Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 2 doar cu poze

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Oportunitate de Angajare: Secretară și Redactor de Documente pentru Cabinet de Avocat

    Cabinetul nostru de avocat caută o persoană dinamică, inteligentă și dornică de a învăța pentru a se alătura echipei noastre în calitate de secretară și redactare de documente. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de a lucra într-un mediu profesional, cu un program flexibil și oportunități de dezvoltare continuă, atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru dumneavoastră. Responsabilități: Gestionarea corespondenței și a comunicărilor cabinetului de avocat. Redactarea și pregătirea documentelor și a corespondenței, arhivarea corespondentei si a documentelor in dosarele corespunzătoare; Menținerea unui program de lucru organizat și gestionarea eficientă a timpului.Colaborarea cu avocații și cu clienții pentru a asigura respectarea termenelor limită și a cerințelor legale.Asigurarea unui mediu de lucru plăcut și profesionist. Cerințe: Excelente abilități de comunicare orală și scrisă.Capacitatea de a lucra eficient și precis într-un mediu dinamic.Atitudine proactivă și orientată către rezultate.Experiență anterioară în domeniul secretariatului sau al redactării de documente constituie un avantaj.Flexibilitate și capacitate de adaptare la sarcini variate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu profesionist și dinamic. Program flexibil și oportunități de dezvoltare profesională.

  • Cautam medic medicina interna si medic obstetrica-ginecologie

    Responsabilitati: * posibilitatea contractarii serviciilor medicale prin CAS BUCURESTI Efectuarea de consultații, proceduri, tratamente și oferirea de prescripții medicale Stabilirea schemelor terapeutice ale pacienților Urmărirea tratamentului pacienților Documentarea și înregistrarea în formatele specifice (ex: foaie de observație) Interpretarea rezultatelor investigațiilor medicale Răspunderea pentru desfășurarea cu succes a activității medicale conform competențelor deținute și codului de deontologie profesională. Cerinte: - medic specialist cu drept de libera practica - specializarea Medicina interna - membru in Colegiul Medicilor - aviz si asigurare de malpraxis la zi - foarte buna capacitate de comunicare - rabdare si amabilitate - abilitati de organizare si planificare - corectitudine, seriozitate, responsabilitate Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj Cunostinte bune a legislației în domeniul medical Cunoștințe de calculator Capacitate de lucru în echipă Abilități bune de comunicare, empatie, orientare spre nevoile pacientului CV-urile pot fi trimite pe adresa:

  • 4

    Angajam bucatar

    Angajam bucătar cu experiența medie, 2 zile cu 2 zile libere Produsele noastre sunt burgers, cartofi prăjiți,clatite și crispy strips ! Burger s Record, șoseaua pantelimon nr 111, sector 2. Va așteptăm la interviu !

  • 1

    Colaborare in vanzari B2B

    Aceasta este o colaborare pe baza de comision peste media pietei. Numarul de colaborari disponibile este limitat. Vei avea succes daca ai - Experiență în vânzări consultative B2B de sisteme, servicii, software - Capacitatea de a înțelege, învăța și gestiona noțiunile de bază - Responsabilitate - Atitudine pro-activă - Excelente abilități de comunicare - Dorință de dezvoltare - [Opțional] Cunoștințe de limba engleză Descriere Sunteți pasionat de vânzări? Vă doriți suport pentru dezvoltarea ca reprezentant de vânzări? Vă doriți să deveniți un bun negociator, mai abil și mai recunoscut? Oferim viitorilor colaboratori suport pentru a învață cum să gestioneze timpul eficient și cum să abordeze orice provocare în mod constructiv, astfel încât să poată să își atingă scopurile. Cu susținerea echipei, viitorul colaborator trebuie să se implice activ în oferirea de informații potențialilor clienți cu scopul dezvoltării relațiilor de business cu aceștia. Vei ajuta lumea sa se bucure de instrumente digitale, consultanță, training, servicii software personalizate Suna acum si ocupa-ti pozitia meritata!

  • Angajam consilier receptie - service auto Colentina

    Angajam consilier receptie pentru punctul de lucru din Colentina, Strada Suceava nr.7 Descriere postului : Intocmirea facturilor fiscale in urma serviciilor efectuate, Preluare apeluri telefonice si oferirea de informatii generale redirectionare apeluri, Contactarea telefonica sau pe email a clientilor dupa efectuarea reparatiilor turbinelor, Intocmirea de AWB-uri pentru expediere colete. Programul de lucru este : Luni - Vineri intre 09:30 si 18:30 Salariu : 3500 RON cu posibilitate de crestere in functie de performante si implicare

  • 1

    Angajam ajutor mecanic Service auto Colentina

    Angajam ajutor mecanic pentru punctul de lucru din Colentina , Strada Suceava nr.7 Descrierea postului : Preluarea turbosuflantelor in urma receptiei ei lor si pregatirea pentru reparatie ( dezasamblarea turbosuflantelor, curatarea carcaselor ) Postul nu necesita experienta anterioara. Programul de lucru este : Luni - Vineri intre 09:30 si 18:30 Salariu : 3500 RON cu posibilitate de crestere in functie de performante si implicare

  • Angajam mecanic auto Service zona Colentina - Reparatii turbosuflante

    Angajam mecanic auto cu experienta pentru punctul de lucru din Colentina sector 2 Bucuresti. Cerinte : Experienta in domeniu pe un post similar In cadrul service-ului efectuam lucrari de demontare turbosuflante auto si filtre particule in vederea reparatiei. Program de lucru : Luni - Vineri intre orele 09:30 - 18:30 Salariu : 5000 - 7000 lei in functie de performante. Bonus angajare : 5000 lei Detalii :

  • 6

    Personal Restaurant ,ajutor de bucatar si bucatar

    Restaurant chinezesc situat in centrul capitalei cauta pentru locatia din I.L. Caragiale ospatari , personal pentru curatenie si Ajutor de bucatar,sofer pentru livrari. Varsta minima este de 20 de ani experienta nu este obligatorie dar confera un avantaj. Se munceste intr-un colectiv tanar dar si pretentiile sunt pe masura. Pentru alte detalii si programare la interviu puteti sa ne contactati la telefon :

  • 2

    Angajam soferi Uber/Bolt

    Partener OFICIAL Uber/Bolt, angajăm conducători auto/colaboratori - Cu autoturism propriu sau închiriere din flota noastră (verificați disponibilitatea) Full time sau Part-time. Comision - 8% din NET OBLIGATORIU carte de munca 2ore/8ore FĂRĂ taxă de contabilitate sau alte taxe ascunse! Oferim seriozitate, transparență și suportul necesar pentru obținerea documentației și începerea activității cât mai rapid. Oferim GRATUIT: - Contract de comodat - Copie conformă și ecusoane Condiții MINIME: - Atestat de transport persoane (sau disponibilitatea de a obține unul în cel mai scurt timp) - Vârstă minimă 21 ani - Permis de conducere minim 2 ani - Cazier auto - Cazier judiciar Colaborați cu o flotă și nu sunteți mulțumit de condițiile impuse? MIGREAZĂ la noi în flotă și obții COMISION 5% ÎN PRIMELE DOUĂ SĂPTĂMÂNI! Vă așteptăm în echipa noastră! Pentru mai multe informații - contactați-ne!

  • 4

    Angajez ajutor bucatar

    București, Sector 2 Descrierea companiei Domino's Pizza Maxim SRL este franciza renumitului brand american Domino's Pizza Inc. si se poate mandri cu peste 17000 de magazine in toata lumea! Domino s Pizza a venit din America si vinde pizza in Romania de peste 12 ani; Ne marim echipa si cautam ajutor bucatar, cu sau fara experienta ; Descrierea jobului: pregatirea si asamblarea preparatelor conform retetarului; pastrarea exemplara a curateniei la locul de lucru; experienta in domeniu nu este obligatorie, dar cu toate astea ne asteptam la un minim de cunostinta in bucatarie.         trainingul va fi oferit in incinta bucatariei noastre in primele saptamani de lucru. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix + tichete de masa ; Bonusuri in functie de volumul de munca Program de lucru relativ flexibil in ture( full time part time); Ore suplimentare platite; Acces la produsele companiei la un pret redus; Posibilitate de promovare   Candidatul Ideal: Esti prietenos și comunicativ; Ești orientat spre servicii de calitate și către rezultate; Ești confortabil cu un program de lucru flexibil (in ture) și ești disponibil sa lucrezi si în weekend; Ești o persoana adaptabila, motivata, care se simte confortabil într-un mediu inovator și dinamic. Vrei sa faci parte din echipa noastra? Nu ezita sa ne contactezi!

  • 3

    Profi Partener, mărim echipa!

    Dacă îți place să lucrezi cu oamenii și să faci parte dintr-o echipă veselă, unită și dornică de dezvoltare, te așteptăm în Șoseaua Pantelimon 328, să ne cunoaștem mai bine! Avem posturi disponibile pentru casier,lucrător comercial și șef de schimb! Salariul pornește de la minimum pe economie +bonuri de masa+ bonus de performanță și posibilitatea de promovare,după primele 3 luni!Pentru mai multe detalii ne puteți contacta telefonic sau vă așteptăm cu drag la un interviu ,în magazin! Cerințe: seriozitate, amabilitate, corectitudine și punctualitate!

  • Asistent medical de laborator

    CERINTELE POSTULUI - Disponibilitate pentru a invata si lucra in departamentul Microbiologie - Studii finalizate specialitate în domeniu (asistent medical de laborator sau biolog) 
- Foarte bune abilitati de comunicare
 - Autorizatie de libera practica medicala certificat de membru vizat la zi malpraxis 
- Orientare catre pacient 
- Capacitate de lucru in echipa 
- Cunostinte operare PC 
- Participarea la sistemul de management al controlului de calitate 
- Capacitate de coordonare şi rigurozitate 
- Capacitate de analiză şi sinteză Constituie avantaj: - experienta de lucru intr-un laborator acreditat CV-urile pot fi trimite pe adresa:

  • 1

    Contabil Contabil Junior

    Firma de contabilitate, membra CECCAR, cu sediul in Bucuresti angajeaza contabil contabil junior. Activitatea se va desfasura la birou, in Bucuresti Sector 2, program de lucru 9. ra pauza de masa, contract de munca pe perioada nedeterminata cu perioada de proba 90 zile. Se lucreaza pe computer, se primesc date online, se introduc date in Saga, se introduc State de salarii, se verifica conturi contabile si solduri, se realizeaza inchideri de luna, se intocmesc, se salveaza si printeaza rapoarte contabile. Se lucreaza sub indrumarea unui contabil senior expert contabil. Cerinte: absolvent studii superioare economice constituie avantaj experienta in firma de contabilitate cunostinte avansate contabilitate, conturi contabile, cota tva, plafon micro, impozit profit cunostinte avansate operare in Saga, experienta minim 2 ani cunostinte avansate operare PC, dexteritate in lucru cu PC, viteza si exactitate introducere date lucru in echipa, abilitati comunicare, punctualitate Echipa dinamica, atmosfera placuta, posibilitati de avansare. Program fix, plata salariu la timp. Salariu peste medie. Salariu si prime in functie de performanta. Rugam CV la bestweb.info[ ]yahoo.com. Obligatoriu salariul net solicitat.

  • 5

    Supraveghetor spatiu edutainment mina kids - part time/full time

    Mina Museum by Si Lounge Locatie noua marca Si Lounge angajeaza supraveghetor spatiu de joaca si edutainment pentru copii, cu sau fara experienta, pentru primul muzeu de arta digitala din Bucuresti cu loc de joaca. Dorim sa formam o echipa tanara si dinamica careia ii place frumosul si bunul gust. Daca iti plac copii si jocurile copilariei, si de asemenea sa lucrezi intr-un alt fel de loc de joaca fata de cele clasice, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Supraveghează și asigură siguranța copiilor în locul de joacă; - Interacționează cu copiii și îi ajută să se distreze într-un mod sigur și responsabil; - Monitorizează activitățile copiilor și aplică regulile și regulamentele locului de joacă; - Asigură curățenia și igiena în locul de joacă; - Comunică eficient cu părinții și răspunde întrebărilor și preocupărilor lor; - Rezolvă conflictele și problemele care pot apărea între copii; - Organizează și coordonează activități distractive și educative pentru copii; - Menține un mediu plăcut și prietenos în locul de joacă. Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu copiii este un avantaj; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții; - Atenție la detalii și capacitatea de a rămâne calm și concentrat în situații de stres; - Empatie și înțelegere față de nevoile și dorințele copiilor; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii; - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători; - Certificat de prim ajutor și cunoștințe de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și veselie; - Posibilitatea de a interacționa și de a lucra cu copii de diferite vârste și personalități; - Dezvoltarea abilităților de comunicare și de gestionare a conflictelor; - Posibilitatea de a aduce bucurie și zâmbete pe chipurile copiilor; - Oferim training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională; - Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare. - Dacă ești o persoană entuziastă, responsabilă și pasionată de lucrul cu copiii, te invităm să aplici pentru poziția de - Supraveghetor Loc de Joacă. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de neuitat a copiilor noștri!

  • 19

    Agent Paza Securitate 14,25 h NET Magazin H&M

    BMF Security Services angajează agenti de securitate pentru magazinele comerciale de haine H&M. Pentru detali suplimentare ma puteți contacta telefonic. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu pe card pe data de 20 ale luni. Bonuri Sodexo pe data de 10 ale luni Pentru mai multe detalii ma puteți contacta la numărul de telefon afișat.

  • 5

    Personal shaormerie sector 2

    Angajăm casieri pentru o nouă locație Shaormeria Băneasa în București, zona Dimitrov (Bucur-Obor). Vino să lucrezi alături de o echipă tânără și dinamică! Căutam oameni cu sau fără experiență care să ocupe următoarele roluri: Casier Beneficii: Pachet salarial atractiv Contract individual de muncă pe perioadă nelimitată Program de lucru flexibil Training și suport în vederea însușirii procedurilor interne Bonus performanță

  • 15

    Angajam urgent!!

    Angajam manipulanți marfa Barbati Depozit cu produse alimentare diversificate in complex Doraly Afumati

  • 3

    Angajam manichiurista

    Echipa de manichiura din cadrul salonului The first beauty area isi mareste echipa. Cautam colega pentru postul de manichiura pedichiura. Salonul este situate in zona Floreasca. Cerinte: -certificare in domeniu -sa fie sociabila si placuta -seriozitate si dorinta de a dezvolta o colaborare pe termen lung -minim 2 ani expoerienta Oferta: -salariu fix plus procent -un mediu placut si linistit in care sa iti desfasori activitatea -baza de clienti deja formata Carte de munca -materiale asigurate de salon, cu exceptia instrumentarului -program de lucru :flexibil -sambata si duminica liber

  • 4

    Angajam personal curatenie!

    Angajam doamna serioasa, dornica de munca, pentru curatenie in apartamente - regim hotelier.Angajare pe loc, dupa proba!!!Locatia este la 2 minute de statia de metrou Pipera. Programul este flexibil, maxim 6 ore zi. Cerem si oferim seriozitate, salariu, bonusuri, abonament metrou, posibilitate plata saptamanala. ACCEPTAM DOAR PERSOANE SERIOASE, CU BUN SIMT SI ATITUDINE POZITIVA.

  • Angajam Sofer Taxi - Oslo, Norvegia

    Angajam soferi cu minim 2 ani experienta in categoria B si 21 ani impliniti, cu sau fara atestat taxi. Șoferul poate folosi aplicații, iar călătoriile la aeroport sunt, de asemenea, posibile. Beneficiile lucrului cu noi includ a face parte dintr-o echipă de sprijin gata să ajute cu orice problemă în Oslo, iar noi oferim o acoperire excelentă de asigurare. Ne vom ocupa gratuit de documente guvernamentale. Responsabilitatea lor principală este conducerea, cu opțiunea de a lucra fie cu normă întreagă, unde au propria mașină și pot conduce 24 de ore din 24, 7 zile pe zi, fie cu jumătate de normă, unde împart mașina cu un al doilea șofer, fiecare lucrând în ture de 12 ore. Numarul de telefon 770 499 648 Email : contact @ gmrecruitmentagency.ro

Salvează căutarea