de zi noapte, posibilitate de a lucra si in weekenduri) - Postul presupune lucrul pe teren, având prevăzute mașină de serviciu și telefon. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri! Aplică aici: sau recomandă postul cunoscuților tăi!
-
angajări la fibră optică în germană contract german, salariu variază între 2200-3000 de euro pe lună și cazare gratuita din partea firmei 1. Pavelist și muncitor necalificati sau chiar 2 pavator. pot fi contactat doar pe WhatsApp
-
Candidatul Ideal: Profesionist, motivat si zambitor Amabil, perseverent si orientat spre rezultate Plin de energie, onest si modest Pasionat si cu spirit de echipa Prietenos, harnic, pozitiv si educat Experienta pe un post similar este necesara! Daca si tu iti doresti: Sa ai un venit GARANTAT de cel putin 5000 lei NET luna Masa asigurata si transport decontat Program flexibil! Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata Sa imbini munca cu distractia Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, in ture. (11-20 17 - ultimul client) sau part time de week-end (Vineri - Sambata si Duminica). Sa ai un loc de munca stabil si sigur! Beneficii: bonuri de masa +tips individual + bonus de prezenta + bonus de performanta + masa asigurata + voucher taxi Keywords: ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, server, sef sala, sef de sala, sef restaurant, sef de restaurant, personal restaurant, full time, part time, weekend, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, runner, barman, barista, terasa, ospatari evenimente, ospatari colaboratori, part time, weekend, program flexibil.
-
There are several openings across the country for great Aesthetics physicians doctors. These are permanent positions with great salaries and benefits. We have clinics in all of our big cities, as well as their neighbouring towns. With rapid expansion taking place in Ireland, training and career growth is a given in this industry. An example package would like this: Working hours Monday to Friday, 9-6pm. 4 5 days per week Salaries of 90-120K p a Sick Leave Pension contribution 20 days annual leave + 10 bank holidays Training and career progression pathways To Apply: Please send your CV mentioning reference M-51 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http: www.phd-jobs.net
-
Candidatul Ideal - Profesionist, motivat si zambitor - Amabil, perseverent si orientat spre rezultate - Plin de energie, onest si modest - Pasionat si cu spirit de echipa - Prietenos, harnic, pozitiv si educat - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj! Daca iti doresti: - Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata - Sa imbini munca cu distractia - Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, 8 ore zi sau part-time (vineri, sambata, duminica) - Masa asigurata + bonuri de masa, bonusuri si transport decontat - Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori - -Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Ne cautam colegi si pentru restaurant RIVIERA PARK, localizat in zona Piata Muncii. Bulevard Basarabia nr 23. Hai în echipa Berăria H! Keywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, full time, part time, weekend, server, runner, food runner, bar runner, mixologie, speed-service, mixology, barista, coffe expert, locuri de munca, sector 1, sector 2.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam personal cu experienta pentru ingrijire batrana nedeplasabila. Atributii: supraveghere si ingrijire pacienta nedeplasabila, administrare medicatie,hranire, menaj de intretinere Locatie: Brasov Program de lucru: intern. Zile libere lunar stabilite de comun acord cu angajatorul. Beneficii: cazarea, hrana si transport sunt asigurate de angajator. Oferta salariala: 5000 - 6000 lei luna Posturi disponibile: 2 Recrutam persoane cu experienta anterioara si referinte, persoane serioase interesate de colaborare pe termen lung. Cum aplici: Trimite CV pe WhatsApp folosind numarul sau completeaza fisa de interviu, prin accesarea link-ului recomandat: https: forms.gle GoVtGJN9XLdCXbr3A Poti aplica direct pe site, urmand link: http: www.profiles.ro inregistrare-cv.php sau poti sa trimiti CV la Programari interviu telefonic de Luni pana Vineri intre orele 12:00-15:00. Analizam toate aplicatiile si vom contacta candidatii care indeplinesc cerintele. Suntem acreditati si suntem activi pe piata locala a serviciilor de recrutare din anul 2004. Pentru mai multe informatii si alerte de joburi, urmariti pagina noastra de Facebook: www.facebook.com profilesrecruitment
-
Angajam! Ai experiență ca Mecanic reparații utilaje agricole și vrei să o pui în practică în străinătate? Intra Interim vine în ajutor cu o oportunitate de carieră în zona Rennes, Franța. Cum ne-am dori să fii: - Cunoștințe solide de mecanică, hidraulică și lăcătușerie mecanică - Minim 3 ani experiență în domeniu (reparații tractoare și utilaje agricole) - obligatoriu - Cunoașterea limbii franceze nivel începător sau mediu - obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Capacitate de analiză și decizie tehnică, comunicare. Atributii si responsabilități: - Realizează reparațiile utilajelor agricole din atelier (marca New Holland) - Efectuează sau asistă la diagnosticarea defecțiunilor hidraulice, pneumatice, electrice, electronice, mecanice de transmisie etc. și aplică soluțiile tehnice corespunzătoare (în atelier și la fața locului) - Identifică în mod corect defectele şi cauzele pentru fiecare lucrare de reparaţii în parte - Întocmește necesarul de piese și consumabile pentru efectuarea reparațiilor Avantaje beneficii și informații utile: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână - Cazare (cameră individuală) și transport asigurate de către angajator - Contract pe perioada nedeterminată în România, cu detașare 6 luni și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon 0374477800 în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi!
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât in România, cât și în Franța, Belgia sau Germania pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Reglor mașini de prelucrare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Liceu sau școală profesională absolvită -Experiență în producție utilaje industriale în domeniul maselor plastice -Simț de răspundere, corectitudine, seriozitate -Atenție la detaliu, bun spirit de observație -Condiție fizică bună și multă îndemânare. Atribuții și responsabilități: -Participă direct la începerea procesului de fabricație - pornește utilajele, asigură alimentarea cu materii prime și auxiliare pentru buna funcționare a liniilor de fabricație -Participă la măsurarea parametrilor țevii -Reglează linia de extrudare astfel încât produsul finit să corespundă cerințelor din standardul de produs (grosime perete țeavă) -Înlăturare mici imperfecțiuni ale suprafeței exterioare a țevii -Ajustează împreună cu operatorul și dimensiunile rolatorului -Verifică starea duzelor de la băile de răcire -Schimbă SDV-urile, când este nevoie, cu ajutorul de operatorul de pe linie și de șeful de schimb. Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 6000 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Aplică cu CV la adresa sau recomandă job-ul cunoscuților tăi! Pentru mai multe detalii despre companie și despre angajații noștri, puteți accesa site-ul nostru oficial Intra Interim. Prin apelarea numărului de telefon afișat în anunț sau prin trimiterea de mesaje către acesta vă exprimați în mod liber și neechivoc consimțământul privind furnizarea informațiilor necesare derulării procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimțământul poate fi retras oricând. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim recrutează Operator CNC pliere tablă pe mașină Amada pentru un client din Franța, zona Angers. Descrierea Candidatului Ideal: - Experiență în operarea mașinilor de tip CNC - OBLIGATORIU - Permis de conducere categoria B - reprezintă un avantaj - Cunoașterea limbii franceze la nivel începător mediu - OBLIGATORIU - O bună capacitate de orientare în spațiu (viziune 3D) și abilitatea de a citi planuri tehnice Descrierea Misiunii: - Lucrează în fabrică - Configurează și operează pe mașini controlate numeric (mașini de tip AMADA) pentru plierea plăcilor de tablă - Așează uneltele potrivite pentru pliere - Reglează mașina și setează un program corespunzător pentru produse nestandard - Coordonează operațiunea de pliere foile apoi verifică dimensiunile cu un șubler Condiții: - Salariu 2500 euro net lună - Program 39 ore săptămână, se lucreaza in ture (dimineata 05:00-13:00 dupa amiaza 13:00-21:00) - Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni - 0 taxe sau comisioane - Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuala pentru fiecare persoana Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt 0374 477 800 in intervalul orar 10:00 - 17:00 de luni pana vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia. Avand in vedere faptul ca acest anunt va fi promovat, este posibil ca in momentul in care incercati sa luati legatura telefonic cu angajatorul sa fie deja intr-un alt apel si sa nu va poata raspunde.
-
Chic Salon Nordului, parte a grupului Chic Salon by BeautyOne, angajeaza: -Hairstylist cu experienta. Salonul este pozitionat in sectorul 1, in zona Băneasa Sisesti, avand 10 ani de activitate in acest punct. Suntem parte a grupului Chic Salon by BeautyOne cu 4 centre in Bucuresti. Detalii la
-
DESCRIERE Cerințe: Experienta la masina de cusut de min 2 ani Experienta in realizarea de canapele constituie un avantaj. Experienta in croitorie pentru tapiterie de min 2 ani Condiții: Program de lucru full-time 8.30-17; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Tichete de masă; Decontări de transport- unde e cazul Prime de sărbători; Bonusuri de performanță; Pachet salarial motivant Responsabilități: Realizarea de canapele, fotolii,
-
DESCRIERE Cerințe: -Experiență profesională minim 1 ani în domeniul producției de mobilier. -Cunoașterea tipurilor de materiale: PAL, MDF; PFL,STICLA, LEMN -Cunoștințe elementare de interpretare a desenelor tehnice. -Capacitatea de a învăța repede. -Perseverență și determinare în obținerea de rezultate excelente. -Organizat, eficient și atent la detalii. -Sociabil și capabil de a lucra în echipă. -Seriozitate și punctualitate Responsabilități: -participa la operatiunile specifice unei sectii de productie mobila -Montarea mobilierului pe baza schiței tehnice in sectia de productie -Manipularea cu grijă a produselor de mobilier. -Folosește diverse utillaje pentru tăiat, găurit, frezat. -Găsește soluții în remedierea situațiilor neprevăzute. -Respectă procedurile din cadrul companiei. -Abordarea unei atitudini în măsura promovării companiei. -Păstrează confidențialitatea informațiilor legate de firmă. Beneficii:: -Îmbunătățirea cunoștințelor în domeniu și creșterea profesională. -Mediu de lucru plăcut. -Salariu motivant, BONURI DE MASA, DIVERSE BONUSURI Descrierea companiei: Compania Unican înființată în anul 1998 , oferă clienților săi servicii complete de inalta calitate . Se pune accentul pe detalii și întotdeauna atenți la dorințele clienților noștrii. Unican se ocupă cu realizarea proiectelor de mobilier personalizat de de concept pana la implementare completa Fiecare proiect este atent lucrat, reprezentănd o adevărată provocare pentru echipa noastră. Mobilierul se realizează din diferite materiale (lemn, sticla,metal), iar rezultatele sunt întotdeauna peste așteptările clientilor noștrii.