Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Persoane Disponibil din: 2021-03-27

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Dispecera Pizzerie zona Unirii

    Pizzerie cu program Non-Stop situata in zona Hala Traian, salariu 2700 + bonusuri in functie de vanzari intre 1000 si 1500 lei/luna. Program 2 cu 2 sau 5 cu 2.

  • 10

    Angajam Op.facturate+administrativ(experienta min. 5ani)

    European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior+administrativ în locatia din București, sector 3. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru in platforme IKA: Doc process Mercareon-Kaufland Auchan Extranet Pallex Carrefour Ecologic 3R GS1 Vendor-Mega Image Frigonet Edenred FanCurier - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare. - diverse-administrative: acte angajări, adeverințe, concedii, împuternicire, declaratii achiziții rechizite-consumabile, comanda produse curatenie bonuri, diurne, relația cu firma de IT pregătire anumite documente contabilitate diverse rapoarte Condiții necesare: Experienta în poziție similara minim 3 ani sau relevanta Capacitate de lucru în echipa CV-urile sunt așteptate la

  • Angajăm patiser cofetar

    Angajăm patiser cofetar cu experiență. Suntem în căutarea unui coleg pasionat și dedicat meseriei de patiser cofetar pentru a se alătura echipei noastre La Oanca . Programul și salariu se discuta la interviu Locația se află în drumul crivățului Palady Pentru mai multe detalii puteți suna la nr de tel: - Ramona Barbuț

  • 5

    Lucrator in comert(casiera si vanzatoare)

    Angajam casiera si vanzatoare cu norma intreaga(fara limita de varsta),pentru magazin alimentar,mezeluri-carne. Salariu 500-550 ,prime de Sarbatori,autoconsum produse din carmangerie.

  • 14

    Operator introducere validare date

    Cerințe: -Bune cunostinte de Microsoft Excel -Abilitati de comunicare la telefon si pe mail -Persoana organizata, atenta la detalii -Experienta pe un post similar reprezinta un plus -Studii medii sau superioare Conditii: -Mediu de lucru placut -Echipa tanara -Posibilitati de dezvoltare Responsabilitati: -Vei introduce date cu caracter tehnic in Microsoft Excel -Vei oferi suport managerilor de proiect pentru centralizare date -Vei pregati diverse rapoarte solicitate -Vei contacta telefonic clientii

  • 11

    Gradinita privata zona Baba Novac angajeaza ingrijitoare full time part time

    Gradinita privata Sector 3 angajeaza: * Ingrijitoare full time part time Cerinte: - asigura curatenia in spatiile comune - se ocupa de ingrijirea fizica a copiilor - ajutor la servirea mesei - are grija ca mediul sa fie unul sigur curat pentru copii. Oferta include: - servirea mesei - salariu motivant - experienta in domeniu constituie un avantaj

  • 5

    Spalatorie Covoare angajeaza operator utilaje covoare

    Spalatorie de covoare automatizata angajeaza OPERATOR UTILAJE COVOARE . Nu este necesara experienta. Rezistenta la efort fizic ( ridicare,manipulare,strangere covoare ) Abilitati de a lucra si invata sa opereze utilaje speciale.Detinem utilaje cu care se spala curata covoarele. Locatie :Sector 3 ,iesire la Metrou Anghel Saligny. Se ofera: Salariu 3700 de lei ,cu majorare la 4000 dupa 3 luni daca sunteti performant. Se lucreaza 5 sambete de Paste si 5 sambete de Craciun .

  • 64

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 3

    Angajare electrician

    Cerinte: Calificare de electrician Capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice/documentatia tehnica Experienta minim 2 ani Capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate Capacitate de lucru in echipa Abilitati tehnice si indemanare practica Seriozitate, punctualitate Bun comunicator Corectitudine Eficienta si responsabilitate operationala Flexibilitate Rezistenta la efort Detinerea unei autorizatii ANRE reprezinta un atu Descrierea jobului: - mentenanta corectiva, preventiva sau programata pentru echipamentele, instalatiile si utilajele din dotarea ICPE SA - asamblarea de tablouri, panouri si echipamente electrice in conformitate cu schema electrica - montarea aparatajului, cablarea, etichetarea si verificarea functionalitatii in conformitate cu schema electrica. - realizarea necesarului de material pentru executarea lucrarilor - instalarea si punerea in functiune a sistemelor fotovoltaice sub indrumarea proiectantilor si managerului de proiect - executarea lucrarillor in intervalul de timp stabilit, cu respectarea normelor de calitate si securitate in munca. Responsabilitati Principale: Verifica starea de functionare a utilajelor si a instalatiilor cu scopul de a depista eventualele defectiuni; Identifica si analizeaza natura defectiunilor aparute si cauzele care le-au generat; Efectueaza in limita competentei, lucrari de reparatii la utilajele si instalatiile defecte; Efectueaza interventii in vederea restabilirii functionarii in parametrii stabiliti ai instalatiilor si utilajelor in cazul unor defectiuni accidentale; Participa la executarea lucrarilor de modernizare a echipamentelor si a liniilor tehnologice. Responsabilitati Secundare: Respecta regulile privind exploatarea si intretinerea echipamentului din dotare; Respecta tehnologia de demontare, montare si reparatie pentru piesele defecte; Raspunde de calitatea lucrarilor de intretinere si reparatii efectuate; Raspunde de mentinerea in permanenta a curateniei la locul de munca in timpul si dupa efectuarea reparatiilor; Beneficii: Salariu motivant în funcție de experiență; Bonuri de masă. Până la 31 de zile de concediu anual, în funcție de vechime. Descrierea companiei: ICPE SA este o companie românească cu o structură complexă, acoperind o gamă largă de inovații, concepte noi, în domeniul ingineriei electrice. Activitățile principale sunt axate pe cercetare, dezvoltare, inginerie, fabricarea OEM de produse și servicii inovatoare în domeniul resurse de energie regenerabilă, eficiență energetică, protecția mediului, vehicule electrice, electrotehnologii. Contact:

  • Angajam personal productie publicitara

    Firma productie publicitara, angajeaza personal. Cerinte: operator imprimante indoor outdoor; cutter ploter; printer DTF Mimaki UV operator serigraf ajutor serigraf Formare la locul de munca. Salariu motivant pe masura cunostintelor profesionale + bonuri de masa.(3000-6000lei) Program flexibil.

  • 18

    Angajare sofer profesionist

    Angajam sofer profesionist , duba frigorifica 12T Euro 5 si/sau duba frigorifica 12T cu remorca tandem

  • 2

    Angajez muncitori constructii

    Angajam muncitori in constructii romani sau străini,calificati,pe minim 3 luni,contract de munca,cazare in Bucuresti.Pentru interioare. We hire Romanian or foreign construction workers, for a minimum of 3 months, employment contract, accommodation in Bucharest.

  • 4

    Angajez vanzatoare

    Angajez VANZATOARE pentru Minimarket situat in zona TITAN. Programul de lucru este doar după-amiază 15.00-22.00 de luni până vineri,iar 2 zile de sambata se lucrează de la 9.00 până la 21.00. Ce facem noi pentru tine? Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute (bonusuri de performanta si de sarbatori);- Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal. Ce vei face tu pentru noi? - Vei stabili necesarul optim de comanda pentru toate categoriile de produse - Vei analiza si gestiona eficient stocurile din depozit; - Vei gestiona comenzile si vei colabora cu furnizorii de marfa efectuand inclusiv plati. - Vei urmarii planul de livrare a marfii in termenii agreati contractual; - Vei asigura manipularea si verificarea produselor pe rafturile magazinului -Vei gestiona si manipula intr.un mod corect toate mijloacele banesti in urma tranzactiilor efectuate in vederea vinderii produselor noastre. Daca ai: - studii medii; - experienta in retail (categoria produse alimentare reprezinta un avantaj); - capacitate de analiza si atentie la detalii; - rigurozitate in munca cu cifrele; - abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa. Detalii suplimentare despre noi la nr de tel: intre orele 9.00-15.00. Abia asteptam sa aflam mai multe si despre tine si sa ne cunoastem!

  • Angajare

    Atelier mobila , angajam muncitor calificat și necalificat . Salariu atractiv, program 8 ore, luni - vineri

  • 25

    Royal Hospital

    Angajeaja pe bloc operator infirmiera si femeie de serviciu in Bucuresti, sector 3

  • 3

    Angajam electrician

    Firma de construcții angajează electrician medii și joasa tensiune cu experiență. Oferim salariu și bonusuri de performanta.

  • Angajez Lucrator comercial

    Noi suntem : Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; - Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale de creștere a veniturilor, prin bonusuri de vechime în companie, care pot avea o creștere de până la 8 ori, bonusuri de performanță și de loialitate. - Oferim tichete de masă în valoare de 15 lei în primele 9 luni de contract și de 20 lei începând cu luna a 10-a + tichetele cadou de Paște și Crăciun. - Oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; - O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; - Oferim posibilitati reale d promovare. Iti oferim oportunit tea d a lucra in r t au d r tail mod rn cu c mai mare acoperire geografic din Rom ni . Ce vei face tu pentru noi? Vei afisa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei verifica și corecta afișajul prețului din zona raionului de proaspete; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) din raionul de proaspete și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată din raionul de proaspete; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice, în zona de depozitare; Vei scana produsele asezate de catre clienti pe banda; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei participa la ac iunile comerciale din magazin; Vei răspunde solicitărilor clien ilor cu privire la informa ii despre produse, pre uri, mod de cântărire. Aplica cu incredere! E momentul pentru un job bun! Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii? Iti place munca in echipa ?Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune? Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei de peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii puteti suna de luni-vineri in intervalul 07-15 la nr

  • Angajare manichiurista pedichiurista

    Suntem în căutarea unei manichiurista pedichiurista cu experienta - construcție și întreținere unghii gel, semipermanenta cu Apex, cosmeticiana și coafeză pentru salonul nostru situat în zona Matei Basarab, in regim de colaborare. Pentru detalii și stabilirea interviurilor va rugam sa ne contactati la tel.

  • Angajăm șoferi profesioniști cat. C+E pentru Comunitatea Europeana

    Firma de trabsport din Italia angajează șoferi profesioniști cat. C+E cu experiență pe comunitate: Beneficii: Venit NET total lunar format din Salariu + Diurna de la 2800 eur -Bonus sărbători (Crăciun, Revelion si Paste) -Contract de munca pe Romania pe termen nedeterminat; -Telefon de serviciu; -Concediu anual plătit; -Dispecerat si asistență tehnică prin telefon 24/7; -Oferim suport pentru șoferii nou veniti si formare pentru adaptarea la normele interne; -Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform legislatiei in vigoare; Cerinte: -Experiență de minim 1 an in conducerea camioanelor de 40 T pe teritoriul Comunitatii Europene; -Permis cat. C+E; -Card tahograf; -Atestat transport marfa; -Cazier judiciar; -Disponibilitate pentru lucru pe Comunitate (8-12 săptămâni lucrate urmate de 2-3 săptămâni libere sistemul de lucru este flexibil si se stabilește de comun acord); Informații generale: -Transport de marfuri Italia si Franta -Camioane - euro 5/6; -Semiremorci - FRIGO

  • 10

    Agenti imobiliari cu/fara experienta

    Suntem o echipa tanara care activam in domeniul vanzarilor si al inchirierilor de ceva timp. Succesul nostru se bazeaza pe respectul fata de angajati si clienti. Te angajam daca iti doresti: -sa te dezvolti personal mult mai mult decat in prezent -o cariera profesionista in domeniul imobiliar -sa inveti lucruri noi despre vanzari, inchirieri de apartamente, spatii comerciale, blocuri etc. -sa fi cel mai bun din domeniu -sa faci aprte dintr-o echipa competitiva -sa iti depasesti limitele Ce vei face in viitoarea ta cariera: -vei mentine o legatura permanenta cu proprietarii si clientii; -vei avea un portofoliu de proprietati pe care le vei promova si lei vei cunoaste in detaliu; -vei capata capacitatea de negociere pentru finalizarea contractelor; -posibilitatea sa intalnesti situatii diferite zilnic care iti vor pune mintea la contributie si implicit te vor dezvolta ca si agent imobiliar. Iti oferim un colectiv tanar si o buna dispozitie la locul de munca, diferite bonusuri si prime in functie de incasari. Te asteptam la un interviu daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra.

Salvează căutarea