Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2021-02-11 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Electrician Mentenanta Industriala

    Pentru clientul nostru, o cunoscuta companie romaneasca prezenta de peste 18 ani in piata, specializata in productia de alimente semipreparate, cu sediul in zona Afumati, Ilfov, suntem in cautarea unui nou coleg pe postul de Electrician Mentenanta. Cerinte: Studii tehnice de specialitate (Scoala Profesionala sau Curs de Specializare); Experienta pe un post similar - Electrician Electromecanic Tehnician; Experienta de luctu in mentenanta industriala reprezinta un avantaj; Experienta in lucrul cu echipamente si automatizari industriale reprezinta un avantaj; Responsabilitati: Inspectarea periodica a echipamentelor conform procedurilor de mentenanta preventiva; Efectuarea reviziilor periodice la echipamentele din sectia de productie; Efectuarea interventiilor corective in caz de avarie; Mentinerea evidentei stocului de piese de schimb; Intocmirea raportului activitatii de mentenanta la final de tura; Program de Lucru: 12 36, interval orar 08:00 - 20:00; Transport: Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pachet de Beneficii: Contract de Munca Nedeterminat; Perioada de instruire si acomodare asigurata dupa angajare; Salariu NET: 4.000 - 4.500 lei; Tichete de Masa - 800 lei luna; Ore suplimentare platite 175% (daca este cazul); 2 mese zi; Decont combustibil pentru masina personala prin contract comodat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0735 911 938. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!

  • 3

    Receptionera clinica stomatologica

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Receptioneră Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera si Iancului) Program de Lucru: Part Time Full Time Responsabilități: Primirea și gestionarea apelurilor telefonice și a programărilor pacienților într-un mod profesionist și eficient. Managementul pacientiilor. Asigurarea că toate informațiile necesare sunt actualizate și corecte în sistemele noastre de gestionare a pacienților. Coordonarea și comunicarea eficientă cu personalul medical și de asistență pentru a asigura un flux de lucru adecvat și o experiență fluidă pentru pacienți. Furnizarea de informații detaliate și răspunsuri la întrebările pacienților cu privire la programări, proceduri și servicii disponibile în cadrul clinicii. Gestionarea eficientă a documentelor și a corespondenței clinice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul medical ( stomatologie). Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cereri. Abilități de organizare și atenție la detalii remarcabile. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestionare a informațiilor. Atitudine pozitivă, profesionalism și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Limba engleza - nivel conversational. Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa

  • 5

    Angajam Receptionera

    Angajam Receptionera, program full time, de L-V, sector 2 zona Mega Mall. Responsabilitati: va gestiona programările, va răspunde la telefon și va asigura că fiecare pacient primește asistență promptă și eficientă. Mai multe informatii la telefon.

  • 3

    Angajam Kinetoterapeuta

    Angajam Kinetoterapeuta intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!

  • 8

    Angajam Asistenta Fizioterapeuta

    Angajam Asistenta Fizioterapeuta, intr-o clinica de Recuperare Medicala la program full time. Persoana sa aiba cunostinte si de masaj. Obligatoriu diploma de specializare! Pachetul salarial se discuta la interviu. Clinica se afla in sectorul 2, zona Mega Mall!

  • 5

    Angajare imediata soferi profesionisti incepatori / cu experienta (C+E)

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

  • 6

    Casier Benzinaria OMV Colentina Situata la Podul de la Europa

    Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)

  • 3

    Electrician Intretinere - fabrica productie

    Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric

  • 7

    Angajare - Staco - Asistent Manager

    Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.

  • 8

    Angajam lucrator in depozit picker - Bucuresti

    Căutăm lucrător în depozit pentru punct logistic Bucuresti Pantelimon care să încarce, sa descarce marfă, să pregătească marfa conform facturilor. Lucrul cu calculatorul este necesar, folosim WMS (scanner - cititoare coduri de bare). Crezi că ești o persoană harnică și dornică de a învăța? Te vrem în echipa noastră! Cine suntem noi: Cu o experienta de 23 ani ca producător și distribuitor de produse de curățenie, ne orientam activitatea către mai multe direcții business: retail, profesional, industrie. Portofoliul cuprinde produse de curatenie, menaj, hartie și produse de unică folosință. Împreună #trecem Romania pe curat!

  • 2

    Angajez asistenta medicala

    Cabinet medical de medicina muncii si medicina de familie angajaza asistenta medicala. Se accepta candidati cu sau fara experienta profesionala. Mai multe detalii la interviu.

  • 1

    Angajam coleg Fast Food

    Salutare! Caut un baiat cu experienta (minima) in bucatarie , pentru fast food cu specific italian. Programul este de Luni pana Vineri de la 9-17 Locatia este in Pipera, Bucuresti. Salariul este de 3000 lei net .

  • 12

    Angajam agenti de securitate

    Angajam agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti.

  • 1

    Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • 1

    Manager Operatiuni Produs - Food Republic SRL

    In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. Asigura managementl intregului proces de operatiuni din productie si dezvolta la nivel stratefic proiecte operatiunale alaturi de echipele de achizitii, depozite, productie directa , calitate si siguranta alimentara, logistica . Asigura managementul unui mediu performant orientat catre clienti, dedicat furnizarii unor produse de cea mai intalta calitate pentru clienti. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.

  • 6

    Angajam Agenti Imobiliari cu / fara experienta

    Mauwis imobiliare, Agentie cu vechime isi extinde echipa. Salariul este pe baza de comision si variaza in functie de munca depusa. Cerinte: Cunoștințe de baza in utilizarea computerului Limbaj si atitudine profesioniste Tinuta office Experienta in domeniul imobiliar constituie un plus Beneficii: Aveti posibilitatea de a va alege zona/sectorul , tipul tranzactiilor vanzari/inchirieri. Nu se ofera salariu fix, comisionul este progresiv- la vanzari. Se ofera birou individual, laptop, telefon mobil, decontare mijloace de transport, combustibil masina, , baza de date si posibilitati de promovare si gestionare a ofertelor/cererilor , masina in functie de realizari( vanzari). Oferim un comision de 50 % celor care detin SC sau PFA, pentru colaborarea cu noi. 5 posturi disponibile care presupun: Identificarea cererilor și a ofertelor Contactarea proprietarilor Promovarea anunțurilor Stabilirea contactului cu clientii Realizarea vizionarilor Incheierea contractelor de vizionare Participa la negocierile privind pretul imobilului, conditiile de transfer a proprietatii si conditiile legale ale tranzactiei.

  • 1

    Consilier vanzari rochii de mireasa, Best Bride

    Best Bride - magazin de rochii de mireasa si costume de ceremonie isi mareste echipa ! Cautam o persoana pasionata de moda cu experienta de minim 1 an in vanzari. Canditalul Ideal - Experienta in vanzari rochii de mireasa reprezinta un avantaj - Abilitati foarte bune de comunicare si negociere - Abilitati de lucru in echipa - Seriozitate, dinamism, initiativa - Tinuta si prezenta impecabila - Rabdare si calm - Atenta la detalii CE OFERIM : - Contract de munca perioada nedeterminata - Program 8 ore 5 zile pe saptamana - Se respecta zilele libere date de la stat - Salariu atractiv - Comision din vanzari - Prima de Craciun si Paste - Bonuri cadou zi de nastere - Bonuri de masa - Decontare transport Responsabilitati : - Consilierea mireselor in alegerea rochiei - Incasare vanzari, operare casa de marcat POS, - Intocmirea contractelor de vanzare - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului; - Intretinerea si amenajarea salonului (asigurarea ordinii interioare a magazinului a spatiilor de expunere ) - Efectuarea probelor - Pregatirea si livrarea rochiilor de mireasa la finalul probelor Best Bride este un magazin elegant si primitor specalizat in comercializarea de rochii mireasa si costume de ceremonie.In cei 15 ani de activitate am facut mii de mirese fericite. De asemenea suntem foarte mandri de rochiile de mireasa fabricate in atelierul nostru din Bucuresti. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra :)

Salvează căutarea