Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Companii Disponibil din: 2021-04-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez menajera pentru locuinta, se lucreaza de luni pana vineri cu salarizare de 3200 lei, se asigura transportul din Sectorul 1.Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Promovat
Cautam coleg colega in echipa noastra - Locatie centrala Bucatar Preparator Burger -1 post Pentru noi este important sa fii pasionat de bucatarie si sa iti placa munca in echipa. Suntem o echipa dinamica, formata din oameni seriosi, punctuali si organizati, ne purtam respectuos si prietenos cu clientii nostri, cat si cu restul colegilor. Descrierea jobului: Bucatar Preparator Burger: Experiență de minimum 6 luni pe post similar; Sa pregateasca painea si ingredientele pentru burgeri; Sa realizeze preparate de foarta buna calitate, conform retetarului; Sa cunoasca si sa aplice normele de igiena in domeniul alimentar; Sa lucreze in echipa cu colegii sai. Beneficii: Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa profesionista care pune accent pe calitatea produselor si serviciilor oferite; Salariul fix + Tichete de masa Oportunitati de cariera.
-
Promovat
Așteptăm cu brațele deschise , in condiții excelente, membrii noi in familia Pâinea lui Dumnezeu, in Băneasa. Tot ce trebuie să faci este să te indrăgostești de produsele noastre așa cum s-au indrăgostit și clienții noștri de ele. Nu va fi greu și nu doar datorită gustului dar și pentru că tot ce vei prezenta și oferi este natural, făcut ca acasă, cu ingrediente premium , menit să ne stârnească amintiri plăcute. Ceva indemânare pentru a lucra cu un soft intuitiv, ar mai fi necesar, dar cel mai important este să vii mereu cu zâmbetul și buna dispoziție in funcțiune. Ii vei cunoaște pe ceilalți membri ai echipei tale, tineri, solari, primitori și te vei acomoda numaidecât cu clienții fideli ce au devenit și ei parte din povestea noastră incă de la inceput. Mâncăm impreună, punem umărul la decontarea transportului, oferim bonusuri, ne sărbătorim impreună.Suntem de un an pe piață și ne dublăm spațiul și vizibilitatea astfel că avem nevoie de incă un zâmbet cald și o minte ageră. este nr la care poti suna.
-
Promovat
Matra SRL Scornicesti, este in cautarea unui director de vanzari dinamic si orientat catre rezultate, care sa conduca echipa noastra de vanzari nationala pentru carne si preparate din carne. Candidatul ideal va fi responsabil pentru dezvoltarea si implementarea strategiilor de vanzari, gestionarea relatiilor cu clientii si cresterea profibilitatii afacerii. Cerințe: Experiență demonstrată într-un rol similar în industria alimentară, cu accent pe carne și preparate din carne Abilități excelente de comunicare și negociere, cu capacitatea de a construi și menține relații de lungă durată cu clienții și partenerii de afaceri Orientare către rezultate și capacitatea de a conduce și motiva o echipă pentru a atinge obiectivele stabilite Excelente abilități analitice și capacitatea de a interpreta datele de vânzări pentru luarea deciziilor strategice Flexibilitate și capacitatea de a adapta rapid strategiile în funcție de schimbările din piață și din mediul concurențial Dacă sunteți un lider în domeniul vânzărilor, pasionat de industria alimentară și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail sau sa ne contactati telefonic- . Așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm echipei noastre un nou membru dedicat și motivat!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Angajam personal calificat cu experiența documentata in montajul de fațade ventilate si pereți cortină. Cerințe: Experiența in montajul de fațade ventilate, pereți cortină sau tâmplărie in general - obligatoriu; Permis de conducere cat. B - constituie un avantaj. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Condiții de lucru optime; Asigurăm cazare pentru persoanele din Republica Moldova si sau din tara; Bonusuri de performanță; Decont Transport Salariu motivant in funcție de cunoștințele si aptitudinile obținute
-
Îngrijirea și bunăstarea persoanelor dragi ție, este prioritatea noastra! Cu experiență și grijă, oferim servicii de îngrijire la domiciliu, cu tariful de 50 RON pe oră. In cadrul serviciilor noastre de ingrijire, elaborarm si implementam un plan personalizat de ingrijire, in care evidentiem detaliat activitatile si observatiile zilnice, pentru a monitoriza si evalua progresul si nevoile individuale ale fiecarui client. Prin intermediul serviciilor noastre, oferim: - Asistenta completa in sarcinile de ingrijire personala precum asistență în baie, inclusiv spălarea, baie partiala la pat, îmbrăcatul și igiena orală, pentru a asigura confortul si bunastarea clientilor nostri. - Administrarea medicamentelor conform instructiunilor prescrise, pentru a asigura o gestionare corecta a tratamentelor si a imbunatati starea de sanatate a beneficiarilor nostri. - Suport emotional si social dedicat, implicandu-ne in activitati care promoveaza atat bunastarea fizica, cat si mentala a clientilor nostri, pentru a le imbunatati calitatea vietii. - Ajutor specializat in pregatirea, servirea si hranirea meselor, respectand nevoile dietetice specifice ale fiecarui individ, pentru a asigura o alimentatie sanatoasa si echilibrata. - Asistenta activa pentru mobilitate si transfer, precum transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate, pentru a le asigura confortul și siguranța în mișcare. - Mentinerea unui mediu curat si sigur in permanenta, prin implicarea noastra in sarcini de menaj si respectarea riguroasa a procedurilor de control al infectiilor, pentru a reduce riscul de imbolnavire si a mentine un mediu propice vindecarii si recuperarii. Pentru o evaluare si programare, va rugam sa ne contactati.
-
Angajam personal în vederea promovării produselor noastre Full time și part -time Recomandări colaborare Antrenori Manager club sportiv FOTBAL -Rugby -Atletism -Handbal și alte discipline sportive Suntem în plină ascensiune și dornici de colaborări pe toate disciplinele sportive, mai ales fotbal. Suntem recunoscuți și apreciați pentru profesionalismul nostru. Tot ce facem și recomandăm se încadrează standardelor sportive Europene . Vom fi onorați să colaborăm pe termen lung și vă asigurăm de confidențialitatea noastră Acest program de evaluare a sportivilor deține un preț promoțional și este destinat sportivilor cu vârsta de până la 16 ani dar și seniorilor cu un alt program mai complex de monitorizare și vitaminizare . Suplimentele recomandate de medic sunt certificate de NSF și nu conțin substanțe interzise. Avem posibilitatea unui discount substanțial personalizat . Suntem flexibili ptr mixte colaborări pe termen lung .Vă așteptăm!
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
angajam electricieni cu experienta in executarea de circuite electrice pentru,vile, ,apartamente,spati comerciale si industriale,aer conditionat,cuptoare,plite electrice,boilere,verificare,reparare sau montare tablouri electrice,sigurante automate,inlocuire sau montare corpuri de iluminat,prize,intrerupatoare,senzori.
-
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
DESCRIERE: InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere calificare de electrician valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul afisat este unul orientativ si este calculat cu toate facilitatile incluse, precum cazare si masina de serviciu, unelte sau alte facilitati. Salariul final va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania, nefiind vorba de niciun comision la angajare. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, cursuri obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului, deoarece ma aflu in Olanda. E&I ELECTRICIAN Are you an experienced electrician seeking challenging projects in the Netherlands? Then inAxtion is the place for you! We consider our team a close-knit family and strive for a strong working relationship with our employees. Function description As an E&I Electrician at inAxtion, you will work on large and long-term projects, with a focus on independence and craftsmanship. You will perform electrical assembly and maintenance tasks while ensuring safety on-site. About us InAxtion is a specialized employer in the technical field. As an employment agency, we exclusively offer work in specific technical professions, both electrical and mechanical. Focusing on a limited number of professions allows us to excel and provide you with a diverse work environment and continuity. We aim for permanent employment, and an increasing number of people work with us until retirement. We are committed to further training and education as needed, benefiting not only you but also our clients. We understand our professionals and the industry, enabling us to always match the right individuals with the right projects. Because when you enjoy your work, you do it well. What we're asking Driver's license B VCA certification (preferred) Minimum 3 years of work experience in electrical field Proficiency in Dutch or English Creativity and solution oriented What we're offering InAxtion values your expertise by providing: A competitive salary Training for professional development Opportunity for a permanent contract Travel allowance Opportunities for growth Continuity, we always have a project ready
-
Vulcanizare stradală în buc sec 1. Posibilitate cazare. Alte informații le discutam tel cât și la locație.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Derularea și organizarea trezorului - Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor - Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative - Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Promovat
Căutăm studenți sau absolvenți facultate liceu cu sau fara experienta, cu vârste cuprinse între 18 și 60 de ani, pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Persoana potrivită pentru această poziție trebuie să aibă abilități solide în utilizarea pachetului Microsoft Office, în special Excel, să fie familiarizată cu utilizarea WhatsApp și să fie dexteră în lucrul cu calculatorul. Este esențial să fie capabilă să interacționeze eficient cu clienții, să încheie contracte și să aibă abilități de redactare rapidă. Calificări necesare: -Abilități excelente de comunicare și interacțiune interpersonală. -Capacitatea de a redacta rapid documente și acte. Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj. -Cunoștințe solide de operare PC și pachet Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint. -Capacitatea de a se concentra pe mai multe sarcini simultan. -Respectarea termenelor limită și punctualitatea. -Atenție la detalii și capacitatea de a învăța rapid. -Abilități de negociere și spirit organizatoric. Capacitatea de a lucra eficient în echipă, colaborând cu colegii din diverse proiecte. În cadrul grupului nostru de firme, organizăm anual evenimente de team building pentru a promova coeziunea și colaborarea între membrii echipei. Oferim un salariu fix atractiv, completat de un sistem de comisionare motivant. Dacă ești o persoană comunicativă, orientată către rezultate și dornică să se alăture unei echipe dinamice și profesioniste, te invităm să aplici la această poziție. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [office ], menționând subiectul "Consultant Vânzări - Contracte". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să colaborăm împreună pentru atingerea obiectivelor noastre comune.
-
-
Promovat
Suntem de peste 25 de ani pe piața romaneasca si ne mandrim cu pozitia de leader in tiparul etichetelor si ambalajelor alimentare si non-alimentare. Ne extindem capacitatea de productie cu o noua masina Flexo UV si avem nevoie de un tipograf. Candidatul Ideal: Experienta de minim 3 ani pe un echipament flexo (preferabil flexo UV). Studii medii cu profil tehnic Disponibilitatea de a lucra in schimburi Orientarea spre obținerea de rezultate si lucru in echipa. Organizare, seriozitate si responsabilitate. Descrierea Jobului: Pregătește mașina de tipar pentru tipărirea comenzilor Execută reglajele necesare Tipărește etichetele si ambalajele conform comenzilor Urmărește calitatea producției realizate Raportează (completând formularele aferente) datele privind producția Realizează operații de întreținere a utilajelor. Beneficii: pachet salarial atractiv bonusuri in functie de performanta decontare transport concediu de odihna suplimentar cursuri de formare si specializare profesionala plan de cariera Postul este disponibil la punctul nostru de lucru din Constanta si oferim suport pentru relocare.
-
Hai in echipa noastra! GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti un groomer pasionat de ceea ce faci si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: GROOMER FRIZER canin - tuns normal sau specific pentru fiecare rasa in parte indiferent de talie + servicii de cosmetica canina si felina (taiat unghii si curatat urechi); - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: GROOMER FRIZER canin - Persoana cu experienta in cosmetica si frizerie canina, serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste pentru animale si pasionata de grooming. Diploma de Frizer canin sau atestatul de Groomer constituie un avantaj; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Persoana serioasa, responsabila, dinamica, amabila si empatica, persuasiva si sociabila cu clientii; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina