Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-06-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 angajeaza in Bucuresti incarcator - descarcator pentru tura de NOAPTE. Cautam o persoana calma, sociabila si responsabila care sa se alature echipei noastre de profesionisti! Responsabilitati: -Efectueaza zilnic pe tura sarcini de incarcare si descarcare a produselor; -Pregateste marfa pentru livrare, conform comenzilor si raspunde de corectitudinea acestora; -Manipuleaza in deplina siguranta bunurile specifice domeniului de activitate; Oferim: -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Program tura de noapte 12h ( 1 noapte da, 1 noapte nu) -Tichete de masa, cantina, salariu avans si lichidare. Detalii privind programul si grila de salarizare vor fi oferite in cadrul interviului. Persoanele interesate ne pot lasa un mesaj sau ne pot contacta la numarul de telefon.
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Promovat
Hotel Union Plaza. Oferim un mediu de lucru competitiv, placut si ne dorim de la viitoarea colega seriozitate si dorinta de a face parte dintr-o echipa unita. Programul de lucru este flexibil, se lucreaza prin rotatie si in weekend. Locatia noastra este una centrala pe Bv Unirii
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
cu și fără experiență dar cu disponibilitate la efort și atentă la detalii. Program de lucru 8 ore intre orele 08:00 și 16:00 în regim hotelier(5 lucrătoare cu 2 libere). Pachet salarial cu tichete de masa si abonament Stb + metrou incluse 3380 lei.
-
Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Firmă colaboratoare Bringo căutăm cureri pentru București ! Sector 3 Acest lucru presupune preluarea comenziilor din magazinele partenere Bringo si livrarea lor la domiciulul clienților. Oferim: -plată per comandă -plată săptămânală, bi-lunară sau lunară, cum doriti -program flexibil; -carte de muncă part time (dacă aveți alt job) sau full time (dacă nu aveți alt job) -asistență tehnică non-stop; -grup unit -proiect pe termen lung; -seriozitate si respect; Cerinte: -smart-phone android; -masina personala; -seriozitate; -amabilitate. În caz că nu răspund, rog mesaj pe telefon, whatsapp, Multumesc.
-
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Vând ramă de tablou din lemn rezistent, cu sticlă cu tot, aurită, 50 80 cm, model deosebit, 100 lei, numai cu predare în București.
-
Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .
-
ANGAJAM SUPRAVEGHETOARE / INGRIJITOARE COPII / PERSONAL CURATENIE PROFILUL CANDIDATEI IDEALE: Cerinte: - Persoana calda, comunicativa, muncitoare, atenta la detalii; - Experienta in lucrul cu copiii. - Asigurarea unui mediu curat in Gradinita; - Studii medii; Persoanele interesate sa se alature echipei noastre sunt rugate să ne contacteze la numerele de telefon: și sa trimita un CV pe adresa de mail: "
-
Angajam specialist laser (epilare definitiva, scos tatuaje) si tratamente remodelare corporala cosmeticiana tehnician maseur Descrierea jobului si responsabilitati: Recomandare de produse profesionale servicii catre clienti; Respectarea programului de lucru, timpilor de lucru si programarilor; Promovarea serviciilor disponibile in salon; Perfectionare continua, cu mentinerea cunostintelor profesionale la zi; Colaborarea eficienta cu ceilalti membri ai echipei salonului; Respectarea procedurilor administrative ale companiei. Candidatul ideal Nu este necesar sa ai experienta, pentru ca iti asiguram training, dar prezinta avantaj persoanele ce au calificare profesionala in domeniile urmatoare( absolvent Kinetoterapie, cosmetician masseur) Cunostinte de limba engleza la nivel conversational constituie un avantaj. Abilitati vanzari, Abilitati de relatii cu publicul, Persoana deschisa, comunicativa, cu spirit de initiativa, Atentie la detalii, capacitati organizatorice, capacitatea de a lucra atat in echipa cat si singur. Daca stii ca esti pasionata de domeniul beauty si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, cu experienta, aplica cv-ul tau la adresa: si ulterior te asteptam la o intalnire unde ne vom cunoaste mai bine si iti vom explica in detaliu toate avantajele jobului.
-
Promovat
Atributii Lucrator Comercial Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru si a depozitului - aprovizionarea rafturilor cu marfa - scanarea produselor la casa de marcat cu grija si atentie Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Oferim salariu intre 2500 - 3500 lei, full time, lucru in ture, Pentru progamari interviuri sunati la nr afisat in anunt !
-
Cerinte: - persoane serioase si de incredere - persoane comunicative si punctuale Se ofera; - contract de munca la 4 ore - salariul avantajos Pentru mai multe informatii, contactati-ne la nr de telefon:
-
Restaurantul GEDI angajeaza bucatar la ambele locatii. Unul se afla in zona Titan (strada Prisaca Dornei nr 8-10, sector 3 - puncte de reper policlinica Titan, parcul Titanii), iar celalalt in zona Diham (pe Bulevardul Basarabia nr 176B). Oferim bonuri de masa, transport la plecare, prime de sarbatori, contract de munca pe perioada nedeterminata. Ne poti contacta la pentru mai multe detalii http://www.restaurantgedi.ro/contact/
-
Restaurantul GEDI angajeaza ospatar, ospatarita la locatiile din zona Titan, Strada Prisaca Dornei nr 8-10 (punct de reper policlinica Titan, parcul Titanii) si zona Diham (Bulevardul Basarabia, nr 176B, sector 2) Bonuri de masa, o masa zi, prime de sarbatori, contract de munca pe perioada nedeterminata. Ne poti contacta la pentru mai multe detalii http: contact
-
Restaurantul GEDI angajeaza pizzar, pizzareasa la locatia din zona Titan (Prisaca Dornei, nr 8-10). Oferim bonuri de masa, transport la plecare, prime de sarbatori, contract de munca pe perioada nedeterminata. Se lucreaza la cuptor electric. Program 1 cu 1 sau 2 cu 2, dupa cum preferati Ne poti contacta la sau la adresa de e-mail http: contact
-
Firma germană angajează electricieni pentru șantierele din Germania zona Oldenburg / Bremen
-
Descrierea jobului: executie instalatii gaze naturale: modificari, separari, suplimentari, reparatii Candidatul ideal: experienta sudura otel aparat electric experienta in instalatii gaze naturale autorizatii ANRE sau alte autorizatii constituie avantaj permis conducere categoria B constituie avantaj seriozitate si implicare Oferim: echipamente de lucru salariu bun + bonus din extralucrari ore suplimentare platite carte de munca seriozitate mediu de lucru placuthttps://www.proconstructo.ro/angajari/
-
Descrierea jobului: executie instalatii gaze naturale verificari si revizii instalatii gaze naturale verificari tehnice centrale termice (vtp ISCIR) Candidatul ideal: experienta in executie instalatii gaze naturale experienta in verificari si revizii instalatii gaze naturale experienta verificari tehnice centrale termice (vtp ISCIR) seriozitate si implicare Constituie avantaje: experienta sudura otel aparat electric Telwin experienta sudura polietilena (electrofuziune) autorizatii ANRE sau alte autorizatii permis conducere categoria B abilitati de comunicare Oferim: echipamente de lucru salariu bun ore suplimentare platite carte de munca seriozitate mediu de lucru placut
-
Promovat
Atelier de croitorie Bucuresti sector 3, zona Dristor-Baba Novac (metrou Dristor) Suntem în căutarea unei croitorese talentata si pasionata, pentru a se alătura atelierului nostru conceput in special pentru imbracaminte dama, la un program part-time de 4 ore. Dacă aveți experiență în retusuri, modificări și sunteți dornica să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu creativ și dinamic, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Descrierea jobului Responsabilități: Servirea amabila a clienților Preiați comenzile clienților și discutați detaliile proiectului Realizați retusuri dupa cerintele clienților Realizați măsurătorile și ajustările necesare pentru a asigura o potrivire perfectă Tăiați, coaseți și finisați materialele Lucrați cu diverse tipuri de țesături și accesorii, adaptându-vă la cerințele fiecărui proiect Respectați termenele limită și asigurați-vă că produsele sunt livrate la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate Întrețineți echipamentele de croitorie pentru a asigura funcționarea optimă Operarea casei de marcat si încasarea banilor Cerințe: Experiență anterioară în croitorie de realizare retusuri si modificări de produse vestimentare Cunoștințe despre diferitele tipuri de țesături și modul în care acestea trebuie tratate Abilitatea de a lucra eficient Atenție la detalii, precizie în măsurători și ajustări si perfectionism in coasere, finisare Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele diferite ale clienților Operare casa de marcat Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut, prietenos si sprijinitor Salariu atractiv Program part-time
-
Cautam mecanici calificati pentru a se alătura echipei clientului nostru, una dintre cele mai mari reprezentante auto din Irlanda. Candidatul ideal: - Este mecanic auto calificat. - Va avea experiență în toate aspectele legate de întreținerea și diagnosticarea vehiculelor. - Să fie capabil să producă lucrări de calitate într-un mediu aglomerat, cu ritm rapid. - Lucreaza bine sub presiune, menținând în același timp eficiența și productivitatea. - Deține un permis de conducere cat B. - Are un nivel conversational de limba engleza si de operare calculator. Sarcini și responsabilități cheie: - Intreține și repara vehiculele în conformitate cu ghidurile producătorilor și standardele de calitate - Să întocmească rapoarte scrise și verbale privind activitatea de service și reparații către seful de atelier. - Efectueaza teste rutiere pentru vehicule și verifica reclamațiile clienților. - Comunicare eficienta cu departamentele de piese și service. - Menținerea unui spațiu de lucru curat și îngrijit și respectarea tuturor politicilor, procedurilor și standardelor de siguranță ale companiei. Beneficii: - Salariu competitiv in functie de experienta - Plata saptamanala, contract irlandez de lunga durata - Program de 40 de ore pe saptamana + ore suplimentare - Cazare in camera single, contra-cost - Alte avantaje oferite de angajator