Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze Disponibil din: 2021-03-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Taqueria M.A.T isi mareste echipa si cauta bucatar si ajutor de bucatar, pentru sectia de prep si linie calda. Calificare curs de specializare si experienta de 1-3 ani in domeniu reprezinta un avantaj. Cautam persone tinere, dinamice care vor sa se dezvolte in acest domeniu, avand posibilitatea de crestere in compania noastra. Mediul de lucru este unul placut, , format dintr-o echipa tanara , comunicativa si muncitoare,care lucreaza curat si cu atentie.De asemenea ,locatia este noua, bucataria echipata modern, si un sistem de management orientat spre performanta si dezvoltare. Meniul este bazat pe bucataria Mexicana, cu ingrediente si tehnici nisate specifice acestei bucatarii, lucram cu produse autentice si inedite in Romania,avem multe preparate home-made, de la tortilla, carne afumata sau inghetata. Programul de lucru este in ture 2 2, incepand cu ora 9:00 la 22:00, interval in care oferim mancare, cafea, apa, bauturi acidulate fara alcool.Asiguram transportul la plecare. Salariul incepe de la 3500-5000 si creste in functie de cunostiintele tale, putere de munca, comunicare si seriozitate, oferim bonuri de masa, tips atractiv 25-30% din salariu.Daca la final de luna target-ul vanzarilor este indeplinit si activitatea fiecaruia se desfasoara conform fisei postului si conform asteptarilor , exista oprtunitatea de bonusare a personalului implicat in procesul nostru de dezvoltare si de a oferi o experienta culinara inedita clientilor care ne trec pragul.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Candidatul Ideal: Ai experiență în domeniul vânzărilor și ești pasionat de produsele de înaltă calitate? Căutăm un agent de vânzări calificat, care să se alăture echipei noastre și să ne ajute în promovarea și vânzarea angro a rucsacurilor marca Bange, Arctic Hunter, Himawari etc. , firma noastra fiind importator oficial. Condiții: - experiență în vânzări directe, de preferință în industria fashion; - abilități puternice de comunicare și relaționare interpersonală; - capacitatea de a construi și de a menține relații cu clienții; - atitudine auto-motivată, orientată spre rezultate; - abilități puternice de organizare și de gestionare a timpului; - permis de conducere categoria B, cu minim 3 ani experiență. Descrierea job-ului: În calitate de agent de vânzări, vei fi responsabil(a) de dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții noștri, precum și de identificarea de noi oportunități de piață. Vei lucra îndeaproape cu echipa noastră de experți pentru a înțelege caracteristicile unice ale marfii noastre, in mare parte rucsacuri, genti si curele și pentru a putea comunica eficient valoarea acesteia potențialilor clienți. Responsabilități: - dezvoltarea și implementarea strategiilor și planurilor de vânzări pentru creșterea veniturilor și a cotei de piață; - construirea și menținerea relațiilor cu clienții actuali; - construirea de relații cu potențiali clienți; - identificarea și urmărirea de noi oportunități de vânzare; - colaborare cu echipa de marketing pentru a dezvolta materiale și campanii promoționale; - atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări, prin coordonarea livrărilor și urmărirea încasării prețului comenzilor livrate."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm oameni faini și implicați,care sa lucreze in conditii moderne si intr-un mediu de lucru prietenos. E momentul pentru un job bun! Ai timp pentru tine, vei lucra o saptamana si cealalta vei fi liber sa te ocupi de tine si familia ta. Esti o persoana de incredere, punctuala, organizata si onesta; Studii medii finalizate Atitudine pozitiva Vei servi clienții de la raion prin: porționare, feliere si împachetare ; Vei afișa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei inventaria stocul din magazin; Vei receptiona zilnic marfa primita; Vei intocmi acte necesare desfasurarii activitatii (monetar, registru de casa, dispozitie de plata) Vei asigura curatenia in magazin; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Conditii de munca moderne; Program de lucru foarte flexibil ( lucrezi o saptamana iar urmatoarea esti liber)
-
Firma nostră se mărește,și avem nevoie de colegi,suntem o firma foarte serioasa, și daia cerem seriozitate de la orce colec cu care lucram ,dacă sunteți prin cerințele noastre nu ezitați sa ne contactați , zona București ilfov ,salariu de 5000 lei primele 3 luni ,După 3 luni de salariu,creste an funcție de rezultatele ,cerem și oferim seriozitate vă mulțumesc, NR de tel ,florin
-
Nobel Auto Service angajeaza unicenici mecanici pentru service auto. Pachet salarial motivant in functie de experienta. Program de luni pana vineri. Locatie: Str Inovatorilor 30 ( Reper podul Constanta - intersectia Soseaua Chitilei cu Bucurestii-Noi)
-
Cautam mecanici pentru service auto masini de lux premium. Pachet salarial motivant ( 4900 lei - 9000 lei in functie de experienta) Program de luni pana vineri. Locatie: Sector 1, Strada Modestiei numarul 120. ( Zona intersectia Bucrestii noi).
-
Green Day Spa Moliere, sector 1 face angajari pentru postul de manicurista, receptie si pentru frizerie cu experienta , programul de lucru este de 3 zile pe saptamana, program salon de luni -sambata orar 09-20.
-
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Angajăm Operatori producție linie de extrudare mase plastice pentru fabrică de extrudare țevi PEHD, în Măgurele, județul Ilfov. Cum ne-ar plăcea să fii: -Experiența dovedită în domeniul extrudării de țeavă de polietilenă - OBLIGATORIU -Abilitate în efectuarea de măsurători și luarea de decizii rapide -Pregătire școlara medie (liceu sau scoală profesională) -Stare de sănătate satisfăcătoare și o bună condiție fizică Atribuții și responsabilități: -Trebuie să asigure buna funcționare a liniei de extrudare și realizarea produsului finit în parametrii prevăzuți de standard -Participă la montarea SDV-urilor -Pornește linia de extrudare -Asigură alimentarea liniei cu materie prime -Aduce țeava în parametrii optimi de producție -Face măsurători periodice de diametru, ovalitate și grosime de perete; măsurătorile sunt înregistrate în caietul de producție -Va păstra martorii din care s-au făcut măsurătorile -Asigură separarea produselor conforme de cele neconforme -Raportează șefului de schimb ori ce fel de abateri de la calitatea impusă -Colaborează cu tot personalul fabricii Oferta și condiții de muncă: -Salariul lunar: 4600 lei NET -Masa de prânz asigurată zilnic de angajator -Transportul din București este asigurat de către angajator -Pentru persoanele din alte localități angajatorul oferă cazare la cămin în București (4 paturi cameră) -Program de lucru normal, de luni până vineri, de la 8.00 la 17.00, cu o oră pauză de masă inclusă. Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la 0374477800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
SUNTEM ÎN CĂUTAREA PROFESIONIȘTILOR DIN INDUSTRIA AUTO PENTRU OPORTUNITĂȚI DE MUNCĂ ÎN OLANDA! Dacă sunteți Mecanic, Vopsitor sau Tinichigiu, contactați-ne. Beneficii oferite: - Cazare inclusă în camere single (aveți propria cameră) - Vă oferim un contract de muncă în conformitate cu legislația olandeză. - Oferim asigurare medicală. Salariul oferit variază în funcție de poziție și experiență, însă se situează aproximativ între 2500 și 3000 NET (echivalentul a 575 - 700 pe săptămână). Cunoștințe de limba engleză sau germană sunt obligatorii. Ne găsești astfel: - email: - whatsapp telefon:
-
Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro
-
Angajam lacatus mecanic. Part time sau program complet. Suntem o firma producatoare de utilaje agricole. Adresa: Str. Tarnaveni, nr. 7 sector 1 Bucuresti.
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
afeneaua noastră caută un barman ospatar pasionat și comunicativ pentru a se alătura echipei noastre. Persoana selectată va avea rolul de a oferi servicii excelente clienților noștri, pregătind și servind băuturi delicioase, precum și asigurând o experiență plăcută în cafenea. Responsabilități: - Servirea clienților - Prepararea băuturilor - Cunoașterea produselor - Gestionarea comenzilor - Curățenie și întreținere - Gestionarea caselor de marcat Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul serviciilor alimentare sau ospitalității. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții, fiind capabil să oferiți o experiență plăcută și personalizată. - Capacitatea de a lucra într-un mediu agitat și de a gestiona cererile multiple simultan. - Disponibilitate pentru a lucra în ture flexibile, inclusiv weekend-uri și sărbători. Dacă sunteți un barman ospatar entuziast și dornic să vă alăturați echipei noastre în creștere, vă invităm să aplicați pentru această poziție. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem și să colaborăm pentru a oferi clienților noștri experiențe memorabile în cafenea!
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Firma angajează montator pardoseli fără experiență. - covor pvc - mocheta - parchet Experiența nu este necesară, permis cât B este un avantaj Se oferă : - contract de munca - salariu fix - bonuri masa - bonusuri periodice - transport in Bucuresti asigurat
-
Firma de import distributie si productie sisteme de ventilatie si electrice, angajeaza full time contabil pentru a se ocupa de asa zisa contabilitate primara. Locul de munca este situat in sos. Chitilei nr.181, sector 1, Bucuresti, ,program luni-vineri 8,30-17.00. Salariu+bonuri de masa+decont abonament transport+abonament Medlife www.julienexpert.ro
-
Personal amenajari si intretinere gradini Candidatul ideal: - serios, muncitor, - constiincios, energic; - responsabil, punctual; - termina treaba inceputa; - spirit practic; - proactiv, saritor; - se integraza si lucreaza in echipa; - vrea sa invete. Descrierea jobului Ne ajuta in activitatea din domeniul gradinaritului: pregatire pamant, insamantare, montaj gazon rulou, tuns gazon, toaletare arbusti si arbori, sisteme de irigatii. Program full time Plata săptămânal. Salariu negociabil Deplasări în diferite zone din București și Ilfov
-
Promovat
Locul de munca este in Germania unde se face si angajarea. Lucrarile sunt de natrura rezidentiala si industriala. Salarizarea este in functie de calificare si abilitati cu posibilitatea de crestere a veniturilor. Transport din tara la locul de munca si cazarea asigurata,
-
In activitate de peste 20 de ani, Ceres interim, firma franceza, angajeaza pentru abatoarele din zona Le Mans (NV Frantei) echipe de lucratori (barbati femei cupluri) pentru sezonul de produse elaborate 2024. Activitatea consta strict in modelarea si asamblarea de preparate din carne de pui (producere de frigarui, produse derivate etc.). Este o activitate placuta, desfasurata intr-un mediu curat. Tinuta sterila obligatorie (furnizata de angajator). Perioada contract: martie- septembrie 2024. CE CAUTAM - Persoane harnice, fara probleme cu alcoolul. - Persoane rezistente la efort fizic - Permis de conducere - OBLIGATORIU - Nu este necesara cunoasterea limbii franceze, dar reprezinta un avantaj CE OFERIM -Contract de interim francez -Program de lucru de 35 de ore saptamana, cu posibilitate de a face ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1500 euro net luna (banii cu care se ramane, dupa plata chiriei) + ore suplimentare
-
Candidatul ideal Cautam o persoana care sa aiba: - Studii de specialitate (liceu profesional, cursuri de calificare in domeniul electric); - Cunostinte in domeniul electric si energetic (Experienta pe o pozitie similara constituie avantaj); - Bune abilită i de organizare i gestionare a timpului, atentie la detalii si munca in echipa; - Disponibilitate de deplasare in tara; - Seriozitate, punctualitate, buna conduita; - Atestatul ANRE IIB constituie avantaj. Descrierea jobului - Realizare instalatii electrice pentru imobile rezidentiale si nerezidentiale (montaj+legat doze, montaj tablou de distributie, pozat cablu de alimentare, montaj aparataje, verificare instalatie); - Asigura executia lucrarilor in intervalul de timp stabilit, cu respectarea normelor de calitate impuse si a altor standarde in vigoare; - Consulta seful de echipa si departamentul de proiectare pentru a identifica cele mai bune solutii de montaj; - Realizare necesar de materiale pentru executarea lucrarii; - Raspunde de sculele, utilajele, aparatele, dispozitivele, uneltele pe care le are in custodie. Descrierea companiei Smart Lighting este o societate cu experienta de peste 10 ani in domeniul instalatiilor electrice pentru imobile rezidentiale si peste 5 ani in amenajarea spatiilor comerciale formata dintr-o echipa tanara cu oameni deschisi.
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
Tobiko Sushi(zona Dorobanti ),restaurant cu specific japonez, angajează: -ajutor bucătar sushi-cald -bucătar sushi cu EXPERIENTĂ pe sushi!!! Dacă ești pasionat de bucataria japoneză și vrei să faci parte din echipa noastră poți suna la numărul de telefon: Restaurantul este deschis intre orele 12:00-22:30 Salariu se stabilește in funcție de experientă