Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 1 doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 3; Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate zona Baneasa VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0721988999">07 arata numarul</a></span>
-
Promovat
Angajăm Alpinist utilitar cu atestat și experiență, pentru detașarea la un client din Franta, zona La Rochelle. Cum ne-am dori să fii: - Experienta in domeniu si atestat de alpinist (Irata)- obligatoriu - Permis de conducere categoria B - reprezinta un avantaj - Cunoasterea limbii franceze nivel mediu (A2-B1) - obligatoriu Atribuții și responsabilități: - Se curata silozuri de cereale Oferta și condiții de muncă: -Salariu 2600 euro NET lună -Program 39 ore săptămână -Cazare (cameră individuala) și transport asigurate de către angajator -Contract pe perioada nedeterminata in Romania, cu detasare 6 luni in Franta si cu posibilitate de prelungire a acestei detasari pana la 18 luni -0 taxe sau comisioane la angajare Ți-am stârnit interesul? Contactează-ne pentru mai multe detalii la numerele de telefon: 0745 988 029 0751 164 584 sau 0751 011 654, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri.
-
Promovat
Restaurant Stradale Miro isi mareste echipa Locatie: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, nr. 89 (zona mall Baneasa) Posturi disponibile: Bucatar-grill Ce cautam: Persoana atenta la detalii, Rabdatoare, Organizata Cu experienta Studii medii, diploma bucatar Responsabila Comunicativa Cooperanta Ce oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu de odihna Cine suntem noi? Noi suntem echipa Stradale cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast si lunch. Echipa Stradale reinventeaza in fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauza de pranz delicioasa. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie ca este vorba despre gratar, fie despre dulciuri, iar impreuna sunt combinatia perfecta de pasiune si experienta Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail: SAU La numarul de telefon: 0761456830 Ia-ti zambetul pe buze si hai sa faci parte din echipa noastra!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Colaborare tractionisti pentru comnitate cu cap tractor sau ansamblu complet la prelata sau Walking floor. - Directii Danemarca, Suedia spre Benelux, Germania, Franta sau si Italia, Austria. - Oferim carduri de combustibil - Posibilitate închiriere remorcă. - 10000-12000 km lunar - medie tonaj 15 tone - Documentele se predau in format electronic. Mai multe detalii in acest sens va vom oferi la telefon sau mail: info (a) nordicwaylog.com
-
Angajam agent securitate obiective din Bucuresti, salariul atractiv FARA CAZARE! Detalii:
-
Promovat
Vrei să faci parte din echipa noastră? Cautam personal pentru postul de ospătar. Ne dorim în echipa o persoana sociabila, comunicativa, serioasa, sa lucreze in echipa. Program lucru: 5 zile pe saptamana 2 libere astfel: Program de 8h pe zi (06:30-14:30) Cv urile se trimit pe adresa: Adresa locatie: str Gral Berthelot 9, sector 1, Bucuresti la Hotel Berthelot, zona Calea Victoriei
-
Angajez 2 operatori de parcare subterană tip supervizare , programul parcării este automatizat DOAR SUPRAVEGHERE, program flexibil 8 ore . Salariul motivant + carte de muncă experiența este un plus .
-
OpenJobLine caută asistenți medicali generaliști absolvenți pentru formare lingvistică (limba germană) și angajare în structuri sanitare din Germania, FĂRĂ COMISIOANE. Cerinte: -formarea de asistent medical generalist finalizată -răbdare, seriozitate, onestitate, punctualitate, entuziasm -deschidere și flexibilitate în procesul de învățare/training -dorință de învățare și perfecționare continuă -spirit de echipă Responsabilităti: -frecventarea orelor de curs organizate de OpenJobLine -participarea activă la curs -participarea la evaluarile din cadrul cursului -comunicarea imediată și transparentă cu OpenJobLine -îndeplinirea sarcinilor la locul de muncă din Germania Beneficii: ÎN ROMÂNIA -curs intensiv de limba germană GRATUIT (4-6 luni) -cazare, masă, suport de curs asigurate de OpenJobLine -sprijin financiar individual, în funcție de caz -plecarea din țară cu toate documentele necesare recunoașterii profesionale -pregătirea și organizarea examenului de limba germană nivel B2 pentru AMG ÎN GERMANIA -training specific meseriei (Pflege) chiar în Germania înainte de încadrare RECUNOAȘTEREA PROFESIEI (Urkunde) -contract național de muncă la standarde germane, perioadă nedeterminată -salariu de început 3000 3600 Euro brut -bonusuri + sporuri și al 13-lea salariu -până la 30 de zile de concediu plătite/an -asistență în procesul de integrare, inclusiv în limba română la fața locului (Anmeldung, locuință, cont bancar, etc.) -posibilitatea de a schimba locul de muncă, daca nu te adaptezi. Compania noastră și-a început activitatea în anul 2002. De atunci și până în prezent am integrat cu succes peste 7000 de asistenti medicali generali ti în structuri sanitare din Germania, Elveția și Italia. Pentru a ne cunoaște mai bine, vizitați pagina noastră de internet, dar ne găsiți și pe Facebook, Instagram, YouTube. P
-
Angajam Agent Curatenie - pentru concedii si suplimentare locatii. Firma noastra, dispune de mai multe locatii in Bucuresti pentru care asiguram servicii de curatenie. In prezent, ne aflam in cautarea unei doamne, care sa ofere sprijin pe aceste locatii, atunci cand personalul permanent este in concediu sau lipseste din diferite motive. Contractul se incheie pe o perioada nedeterminata, se lucreaza 8h zi, 5 zile pe saptamana , in princilal L-V. Salariu 3150 NET Daca sunteti interesata, va rugam sa lasati un mesaj fie in aplicatie fie la numarul de telefon din anunt(SMS sau Whatsapp).
-
Sef echipa dulgher SATECO Franta de la 3200 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Tip cofraj: SATECO ( metalic ) - cladiri bâtiment Locatie: Toulouse 31000 Incepere: 20.03.2024 Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact:
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
RESTAURANT STRADALE WILLBROOK ISI MARESTE ECHIPA Locatia : Sos. Bucuresti Ploiesti, nr. 172-176, cladirea B, parter, sector 1, Bucuresti Post disponibil: CASIER cu experienta CE CAUTAM: Persoane atente la detalii, Rabdatoare, Organizate Calificat-necalificat Studii medii-minime Punctuale Responsabile Comunicative Cooperante CE OFERIM: -Contract de munca pe perioada nedeterminata -Masa asigurata -Pauza de masa -Program de luni pana vineri -Program de la ora 7:00-15:00 ( full-time 8h) -Angajam si pentru program part-time ( 4h 6h) -Bonusuri in functie de performanta -Posibilitate de avansare in cadrul companiei -Sarbatori legale libere - 21 de zile de concediu CINE SUNTEM NOI? Noi suntem echipa STRADALE cu 25 locatii deschise in Bucuresti si peste 300 angajati, in Cluj 5 locatii cu 70 angajati si o locatie la Timisoara. Street food, live cooking si felurile tale preferate, reinterpretate = Stradale, restaurantul tau pentru breakfast și lunch. Echipa Stradale reinventează în fiecare zi preparatele tale preferate, pentru o pauză de prânz delicioasă. Fiecare membru al echipei are o pasiune, fie că este vorba despre grătar, fie despre dulciuri, iar împreună sunt combinația perfectă de pasiune și experiență Vrei sa cunoastem? Ne gasesti la adresa de e-mail : SAU La numarul de telefon : IA-TI ZAMBETUL PE BUZE SI HAI SA FACI PARTE DIN ECHIPA NOASTRA !!!
-
Angajez agenti de securitate in Bucuresti, Sector 1, cu sau fără atestat.Daca nu dețineți atestat firma va ajuta să-l obțineți.Salariu este avantajos.Se solicita permis de conducere categoria B . Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ma contactați.
-
Angajam personal curatenie pentru o cladire de birouri, program de lucru de 8 ore zi, de luni pana vineri, pachet salarial foarte bun, acordam tichete de masa, contract de munca cu toate taxele platite, rugam seriozitate. Contact programare interviuri: .
-
Suntem in cautarea unei persoane pentru postul de INSTALATOR MENTENANTA ELECTRICIAN MENTENANTA pentru a se alatura echipei noastre din BUCURESTI. Daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa mail sau ne poti contacta la numarul de telefon: 0757089437.
-
Recrutam pentru clientul nostru, o companie specializata in domeniul telecomunicatiilor, Operator Call Center Regim de lucru hybrid: se lucreaza 2 zile remote si 3 zile de la sediul din Bucuresti. Va rugam sa aveti in vedere ca nu exista posibilitate de full remote sau part-time. Programul de lucru: 8 ore pe zi,in ture, L-V in intervalul 08:00-20:00; Sambata: 09:00-17:00. In momentul in care se lucreaza sambata, se va oferi liber in timpul saptamanii. Candidatul ideal: - Bune abilitati de ascultare; - Bune abilitati de vanzare si negociere; - Bune cunostinte de operare calculator si procesare text (Microsoft Office); - Capacitatea de a se adapta cu usurinta la schimbarile metodelor de lucru si informatii noi; Responsabilitati: - Preluarea solicitarilor venite din partea clientilor - persoane juridice; - Rezolvarea diferitor situatii si oferirea informatilor necesare; - Vanzarea produselor companie; Beneficii: - pachet salarial : 2600lei net+ tichete de masa (15 lei ) - bonus de performanta; - Disponibilitatea de a lucrat si de acasa si de la birou. Daca am reusit sa-ti atragem atentia, trimite-ne CV-ul tau pe WhatsApp la numarul de telefon .
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
CENTRUL DE CERCETARE IN SANATATE SI SIGURANTA ALIMENTARA - Angajeaza Urgent Personal Tehnic pentru Postul de: Manager in siguranta Alimentelor HACCP, pentru implementarea procedurilor si editarea, emiterea Manualului HACCP, individual pentru clientii din unitati de alimentatie publica - Resturant si unitati de Productie tip Catering, Cantina, Laborator de Cofetarie patiserie. Candidatul ideal: Minim studii medii - de specialitate Absolvent Facultate Manager in siguranta Alimentara Tehnician HACCP in Calitatea Produselor Alimentare, Instruirea personalului operator prin Audituri, crearea Manualului de Bune Practici si implementarea propriuzisa. Competente cunostinte in metodologia implementarii Procedurilor ISO 22000 conform HACCP din industria alimentara, experienta constituie un avantaj; Experienta in Managementul Comunicarii. Carnet Conducere Categoria B - se asigura auto; Cunostinte operare PC; Bune abilitati de organizare, atentie la detalii, completarea documentelor specifice, tipizate; Atitudine proactiva in ceea ce priveste calitatea si procesul de imbunatatire continua; Bune abilitati de comunicare cu operatorii economici din domeniul - Restaurant, Patiserii, Catering, Carmangerie, Procesare Carne, Industria Alimentara, etc; Bune abilitati de lucru in sistem individual, independent, fara un program bine determinat, planificarea lucrarilor in sistem independent; Persoana dinamica, riguroasa; Integritate profesionala, responsabilitate, Corectitudine;
-
Cautam bucatar sau ajutor de bucatar in orasul Siegen-Germania de preferat bucatarie italiana. Se asigura cazare gratuita, ( camera bucatarie baie ). Salariul 2000 euro luna net, 6 zile saptamana, 8 ore zi, cu carte de munca si o anumita parte din bacsisul facut de chelner.
-
Promovat
Poate cel mai cool job pentru un motociclist: reprezentant vanzari accesorii, consumabile, echipamente moto! Doua posturi disponibile, unul pentru Transilvania, celalalt pentru Muntenia si Moldova. SCHUMOTO reprezinta peste 30 de marci de top si lucreaza cu peste 200 de magazine moto si service-uri din tara. Uleiuri: Motul, Ipone, Motorex, Vrooam; Consumabile: NGK, DID, HIFLO, SBS, TOPLITE; Accesorii: Oxford, Lampa, Sifam; Anvelope: Pirelli, Metzeler, Mitas, Kenda; Casti: Nolan, MT Helmets, Swap, Pilot; Echipamente: Nordcode, Furygan, SHOT, Eleveit, Tucano Urbano. Si inca vreo 20-25 de marci! Ce veti face: 1. Construiți și mențineți relații puternice cu clienții, magazine, service-uri, cluburi moto. Urmăriți în mod activ noi oportunități și clienți potențiali pentru a stimula creșterea vanzarilor. 2. Colaborati cu echipa de marketing pentru a dezvolta strategii de vânzări și campanii promoționale. Rămâneți la curent cu tendințele din industrie, evoluțiile produselor și ofertele concurenților. Ceea ce oferim: Un mediu de lucru dinamic și incluziv în care contribuția dvs. este apreciată. Salariu de bază si comision competitiv. Instruire cuprinzătoare și sprijin continuu pentru a vă ajuta să cresteti vanzarile. Cine esti: Un pasionat de motociclete cu o înțelegere profundă a pieselor și accesoriilor aftermarket. Orientat pe vânzări, cu un istoric dovedit de atingere sau depășire a obiectivelor de vânzări. Excelente abilități de comunicare și interpersonale. Abilitatea de a construi relații cu clienții și de a oferi servicii excepționale pentru clienți. Experiența anterioară în vânzări în industria motocicletelor este un plus, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți gata să îmbinați dragostea pentru motociclete cu experiența în vânzări și să vă alăturați unei echipe dinamice vrem să auzim de la tine! Cum se aplică: Trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție în care să subliniați de ce vă potriviți perfect pentru rolul de reprezentant de vânzări pentru piese de schimb pentru motociclete. Nu ratați această oportunitate interesantă de a vă transforma pasiunea pentru motociclete într-o carieră plină de satisfacții!
-
Promovat
Angajam coleg operator comenzi si facturare pentru depozit accesorii si consumabile pentru motociclete. Work from home! Munca de acasa, remote, dar persoana sa poata ajunge la birou in Bucuresti (sector 1, Romexpo) periodic sa ia aranjeze actele. Cerinte: studii medii, experienta minim 3 ani, bune cunostine Excel si programe de gestiune, corectitudine, atentie Avantaje: cunoastere SmartBill, eMAG Marketplace. Descriere job: preluare comenzi, facturare, gestiunea relatiei cu furnizorii (comenzi, receptii), operatiuni specifice programelor de gestiune. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) Cei interesati sunt rugati sa trimita CV scrisoare de intentie
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa scrie pentru mai multe detalii.