Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze Disponibil din: 2021-0-21-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam agent de paza si servant pompier cu atestat si minim 3 ani experienta. / We are looking for a certified security agent and fierman with at least 3 years of experience.
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitia de Dispecer centru de alarma. Locatie: Prelungirea Ghencea, Sector 6, Bucuresti Program de lucru in schimburi tip 12 24 12 48: 06h 18h 18h 06h CERINTELE POSTULUI: studii medii absolvite, certificat de absolvire Dispecer centru de alarma - reprezinta un avantaj oferim scolarizare pentru cei ce vor sa invete, experienta profesionala pe un post similar - reprezinta un avantaj, cunostinte solide de operare PC (word, excel), cunostinte limba engleza - nivel mediu - reprezinta un avantaj, atentie distributiva, capacitate de gestionare simultana a mai multor probleme, rezistenta la stres si stapanire de sine in situatii de alarmare, disponibilitate lucru in ture de 12 ore, inclusiv de noapte si in weekend, responsabilitate, integritate. DESCRIEREA POSTULUI: asigurarea monitorizarii intregii activitati din incinta Centrelor de Procesare Brink's; verificarea supravegherea functionarii in conditii normale a sistemelor de securitate, detectie incendiu, etc; supravegherea permanenta a accesului persoanelor in incinta obiectivelor Brink's; supravegherea aplicatiei GPS pe autospecialele blindate; transmiterea solicitarilor de remediere a defectiunilor tehnice constatate; tratarea alarmelor conform procedurilor interne; raportare activitate. OFERTA (bonusuri, beneficii): - tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; - acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; - posibilitate ore suplimentare - platite 200%; - 22 zile concediu de odihna platit an; - pachet servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; - training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; - posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) este parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului, servicii de siguranta logistica si solutii de plata, incluzand servicii de transport numerar, servicii ATM, servicii de gestionare a numerarului (inclusiv externalizarea tezaurului, procesare numerar si servicii de depozitare numerar), precum si transport international de valori. Printre clientii nostri se numara institutiile financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clientii din peste 100 de tari. Brink's Cash Solutions (RO), companie specializata in furnizarea serviciilor de transport valori, administrare a numerarului, alimentare si intretinere de nivel I ATM-uri (bancomate), este prezenta in Romania din anul 2002, avand o structura teritoriala de 7 Centre de Procesare si 20 Puncte de Lucru, in care lucreaza aproximativ 2000 de angajati.
-
Promovat
RPG SECURITY Angajeaza Tehnician/Electrician Descriere RPG Security angajeaza personal calificat pentru lucrari de cablare si montare sisteme de securitate (supraveghere video, control acces, automatizari porti, detectie incendiu, antiefractie) Candidatul ideal: -Studii medii (Liceu); -Detine calificare(curs) - Tehnician pentru sisteme de detectie, supraveghere video, control acces ; -Permis auto categoria B (obligatoriu); -Cunostinte teoretice si practice despre instalarea si intretinerea sistemelor de securitate; -Experienta in domeniul instalatiilor electrice de curenti slabi (montaj cablu / canal cablu / pat cablu, realizare conexiuni echipamente); -Organizat, responsabil, dinamic, dornic sa lucreze in echipa, dorinta de perfectionare; -Disponibilitate la deplasarile in teritoriu (ocazional); - Responsabilitati: -Realizarea cablajului, instalarea echipamentelor si punerea in functiune a sistemelor de securitate (sisteme de alarma antiefractie, sisteme de control acces, sisteme CCTV, sisteme de detectie, alarmare si semnalizare in caz de incendiu, interfonie/videointerfonie); -Executarea lucrarilor in termenele stabilite conform planurilor de executie; -Intocmirea documentelor specifice, procese verbale, fise, jurnale de service, etc. -Apt pentru lucru la inaltime; Va oferim -Contract de munca pe perioada nedeterminta; -Salariu atractiv in functie de expierenta si implicare; -Program: Luni-Vineri -Posibilitate de dezvoltare profesionala; -Mediu de lucru placut, echipa tanara si dinamica. Pentru programarea unui inteviu va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0728.683.074.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Proprietati Finconta își mărește echipa și este în căutarea unui nou coleg a pe pozitia de Contabil Junior. Indiferent de nivel tău de experiență, noi suntem dornici în a te cunoaște daca si tu iti doresti acest lucru trimite cv-ul tau pe adresa : Te rog sa ne vizitezi: https: www.propfconta.ro sau pe social media pe LinkedIn, Facebook sau Instagram. Ce facem pentru tine: - Investim in oamenii care ne reprezinta, si pentru asta oferim tot suportul pentru a atinge obiectivele setate - Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute - Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional in cadrul echipei noastre Ce trebuie sa faci pentru noi: - inregistrezi zilnic incasarile si platile de numerar; - tii evidenta deconturilor de cheltuieli; - inregistreazi notele contabile in baza documentelor primare; - intocmesti lucrarile de verificare contabila lunara; - mentii si verifici registrul de casa, registrul de banca si alte registre obligatorii; - organizezi si participi la toate lucrarile de inchidere de an (inventariere, ajustari, estimari, verificare constituire provizioane etc.); - ai atributii privind analize si raportari specifice; - vei avea activitati financiar contabile cerute de management. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Esti candidatul potrivit daca ai: - studii economice, cu sau fara experienta; - Cunostinte de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoasterea legislatiei in vigoare; - Cunostinte operare PC (excel, word, outlook); - Cunoasterea programelor SAGA, Mentor, Ciel (constituie un avantaj); - Persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre rezultate; - Abilitati de comunicare foarte bune. Cum sa lucrezi: Full time, program de lucru 09:00-18:00, daca esti intresat de rol trimite cv-ul pe adresa de email Aplica cu incredere! Descrierea companiei Compania PROPRIETATI FINCONTA S.R.L. a fost înființată în anul 2016 și este certificată de CECCAR (Corpul experților contabili și contabililor autorizați din România). Suntem o echipă cu personal cu înaltă calificare și cu experiență, pregătită pentru orice provocare în domeniul contabilității și consultanței. Suntem o echipa de peste 30 de profesioniști certificați individual de organisme profesionale precum CECCAR, ACCA (Asociația Contabililor Autorizați si Certificați), CAFR (Camera Auditorilor Financiari din România) și CCF (Camera Consultanților Fiscali). Clienții noștri activează pe mai multe piețe motiv pentru care serviciile noastre sunt adaptate nevoilor dumneavoastră pentru a vă oferi ce aveți nevoie exact atunci când trebuie.
-
Cerinte : Proceseaza comenzile de produse primite de la clienti si departamentele implicate Transmite comenzile de achizitii de produse servicii catre furnizorii interni si externi Asigura conformitatea dintre termenii agreati si conditiile comenzilor Mentine si dezvolta relatiile cu furnizorii si negociaza conditiile comerciale Se ocupa de identificarea, selectarea si contractarea de furnizori noi Optimizeaza costurile de aprovizionare si monitorizeaza calitatea produselor achizitionate in conformitate cu cerintele tehnice Monitorizeaza si optimizeaza stocurile de produse ale firmei Verifica facturile primite de la furnizori si le transmite la plata Intocmeste si actualizeaza listele de preturi Creeaza articole noi in ERP Intocmeste diferite analize si rapoarte de activitate Identifica solutiile optime de transport, transmite comenzile de transport si urmareste timpii de transit Se ocupa de solutionarea livrarilor neconforme de la furnizori (erori de produs, cantitati, lipsuri, etc) Transmite furnizorilor reclamatiile pentru problemele aparute la produse in perioada de garantie si obtine solutionarea acestora Supravegheaza activitatea de gestionare si de livrare a produselor Vine cu propuneri de diverisificare a portofoliului firmei in functie de nevoile identificate la clienti si de tendintele pietei Sunt apreciate: Absolvent de studii superioare cu profil tehnic sau economic Experienta anterioara in identificarea producatorilor furnizorilor pentru realizarea procesului de achizitie Intelegerea si cunoasterea procesului de achizitii Buna cunoastere a pachetului MS Office Limba engleza nivel mediu-avansat ,limba italiana Abilitati foarte bune de comunicare si negociere cu producatorii, furnizorii si clientii Meticulozitate, atentie la detaliu Lucru eficient in echipa Spirit de initiativa Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atitudine pozitiva, orientata spre rezultate Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Program de instruire Stabilitate pe termen lung Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa dinamica si ambitioasa - Program L - V , 8:00 -16:30 Descrierea companiei SPRINT CAR DISTRIBUTION In anul 1992 am importat primul palet de chit si pistoale de vopsit , fiind printre primele firme de profil din tara, in prezent avand o gama foarte diversificata de produse. Atunci ne-am propus sa promovam produsele profesionale din domeniul reparatiei si intretinerii caroseriilor auto, dand o maxima atentie raportului calitate-cost. Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu acestia. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si în deplină confidentialitate.
-
SMOLS vine in orasul tau! Hai in echipa! Esti o persoana energica, care accepta provocarile si care doreste sa lucreze intr-o echipa dinamica? Hai sa fim colegi si sa construim impreuna echipa! Despre tine: - Studii medii finalizate - Atitudine pozitiva orientata catre client - Abilitati de lucru in echipa - Disponibilitate lucru in ture Ce vei face? - Mereu la locul potrivit- in linia de servire sau in bucatarie, tu esti cel care ofera produsele clilentilor - Vei invata despre produse, materii prime, termene de valabilitate, echipamente - Asigurarea unui mediu placut si curat in restaurant Beneficii: - Abonament medical - Flexibilitaate in stabilirea programului - 21 zile de concediu - 50% reducere la produsele din restaurant in timpul pauzei de masa - Bonus de performanta - Prima de sarbatori
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ.
-
-
Peste 6 luni de experiență în Vânzări Candidatul Ideal Experienta nu este obligatorie, dar au prioritate persoanele cu experienta in domeniul comercial. Descrierea jobului Aptitudini: persoana de incredere, dorinta de a munci, implicare in activitate, abilitati de comunicare, atentie: concentrare, mobilitate, selectivitate. Program de lucru: 40 ore pe săptămână. Descrierea companiei Companie romaneasca, care importa doar produse alimentare si nealimentare din Italia. Salariu 2500-2800 net
-
Cautam persoane serioase, instalator cu experienta, abilitati de lucru in echipa. Se ofera: contract individual de munca - perioada nedeterminata; salariu motivant in functie de pregatire intre 4.500-7.000 Lei; concediu de odihna legal, posibilitate de lucru ore suplimentare, remunerate corespunzator; detinerea permisului de conducere cat. B - consituie un avantaj, dar nu este obligatoriu. Se ofera echipament si scule necesare Pentru detalii, sunați
-
Firma specializata in servicii de curatenie si servicii de deratizare, dezinsectie si dezinfectii, angajam agent DDD Cerinte: Permis de conducere categoria B Experienta in domeniul de deratizare, dezinfectii si dezinsectii Certificare in deratizare-dezinsectie-dezinfectie Abilitateaa de a lucra in echipa Pentru detalii sunati la 0751169473 intre orele 09-17
-
Sunt o tanara asistenta medicala cu experienta vasta si pe partea de babysitting, contrar profesiei pe care o am la momentul actual, avand de-a lungul timpului in grija prichindei cu varste cuprinse intre 6 luni si 9 ani. Sunt o persoana calma, calda, intelegatoare, creativa si atenta la nevoile micutilor. Imi place foarte mult sa creez activitati potrivite varstei micutului micutei pe care il am in grija, aducandu-l aducand-o intr-un mediu prietenos, interactiv, inventiv, relaxant si nu in ultimul rand, desigur, stimulandu-i curiozitatea si creativitatea. Eu imi pot oferii serviciile de babysitting de L-V intre orele: L-V 7:00-10:30 sau 20:30-00:00+ (in functie de nevoie) S-D full-time (max. 10 h in functie de nevoie) - se stabileste impreuna intervalul orar. Servicii oferite: - timp petrecut cu prichindelul - activitati interactive si personalizate in fuctie de varsta copilasului - prepararea hranei - hranirea asistarea la masa a copilului - toaletare (schimbat, spalat, imbracat, etc.) - respectarea si realizarea programului ( de masa, de somn, etc.) stabilit impreuna cu parintii copilului - supravegherea copilului cu mare atentie in orice imprejurare (ex: atunci cand se poate iesii cu acesta in parc sau in diferite locuri de joaca), dar nu numai. - etc. Pentru mai multe detalii astept cu mare drag contactul dumneavostra la numarul afisat in anunt.
-
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink s Company, liderul global in gestionarea numerarului - cauta persoane integre, responsabile si dinamice pentru pozitii in departamentul Procesare numerar. Locatia postului: Str. Europei, Nr. 19. Sat Drambar (Zona Industriala), Com. Ciugud. Cerintele postului: studii medii, experienta in gestionarea numerarului (casierie, trezorerie) constituie avantaj, capacitate de mentinere a atentiei, spirit de observatie, indemanare si rapiditate, responsabilitate si integritate, disponibilitate de lucru in ture, program de noapte. Descriere activitate: Verificator bani: - ste responsabil cu num rarea (pe echipamente), verific r a integrit tii, cap citatii de circul ti si autencitatii bancnotelor; - execut si certific banderolarea pachetelor de bancnote; - executa incarcarea si descarcarea cu valori a casetelor ATM. Verificator valori: - prei sacii cu v lori (bancnote) si documentele ferente pe c r le verific si c rtifica; - sc neaza s cii de valori primiti de l clienti, pentru conformit te; - introduc date in sistemul informatic; - depoziteaza sacii de valori in spatiile special amenajate; - participa la procesarea numerarului si incarcarea descarcarea cu valori a casetelor ATM, atunci cand este cazul. Casier tezaur: - preia din sala de procesare pachetele cu bancnote si documentele care le insotesc, le verifica si certifica preluarea; - depoziteaza pachetele cu bancnote in tezaur - fizic si prin operare in sistemul informatic; - controleaza periodic stocul din tezaur; - gestioneaza comenzile de numerar pentru remitere. Oferta (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de approx. 600 lei (30 ron tichet); pachet gratuit servicii medicale; spor de noapte (25%), spor de week-end (15%), posibilitate ore suplimentare (200%); spor lunar de fidelitate; 22 zile concediu de odihna platit an la angajare, creste in raport cu vechimea in companie; zile libere si ajutoare pentru evenimente deosebite, in baza Contractului Colectiv de Munca la nivel de companie; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru oferita de companie, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Căutăm agenți de securitate, pentru următoarele zone : - Militari Shopping - Deichmann - Grand Arena Berceni - Deichmann - Cartier 23 - ICSIM ( lângă Meda ) - Șoseaua de Centură zona Popești Leordeni. Drepturi salariale la timp, posibilități de promovare, posibilitate școlarizare, tariful de discută în urma unui mini interviu.
-
Angajăm la London Brothers București pe post front desk, o persoana energică, fără experiență, intr-o bucătărie prietenoasă, tânără, dornica sa învețe lucruri noi, pasionată de bucătărie! Atribuțiile țin de comunicarea cu clienții, împachetarea comenzilor, operarea pe calculator pentru acceptarea comenzilor Glovo Tazz Bolt etc. Salariu fix 2800 3000 plus bonus la 3 luni, program 12 ore, 15 zile pe luna .Strada Viitorului semicentral. NU ESTE NECESARA EXPERIENȚA. Nr. Tel: Email:
-
Angajam Junior Manager in salon - coafor Cautam o persoana serioasa, muncitoare, implicata, care sa coordoneze o echipa de 10-15 persoane Salariu fix + bonusuri de performanta + servicii de infrumusetare gratuite Oferim traininguri si seminarii, stabilitate si crestere periodica a salariului pe baza implicarii
-
Salutare! Caut un baiat cu experienta (minima) in bucatarie , pentru fast food. Programul este de Luni pana Vineri de la 9-17 Locatia este in Pipera, Bucuresti. Salariul este de 3000 lei net .
-
Join our TINY TOES EDU team! Ești o persoană energică, empatică, jucăușă, pasionată de educația cu respect? Ai mai lucrat alături de copii mici și știi care sunt provocările unei zile alături de ei? Ai muuuuult drag de copii simpatici și curioși, răbdare la toate curiozitățile lor și încredere că pot face singuri multe activități? Ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți dorești să lucrezi în cadrul unei echipe deosebite? Dacă DA atunci hai să ne cunoaștem! :) OFERIM: Creștere profesională în direcția educației cu respect sub îndrumarea unor oameni cu experiență. Un mediu unde munca îți va fi apreciată și respectată în fiecare zi, încurajând creșterea profesională și personală. Participarea la evenimente pe teme de educație, psihologia copilului și creștere personală. Cursuri de prim ajutor. Masa de prânz asigurată zilnic. TINY TOES - aproape de metroul Ștefan cel Mare, în sect. 2 București.
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - pregatirea oamenilor si evaluarea lor - efectuarea programului de lucru - mentinerea relatiei cu Mall cat si cu autoritatile - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate- inventare, registru de casa, livrari; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ
-
-
Grupul LIBRARIUM angajeaza LIBRARI, pentru librariile din Mega Mall si Sun Plaza Bucuresti. Canditatul ideal - Se simte cel mai bine printre cărți, îi plac filmele, muzica și vrea să fie mereu la curent cu noile trenduri şi evenimente culturale; - Cunoaște limba engleză; - Comunicativ, pozitiv, energic, empatic, zâmbitor și orientat să ofere servicii excelente clienților; - Este creativ și cu iniţiativă; - Este student sau absolvent de facultate; - Ideal (dar nu obligatoriu) cu experienţă de lucru în librărie sau activități cultural-educative; Descrierea Jobului - Interacționează cu toţi clienții în mod direct, telefonic sau prin e-mail, oferindu-le informaţii, recomandă titlurile potrivite sau identifică soluţii alternative la cerinţele acestora într-o manieră prietenoasă şi profesionistă; - Duce spre îndeplinire planogramele de aranjare a cărţilor, creează rafturi pe diferite domenii şi subdomenii conform standardelor de prezentare; - Asimilează în mod permanent informaţii despre titluri, edituri și autori; - Oferă informaţii despre programele de fidelizare, promoţii, discounturi; Pachet salarizare: - Salariu fix + bonuri de masă + bonusuri de performanta; - Discount-uri considerabile la cărţile din librărie; - Libertatea de a se implica şi propune proiecte noi;
-
Join our TINY TOES EDU team! Ești o persoană energică, empatică, jucăușă, pasionată de educația cu respect? Ai mai lucrat alături de copii mici și știi care sunt provocările unei zile alături de ei? Ai muuuuult drag de copii simpatici și curioși, răbdare la toate curiozitățile lor și încredere că pot face singuri multe activități? Ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți dorești să lucrezi în cadrul unei echipe deosebite? Dacă DA atunci hai să ne cunoaștem! :) OFERIM: Creștere profesională în direcția educației cu respect sub îndrumarea unor oameni cu experiență. Un mediu unde munca îți va fi apreciată și respectată în fiecare zi, încurajând creșterea profesională și personală. Participarea la evenimente pe teme de educație, psihologia copilului și creștere personală. Cursuri de prim ajutor. Masa de prânz asigurată zilnic. TINY TOES - aproape de metroul Ștefan cel Mare, în sect. 2 București.
-
Aroma Pizza International situat in Grigore Ionescu 24, Sector 2 isi mareste echipa. Facem angajari pentru postul de -- Ospatar -Stabilitate in munca. Contract de munca din prima zi, nedeterminat, concediile platite. Salariul este motivant, se negociaza la interviu in functie de programul de munca si experienta. Te asteptam in echipa noastra ! Detalii doar telefonic intre orele 11:00-18:00 sau direct in locatia noastra.( Nu trimite mesajele text )