Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Caut femeie ptr Îngrijire vârstnic si menaj

    Caut doamna serioasa pentru îngrijire vârstnic (88 ani) nedeplasabil, cooperant, lucid si pentru menaj. Program 8 ore/zi de luni pana vineri. Experiența anterioara constituie un avantaj. Doresc seriozitate.

  • 6

    Urgent angajez sofer bodyguard

    URGENT ANGAJEZ SOFER BODYGUARD cu experienta masina automata , pentru deplasari in tara si asistenta la birou atunci cand am nevoie . CERINTE : experienta, sa dispuna de auto personal, fara cazier judiciar si auto , vorbitor limba engleza araba constituie avantaj, tinuta office . Varsta 35 - 45 ani Ofer salariu atractiv si program lejer Rog lasati nr contact si cv cu photo

  • Anagajam Mecanici Auto

    GALLO NERO SERVICE Angajeaza mecanic auto Daca ai cunostinte medii de mecanica auto si iti doresti sa iti petreci timpul alaturi de o echipa tanara si dinamica te asteptam sa ne cunoastem! Program flexibil Salariu atractiv pana la 15.000 ron,in functie de cunostinte,sau la procent de 45%din valoarea lucrarii. Ne gasiti in: - Sos.Baicului nr 25,Bucuresti,Sector 2 sau la numarul de telefon: -

  • Salon Bella Studio

    Manichiurista minim 2 ani experiență ( mani, pedi clasică, semi, semi apex, gel) program o zi cu o zi , duminică închis, salariu atractiv, zona Stefan cel Mare sector 2

  • Angajăm secretară asistentă front-desk

    Societate de avocați angajează pentru postul de secretară asistentă front-desk. Poziția implică suportul echipei de management, activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei și clienții cabinetului; - Abilități de operare PC, MS Office, Outlook, Internet - Seriozitate, confidențialitate, punctualitate; - Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii; - Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport; - Disponibilitate program prelungit, cu titlu de excepție; Responsabilități: - Suport administrativ si secretarial pentru management și echipa de avocați; - Gestionarea apelurilor telefonice; - Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric; - Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact; - Organizarea conferințelor audio si video pe platformele dedicate; - Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței; - Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare; - Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții; - Organizarea deplasărilor interne și externe; Beneficii: - Salariu atractiv; - Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru; - Mediu profesional; - Oportunități de dezvoltare personală si activități de team-building; Notă pentru candidați: - Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului; - Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă. - CV-urile vor conține fotografia candidatului; - Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate; - Doar candidații selectați vor fi contactați; - Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu; - Interviul va avea loc la sediul societății, Blvd Carol I

  • 1

    amgajam soferi

    angajam sofei pentru detali aunati la nr de tlf

  • Angajam sudori in domeniul retelelor edilitare (apa canal)

    Societate comerciala angajeaza sudori electrici si debitori autogen in domeniul retelelor edilitare ( lucrari de apa canal) si termoficare pentru zona Bucuresti si Ilfov. Oferim : -contract de munca pe perioada nedeterminata; -salariu motivant; -decontare transport. Cerinte : -diplome care sa ateste calificarea; - domiciliu in Bucuresti sau zone limitrofe (max 70 km).

  • 3

    Aroma Pizza isi mareste echipa

    Sc Aroma Pizza International situat in Grigore Ionescu 24, Sector 2 isi mareste echipa. Facem angajari pentru postul de -Spalator vase Cu experienta si stabilitate in munca. Contract de munca, concediile platite. Salariul este motivant, se negociaza la interviu in functie de programul de munca si experienta. Te asteptam in echipa noastra ! Detalii doar telefonic intre orele 11:00-18:00 sau direct in locatia noastra.( Nu trimite mesajele text )

  • Angajez vânzătoare cu experienta pentru plafar

    Angajez persoana cu experienta pentru Plafar Disponibil 1 post cu începere imediata. Program în ture, zona București, Sector 2. Detalii la telefon

  • 2

    Sofer spalatorie de haine

    Quick Wash angajeaza in zona Piata Delfinului. Sofer pentru colectare si livrare haine si lenjerie Horeca: salariu 2.800 ron + bonusuri . Programul este de 1 zi cu 1 zi de la 8:00-20:00 si 2 sambete pe luna se lucreaza de la 8:00-15:00.

  • Ingrijitor terenuri tenis

    Persoana responsabila, serioasa, cu spirit de echipa. Program 8 ore/ zi, 2 zile libere, contract de munca. Zona Tei sector 2, pe langa Bamboo. Detalii la tel.

  • Angajam vanzatoare Mega Mall

    Angajam lucrator comercial in Mega Mall Program in ture, 2 zile cu 2 zile. Stand de produse turcesti. Salariu atractiv + comision din vanzare. Cerinte: experienta in vanzare, aspect placut, ingrijit, varsta minima 18 ani, sociabila, zambitoare, dornica de munca. Responsabilitati: Gestiune marfa, stoc, curatenie interior, exterior stand tip insula, vanzare produse. Rog CV insotit de o poza la numarul de telefon din contact!

  • 1

    Lucratori comerciali atelier mobila

    Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Se accepta si necalificati fara experienta. Carte de munca pe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere. 2900 - 3000 NET Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.

  • 4

    Lucratori comerciali atelier mobila

    Atelier de productie mobila, angajeaza lucratori pentru ambalare colete, verificare stocuri, ajutor premontaj montaj. Programul de lucru este 7:30-16. Atelierul este in zona Morarilor, sect 2, Bucuresti Nu se accepta persoane care consuma bauturi alcoolice inainte sau in timpul programului. Carte de munca oe perioada nedeterminata. Avantaj permis de conducere Salariu - 2900-3000 NET Se accepta si Necalificat si sau Fara experienta Daca ai chef de treaba si o energie buna, te asteptam cu drag in echipa.

  • 5

    Angajam spalatori vase - Restaurant Victoriei

    Daca esti in cautarea unui loc de munca, profită de șansa și alătură-te echipei noastre de bucatarie ca spalator de vase! Responsabilități principale: - Spălarea și igienizarea veselei, tacâmurilor și a ustensilelor de bucătărie. - Asigurarea unei organizări corespunzătoare a zonei de spălat și depozitarea curată a veselei. - Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru din zona de spălat vase. - A fi capabil să colaboreze și să comunice eficient cu membrii echipei de bucătărie. Cerinte: - Experiență într-un rol similar este considerată un avantaj. - Capacitatea de a lucra în condiții de stres, într-un mediu rapid și aglomerat. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Atitudine pozitivă și ambițioasă, cu o mare atenție la detalii și la igienă. - Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Beneficii: - Un salariu competitiv și beneficii atractive. - Program full-time, cu posibilitatea de a face ore suplimentare. - Un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Asigurare privata de sanatate - Prime de Craciun si Paste

  • 1

    Economist/ Contabil

    Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical

  • Angajam asistent a medical a

    Clinica stomatologie situata în sectorul 2, angajează asistent a medical a , cu program de lucru de 8ore zi.Dorim sa cunoască tehnica de recoltare a sângelui.

  • Msl invest impex srl

    Sc MSL INVEST IMPEX SRL, angajează muncitori calificați și necalificați, contract de munca, program de lucru 8 ore salariu atractiv. Dorim seriozitate din partea celor care doresc sa se angajeze. Ne pot contract la adresa de e-mail.

  • Cautam contabil a sef a pentru SES

    ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.

  • 3

    Angajare șef tura,lucrător comercial

    Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? Oportunitatea de a lucra in reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, oferim training profesional; Un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Decontare partiala a abonamentului de transport; Posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Posibilitati reale de promovare.Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii Iti place munca in echipa Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune. Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei De peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe și despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, adresa este Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii aștept mesaje în privat.

Salvează căutarea