Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2021-07-20

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam femeie de serviciu

    Societate comerciala, angajam femeie de serviciu. Program full time, în ture:8-15 sau 15-21.30. Se lucrează in weekend, alternativ.

  • 6

    Cautam colega magazin Fornetti Veranda Mall

    Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in comert. Te asteptam in locatia din Veranda Mall, sector 2 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 3000 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara Mai multe informatii la

  • Angajam Contabil

    Societate comerciala angajeaza contabil , program L-V, la sediul societatii. Domeniu de activitate: inchiriere, administrare, exploatare imobile proprii. Cerinte: -studii superioare profil economic; -Minim 5 ani experienta in prelucrarea datelor contabile; -cunostinte bune de operare PC MSOffice, Word, Excel, navigare internet; -gestionarea unui portofoliu de societati care au activitate de inchiriere spatii proprii; -intocmeste si inregistreaza documente in SAGA; -verifica corectitudinea inregistrarilor contabile; -verifica componenta soldurilor conturilor si efectueaza reglari pe baza acestora; -verifica si sau efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli si TVA, regleaza dupa caz balantele de verificare lunare; -asigura intocmirea si arhivarea documentelor justificative si a inregistrarilor contabile, conform legislatiei in vigoare; -intocmeste state de plata; -tine evidenta mijloacelor fixe; -verifica situatiile clienti, furnizori, incasarile si platile; -organizeaza operatiile cu caracter financiar-contabil necesare inchiderii exercitiului financiar si verifica documentele de inventariere anuala a patrimoniului; -elaboreaza situatiile financiare lunare si semestriale; -gandire analitica si sintetica, atentie la detalii; -buna planificare si organizare

  • 12

    Angajare croitoreasa in zona Calea Mosilor

    Angajare croitoreasa in zona Calea Mosilor Pentru mai multe informatii sunati sau la adresa din Calea Mosilor 241, Sector 2 Bucuresti

  • 7

    Tehnician dentar

    Laborator de tehnica dentara, angajeaza tehnician dentar pentru urmatoarele manopere: preparare bonturi, scanare model, confectionat rcr-uri, etc. Programul este de 5 zile/saptamana, 8 ore/zi.

  • 10

    Angajam personal pentru prepararea sandwich uri in benzinarie OMV

    Angajam personal in statie de carburanti, Bucuresti, sector 2, zona Pantelimon. Se ofera pachet salarial motivant si bonuri de masa , bonusuri, asigurare medicala. Ce asteptam de la tine? responsabilitate si seriozitate, flexibilitate si spirit de echipă. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie( ex.curs de bucatar cu diploma de absolvire). Printre atributiile tale: prepararea sandwich uri , pastrarea curateniei la locul de munca, verificarea stoculurilor de marfa si a termenelor de valabilitate a produselor. Sambata si duminica, precum si sarbatorile legale, se ofera sporuri la plata salariului. Astept CV ul Dvs pe mail sau pe wapp, la numarul : .

  • 1

    Lucrator Bucatarie Pizza Hut Delivery Obor

    Candidatul ideal Daca esti dornic de afirmare, serios, cu capacitate de a lucra in echipa, intr-un mediu de lucru placut te asteptam sa te alaturi echipei Pizza Hut Delivery. Descrierea jobului Beneficiezi de training, pachet salarial motivant, tichete de masa, program flexibil de lucru, oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea companiei Pizza Hut Delivery

  • 2

    Manager de Echipa

    Cautam un Manager de Echipa dedicat pentru a se alatura echipei noastre! Daca ai abilitati manageriale, capacitatea de a forma si dezvolta o echipa de vanzari, atunci aceasta oportunitate ar putea fi perfecta pentru tine. Ce ai nevoie : - Abilitati de comunicare, negociere si luarea de decizii - Orientarea catre dezvoltare si atingerea obiectivelor stabilite - Crearea si conducerea unei echipe de succes, cu un accent pe dezvoltarea competentelor si motivarea membrilor ei Beneficii: - salariu fix; - bonusuri lunare, trimestriale si semestriale, in functie de performata; - tichete de masa; - asigurare privata de sanatate in reteaua Regina Maria; - zile de concediu suplimentare; - cadou aniversar; - evenimente corporate si team building-uri; Pe langa beneficiile mentionate, oferim si un mediu de lucru stimulant, oportunitati de invatare continua si sustinere pentru evolutia ta profesionala si posibilitatea de avansare rapida in cadrul companiei. Daca esti un lider pasionat, te asteptam in echipa Icredit! Punct de lucru Vergului Sector 2

  • 6

    Consultant de credite

    Ce atribuții are la noi un consultant de credite: - Marketare (promovarea si împărțirea de pliante în zona alocată pentru recrutarea de potențiali clienți). - Vânzarea de credite către clienții noi sau vechi - Colectarea ratelor de la clienții din portofoliu Salariul se bazează pe comisioane și bonusuri pe numărul de credite vândute. Mai multe detalii se discută la interviu. Programul este part-time Angajarea se face doar pe bază de PFA. Avem parteneriat cu firma SOLO care ne ajută să îndeplinim formalitățile de înființare a unui PFA pe numele tău. O alta cerinta ar fi sa ai diploma de bacalaureat. Dacă ești o persoană activă și cu putere de convingere, reprezintă un avantaj. Pe noi ne găsești în Sector 2, Bucuresti, Sos. Pantelimon nr. 359. Aștept să ne contactezi telefonic sau pe WhatsApp la numărul de telefon .

  • 12

    Angajam agenti de securitate

    Angajam agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti.

  • 16

    Angajam student/a in NEW Coffee Shop (Clatitarie)- Mosilor/Eminescu.

    Angajam elev/student/studenta (varsta min 18 ani) PART TIME in Coffee Shop/Clatitarie (Bonnes Crepes Mosilor) spatiu comercial situat la intersectia Mosilor/Eminescu - locatie noua, chic. Salariu motivant, program flexibil. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la urmatoarele nr de tel: .

  • 1

    Contabil Expert contabil

    Contabil Senior Candidatul Ideal Absolvent de studii superioare de profil economic; Cunostinte de operare PC si Microsoft Office; Cunoasterea programului SAGA obligatoriu; Sa detina cunostinte solide de contabilitate, fiscalitate si corelare a documentelor contabile; Abilitati foarte bune de comunicare si organizare a timpului, sarcinilor si activitatilor zilnice; Placerea de a lucra in domeniu si abilitatea de invatare si adaptare rapida; Descrierea jobului Efectueaza toate operatiile de evidenta contabila si fiscala pentru clientii din portofoliu (verifica si inregistreaza lunar documetele justificative aduse spre prelucrare de catre clientii din portofoliu; solicita documentele lipsa unde este cazul; solicita corectarea documentelor eronate unde e cazul; etc) Calculeaza impozitele si taxele in conformitate cu legislatia in vigoare; Intocmeste declaratiile fiscale in termenele legale si transmite catre clienti OP-urile aferente; Intocmeste sub supravegherea expertului contabil situatiile financiare interimare semestriale anuale dupa caz. Transmite catre clienti diverse rapoarte conform procedurii societatii si specificului activitatii; Descrierea companiei Suntem o societate de contabilitate membra CECCAR, prezenta pe piata de profil din, de aproape 20 de ani, cu o echipa unita si profesionista. Avem un portofoliu de societati din domenii variate, cum ar fii, magazine online, magazine cu amanuntul, depozite de comert cu ridicata si servicii diverse. Fiecare membru al echipei pe parte de contabilitate isi gestioneaza portofoliul de clienti sub supravegherea administratorului societatii. Partea de resurse umane si salarizare este realizata de Inspectorul de Resure Umane din echipa. Oferta salariala Tichete de masa si tichete cadou Mediu de lucru placut, in cadrul unei echipe dinamice Cursuri de dezvoltare si perfectionare Posibilitatea dezvoltarii profesionale si avansarii in carieraSalariu motivant Beneficii acordate Financiar Bonus de performanță Prime de sarbatori Tichete de masa

  • 4

    Salon cu clientela angajaza in conditii foarte bune coafeza si frizer cu experienta

    Salon cu clientela de 20 ani anjqjqm urgent coafeza si frizer cu experienta. Program o zi cu o zi un weekend liber unul lucrat.

  • Personal calificat pentru montaj tamplarie aluminiu si pereti cortina

    2. Personal calificat pentru montaj tamplarie aluminiu si pereti cortina a. Ocupantul postului este responsabil cu calitatea lucrarii de montare, asamblare a profilelor de aluminiu si geam termopan b. Competente personale:- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.); c. Saricini :sa controleze functionarea echipamentului;- sa asambleze profilele de aluminiu- sa monteze geamul termopan, sa intervina prompt pentru monataj si asamblare, sa mentina curatenia; d. - sa anunte de indata conducerea orice neregula constatata;, - sa manifeste disponibilitate catre dialog, receptivitate, calm, tact in relatiile de serviciu; e. - sa raspunda la toate solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea unor sarcini conforme fisei postului; f. - sa manifeste grija deosebita in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire pentru a evita avarierea, distrugerea sau pierderea lor; g. - sa fie cinstit, loial si disciplinat dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact; h. - sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul; i. - angajatul trebuie sa utilizeze, potrivit instructiunilor de utilizare a substantele periculoase, instalatiilor, utilajele, masinile, aparatura si echipamentele de lucru;

  • 1

    instalator mentenanta

    Re lize z operatiuni d menten nta pr v ntiv l inst l tii s nitare, electrice si HVAC. Respons bil d intr tinere si rep ratia instalatiilor si echipamentelor din cadrul cladirilor, verificările zilnice si cele periodice. Asigura întreținerea și funcționarea tuturor instalatiilor si echipamentelor tehnice la parametri stabiliti. Realizeaza rond zilnic de verificare a echipamentelor si instalatiilor din site. Intervine rapid pentru repararea defectiunilor.

  • 1

    Amenajator terenuri tenis

    - se ocupa de ingrijirea si intretinerea terenurilor de tenis si a spatiilor adiacente - controleaza starea terenurilor, trage la perie suprafata de joc - verifica programarile si pregateste in ordine terenurile pe care urmeaza sa intre jucatori (udat, periat etc) - program de lucru in ture

  • Angajam personal

    Angajam personal pentru magazin online. Activitatea consta in ambalarea si manipularea coletelor. Program 8h zi de luni pana vineri de la ora 9 la ora 17. Salariu in raport cu piata .

  • 4

    Hai in echipa mea !

    Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .

  • 46

    Receptioner medical

    Cerinte: - Atitudine si gandire pozitiva, proactiva, amabilitate; - Responsabilitate și corectitudine; - Receptivitate, spirit de echipa; - Abilitati deosebite de comunicare; - Persoana prezentabila, ordonata, serioasa, punctuala; - Capacitatea de planificare și organizare a timpului de lucru; - Capacitate de a desfasura mai multe activitati (multitasking); Beneficii: - Program 8 ore/zi in 2 ture - Contract de munca pe perioadă nedeterminată; - Bonusuri de performanta; - Training platit; - Posibilitatea dezvoltarii într-un mediu profesionist, pozitiv și cu perspective de evolutie; - Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte de training si instruire cu privire la serviciile medicale pe care le oferim.

Salvează căutarea