Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2022-01-30 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Atelier de creație vestimentară - angajăm croitoreasă cu experiență, în București, pe str. Arhitect Ion Mincu, nr. 8, București, Sector 1. Salariu se stabileste in urma unei probe si se acorda in functie de performante, cu posibilitati permanente de crestere. - [ ] Program fix- Luni - Vineri : 08:30 - 17:00, Prime de sărbători, mediu plăcut de lucru. Pentru mai multe detalii, ne puteți contacta telefonic la nr. de telefon .
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3500 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Consilierul Tehnic SH are ca principal obiectiv optimizarea si gestionarea costurilor pe flotele de inchirieri utilaje cat si pe achizitionarea de utilaje de ocazie, consilierea tehnica referitoare la utilajele de inchiriat si vanzare utilaje ocazie. Studii superioare tehnice (de preferinta in unul dintre domeniile: electromecanica si mecanica agricola, industriala, auto) Permis de conducere categoria B Bune cunostinte tehnice generale (mecanica) Cunostinte operare PC (Word, Excel) Cunostinte limba engleza nivel mediu Cunoasterea produselor din gama CAT (constituie un avantaj) Aptitudini relationale: comunicare si ascultare Capacitate de negociere si de analiza Adaptabil Acuratete si atentie la detalii (spirit de observatie) Realism si spirit practic Descrierea jobului Realizeaza inspectiile tehnice ale utilajelor din flota de chirie la sediul societatii Realizeaza inspectiile tehnice lunare ale utilajelor inchiriate la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Formeaza instruieste operatorii clientilor in manipularea utilajelor Ofera asistenta tehnica reprezentantilor comerciali ai societatii Realizeaza, la achizitionarea utilajelor SH, inspectiile tehnice, la sediul clientului (stare masina, operare masina, intretinere zilnica etc.) Intocmeste deviz estimativ de reparatie si il negociaza cu departamentul post vanzare inainte de efectuarea lucrarilor Realizeaza vizite la clienti alaturi de reprezentantii comerciali ai societatii Ofera asistenta la achizitionarea utilajelor de la dealerii din afara Romaniei Promoveaza anunturi de vanzare a utilajelor SH si identifica utilaje in bazele de date ale partenerilor Realizeaza evaluarea tehnica si de costuri pe baza inspectiilor realizate de catre reprezentantii furnizorilor de utilaje de ocazie Gestioneaza din punct de vedere tehnic un portofoliu de clienti nationali Efectueaza, daca este necesar, expertize pentru Departamentul Comercial Actualizeaza bazele de date ale societatii cu informatiile culese, referitoare la clienti si cu activitatea sa Raspunde sau asigura raspunsul la reclamatiile clientilor Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Camin de batrani angajeaza bucatarese, ajutor de bucatar, gospodine pentru bucatarie romaneasca (mancare ca acasa)
-
Activitatea job-ului constă în: - Aspirarea camerelor - Ștergerea podelelor - Îngrijirea înlocuirea lenjeriei - Făcutul patului - Ștergerea prafului de pe mobilier - Menținerea curățeniei în băi - Colectarea gunoiului Trebuie să îți asiguri uniforma de lucru de culoare neagră formată din tricou simplu, pantaloni, șosete și pantofi confortabili și o doza de optimism considerabilă, ne place să colaborăm cu persoane deschise. Tatuajele pe față nu sunt acceptate. Ce îți oferim noi? - Muncă pe termen lung - Un mediu de lucru plăcut cu o echipă de colegi entuziaști - Se oferă cazare câte 2 pers. în camera - Asigurare medicală - Munca depusă pe perioada sărbătorilor naționale este plătită cu 150% - Deoarece salarizarea se face la 4 săptămâni, noi îți putem oferi un avans după prima săptămână de lucru. - Ajutor în privința transportului România-Olanda care ulterior se va deduce din salariu. Cine suntem noi? Genuine Works folosește un model de formare personalizat care, pe lângă aspectele profesionale, se concentrează și pe dezvoltarea personală, cultura și dinamica de echipă a angajaților săi. Acest lucru creează oameni mai conștienți care își pot folosi calitățile într-un mod mai țintit și se pot alătura echipei tuturor persoanelor juridice cu care colaborăm într-un mod mai flexibil mai ușor. Pe lângă angajații obișnuiți, ajutăm și persoanele care se află la distanță de piața muncii. Prin o bună îndrumare, instruire și monitorizare la locul de muncă, vă garantăm calitatea la care vă puteți aștepta de la noi. Prin urmare, scopul nu este doar creșterea și profitul, ci și rezolvarea unei probleme sociale incluzând dezvoltarea personalului nostru. Experiența noastră este ca marea majoritate a acestui grup țintă să funcționeaze optim. Companiile colaboratoare cu multă experiență confirmă acest lucru și sunt întotdeauna foarte mulțumite de serviciile și modul de practică oferit de către noi. Îndrăznim să precizăm faptul că angajații care sunt distanțați de piața muncii au adesea o motivație intrinsecă mai mare decât candidatul obișnuit. În cele din urmă, Genuine Flex se asigură că toți oamenii săi performează din propriile forțe și primesc suficientă pregătire pentru a se dezvolta pozitiv. Acest lucru asigură angajați fericiți care pun calitatea pe primul loc pentru clienții noștri. A crește împreună înseamnă a construi un viitor mai bun împreună! :)
-
Șoferi Profesioniști C sau CE Căutați** Suntem în căutarea unor indivizi dedicați și calificați pentru a se alătura echipei noastre în calitate de șoferi C sau CE. Dacă sunteți înzestrați cu cunoștințe solide de limba engleză și dețineți o mașină personală, vă invităm să explorați această oportunitate. **Cerințe Esențiale: - Competențe lingvistice în limba engleză (nivel conversațional). - Posibilitatea de a utiliza mașina personală; se acordă compensație pentru cheltuielile de transport la un tarif de 0,21 km (pentru cazare și deplasare). *Detalii și Beneficii:* - Contractele de muncă sunt stabilite direct cu angajatorul olandez. - Locații de lucru: Amsterdam, Barendrecht, Nieuwegein, Apeldoorn, Rotterdam, Eindhoven, Breda. *Poziții Vacante:* 1. *Șofer Categoria C:* - Program de lucru: luni - sâmbătă, între orele 05:00 și 17:00. - Număr mediu de opriri pe zi: între 10 și 15. - Salariu orar brut: 18,35 . - Bonusuri: 150% pentru lucrul în zilele de sâmbătă. 2. *Șofer Categoria C+E:* - Program de lucru: disponibilitate minimă de 5 zile pe săptămână, inclusiv ture de zi sau de noapte. - Durata medie a unei zile de lucru: aproximativ 12 ore. - Salariu orar brut: 18,35 . - Bonusuri: 150% pentru lucrul în zilele de sâmbătă și 200% pentru lucrul în zilele de duminică. *Facilități de Cazare:* - Oferim cazare în camere individuale, special destinate șoferilor. *Observații Importante:* - În conformitate cu legislația olandeză privind expații, se aplică regulile ET-regeling și Cola-regel, care presupun compensații suplimentare acordate de angajator în funcție de numărul de ore lucrate.
-
Firmă de construcții angajează montatori de gips carton. Rog si cer seriozitate. Salariul atractiv
-
Angajam spalator vase la restaurant cu specific libanez Chez Toni, situat in Calea Floreasca nr 70-72, sector 1, Bucuresti. Se asigura transport, masa, tips, carte de munca.
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Barman-ospatar cu experienta minim 3 ani pentru Bistro in zona Aviatiei. Program doua zile cu doua liber 10:00--22:00. Cerinte: persoana serioasa, amabila, responsabila, cu experienta in horeca.
-
Angajăm vulcanizator auto,și spalator .Cu posibilitatea de cazare,carte de muncă,program de 8 ore
-
Promovat
Angajam personal pentru montaj sticla, tamplarie PVC, rulouri, rolete, jaluzele, usi de garaj si placari cu sticla. Cautam o persoana cu sau fara experienta in domeniu. Punctul de lucru este in zona Bucuresti Sector 1 Pipera. 1. Salariu + Bonuri de masa 2. Atmosfera de lucru placuta. 3. Posibilitate de promovare in cadrul firmei. 4. Seriozitate ( salariul si bonusurile le vei primi fara intarzieri, de fiecare data ! ) Un avantaj important il reprezinta experienta in domeniu si permis de conducere categoria B. Sumtem interesati si de personal fare experience care isi doreste sa se specializeze pe acest domeniu.
-
Salary: 1 per annum. Are you a skilled and compassionate Medical GP looking for an exciting opportunity abroad? Look no further! We are actively seeking talented doctors to join our team in Limerick, Ireland. Why Choose Limerick, Ireland? Experience the vibrant culture and friendly community of Limerick, a city renowned for its rich history and picturesque surroundings. Enjoy a fantastic work-life balance, with ample leisure activities, stunning natural landscapes, and vibrant city life. Limerick boasts top-notch healthcare facilities, allowing you to deliver high-quality care while enjoying a fulfilling personal life. Benefits: 6-8 sessions per week, offering work-life balance. Join a supportive team dedicated to exceptional patient care. Experience Limerick s vibrant culture and friendly community. Top-notch healthcare facilities for high-quality care. We guide you through the IMC registration process. Start your next adventure in Limerick, Ireland. To Apply: Please send your CV mentioning reference M-12 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Salary: 214,113 - 257,193 p/a Job Description Our client is looking for a Consultant Psychiatrist specialised in general adult psychiatry. They are open to doctors looking to relocate to Ireland to work as a Consultant (who have their specialisation from another country). Requirements: Be registered (or be eligible to register) in the IMC (Irish Medical Council) under the specialist registration in General Adult. Have experience in General Adult Psychiatry. Driving license (this post will require driving to different locations). To Apply: Please send your CV mentioning reference M-34 at Tel.: Contact person: Vitaly Pryadka Web: http://www.phd-jobs.net
-
Carer job in Dublin. Ireland Expected net earnings of 2,450.02 per calendar month free rent and utilities, based on 42 hours contact time with clients per week. We cover flight costs to Ireland and pay first month accommodation. Accommodation and utilities to be paid by carer from month 2. Earnings after accommodation and utilities 2450 . Properties close to local supermarkets such as Aldi and Lidl. Food purchase and cooking responsibility of carer. Min 2 month contract provided with minimum hours 30 and opportunity of overtime, up to 48 hours per week. Pay rate 12 .85per hour client contact time Monday to Friday and 14 .45at weekends. Travel allowance provided carries employers liability insurance and public liability insurance, including Covid-19 insurances at levels required by Irish Health Service Access to electric bikes to travel to clients Employee assistance programme and staff engagement programmes Free induction training online Free patient and manual handling training and care skills training in person in our learning rooms. Access to English classes on zoom provided by company Whilst working with clients, there is 24 hour support, regular check in from company Ambassador and Care Manager teams, plus engagement with office client support team and HR team Work for Ireland s largest private home care provider There is a reciprocal arrangement between EU states regarding PRSi Social insurance contributions. If state pensions are funded in Spain via these types of contributions they will be covered. Career progression: After 12 months experience Carer can progress to CAREGiver Grade 2 which is 12.50 Monday to Friday and 14.50 at weekends. Subject to performance, carer may be promoted to CAREGiver Ambassador, this is a support and supervisory role combined with some CAREGiver hours Beyond 2 years, subject to performance, there may be opportunities to become a client care manager working for the local office as a care manager Contact: Please send your cv to
-
Angajam sofer cu permis Cat C., experienta ca operator Buldoexacavator reprezinta un avantaj. Program 8 ore L-V.
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Angajam in vederea executarii lucrarilor de constructii contractate in Bucuresti si zone adiacente, echipe formate din dulgheri cu calificare sau fara calificare, cu plata la metru, sau ora de regie. Salariu atractiv, forme legale de angajare, oferim cazare pentru cei din provincie. Relatii suplimentare la nr. de telefon:
-
Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). permisul de conducere reprezintă un avantaj. SE OFERĂ: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Angajam in Bucuresti Calea Victoriei persoane serioase si dornice de munca. pentru detalii va rog sunati-ma. multumesc
-
DENT ESTET angajeaza menajere in cadrul clinici stomatologice situata in Strada Dorobanti 40, Arad Program de lucru: L-V 06: in 2 ture : 2 sambete luna- 6.00-14.00 Cerinte: - abilitati de relationare si lucru in echipa; - persoana activa, meticuloasa, calma, ordonata si responsabila; - rezistenta la sarcini de lucru repetitive; - usurinta in manipularea fizica si ordonarea obiectelor. Responsabilitati: Asigura curatenia si igiena cabinetelor medicale si anexelor (bai, vestiare, coridoare, trepte), a birourilor alocate; Colecteaza, sorteaza si depoziteaza deseurile in spatiile special amenajate; Verifica stocul de produse si semnaleaza eventualele lipsuri sau defectiuni constatate; Se ocupa de ingrijirea plantelor din interiorul exteriorul clinicii Aplica protocoalele de lucru DENT ESTET. Se ofera: salariu net de 2000 lei + tichete de masa (20 lei zi) + sâmbete platite cf. legislatiei (venit total: 2700 lei net) - acces la serviciile stomatologice DENT ESTET, conform politicii interne - discount servicii medicale private (MedLife) pentru angajat si familie
-
Securitas Services Romania angajeaza agent de securitate SECURITAS ROMANIA, companie multinationala, lider mondial pe segmentul de servicii integrate de securitate, angajeaza agent de securitate pentru activitati in cadrul unor obiective aflate in Bucuresti - obiective industriale, posturi disponibile in Bucuresti - obiective industriale . Cerinte: Studii gimnaziale, medii, superioare - finalizate sau in curs, Fara inscrisuri in cazier, Limba engleza Abilitati de comunicare si orientare catre clienti, Persoana dinamica, responsabila, serioasa, Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism. Varsta 18-50 ani Beneficii: Pachet salarial motivant... in functie de obiectiv se acorda prima+bonuri de masa! Daca iti doresti un post care sa-ti ofere posibilitati de calificare si promovare in cadrul Companiei, contacteaza-ne! Iti oferim conditii optime de lucru, mediu de lucru tanar si dinamic, si recompense salariale peste media celor din piata. ALEGE ANGAJATOR DE TOP! SECURITAS ROMANIA recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!
-
Restaurant argentinian din Germania caută: Bucătar - full time Despre noi: Faceți parte din echipa noastră dinamică de la un Restaurant Argentinian din Germania. Sarcinile dumneavoastră includ: - Pregătirea și servirea mâncărurilor noastre conform rețetei și standardelor specificate. - Susțineți întreaga echipă din bucătărie și sunteți, de asemenea, responsabil pentru primirea și păstrarea alimentelor noastre. - Dacă lucrați în mod responsabil și sunteți de încredere, atunci așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem! Iată ceea ce oferim: - Contract de muncă legal și salariu bun conform acordului + locuința contracost. Sarcinile includ: - Trebuie să aveți experiență în pregătirea mâncărurilor la grătar sau să fiți un expert în bucătăria argentiniană. - Pregătirea mâncării la carte. - Ne dorim un coleg cu următoarele cerințe: - Formare profesională ca bucătar sau anii corespunzători de experiență. - Acționează responsabil. - Flexibilitate și rezistență. - Abilitatea de a lucra în echipă și bunele maniere. Dacă sunteți interesat de oferta noastră, vă rugăm să ne trimiteți-ne un mesaj cu datele dvs. de contact și vă vom contacta.