Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 Disponibil din: 2022-05-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm casier si lucrători comerciali pentru magazin Shop&Go sector 1,Banu Manta. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor; - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat. Oferta noastra: - Contract de munca, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil; - Salariu atractiv - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime de sarbatori Ce ne dorim de la tine: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Experienta anterioara in acest domeniu reprezinta un avantaj; - Disponibilitate pentru program în weekend
-
Promovat
Angajez menajera pentru locuinta, se lucreaza de luni pana vineri cu salarizare de 3200 lei, se asigura transportul din Sectorul 1.Mai multe detalii la telefon 0748199452.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Restaurant Pizzeria Volare, angajeaza in condiții avantajoase picoli! Programul este de joi pana duminica, de la ora 10:00 la ora 23:00 si salariul este de 2.400 lei + tips. Tips-ul este bun, restaurantele merg destul de bine! Suntem un restaurant care-si respecta foarte mult clienții si dorim oameni civilizați, respectuoși si plăcuți! Colectivul este plăcut iar mesele personalului sunt incluse! Exclus persoane fără experiența! Pentru detalii, sunați la numărul din anunt!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SUNTEM ÎN CĂUTAREA PROFESIONIȘTILOR DIN INDUSTRIA AUTO PENTRU OPORTUNITĂȚI DE MUNCĂ ÎN OLANDA! Dacă sunteți Mecanic, Vopsitor sau Tinichigiu, contactați-ne. Beneficii oferite: - Cazare inclusă în camere single (aveți propria cameră) - Vă oferim un contract de muncă în conformitate cu legislația olandeză. - Oferim asigurare medicală. Salariul oferit variază în funcție de poziție și experiență, însă se situează aproximativ între 2500 și 3000 NET (echivalentul a 575 - 700 pe săptămână). Cunoștințe de limba engleză sau germană sunt obligatorii. Ne găsești astfel: - email: - whatsapp telefon:
-
Angajam personal pentru magazin de piese si vopsele auto Experienta nu este obligatorie, dar constitue un avantaj. Va rog trimiteti CV pe adresa : Candidatul ideala - Atitudine pozitiva, orientare catre client - Punctual, responsabil, organizat - Abilitati de comunicare, initiativa, flexibilitate - Student, proaspat absolvent sau studii medii - Cunostinte operare calculator - Office, saga Descrierea jobului - Vanzare piese si vopsele auto-moto si industriale - Afisarea preturilor produselor magazinului - Activitati specifice magazinului: - receptie marfa, aranjarea produselor in magazin, inlocuirea produselor vandute - depozitarea, manipularea si monitorizarea stocurilor - comenzi livrari - Activitati specifice casei de marcat - Respectarea procedurilor cu privire la manipularea banilor - Promovarea produselor si servirea amabila si rapida a clientilor OFERIM: Fulltime 8 ore Salariu fix + comision foarte motivant Mediu de lucru placut
-
Companie cu 30 ani vechime angajeaza operator facturare cu experienta in lucrul cu sistemele de gestiune-contabilitate. Se ofera salariu fix, plus bonuri de masa, prime periodice, contravaloarea abonament. Sediul se afla in sos. Chitilei, sector 1, Bucuresti. Site-ul nostru este www.julienexpert.ro
-
Angazez bona menaj pe perioada lunga, interna Bucuresti sector 1, zona linistita., nefumatoare, ordonata. Conditii bune, cazare, carte de munca. Ofer 4000 ron . Astept provincia si Republica Moldova. Rog seriozitate! Tel si WhatsApp
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 5 posturi "lucrator gestionar" - COD COR 432111 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
Hotel Marshal Garden angajeaza ospatar! Cautam personal pentru mic dejun si banqueting. Persoana dinamica, ambitioasa, corecta, responsabila, punctuală, politicoasă, sociabila si pozitiva. Capacitate organizatorica si de comunicare. Conditii avantajoase! Salariu 3000 - 3500 lei!
-
TRK PROFESSIONAL SRL, angajeaza: - 100 posturi "manipulant marfuri" COD C.O.R 933303 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
Angajam infirmiera într-un Centru pentru Varstnici Zona Jiului Bucurestii Noi, Bd. Gloriei nr.54, Sector 1, Bucuresti
-
Sudor cu experienta (141-111)doresc contract în România pe domeniul instalații industriale (conducte).tel
-
Angajam lacatus mecanic. Part time sau program complet. Suntem o firma producatoare de utilaje agricole. Adresa: Str. Tarnaveni, nr. 7 sector 1 Bucuresti.
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Clinica stomatologica angajeaza personal de curatenie. Program 8 ore in ture, 6-14 13-21 + 2 sambete luna 6.00-14.00. Salariu 2.000 Lei net + sambete platite + tichete de masa 20 Lei zi. Venit total, 2700;
-
-
-
Cerințe: - Cunoștințe de operare PC; - Capacitate de a desfășura mai multe activități (multitasking); - Seriozitate; - Atitudine și gândire pozitivă, proactivă, amabilitate, empatie; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipă; - Abilități deosebite de comunicare; - Persoană prezentabilă, ordonată, serioasă, punctuală; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru Beneficii: - Salariu negociabil in functie de experienta; - Bonuri de masa; - Bonusuri lunare in functie de performante; - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Training platit - Program 8 ore/zi in 2 ture - Posibilitatea dezvoltării într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evoluție;
-
Mecler Group, o companie de recrutare cu experiență, caută un electrician talentat și experimentat pentru a se alătura echipei unuia dintre clienții noștri din industria IT&C. Este vorba de o companie românească cu peste 21 de ani de experiență în soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice. Veți participa la proiecte complexe de infrastructură IT&C, contribuind la succesul companiei clientului și la satisfacția clienților săi. Responsabilități: Efectuarea lucrărilor de instalații electrice conform instrucțiunilor și standardelor de siguranță Montarea, conectarea și punerea în funcțiune a echipamentelor electrice Realizarea de verificări periodice și depanarea defecțiunilor Respectarea procedurilor de lucru și a normelor de protecție a muncii Menținerea curățeniei și ordinii în spațiul de lucru Colaborarea eficientă cu echipa de proiect Cerințe: Studii medii de specialitate în domeniul electrotehnic Autorizație ANRE valabilă Experiență anterioară în instalații electrice de joasă tensiune Abilitatea de a citi și interpreta scheme electrice Cunoștințe solide de electrotehnică Capacitatea de a lucra independent și în echipă Abilități bune de comunicare Atitudine pozitivă și orientare spre rezultate Beneficii: Salariu competitiv Pachet de beneficii flexibil Oportunități de dezvoltare profesională Mediu de lucru plăcut și dinamic Echipă unită și prietenoasă
-
Firma de recrutari internationale angajeaza AGENT TELESALES. Principala atributie este aceea de a tine legatura si a comunica cu clientii de a colecta documente si a le distribui catre departamente, de a tine evidente si a realiza strategii si planificari. Cautam persoane foarte organizate, flexibile, implicate, si cel mai important, dispuse sa invete, pentru ca toate mecanismele vor fi explicate de la zero. Vor fi considerate avantaje experienta in vanzari sau call center. Cristian Munteanu
-
Îmbină Pasiunea pentru Grafica și Tehnologie, în Atelierul Nostru de Personalizare! Magazinul GRAVOLO, s-a mutat de curand la Bucuresti! Avem un magazin online si un atelier fizic în zona de Nord a Bucureștiului și căutăm o nou membru în echipa noastră de producție. Vino să lucrezi într-un mediu unde fiecare zi aduce un nou proiect creativ! Ce Căutăm? Căutăm un coleg sau o colegă motivat(ă) să lucreze în producție, mai exact în domeniul personalizării, folosind diverse echipamente de ultimă generație. Experiența în domeniu este un plus, dar suntem mai mult decât dispuși să oferim training complet persoanei care arată entuziasm și dorință de a învăța. Cerințe: Interes și pasiune pentru design și personalizare; Experiență cu echipamente de personalizare sau deschidere către învățare; Cunoștințe de bază în programe de grafică, preferabil CorelDRAW; Abilități de multitasking, seriozitate, punctualitate și un ochi atent pentru detalii. Abilitati bune de comunicare, atitudine prietenoasa si politicoasa cu clientii nostri. Oferim: Un mediu de lucru vibrant și plin de creativitate; Training complet pentru a te familiariza cu tehnologiile și procesele noastre; Contract de muncă Full-Time pe perioada nedeterminata O echipă tânără, gata să te primească în familia noastră Bonusuri de performanta Dacă ești gata să te alături echipei GRAVOLO și să contribui la crearea de produse personalizate care aduc zâmbete pe fețele clienților noștri, te invităm să aplici. Nu uita să ne spui de ce te pasionează acest domeniu și care sunt punctele tale forte. Ce ne vei spune despre tine o sa conteze mult mai mult decat experienta cumulata la locurile de munca anterioare. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Caffee Costadoro,Mall Promenada, angajeza ospatar.Program 2 cu 2 de la 9-23. Se cauta persoana serioasa si punctuala! CV pe mail sau whatsapp!
-
Ești pasionată de modă și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și plin de provocări? Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și entuziaste pentru a se alătura echipei noastre dintr-un magazin vestimentar situat în Bucureștii Noi, Sector 1. Dacă ești o persoană comunicativă, cu spirit de echipă și o atitudine pozitivă, te vrem în echipa noastră! Ce îți oferim: - Salariu atractiv: 2.100 lei pe lună; - Bonusuri de performanță: 2% din valoarea vânzărilor; - Abonament RATB gratuit; - Carte de muncă și toate avantajele legale de care te bucuri fiind angajat cu normă întreagă; - Program de lucru flexibil: 8 ore pe zi, pe ture, ceea ce îți va permite să îți organizezi mai bine timpul liber; - Un mediu de lucru plăcut, într-o echipă tânără și dinamică. Responsabilități: - Asistarea clienților și oferirea de consultanță în alegerea produselor; - Menținerea ordinii și a curățeniei în magazin; - Gestionarea stocurilor și aranjarea produselor în magazin; - Operarea caselor de marcat și gestionarea tranzacțiilor financiare. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul vânzărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - Spirit de echipă și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic; - Atitudine pozitivă și orientare către satisfacția clienților. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și ești gata să te alături echipei noastre, te invităm să trimiți CV-ul tău la adresa de email Așteptăm cu interes să te cunoaștem!