Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2020-06-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Cautam constructor de tipare digitale 2D. Postul este deshis pentru persoanele care doresc sa vina la un program de luni pana vineri intre orele 9 si 17:30. Ne desfasuram activitatea in Bucuresti, Strada Stirbei Voda 53-55, Sectorul 1 langa Parcul Cismigiu. Dorim sa gasim o persoana cu vibe bun asa cum suntem toti in echipa. Suntem o echipa relativ mica, in jur de 10 persoane. Lucram produse pentru brandul propriu, dar si produse pentru branduri din Europa. Avem toata tehnologia necesara, plotter 180, PC foarte puternic si ne desfasuram activitatea intr-un spatiu curat si luminos. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, suna la numarul de telefon afisat si iti va raspunde managerul nostru Ciprian. Multumesc! P.S. Nu suntem interesati de colaborari remote.
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor
-
Suntem o brutărie artizanală în plin proces de dezvoltare în care prioritizăm calitatea produselor, aducând clienților o paletă de produse artizanale de panificație și patiserie realizate în laboratorul nostru doar cu ingrediente premium. Pe lângă livrarea produselor de calitate înaltă, dorim sa ne creem o echipă în care să adunăm colegi dinamici, deschiși, veseli ce au înclinare și apreciere spre produsele artizanale. CANDIDATUL IDEAL Experiență de minim 3 ani, cu accent pe producția produselor de patiserie (aluat laminat, foietaj, toate făcute de la 0) și cofetărie Dorința de a învața lucruri noi Abilități de coordonare a priorităților sarcinilor, organizare și planificare activități Urmărirea și realizarea programului de fabricare în condiții de calitate și eficiență maximă Abilități excelente de gestionare a timpului RESPOSABILITĂȚI Pregatirea cremelor de patiserie cu înlocuitor natural de zahăr Pregătirea preparatelor conform standardelor Gestionarea stocurilor Dezvoltarea și implementarea rețetelor noi și inovatoare Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranță alimentară Asigurarea calității și prezentarea estetică a produselor finite Pentru mai multe detalii, așteptăm telefonul vostru.
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email:
-
Cautam o ingrijitoare pentru o batrana care se deplaseaza cu cadrul, lucida, program 8h pe zi, orele 8 - 16, luni - vineri, zona Gara Basarab, salariu 2500 - 3000 lei pe luna. Cerinte: persoana serioasa, in putere, blanda, responsabila Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). permisul de conducere reprezintă un avantaj. SE OFERĂ: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Angajam operatori cnc pentru debitare plasma si operatori gaurire FICEP , salariu motivant Detalii la tel : Bucuresti sector 3 incinta Faur
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Promovat
Fast-food linie caldă își mărește echipa, angajăm ajutor bucătar .Program l-v 6.00-16.00 Salariul 3500 -3800 în funcție de experienta Zona Popa Tatu .
-
Firma Germana "Romatech Bau GmbH" cu activitate si experienta de peste 15 ani Angajam muncitori constructii (izolatii termice, fatade) BENEFICII: - -contract de muncă German - -CAZARE GRATUITA (firma plateste tot, curent, utilitati etc. ) - -asigurare medicală germană; - -transport gratuit de la cazare la locul de muncă; - echipament de lucru si scule sunt asigurate de firma. Cerinte: - Experienta in izolatii termice, decorativa - Seriozitate Salariu: 1800-2200 euro Informații suplimentare la telefon sau pe WhatsApp la numarul : (Romania) sau (Germania) Publi24_167249615
-
Firma Germana "Romatech Bau GmbH" cu activitate si experienta de peste 15 ani Angajam muncitori sau echipe de muncitori in constructii (izolatii termice, fatade) in Germania BENEFICII: - -contract de muncă German - -CAZARE GRATUITA (firma plateste tot, curent, utilitati etc. ) - -asigurare medicală germană; - -transport gratuit de la cazare la locul de muncă; - echipament de lucru si scule sunt asigurate de firma. Cerinte: - Experienta in izolatii termice, decorativa - Seriozitate Salariu între 1800-2200 euro Informații suplimentare la telefon sau pe WhatsApp la numarul : (Romania) sau (Germania)
-
Firma Germana "Romatech Bau GmbH" cu activitate si experienta de peste 15 ani Angajam muncitori constructii (izolatii termice, fatade) in Germania BENEFICII: - -contract de muncă German - -CAZARE GRATUITA (firma plateste tot, curent, utilitati etc. ) - -asigurare medicală germană; - -transport gratuit de la cazare la locul de muncă; - echipament de lucru si scule sunt asigurate de firma. Cerinte: - Experienta in izolatii termice, decorativa - Seriozitate Salariu 1800-2200 euro Informații suplimentare la telefon sau pe WhatsApp la numarul : (Romania) sau (Germania)
-
David's Rental, o companie dinamică și în creștere, caută o persoană dedicată și experimentată pentru a se alătura echipei noastre ca menajeră. Dacă îți place să faci curat, ești organizat(ă) și ai o experiență solidă în domeniu, aceasta este șansa ta de a te alătura unei echipe profesioniste și prietenoase. Despre noi: Oferim un salariu atractiv de 2500 lei pentru 5 zile lucrătoare, de luni până vineri, sau 3000 lei pentru programul de luni până sâmbătă. Avem câteva apartamente confortabile, toate în același bloc din Sectorul 1 al Bucureștiului, ceea ce înseamnă că nu necesită deplasări. Furnizăm toate echipamentele necesare pentru curățenie, inclusiv mașina de spălat, uscătorul și fierul pentru rufe. Căutăm o persoană cu minim 1 an de experiență în domeniu, cu atenție la detalii și abilități excelente de organizare. Responsabilități: Spălarea și călcatul lenjeriei de pat și prosoapelor. Curățarea și igienizarea tuturor spațiilor din apartamente, inclusiv bucătăria și baia. Stersul prafului, spălarea podelelor și aranjarea patului. Gestionarea volumului de lucru în funcție de gradul de ocupare, adaptându-te cu flexibilitate la necesitățile zilnice. Dacă ești interesat(ă) să faci parte din echipa noastră și să te implici într-o activitate dinamică și plină de satisfacții, nu ezita să ne contactezi! Avem nevoie urgent de cineva motivat și responsabil pentru această poziție. Trimite-ne CV-ul tău la adresa de e-mail sau sună la numărul pentru mai multe detalii și pentru a programa un interviu. Te așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa David's Rental!
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in București sector 3, avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali care știu să placheze , glafuri ,decorativa etc Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70
-
Se lucreaza 2 schimburi, 5 zile pe saptamana. Este necesara experienta si calificarea. Se ofera: Salariu flexibil, in functie de experienta, bonuri de masa de 35 lei zi, vouchere cadou de sarbatori, asigurare medicala privata, prime evenimente speciale etc.
-
Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro
-
Promovat
Pizza di Mora își mărește echipa. Căutam personal cu experiență pentru posturile de pizzar, barman, ospătar, curățenie. Pizza di Mora se află în Calea Victoriei 109, București, sector 1. Detalii la numărul: CV la email:
-
Angajam personal pentru curatenie intr-o cladire din zona Universitatii, Bucuresti. Program de lucru: 2 schimburi 5 zile pe saptamana Se ofera: Salariu 3000 de lei net (in mana) si bonusri de masa de 35 lei zi.
-
Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana): 3000 - 4000 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.
-
Promovat
Angajăm Asistent Vânzări! Compania:DoubleYou Store Brand:Cuanna Locație:București, România Cerințe: Experiență în vânzări - Abilități excelente de comunicare și interpersonale. - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Abilități de operare în Microsoft Office. - Vorbitor de engleză. - Permis de conducere categoria B. Căutăm: Persoană energică, cu abilități de comunicare și interes pentru modă, pentru postul de Asistent de Vânzări. Responsabilități: - Asistarea clienților și operarea casei de marcat. - Menținerea ordinii în magazin. -Actualizarea stocului pe platforme -Asistarea clientului in plasarea comenzilor pe platformele noastre Oferim: - Un mediu de lucru plăcut și suportiv. - Oportunități de formare profesională și dezvoltare. - Pachet salarial competitiv și bonusuri de performanță. - Reduceri la produsele noastre. Aplică acum la: cu CV și scrisoare de intenție.