Oferte locuri de munca Sector 1 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza Agenti de Securitate. Locatia se afla in Bucuresti, Strada Coralilor, nr. 22, sector 1. Locatia: Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Salarizare corecta, transparenta si la timp, conform codului muncii. Tarif de aproximativ 15 lei ora Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului) Experienta in domeniu constituie un avantaj. Atestatul reprezinta un avantaj. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Angajam spălător auto, Full time sau Part time. Cerințe : aspect fizic plăcut și experiență în spălat mașini. Oferim : condiții bune de muncă - se lucrează individual la mașină, câstiguri suplimentare foarte atractive.
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Bucuresti - Mogosoaia, Buftea, Chitila, Otopeni, Ploiesti. Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Daca ai abilități de comunicare și de organizare, spirit de echipă, inițiativă, ești orientat/ă spre rezultate și ai cunoștințe medii de operare a programelor Microsoft Office (Outlook, Word, Excel), te vrem în echipa noastră. Ce trebuie să faci tu: - Coordonarea, dezvoltarea și motivarea echipei din locație; - Verificarea produselor realizate pentru vânzare și coordonarea livrării acestora către client; - Verificarea respectării standardelor de calitate a preparatelor realizate și respectarea termenelor de execuție a acestora. Îți oferim: - Contract de muncă full-time; - Salariu fix + bonus de performanță; - Tichete de masă, decontare transport; - Câștig mediu lunar Net de 3.000 lei; - Salariul se acordă de 2 ori pe luna; - Training; - Mediu de lucru plăcut într-o echipa tânără și faină. Dacă te regăsești în descriere, te așteptăm la o discuție despre dorințele tale, despre noi și echipa noastră, precum și despre programul de lucru. În plus, ai tot suportul nostru pentru a te dezvolta personal și profesional astfel încât să ajungi să fii promovat. Pentru orice informație sau întrebare ai avea nu ezita să-l contactezi pe colegul nostru Sergiu, la numărul sau trimite-i CV-ul tău pe adresa și te contactează el!
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Candidatul Ideal: - Cautam o persoana ambitioasa, proactiva, dinamica, cu foarte bune abilitati de comunicare si orientare catre client; - Minim 1-2 ani de experiență în Front Office Back Office Secretariat; - Buna capacitate organizatorica, atentie sporita la detalii; - Spirit de echipa si atuitudine pozitiva; - Cunostinte bune de operare PC (pachet MS Office), operarea in alte programe specifice reprezinta avantaj; - Cunostinte limba engleză nivel avansat; - Posesor permis categoria B. Descrierea jobului: - Ofera suport administrativ managementului firmei; - Ofera activitati de suport Logistica ; - Indeplineste activitati zilnice de secretariat (gestionare corespondenta, preluare directionare apeluri telefonice, primire vizitatori, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, etc); - Colecteaza, elaboreaza si analizeaza informatii in functie de solicitari; - Elaboreaza si intocmeste rapoarte solicitate de management; - Redacteaza documente, inregistreaza, scaneaza, indosariaza, arhiveaza, in functie de solicitari; - Actualizeaza si intretine baza de date in aplicatii interne; - Stabileste legaturile telefonice dintre furnizori, clienti si compartimentele implicate in rezolvarea problemelor curente. Oferta (bonusuri, beneficii): - Se vor discuta la interviu .
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Ne extindem echipa și căutăm un inginer electric dornic de a lucra într-o echipa tânără, dar experimentată din domeniul energiilor regenerabile (sisteme fotovoltaice). Cerințe: Absolvent studii tehnice de profil: Energetica, Inginerie electrică Experienta in proiectare estimare în vederea ofertării; cunoștințe AutoCAD și MS Office aprofundate; Excel avansat, NEPLAN Cunostinte de proiectare instalatii de inalta tensiune Reprezinta un avantaj: Autorizare ANRE; ( IVA) Cunostinte programe profesionale devize, Experienta in studii de solutie si antemasuratori, Aptitudini de comunicare, relationare; Capacitate de analiza si sinteza; Orientat catre lucru in echipa; Capacitate de organizare Cunostinte de limba engleza nivel mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; Personalitate energica, pro activă, cu atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Întocmește documentatiile de proiectare la fazele de Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru instalatii electrice si solutii sisteme fotovoltaice; Urmareste intocmirea tuturor documentelor specific activitatii; Realizeaza studii de solutie, de fezabilitate, proiecte tehnice si detalii de executie pentru instalatii electrice; Menține contactul cu clienții din punct de vedere tehnic; Prezentare avizare in comisii, Execută lucrările de proiectare conform cerințelor solicitate, respectand standardele de calitate si reglementările legale normele în întocmirea proiectelor folosind software de specialitate; Pregateste listele de materiale și piese necesare pentru proiectele de care este responsabil. Se deplaseaza pentru evaluarea tehnica a proiectului; Asigură suport tehnic personalului executant aflat în teren și furnizează la cerere informații suplimentare pentru localizarea cu o mai mare ușurință a locațiilor de execuție Avizarea, urmarirea si verificarea lucrarilor de executie Ofertă Mediu de lucru plăcut, echipa tanara; Birou zona Pipera; Contract de munca pe durată nedeterminată; Program lucru: 1 zi saptamana telemunca (vinerea) Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
-
Promovat
Candidatul ideal Tehnician Interventii Utilaje Caterpillar Pentru candidati care pot avea domiciliul in vecinatatea zonei: Bucuresti - llfov. - Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială) - Bune cunostinte de mecanică, electricitate electronică, hidraulică - Experienta de minim 2 ani în reparatia de utilaje de constructii, industriale sau agricole sau în domenii conexe - Cunostinte operare PC (Word, Excel; sisteme de gestiune informatica a datelor) - Cunostinte minime de limba engleză domeniul tehnic - Permis de conducere categoria B - Punctualitate, disponibilitate, adaptabilitate - Atitudine orientată către client; corectitudine profesională; rigurozitate - Nivel ridicat de inițiativă - Disponibilitate pentru deplasări in judete aflate in imediata apropiere a localitatii de domiciliu Descrierea jobului - Efectuează, în locatia clientului, activităti de reparare, revizie si întretinere a utilajelor si echipamentelor din toată gama (din punct de vedere mecanic, hidraulic si electric) - Pune diagnosticul de stare tehnică a masinii si realizează analize de anomalii - Identifică piesele de schimb necesare interventiilor si le comandă - Realizează puneri în functiune si expertizări atât ale utilajelor noi, cat si ale celor second-hand (de ocazie) - Întocmeste documentatia si raportările necesare Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Suntem in cautarea unui inginer ofertare cu experienta in domeniul electric (retele electrice de joasa si medie tensiune si posturi de transformare). Daca iti place ce faci, stii sa prioritizezi timpul si te pricepi la negocieri, aceasta este pozitia potrivita pentru tine! In calitate de Inginer ofertare la AsCorp Retele Electrice, vei fi responsabil cu : Verificarea cerintelor de eligibilitate pentru licitatiile din SICAP; Analiza cererilor de oferta venite de la clienti, a caietelor de sarcini pentru licitatii sau a planurilor in baza carora se va realiza oferta; Intocmirea ofertelor tehince si comerciale in domeniul instalatiilor electrice pentru participarea la licitatii si pentru beneficiari privati; Introducerea articolelor de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate; Extragerea listelor de cantitati din planurile tehnice; Solicitarea de informatii suplimentare pentru a clarifica diverse aspecte referitoare la oferta; Intocmirea normelor locale si analiza de pret pe activitati (materiale, manopera, utilaj, transport); Transmiterea cererilor de oferte catre furnizorii de echipamente, materiale, utilaje, servicii; Transmiterea cererilor de ofertare catre subantreprenorii de specialitate; Intocmirea dosarului de ofertare conform cererii de ofertă Mentinerea permanenta a legaturilor comerciale cu furnizorii de materiale existenti pentru actualizarea preturilor si a termenelor de livrare Pregateste listele de materiale și piesele necesare pentru ofertele care devin contracte Menține relatia cu clienții din punct de vedere tehnic, drept suport pentru departamentul vanzari AsCorp Retele Electrice iti ofera: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Un mediu de lucru excelent, cu acces la traininguri de specialitate si oportunitati de dezvoltare pe plan personal si profesional. Daca ai ajuns pana aici si doresti sa afli mai multe informatii, te asteptam sa ne cunoastem. Vina sa cunosti echipa de profesioniști si sa afli despre proiectele in care suntem implicati! Locatia companiei este in Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 5-7, Hermes Business Campus, Cladirea B, vizavi de statia de Metrou Pipera. Candidatul Ideal Studii superioare in domeniul tehnic (Instalatii in Constructii, Electrotehnica, Energetica) Experienta minim 2-3 ani în activitatea de ofertare ofertare retele de medie si joasa tensiune, posturi trafo Experienta in utilizarea si consultarea normativelor tehnice si a legislatiei de specialitate Cunostinte de lucru in platforma de licitatii SICAP Cunostinte de lucru in programele de devize (WinDoc, WinDev, etc) Cunostinte de lucru in Autocad Capacitatea de a lucra cu termene limita; Capacitate de prioritizare Limba engleza nivel conversational mediu Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Naturalete in comunicarea prin telefon in relatia cu furnizorii de echipamente pentru actualizarea constanta a bazei de date cu preturi si termene de livrare Posesor permis de conducere cat. B Constituie avantaj: o cunoasterea modului de lucru cu operatorii de distributie; o cunoasterea procedurilor pasilor pentru autorizarea lucrarilor de retele electrice si bransamente MT, JT Descrierea companiei AsCorp inseamna Energie. Siguranță. Inovație. Punem pe primul loc interesul beneficiarului. De aceea ne concentrăm pe furnizarea de servicii complexe care să reflecte menținerea standardelor la cel mai înalt nivel. Dorim ca, prin fiecare proiect implementat să contribuim la creșterea calității vieții beneficiarului, a membrilor comunității în care activăm, iar viziunea noastră este să oferim servicii inovatoare și profesioniste, cu zero incidente. Soluții complete Proiectăm și implementăm soluții complete în ceea ce privește rețelele electrice și sistemele fotovoltaice. Expertiza și experiența în domeniu ne permit să evaluăm corect nevoile, să elaborăm și să planificăm proiectul și să-l implementăm în cele mai bune condiții. Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!
-
Disponibil online
Colaborare pe langa serviciu
Colaborare in timpul liber, in domeniul marketing, wellness, travel - 1 pana la 2 ore pe zi. Castigul poate fi de 1200 - 2000 euro lunar, pe langa serviciu. Se invata totul de la 0, nu e nevoie de experienta, dar e nevoie de ambitie si dorinta de castig. Candidatii trebuie sa aiba Laptop si smartphone si dorinta de a invata !!! Trimiteti CV la sau pe whatsapp la
-
Promovat
Angajam agenti securitate program de noapte cladire birouri Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv ; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru- de noapte 12h, weekend 24 48 Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0746049990.
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Angajam Agenti Securitate zona Floreasca Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790684222
-
Buna ziua, agent imobiliar, avem o oferta pentru agentia dumneavoastra, printre relatiile care vi le- ati facut pe parcursul carierei, v- ati intalnit cu siguranta cu problema fortei de munca. Va propunem o colaborare cu un comision de 10% pentru fiecare vanzare. Vanzarea consta in gasirea de clienti potentiali care au nevoie de forta de munca din Asia in orice domeniu- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc.
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil cu experienta. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice, constituie avantaj; Experienta in executie lucrari de finisaje in constructii; Experienta in lucrul cu utilaje speciale (masini de frezat, slefuit, sablat, aspiratoare industriale, etc.); Abilități de lucru în echipă și capacitatea de a respecta termenele limită; Disponibilitate pentru deplasari la lucrari in tara. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu intre 5000 lei-8000 lei in functie de experienta; Se ofera cazare, diurne si transport; Activitate permanenta. Responsabilități: Pregătirea suprafetelor suport pe care se vor aplica pardoselile (prin slefuire frezare aspirare, procedee specifice) si amorsarea suprafetelor cu primer special in vederea aplicarii pardoselilor; Acţionează cu precizie, îndemânare şi corectitudine la prepararea materialelor şi la aplicarea acestora respectand fisele tehnice ale acestora si standardele de calitate; Respectarea instrucțiunilor de siguranță la locul de muncă și a normelor de protecție a mediului. Elite Surface Systems SRL este o companie specializată în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice de înaltă calitate în diverse industrii și medii comerciale și industriale. Suntem în căutarea de aplicatori cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități în aplicarea acestor tipuri de pardoseli și sunteți dornici să vă alăturați unei echipe profesioniste și dedicate, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
-
Cautam agenti de vanzari in domeniul resurse umane in orasele Pitesti, Ploiesti, Constanta, Giurgiu, Galati, Braila, Buzau. Cunostinte in industria maritima, siderurgica, feroviara, automoto. Candidatul ideal trebuie sa aiba legaturi si cunostinte bune in industriile mentionate. Va rugam in CV sa mentionati experienta in domeniile pe care le cautam. Conditii bune de munca, angajare pe termen lung.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri - conditii optime de lucru, Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Calificare la locul de munca. Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut. Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari. Program de lucru cu norma redusa 4 ore zi; 3 ore zi; in functie de disponibilitatile tale. Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp. Bonusuri, in functie de performante. Posibilitatea decontarii transportului. Activitatea se va desfasura in zona: - Aurel Vlaicu - 3h zi, interval orar 06.00-09.00; Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de operator curatenie in cladiri de birouri. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma redusa; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet -85 posturi. Cerinte: studii generale si cunostinte de limba engleza. Selectia se face in baza CV-urilor trimise pe adresa de mail