Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2021-09-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
Angajez casiera pentru shaormarie. Fata tanara, program 2 cu 2 -14 ore, 350 lei la tura. Fata pentru curatenie, program 8 ore,5 cu 2 libere,salariu 3000 lei
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Daca pasiunea ta este sa faci cafeaua buna de specialitate beneficiind de cele mai noi echipamente in domeniu , ai experienta in vanzari in cadrul unui magazin , ne-am dori sa te alaturi pentru un nou inceput . Vrem sa formam echipa KREM cu persoane responsabile, profesioniste si dornice de implicare. Cerinte: minim de experienta pentru acest post. Avem flexibilitate pentru cerinte salariale si dorim sa cream o atmosfera destinsa impreuna. Pentru detalii, suna la numarul din anunt
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cerinte: - studii medii profil tehnic mecanic electric; - avantaj: experienta in zona mecanica electrica pe santiere; - disponibilitatea pentru delegatii; - capabil de efort fizic; Responsabilitati Realizari - participa la montarea lifturilor in cladirile nou construite; - veti face parte din echipele de modernizari a echipamentelor; - posibile deplasari in tara. ACTIVITATE: - te vei ocupa de montajul ascensoarelor, de punerea in functiune si pentru ca noi lucram frumos, lasam curat dupa noi. Oferim: - salariul negociabil in functie de experienta profesionala; - bonuri de masa 30RON zi; - prime de sarbatori; - training de specialitate; - abonament medical privat.
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută chelneri cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post de cel putin un an, Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700 -2400 EUR, plătit saptamanal, (11,75 EUR/h net ) Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
GP-Connect este o agenție de recrutare olandeză în plină creștere, care recrutează și oferă personal cu experiență, pentru clienți din Olanda, Franța, Belgia, Germania, Austria și Luxemburg, în domeniul ospitalității. GP-Connect caută spalatori de vase cu experiență în același domeniu și cunoștințe bune de engleză (minim B1-2) pentru parcuri de vacanță și hoteluri de renume, precum RCN Vakantieparken, Roompot, Hutten, Van der Valk, Fletcher Hotels, Sunweb Group etc. Cerințe: Limba engleză la nivel bun, Experiență pe același post , Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație pentru a oferi un serviciu deosebit oaspeților, Om cu spirit de echipă, capabil să lucreze într-o echipă internațională Beneficii: Salariu în intervalul 1700-2100 EUR, plătit saptamanal, Cazare asigurată (gratis sau maxim 400 /lună, în funcție de zonă și preferințe personale), Muncă cu normă întreagă (38 de ore cu posibilitate de ore suplimentare), 18% bani de vacanță Sunt acceptate cuplurile Contract de muncă conform legislației olandeze, Asigurare de sănătate integrală și contribuție la pensie acoperite, Lucru într-un lanț hotelier sau în parcuri de vacanță, Lucru într-o echipă internațională, Suport cu autoritățile locale (BSN).
-
Esti interesat de un venit suplimentar ? Poti castiga comision ce poate depasi 2000 lei. Programul e part-time, lucrezi cand vrei. Se ofera training gratuit. Ce trebuie sa faci: -daca vrei promovezi produsele firmei pe baza de catalog fizic -daca vrei promovezi produsele firmei in grupuri Facebook -daca vrei postezi in grupuri Facebook anunturi de recrutare, dai detalii in privat De instruirea celor care se inscriu la tine in grup ma voi ocupa eu. Pentru a castiga comision cat mai mare e necesar sa recrutezi oameni de pe Facebook. Pentru detalii suplimentare cere detalii la numarul de mai sus. Cerinte: -seriozitate -rabdare -ambitie -perseverenta
-
Reprezentant vanzari Candidatul Ideal Ai spirit antreprenorial, vrei sa fii prosper si apreciat intr-un mediu profesionist bazat pe valori? Daca ai ambitia sa cresti ca profesionist, sa dezvolti clienti, chiar regiuni si sa ajungi sa formezi echipe, vino alaturi d noi sa devii un consultant d dezvoltare al afacerilor in domeniul auto si industrial, oferind produse si sisteme inovatoare.Vei lucra cu produse de top de la branduri internationale renumite cum ar fi Kent, TengTools, Snap-on, Wetor, Catalfer, Giasco, etc. Afla mai multe despre noi si despre portofoliul nostru de produse accesand Descrierea jobului Ce vei face la C&M Jeler? Sub indrumar coordon torului tau: - D zvolti r l tii de incr d re si d dur t cu cli ntii din portofoliu, si cu cli nti noi; - Esti pro ctiv in id ntificar n voilor cli ntilor si of ri solutii person lizat ; - D zvolti si impl m nt zi str tegii d crest stere cli ntilor; - Formulezi str tegii de dezvoltar p ntru piete noi; - Lucrezi intr-un sistem de performanta bine definit, urmaresti si iti atingi obiectivele asumate; - Respecti procedurile de desfasurare a activitatii, atat intern cat si extern; - Participi activ la dezvoltarea ta profesionala si personala. De ce sa lucrezi la noi: Iti oferim un mediu de lucru primitor, profesionist, la standarde înalte; Sustinere profesionala din partea unei echipe solide, formata din profesionisti cu experienta; Un pachet salarial atractiv si motivant; Tableta telefon serviciu masina; Participarea la training-uri de specializare; Oportunitatea dezvoltării profesionale şi a unei cariere de succes. Daca esti acel cineva: cu viziune, comunicativ si sociabil, de incredere si pe care te poti baza, cu abilitati de negociere si vanzare, ai o pasiune a ta, vorbesti limba engleza, si ai permis de conducere, te invitam sa ne lasi CV-ul tau. Descrierea companiei Cu o traditie de 20 ani, C&M Jeler dezvolta afacerile din domeniul auto si industrial prin gamele de produse inovative, prin demonstratii tehnice si training-uri specializate, precum si prin intelegerea provocarilor pietei si timpului. Suntem o companie cu prezenta nationala si dezvoltam parteneriate win-win cu clientii partenerii nostri. In C&M Jeler profesionalismul, spiritul antreprenorial si cultura bazata pe valori sunt cheia succesului nostru. Responsabilitatea, Curajul, Entuziasmul si Competitivitatea ne definesc. Cea mai importanta investitie este in echipa noastra de campioni. Te invitam sa fii parte a succesului nostru !
-
Clinici private in Germania angajeaza asistenti medicali generalisti in orasele Hamburg, Berlin si Stuttgart. Cerințe: - diploma de asistent medical generalist - limba germană nivel B1-B2 certificat - cetatenia Uniunea Europeana Oferim: -asistență pentru recunoașterea diplomei în Germania -asistență cu găsirea unei locuințe Salariu 3.600-4.600 Euro Brut Cei care au deja recunoasterea diplomei in Germania, beneficiaza din start de un salariu atractiv peste media pietei si multe alte bonusuri Pentru informatii si candidaturi rimiteți va rog CV-ul în limba germana, diploma de asistent medical, certificatul de germana si dupa caz recunoașterea diplomei la adresa de email sau pe numarul de whatsapp. Ana Iordache Email: Telefon: https: www.facebook.com ana8med
-
Prăvălia Sergiana este în căutarea unui lucrător comercial entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilitățile principale includ: - Asigurarea unui serviciu clienți de înaltă calitate, oferind informații despre produsele noastre și asistând clienții în alegerea produselor potrivite. - Efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarului. - Etichetarea și organizarea produselor în conformitate cu standardele companiei. - Păstrarea curățeniei și a ordinei în magazin. - Monitorizarea stocului și asigurarea reumplerii rafturilor în mod regulat. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; - spor de weekend; - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - decontare abonament sala de sport. - abonament Medlife - Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Cautam coleg pentru promovare, ofertare si vanzare servicii pe piata spaniola.Daca vorbesti limba spaniola la nivel avansat, te asteptam in echipa! Iti vom oferi un loc de munca stabil, salariu fix, tichete de masa, plus comision din vanzari.
-
Societate angajeaza sef tura in incinta Carrefour Baneasa pentru servicii curatenie. Relatii la telefon ,PODOIU EUGENIA
-
Atelier specializat in inramari profesionale de tablouri, angajam femei si barbati. Postul nu necesita experienta. Se lucreaza in picioare. Program Luni-Vineri 8-16.30 cu pauza de masa. Atelierul este langa statia de metrou Pipera. 21 de zile de concediu. Salariul se primeste de doua ori pe luna 15 si 30. In perioada de proba 2600 de lei net+bonuri de masa in valoare de 800 de lei. Dupa perioada de proba salariul creste in functie de performante. Femelie si barbatii lucreaza in echipa. Fetele pregatesc componentele si baietii aseambleaza. Barbatii participa si la activitati de decarcare marfa. CV la adresa: TeL
-
Angajăm pt autoservire studenți , zona parc Cișmigiu program luni joi 8-17,vineri 8-16, salariu 2200 în mână se asigură masă.cer și ofer seriozitatea
-
Pentru una dintre cele mai mari retele de centre de reparatii auto din Irlanda, recrutam tinichigii cu minimum 2-3 ani experienta in domeniu. Limba engleza la nivel conversational reprezinta un avantaj! Cazare asigurata! Responsabilități: - Repararea masinilor avariate in accident, pe contract de asigurare; - Experienta in chituirea, mascarea, slefuirea componentelor caroseriei; - Cunoasterea etapelor necesare reparatiei elementelor de caroserie si capacitatea de a le executa la un standard inalt; - Demontarea, repararea, montarea si ajustarea elementelor caroseriei avariate in urma accidentelor. Cerințe: - Minimum 2-3 ani de experiență pe poziția de tinichigiu auto. - Nivel limba engleză incepator - Persoana eficienta, abilități excelente de organizare - Livrarea în mod constant a unor rezultate de înaltă calitate. - Cunoștințele de operare calculator constituie un avantaj Beneficii: - Salariu incepand de la 2800 eur luna (net) - Contract de munca direct cu angajatorul, pozitie full time, perioada nedeterminata - Program de lucru de 40 h sapt, luni-vineri - Cazare asigurata de angajator (camera single). - Program de formare, dezvoltare și progres în carieră - Suport la întocmirea documentelor necesare pentru a lucra în Irlanda
-
Cautam personal pentru constructii (Calificat si Ne calificat), la interioare in hoteluri, apartamente, specialisti in faianta, gresie, parchet, gips-carton, glet, tencuieli, instalator sanitar, electricitate, demolari interioare, etc., cu experenta in domeniu. Lucrare sunt pregatit pentru a incepe in 01 Aprilie 2024 in Tenerife (Spania). Se Ofere Contract de Munca, Cazare si transport deplazarea la locul de munca. Interesati putet sunat la nr sau trimit whatsapp mesaj si CV. ***Este interzis total, consum de alcool la cazare oferita si in locul de munca.
-
Unitate de cazare muncitori situata in str. Modestiei nr 120, sector 1, Bucuresti ( intrare din sos. Chitila sau la 300 m de Piata Giulesti) angajeaza femeie de serviciu , contract de munca perioada nedeterminata, program de lucru , luni-vineri , , salariu net 3000 lei
-
Cautam oameni noi pentru echipa noastra. Flexibilitate si autodeterminare. Daca esti pasionat de partea financiara si vrei sa incepi o cariera ca si consultant financiar acesta este momentul. Numai implicarea ta este ceea ce decide cat de departe poti ajunge la noi. O cariera de consultant in cadrul Companiei ICredit este locul ideal in care poti sa te dezvolti pe plan profesional cat si pe plan personal - nu trebuie sa fii expert in probleme financiare pentru a putea incepe la noi - implicarea ta iti va determina renumerarea - poti sa iti structurezi intreaga activitate de zi cu zi in conformitate cu ideile proprii Esti pregatit pentru o noua provocare?
-
Angajez curier,cer și ofer seriozitate,ofer salariu bun,plus bonus curier,cine dorește va rog să mă sunați!
-
Căutăm croitor pentru confecționare costume bărbătești specfice spectacolelor de teatru. Condiții: absolvent cu diplomă al unei școli de profil (croitorie). Aptitudini: atenție la detalii, simț estetic, disponibilitate pentru lucru în echipă. Anunțul este valabil pentru București.
-
Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).