Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Companii Disponibil din: 2021-03-31-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
Angajam fete vanzatoare, ajutor bucatarie pentru fast-food Village in Carrefour Pantelimon. Programul este de 2 zile lucratoare, cu 2 zile libere.
-
Promovat
Food and Memories își mărește echipa!Cautam persoane responsabile și dornice să lucreze într-o echipă dinamică.Programul este de 8ore ziL-V, Oferim -tichete de masa -contract pe perioada nedeteminata -1 masa zi,apă și cafea -transport decontat
-
Promovat
Cautam frigotehnist pentru centrala de frig cu amoniac si freon industrial. Detalii si necesar job: Calificare in domeniu; Studii medii tehnice; Certificat de calificare sau echivalent ca frigotehnist; Minim 3 ani experiență în execuţie şi mentenanţă lucrări instalaţii de ventilaţie şi climatizare complexe; Cunoştinţe de bază de hidraulică, mecanică, mecanica construcţiilor, rezistenţa materialelor; Cunoştinţe de bază de interpretare a documentaţiilor şi schemelor tehnologice; Cunoştinţe tehnice solide în domeniul instalaţiilor de ventilaţie şi climatizare, proceduri specifice de lucru şi ordinea de execuţie a acestora; / We are looking for a refrigeration technician for the refrigeration plant with ammonia and industrial freon. Details and job requirements: Qualification in the field; Secondary technical studies; Certificate of qualification or equivalent as a refrigeration technician; Minimum 3 years of experience in execution and maintenance of complex ventilation and air conditioning works; Basic knowledge of hydraulics, mechanics, construction mechanics and strength of materials; Basic knowledge of document interpretation and technological schemes; Solid technical knowledge in the field of ventilation and air conditioning installations, specific working procedures and the steps of execution;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Societate de constructii angajeaza Rigipsari cu experienta 250/350 ron pe zi Ajutor rigipsar 200/250 ron pe zi Program 8/18. 1 ora pauza de masa si bani se platesc saptamanal Roman Cosmin
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Importator, distribuitor si magazin de jucarii, angajeaza: ASISTENT MANAGER Persoana responsabila, organizata, cu abilitati de administrare , coordonare , comunicare si negociere. - rabdator a si abil a sa asculte, sa intrebe si sa inteleaga activitatea sa zilnica -capabil a sa compuna un email catre parteneri, respectand ortografia limbii romane; -dornic a de a invata cum sa depasesti provocarile unui magazin de jucarii -este familiarizat cu activitatea de realizare a descrierii unei pagini de produs; -a lucrat anterior in cadrul unor site-uri de tip marketplace; interesat a pentru un job in care nicio zi nu seamana cu alta; * capacitate analitica si spirit de initiativa * capacitate de a lucra in echipa * cunoştinţe medii avansate operare PC (MS Office avansat Word, Excel, etc) si disponibilitate de a invata programele utilizate; * cunoştinţe de contabilitate primară * permis auto - poate fi un avantaj * cunoasterea limbii engleze nivel mediu avansat * Prelucrarea, centralizarea si procesarea de date (necesita cunostinte medii avansate in Excel (aplicarea de formule - Vlookup, etc) * Facturare si gestionare documente contabilitate primara * Introduce, intretine si defineste produse in magazinul online (descrieri, preturi, promotii, stocuri, etc) * Se implica si coordoneaza activitatea de zi cu zi in cadrul firmei cit si in cea a magazinului online * gestioneaza relatia cu partenerii (clienti, furnizori, contabil) * intervine si mediaza eventuale probleme care apar in cadrul firmei pentru buna functionare a acesteia Programul de lucru este de 8h, de Luni pana Vineri, de la 9 la 17:30, cu pauza de masa. Locul de munca se desfasoara la locatia noastra in Str Baicului nr 80, sector 2, Bucuresti CV se trimite la
-
Muncitori calificați în acoperisuri Angajam tinichigiu tabla faltuita tigla metalica Societatea comerciala angajeaza personal calificat și cu experienta în domeniu acoperisuri Contract 7000 net Sau Colaborare cu echipa de profesioniști in acoperisuri
-
Promovat
Clinica Beauty Art Aesthetics își mărește echipa . Asistenta medicală Salariu între 3500-4000 lei INFO : Bucuresti sector 2
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Ești organizat ă, atent ă la detalii și nu te plictisești să lucrezi într-un mediu administrativ, cu volum de muncă variabil dar cu termene de predare? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie românească de furnizare de proiecte integrate și soluții la cheie în domeniul tehnico-medical, din București - un Contabil Junior! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să ai studii superioare economice, de preferat cu specializare în contabilitate *să îți placă să lucrezi cu cifre și informații specifice *să te concentrezi pe task-urile de făcut, astfel încât sa le rezolvi repede și bine *să respecți procedurile de lucru financiar-contabile și legislația în vigoare *să ai cunoștințe de operare pe calculator (Ms Office) și în programe de gestiune financiară (SAGA) Competențele cheie pe care le căutăm: * ai între 3 și 5 ani experiență în domeniul contabilității financiar * ai dorință și disponibilitate către învățare și dezvoltare în acest domeniu Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: * înregistrezi documente financiar-contabile în conformitate cu procedurile interne și cu legislația contabilă, financiară și fiscală în vigoare * verifici corectitudinea documentelor primare și sau a lucrărilor d.p.d.v. contabil și fiscal * verifici componența soldurilor conturilor * păstrezi caracterul confidențial al informațiilor la care ai acces Compania își desfășoară activitatea la sediul situat în zona Bd. Banu Manta, programul de lucru este Luni-Vineri, între 9-18. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa:
-
angajez bucatareasa sau ajutor bucatar cu experienta prog 8.00-17.00 de luni pina vineri sau part time.Detalii la telefon. salariu lunar 3800 ron
-
Promovat
Angajam fete vanzatoare, ajutor bucatarie pentru fast-food Village in Carrefour Pantelimon. Programul este de 2 zile lucratoare, cu 2 zile libere.
-
Angajam Electrician Intretinere - fabrica productie Locatia: sector 2 Program de lucru: 3 schimburi Cerinte: - Studii medii (liceu sau scoala profesionala) - certificat de calificare în meseria de electrician Responsabilitati: - Efectueaza interventiile pentru intretinerea preventiva a echipamentelor tehnice din punct de vedere electric; - Actioneaza in functie de necesitate in cazul aparitiei unor probleme tehnice si intervine pentru repunerea in functiune a echipamentelor in caz de incident neprevazut sau avarie gasind solutii alternative - Asigura depanarea totala a echipamentului, eliminand in timpul cel mai scurt solutiile provizorii adoptate cu scopul remedierii rapide a masinilor si readucand echipamentele la schema originala - Participa la intocmirea procedurilor de interventie si intretinere la echipamentele tehnice din punct de vedere electric
-
-
Consilierul asigura interfata cu clientul, principalele responsabilitati fiind: programare si intampinare client identificare corecta a nevoii clientului si oferirea solutiei optima de rezolvare a cererii acestuia deschidere comanda de reparatie preluare si restituire vehicul explicare lucrari efectuate respectare proceduri interne. BENEFICII: Pachet salarial format din salariu fix si bonusuri; Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul unei echipe dinamice si competitive. CV-ul se poate trimite la aresa:
-
Recrutăm Inginer fotovoltaice în București pentru o companie cu experiență la nivel global în construirea și furnizarea sistemelor de energie electrică. Responsabilități: Evaluarea și analiza de fezabilitate a proiectelor fotovoltaice Pregătirea propunerilor tehnice, proiectarea preliminară și proiectarea ulterioară a centralei fotovoltaice Asistență la selecția echipamentelor și evaluarea unității de constructive Asistență la rezolvarea problemelor tehnice în timpul construcției centralelor fotovoltaice Candidatul ideal: Diplomă de licenţă în inginerie electrică energetică instalaţii Minim 5 ani de experiență în design de sisteme fotovoltaice Buna cunoaștere a domeniului energiilor regenerabile și în special a domeniului fotovoltaic Cunoștințe tehnice despre regulile de construcție a instalaţiilor fotovoltaice Stăpânirea programelor Office, AutoCAD, PVsyst sau alt program echivalent pentru instalaţii fotovoltaice Familiarizat cu standardele naționale, locale și industriale legate de proiectarea sistemelor fotovoltaice Se oferă: Salariu motivant în funcție de experiență Tichete de masă 40 lei zi lucratoare Bonusuri în funcție de performanță
-
Angajam casieri,persoane serioase,capabila sa lucreze in echipa,studii medii.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Promovat
Ajutor Bucătar Mic-dejun TOMIS APART HOTEL te invita sa te alaturi uneia dintre cele mai bune echipe din industria ospitalitatii. Ai sansa sa lucrezi alaturi de oameni profesionisti, intr-un mediul stabil, in continua dezvoltare care iti ofera numeroase satisfactii profesionale. Cu o vechime de 10 ani in industria hoteliera, lantul hotelier- TOMIS APART-HOTEL -reprezinta o optiune excelenta pentru cei care aleg Bucuresti, dar si Statiunea Mamaia - TOMIS GARDEN RESIDENCE - APART HOTEL, ca destinatie turistica sau de afaceri, prin diversitatea si calitatea serviciilor asigura cel mai bun raport calitate pretgarantand satisfactia oaspetilor nostri. TOMIS APART HOTEL este un hotel nou de 4 stele, aflat in Bucuresti, in apropiere de Stadionul National, Piata Muncii, B-dul Decebal, Str. Matei Voievod,cu 83 de camere, 2 Sali de conferinte si parcare proprie. Suntem în căutarea unui ajutor bucătar mic-dejun pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre primitoare. Dacă iubirea ta pentru gătit se reflectă în fiecare preparat pe care-l pregătești și ești în căutarea unei oportunități de a-ți pune în valoare abilitățile, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Pregătirea și aranjarea micului dejun conform standardelor stabilite; Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în bucătărie; Colaborarea strânsă cu bucătarul șef pentru menținerea calității preparatelor; Gestionarea stocurilor de produse necesare pentru micul dejun; Curățarea și întreținerea echipamentelor din bucătărie. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar sau într-o poziție similară reprezintă un avantaj; Abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită; Pasiune pentru gătit și dorința de a învăța și de a se dezvolta în domeniu; Beneficiile de a lucra ca ajutor bucătar mic-dejun în echipa noastră includ un mediu de lucru dinamic, posibilitatea de a învăța de la profesioniști din domeniu și un program flexibil adaptat nevoilor tale. Beneficii: Salariu: 3200 ron. Dacă ești pasionat de arta culinară și ești în căutarea unei noi provocări profesionale, te invităm să aplici pentru poziția de ajutor bucătar mic-dejun și să faci parte din echipa noastră dedicată satisfacției clienților noștri prin preparate delicioase și servicii impecabile.
-
In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.
-
Firma STACO angajeaza pentru postul de Asistent Manager. Locatie zona Colentina, program 8 ore L-V, minim studii medii.
-
Ciupercaria Urbana SRL, CUI 48162864 angajeaza: - 4 muncitori necalificati in agricultura, cod COR 921302 -salariu 3436 lei BRUT CV-urile pot fi depuse la adresa societatii: str Ronda, Nr 30, sector 2, Bucuresti. Persoanele selectate vor fi contactate.
-
societate comerciala profil panificatie si patiserie angajam vanzatori pentru punctul de lucru din halele centrale obor.rugam seriozitate.oferim salariu atractiv.relatii la tel sau email