Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Doar munca in strainatate Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Inginer vanzari

    Companie prezenta pe piata romaneasca din 2001 cauta sa angajeze inginer vanzari echipamente industriale, petrol, gaze, AMC; Cerinte ce constituie un avantaj la selectia candidatilor: experienta similara, buna cunoastere a limbii engleze, permis de conducere, bune abilitati de comunicare cu potentialii clienti. Asteptam cv-uri pe adresa:

  • 8

    Angajam Agent de Paza si Securitate pentru obiectivul Metrorex Bucuresti program 8h sau ture

    Avem nevoie de 15 agenti de securitate pentru obiectivul Metrorex, salariul 2700 lei net. Asiguram scolarizare gratuita, echipament gratuit, conditii bune de munca, salariul si zilele de concediu platite la zi. Telefon: luni vineri), (sambata-duminica)

  • 10

    Manager de vanzari zonal / Area Sales Manager

    Tipul jobului: Cu normă întreagă sau Part Time Salariu: Până la 10.000,00RON pe lună Compania noastra este una din firmele cunoscute in zona de publicitate, acoperind toata partea de productie, montaj si import aferenta acestui domeniu. Vrem sa marim echipa de vanzari, atat in Bucuresti, cat si in cele mai importante orase din tara: Cluj , Timisoara, Sibiu, Brasov, Iasi si Constanta. Daca locuiesti intr-unul din aceste orase si iti doresti sa ai in sfarsit un job independent, bine platit, sa lucrezi uneori de acasa si sa ai un program flexibil pe care tu ti-l organizezi, trimite-ne un CV cu datele tale pe email: si noi te vom contacta in cel mai scurt timp. Pentru informatii suplimentare sunati la telefon Interviul este online. Ce este important pentru noi: * Abilitatea ta de a construi și dezvolta relații relevante cu colegii și clienții companiei * Gândire orientată spre client * Seriozitate * Creativitate * Abilități relevante de comunicare, prezentare și vânzare * Structură organizată, proactivă, orientată spre îmbunătățire * Orientarea către soluții * Abilitatea de a lucra simultan cu mai multe grupuri (clienți, colegi, conducere) * Experiență recentă, comunicare și vânzări cu clienții, într-un rol B2B (de preferință cel puțin 2 ani) * Diplomă universitară (reprezinta un avantaj) Ce așteptăm de la tine: * Sa ai instrumente de comunicare: laptop, telefon mobil si internet * Dezvoltarea de relații de încredere cu clienții, pentru dezvoltarea afacerilor pe termen lung cu fiecare dintre ei * Responsabilitatea pentru fiecare client din portofoliu în zona alocata. Păstrarea cu succes a unui portofoliu de clienți prin reînnoirea contractelor, menținând în același timp profitabilitatea (= protejarea relațiilor și a veniturilor) * Abilitatea de a acționa / funcționa ca si consultant (identificarea nevoilor pe termen mediu și lung ale clienților; crearea și identificarea de noi oportunități; recomandarea unui amestec adecvat de soluții care contribuie la dezvoltarea afacerii clienților) * Sprijinirea clienților, prin rezolvarea oricăror probleme, în timp util, cu ajutorul echipelor de asistență (tehnologie, productie, livrare de soluții, facturare etc.) Ce oferim în schimb: * Program flexibil in functie de timpul tau * Poti lucra uneori si de acasa, mergand doar la intalnirile stabilite cu clientii * Contract de munca part time * SALARIU atractiv (se discuta la interviu) * COMISION consistent bazat pe performanță si realizari (se discuta la interviu) * BONUS-uri trimestriale/anuale (se discuta la interviu) * Costuri de călătorie: abonamente necesare pentru mijloacele de transport folosite in zona ta * Dezvoltarea continuă într-un mediu de lucru construit dinamic, unde învățarea continuă și inițiativa sunt încurajate * Posibilitatea de avansare profesionala si conducerea departamentelor in functie de aptitudinile tale si dezvoltarea companiei in viitor

  • Tehnician Service Utilaje

    Cerinte Studii tehnice, medii sau superioare Constituie un avantaj experienta pe un post similar si sau cunoasterea fabricarii ferestrelor si usilor din PVC sau Aluminiu Se accepta si candidati la inceput de drum cu studii tehnice care dau dovada de seriozitate si capacitate de invatare rapida a tehnicilor de mentenanta si reparatie a utilajelor din domeniul mentionat Abilitati de asamblare, punere in functiune si demontare a echipamentelor specifice domeniului de activitate Persoana atenta la detalii, meticuloasa, care da dovada de punctualitate si adaptabilitate Engleza nivel mediu, conversational Permis de conducere categoria B Cazier curat! Postul presupune deplasare in tara, 60-70% din timp! Responsabilitati Realizari Operatiuni de punere in functiune, reparare, revizie si intretinere a utilajelor din domeniul tamplariei PVC Aluminiu Efectuarea diagnozei si constatarea defectiunilor utilajelor, implicit a posibilelor cause Remedierea defectiunilor utilajelor si asigurarea bunei functionari Verificarea utilajelor la livrarea catre clienti si instruirea operatorilor Intocmirea documentatiei si raportarilor necesare Alte informatii Salariul de baza net negociabil (intre 4500 - 7000 net de baza) in functie de experienta profesionala a candidatilor Bonusuri de performanta Prime anuale si de sarbatori Orele suplimentare platite Tichete de masa Concediu de odihna, 21 zile anual Contract de munca perioada nedeterminata Asigurare medicala privata Transport asigurat (masina de serviciu) Program de lucru : Luni Vineri: 09:00 18:00

  • 42

    Angajam lucrator comercial Shop&Go

    Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.

  • 8

    Angajam agenta turism

    Dorința de a face cariera in turism , abilitați folosire program PC, sisteme de rezervare zboruri și hoteluri, persoana calma, abilitați comunicare, engleză

  • Inginer fotovoltaice

    Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță

  • 17

    Operator Call Center

    Candidatul Ideal Te asteptam sa ni te alaturi echipei noastre daca: detii excelente abilitati de vanzare si negociere; comunicare prin telefon: voce placuta, dictie, discurs clar si structurat, lejeritate in exprimare, putere de convingere, ascultare active; iti place sa pui clientul pe primul loc, sa ii depasesti asteptarile, descoperind oportunitati de vanzare adaptate fiecarui client ai abilitatea de a crea rapid conexiuni, de a prezenta produsele și serviciile într-un mod simplu și ușor de înțeles pentru clienți. ai capacitatea de adaptare la schimbare detii abilitatea de a rezolva problemele eficient Descrierea jobului Descrierea jobului si responsabilitati: identificarea si contactarea telefonica a potentialilor clienti targetati de companii de top din Romania, conform obiectivelor lunare cunoasterea produselor si serviciilor pentru a le putea prezenta într-un mod persuasive și convingător. promovarea valorilor si imaginii companiei in relatiile cu clientii oferirea de consultanta catre client in vederea alegerii solutiei potrivite folosirea tool-urilor specifice ale companiei pentru gestionarea bazei de clienti cresterea si actualizarea bazei de date de clienti prin actiuni proactive de contactare conform obiectivelor de activitate stabilite cu managerul de vanzari pentru atingerea targetului In schimb, Bright Communication iti ofera: salariu atractiv si bonuri de masa - 30 Ron/zi schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva, dupa finalizarea training-ului contract pe perioada nedeterminata program: luni - vineri 9:00 - 18:00, cu o ora pauza weekend-urile si sarbatorile legale sunt libere training si programe interne de dezvoltare profesionala modul de lucru la birou spatiu de lucru modern, zona Baba Novac (metrou Dristor). Descrierea companiei Bright Communication furnizeaza de peste 5 ani o gama variata de servicii de contact center, precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie pentru companii de top din Romania. Ne dedicăm furnizării de soluții de business la cele mai înalte standarde, personalizate și creative. Suntem o echipă care promovează inovația, entuziasmul și pasiunea pentru ceea ce facem, fiind orientată către obținerea de rezultate deosebite în fiecare proiect. Datorită experienței specialiștilor noștri din echipa Bright Communication, am extins portofoliul de clienți către diferite industrii, precum: telecomunicații, IT, piața financiară, medicală și farmaceutică, asigurări și altele.

  • 3

    Operator introducere IT( office catering evenimente)

    Firma noastră de catering pentru evenimente caută un operator pentru introducerea datelor. Candidatul ideal trebuie să fie organizat, atent la detalii și trebuie să aibă cunoștințe solide de utilizare a programelor Microsoft Office, în special Excel, Word si Outlook. Responsabilitățile includ introducerea și gestionarea informațiilor despre evenimente, clienți și comenzi în sistemele noastre informatice. Experiența anterioară în domeniul este un avantaj, dar nu este obligatorie. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. sau sa ne contactati telefonic pentru programarea unui interviu.

  • Operator design grafic si imprimare produse personalizate

    Datorită creșterii continue a afacerii noastre, suntem în căutarea unui Operator Print Digital și Produse Personalizate talentat și pasionat să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă îți place creativitatea, lucrul cu tehnologia de ultimă generație și oferirea unor produse de calitate superioară, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Responsabilități: Utilizarea și operarea echipamentelor de print digital de înaltă performanță pentru a produce materiale printate de înaltă calitate, cum ar fi afișe, bannere, broșuri, cărți de vizită etc. Gestionarea și pregătirea fișierelor digitale pentru imprimare, asigurându-te că acestea sunt în conformitate cu specificațiile clientului și cu cerințele noastre tehnice. Interacțiunea cu clienții pentru a înțelege și a satisface nevoile și cerințele lor specifice în ceea ce privește produsele personalizate. Asigurarea controlului calității în fiecare etapă a procesului de producție, garantând că toate produsele sunt impecabile și conforme cu standardele noastre de calitate. Gestionarea inventarului de materiale și consumabile necesare pentru producție. Menținerea și întreținerea regulată a echipamentelor de print digital pentru a asigura funcționarea optimă și reducerea timpului de nefuncționare. Cerințe: Experiență anterioară în operarea echipamentelor de print digital (imprimante, plottere etc.) și familiarizare cu software-urile de prelucrare a imaginilor și design grafic. Cunoștințe solide în pregătirea și manipularea fișierelor digitale pentru imprimare. Abilități excelente de comunicare și abilitatea de a colabora eficient cu clienții și cu ceilalți membri ai echipei. Atenție la detalii și orientare către calitate, cu abilitatea de a respecta termenele limită strânse și de a prioritiza sarcinile. Capacitatea de a rezolva probleme și de a face față eficient la situații de lucru într-un mediu rapid și aglomerat. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului. Cunoștințe de bază în design grafic și software de design grafic (CorelDraw, Adobe Photoshop, Illustrator etc.) reprezintă un avantaj. Dacă te potrivești descrierii de mai sus și ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tau. Pub

  • Camerista hotel Sector 3 Buciresti

    Angajam camerista hotel, Sector 3, salariu atractiv+ bonuri de masa

  • 10

    Angajam lucrator in depozit picker - Bucuresti

    Căutăm lucrător în depozit pentru punct logistic Bucuresti Pantelimon care să încarce, sa descarce marfă, să pregătească marfa conform facturilor. Lucrul cu calculatorul este necesar, folosim WMS (scanner - cititoare coduri de bare). Crezi că ești o persoană harnică și dornică de a învăța? Te vrem în echipa noastră! Cine suntem noi: Cu o experienta de 23 ani ca producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrie. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință. Împreună #trecem Romania pe curat!

  • 9

    Angajez muncitori pt renovări și case la rosu

    Angajez muncitori calificati pentru construcții case la rosu, aplicare glet, faianta, gresie, lavabila, montaj parchet, rigips, placări fațade, instalatii electrice si sanitare, salariu atractiv, bonusuri si bonuri de masa, loc de munca in Bucuresti, termen lung, cautam si oferim seriozitate. Salariul se da în funcție de necesități - săptămânal, de doua ori pe luna sau lunar. In caz de nevoie, oferim si cazare.

  • 71

    Angajez muncitori calificati si necalificati amenajari interioare

    Angajez muncitori calificati si necalificati, salariu atractiv, bonusuri si bonuri de masa, loc de munca in Bucuresti, termen lung, cautam si oferim seriozitate. In caz de nevoie, oferim si cazare.

  • 1

    angajam spalator auto bucuresti

    angajam Spalator auto in zona sos Fundeni sector 2 . mai multe informați la tele .

  • 10

    Angajam bucatar si barman

    Suntem deschisi colaborarii cu colegi care isi doresc un loc de munca stabil. -atitudine pozitiva si politicoasa fata de colegi si clienti. -mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca -dorinta de a invata si a-si imbunatati aptitudinile -abilitati de comunicare si organizare, -creativ, cu spirit de echipa dezvoltat -activ, aspect fizic placut, sociabil si descurcaret -cu sau fara experienta Beneficii peste media salariala Salariu motivant + tips + bonusuri ( 6000 ron luna )

  • 4

    Angajare muncitor necalificat depozit bauturi

    Angajam muncitor necalificat depozit băuturi în Complexul Antrefrig de preferat din sectorul 2 sau proximitate

  • Agent Vanzari Horeca

    Caut Agent Vanzari Horeca Ce ai de facut? Sa cresti portofoliul nostru de clienti, sa promovezi produsele Rosplant. Ce iti ofer? Salariul Net 3000 lei+ 1000 saptamana (brut) daca iti atingi targetul saptamanal ! Urmeaza sa iti ofer si masina, astfel incat sa ai cat mai mult confort (Atentie, urmeaza!) La fiecare 6 luni, salariul creste cu 500 lei net Prima de craciun 1000 lei Prima de paste 1000 lei Daca reusesti sa iti faci targetul de semestru, o sa ai din partea mea, la alegere, ce smartphone doresti tu! Mergem impreuna si il alegi! Ce caut eu la tine? Simplu! Sa stii sa vinzi, sa ai habar in legatura cu domeniul HORECA! Daca ai aptitudinile necesare sa vinzi, ai experienta in horeca, te astept! In cazul in care ai nedumeriri, nu ezita sa ma contactezi!

  • 16

    angajam personal

    Ne marim echipa . Angajam pesonal cu experienta ( ajutor Bucatar) pentru activitatea de pregatire a mesei.(catering pentru firme).

Salvează căutarea