Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2022-03-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Cautam coleg colega in echipa noastra - Locatie centrala - Calea Victoriei Suntem o echipa dinamica, formata din oameni seriosi, punctuali si organizati, ne purtam respectuos si prietenos cu clientii nostri, cat si cu restul colegilor. Ce ne dorm de la tine: Sa ai experienta in domeniul ospatariei Descrierea jobului: Servirea clientilor Preluarea comenzilor Program : miercuri-duminica, 11:30-22:00 Salariul 4000 net Tichete de masa 500 ron Tips Trimite Cv-ul tau pe whatsapp la 0751169473
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam pizzer, perioada nedeterminata, salariu atractiv. Program fix, se platesc ore suplimentare si alte beneficii. Cerinte: experienta minima 2 ani.
-
pentru un angajator islandez caut automacaragiu ,,se lucreaza cu contract islandez de munca,salariul este de 20 E net,transport international si cazare oferite de catre angajator,se cere seriozitate,pozele sunt cu titlu de prezentare,se lucreaza la constructii civile
-
Green Day SPA srl face angajari de hair stilisti in toate cele trei locatii din Bucuresti sect. 1 str moliere, in sector 5 str. ion nutu si sect.6 str sos. orhideelor contact
-
Asistent GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti pasionat a si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: Asistent GROOMER FRIZER canin - spalat, periat descalcit si spalat catei pisici; - training permanent; - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: Asistent GROOMER FRIZER canin - Persoana serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste si pasiune pentru animale; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
-
Suntem in cautarea unor consilieri vanzari pentru un lant de magazine de incaltaminte si accesorii. Ce ne dorim: - Persoane sociabile si implicate in activitatea magazinului, - Responsabilitate si dorinta de lucru in echipa, - Ideal cu un minim de experienta in domeniu, insa nu este obligatoriu; Ce vei face: - Te vei ocupa de relationarea cu clientii si oferirea de informatii cu privire la produsele din magazin, - Vei participa la asigurarea bunei functionarii a magazinului din punct de vedere organizatoric, administrativ si a gestiunii stocului, - Te vei ocupa de incasari si de inchiderile de zi, - Vei informa clientii cu privire la diverse campanii promotionale; Oferim: - Salariu NET + tichete de masa de 25 de lei zi, - Bonusuri lunare in functie de vanzari, - Transport decontat, - Abonament la servicii medicale private. Pentru angajari, puteti aplica mai jos: TEL: <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 534 815 Locatii: Baneasa Shopping City Promenada Mall, Bucuresti
-
angajam inginer cu experienta pentru amenajare si intretine spatii verzi,muncitori cu experienta la plantarea,toiletare si intretinere spatii verzi,pregatirea terenului si insamantare gazon,montare rulouri gazon, instalatori cu experienta in instalatii de irigare,montatori pavele si piatra naturala,muncitori necalificati spatii verzi.
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
angajam personal in constructii cu experienta,cu contract de munca placatori polistiren,zidari,faiantari,rigipsari,dulgheri,fierari,montatori pavele,montatori termopane.instalatori ,electricieni
-
Angajam operatori cnc pentru debitare plasma si operatori gaurire FICEP , salariu motivant Detalii la tel : Bucuresti sector 3 incinta Faur
-
Societatea SC Rostock 2000 SRL ,cu sediul in Soseaua Odai Nr. 117-123 Bucuresti, Sector 1, zona Otopeni, angajeaza muncitor intretinere instalatii, reparatii cladiri, gradinarit, etc. Program de lucru: 08-16:30 de luni -vineri. Pentru inceput se ofera salariu lunar net de 3.000 lei , se deconteaza transportul, plus bonuri de masa . . Varsta maxima de 55 ani.
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari blocuri avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Lucrurile sunt pe DN 1,Loc.Potigrafu Avem nevoie de oameni normali nu meseriași lu pește. Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Suntem în căutarea unei persoane dinamice și pasionate de retail pentru a se alătura echipei noastre la Shop&Go. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, să oferi servicii excelente clienților și să fii parte a unei echipe prietenoase, te invităm să aplici pentru postul de lucrător comercial. Responsabilități: Asigurarea unui serviciu de calitate pentru clienți Încasarea corectă a produselor Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Recepționarea și aranjarea produselor pe rafturi Colaborarea eficientă cu echipa pentru atingerea obiectivelor zilnice Cerințe: Experiență anterioară în domeniul retail reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții Atitudine proactivă și orientare către rezultate Disponibilitate pentru program flexibil, inclusiv weekend-uri și sărbători Oferim: Salariu competitiv Oportunități de dezvoltare profesională Mediu de lucru prietenos și dinamic Dacă te regăsești în această descriere și ești interesat să faci parte din echipa noastră, te asteptam la un interviu
-
Avem nevoie de meseriași și salahori pentru placări(termosistem) la reabilitari in București sector 3, avem nevoie de oameni care au idee cat de cat de construcții nu candidatul ideal sau alte bazaconii din astea. Avem nevoie de oameni normali care știu să placheze , glafuri ,decorativa etc Plata se face Vinerea in fiecare săptămână: Pentru meseriași= 300 Ron zi Pentru salahori=180 Ron zi
-
Restaurant trattoria Adagio Romana , angajeaza , ospatar, cu experienta Program 2-2 10-22 Salariu 3000 ron
-
Pentru clientul nostru, companie multinationala de top la nivel European specializata in producerea de capsule pentru medicamente cu fabrica situata in Bucuresti, Sector 1, Sos. Chitilei, suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de operator imprimare. Cerinte: Minim 8 clase finalizate; Experienta in lucrul cu cerneluri vopseluri (tipografie, vopsitorie, fabrica vopsele, etc.) Seriozitate; Atentie la detalii; Castig mediu lunar net 4920-5200 lei, compus din: Salariu net incepand de la 3730 lei; Tichete de masa - 840 lei luna; Bonus prezenta 150 lei Spor de noapte - 25%; Asigurare medicala privata; Asigurare de viata; Prime de sarbatori; Prima de vacanta; Majorari salariale anuale garantate cu cel putin cu rata inflatiei; Contract de munca nedeterminat; Perioada de training si induction asigurata si platita dupa angajare; Transport asigurat si gratuit din zona sector 1, Bucurestii Noi, de la statia de metrou "1 Mai" si din Ploiesti; Program de lucru: ture de 12h, interval 08:00 - 20:00 si 20:00 - 08:00; Responsabilitati: Prepararea amestecurilor de vopseluri conform cerintelor clientului pentru imprimarea capsulelor; Alimentarea masinii cu vopseluri; Reglarea mecanica a masinii de productie; Supravegherea capsulelor de pe banda si eliminarea rebuturilor; Recalibrarea masinii in cazul aparitiei defectelor; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa de e-mail sau contactati-ne la numarul de telefon 0735.911.938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
SC DINAMICA IMPEX cu sediul in Str Stefan Holban nr 40 , Sect 1 angajeaza agent de paza. Candidatul Ideal Minim 1 an experienta ca Agent de paza si cazier curat; Studii medii; Abilitati de comunicare si relationare cu oamenii. Descrierea jobului Asigurarea paza, la postul sau, in scopul protejarii bunurilor ce apartin firmei, verifica personal (numarare, vizionare, etc.) bunurile, produsele, mijloacele fixe pe care le are in paza, semnand dupa verificarea procesului verbal de predare prima aferenta; Raporteaza ierarhic orice neconformitate constata in activitatea pe care o desfasoara; Informeaza prompt sefii ierarhici si organele de politie asupra oricaror evenimente ce tin de competenta acestora(sustragere, furt, distrugere, vatamare corporala, etc.) si ia masuri de conservare a probelor; Colaboreaza cu organele de politie si sunt obligate furnizarii informatiilor solicitate de acestea in sprijinul anchetei; Raspunde de toate bunurile aflate in paza in timpul desfasurarii serviciului; Se ofera: -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu format din parte fixa 3300 BRUT + sporul de noapte aferent legal ( 25%)|+ sportul de weekend ( 1%)+ card bonuri de masa care sa completeze salariul pana la 2500-2600 net lunar ( in functie de numarul de zile lucrate) ; -Program flexibil in ture luni-vineri 12 48 19:00-07:00 , sambata-duminica 12:24;
-
pregateste m ncarurile din retetarul unitatii in conformitate cu standardele in vigoare; - monteaza preparatele pe obiectele adecvate pentru servire si realizeaza elementele estetice ale preparatelor; - participa cu supervizare la determinarea necesarului de materii prime de comandat si la realizarea comenzilor de aprovizionare; asigura implementarea si mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor, semipreparatelor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare in vigoare. raspundere pentru respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si respectarea termenelor de executie a acestora; pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii; respectarea normelor de igiena si securitate a muncii;
-
Pizzar Suntem in cautarea unui ajutor de pizzar talentat pentru a se alatura echipei noastre din restaurantul nostru. Daca esti pasionat de prepararea pizzei delicioase si iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic, atunci aceasta este o oportunitate excelenta pentru tine!