Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Persoane Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • Club Centru Vechi

    Club De Noapte Centru Vechi Angajează Dansatoare Drink Hostess Vârsta minimă 18 ani Limba Engleză prezintă un avantaj Ce presupune acest job. Intretii atmosfera, dansezi si te simti bine, iar cand cineva te invita sa bei, primesti un comision. Asta in afara de salariul lunar de 3000 lei luna Comisioanele sunt platite zilnic, salariul se ia de 2 ori luna. Sună și programează un interviu pentru mai multe detalii.

  • Croitoreasa part- time retusuri- zona Dristor

    Atelier de croitorie Bucuresti sector 3, zona Dristor-Baba Novac (metrou Dristor) Suntem în căutarea unei croitorese talentata si pasionata, pentru a se alătura atelierului nostru conceput in special pentru imbracaminte dama, la un program part-time de 4 ore. Dacă aveți experiență în retusuri, modificări și sunteți dornica să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu creativ și dinamic, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Descrierea jobului Responsabilități: Servirea amabila a clienților Preiați comenzile clienților și discutați detaliile proiectului Realizați retusuri dupa cerintele clienților Realizați măsurătorile și ajustările necesare pentru a asigura o potrivire perfectă Tăiați, coaseți și finisați materialele Lucrați cu diverse tipuri de țesături și accesorii, adaptându-vă la cerințele fiecărui proiect Respectați termenele limită și asigurați-vă că produsele sunt livrate la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate Întrețineți echipamentele de croitorie pentru a asigura funcționarea optimă Operarea casei de marcat si încasarea banilor Cerințe: Experiență anterioară în croitorie de realizare retusuri si modificări de produse vestimentare Cunoștințe despre diferitele tipuri de țesături și modul în care acestea trebuie tratate Abilitatea de a lucra eficient Atenție la detalii, precizie în măsurători și ajustări si perfectionism in coasere, finisare Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele diferite ale clienților Operare casa de marcat Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut, prietenos si sprijinitor Salariu atractiv Program part-time

  • 10

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • 17

    Cautam persoana pentru curatenie, gatit, mici cumparaturi

    Cautam persoana care locuieste in zona Ozana, sector 3 Bucuresti, pentru urmatoarele activitati: - ingrijire batrana cu Alzheimer stadiu sever la pat - mici cumparaturi - curatenie Program: doua ore dimineata (8-10), seara (18-19.30) inclusiv in weekend Persoana de contact: Oros Cristina

  • 6

    inchiriez post de cosmeticiana part time

    salonul studio Tara închiriază post de cosmeticiană part time pret pe luna 700 de lei + utilități

  • 10

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

  • 34

    FAM serioasa angajam part-time tanara priceputa menaj

    Angajam part time(4 ore) o tanara fina,draguta,inteligenta,punctuala,cinstita pentru menaj usor .Exclus femeile bolnave sau supraponderale. Bdul. Decebal apt. 2 cam. Sunati fam. Alexandru . Este un serviciu usor. Rugam maxima seriozitate. 100 ron/4 ore

  • 25

    Angajam ingrijitoare varstnici , zona Ploiesti

    Angajam ingrijitoare varstnici , pentru ingrijirea unei femei de 83 ani mobila ,ajutor la igiena corporala, tratament , plimbare, hranire, program intern salariu 4000 lei.

  • 3

    Caut Doamna pentru gatit

    Domn serios, singur, nu am timp sa gatesc, caut doamna pentru gatit, meniul il stabilim impreuna, multumesc.

  • Firma curatenie ofer servicii profesionale

    Firma neplatitoare de TVA, oferim servicii profesionale de curatenie pentru Asociatii de proprietari si cladiri de birouri. In pachetul pentru serviciile de curatenie sunt incluse toate costurile cu : materialele, salariul+taxele cu personalul, etc. Pentru o oferta personalizata va rugam sa ne contactati la nr. de tel. :

  • Doresc colaborare. Sunt constructor de tipare confecții imbracaminte

    Fac tiparul produsului, confecționez seria 0 și multiplicare pe masuri după tabel de dimensiuni și poza

  • 32

    cautam băieți și fete pentru împărțirea pliantelor 15 lei ora

    cautam persoane pentru distribuirii pliante la case și mașini auto fete si baieti sau grupuri de mai multe persoane 15 lei ora plata se face la zi sau saptamanal

  • 28

    angajez menajera casa la curte + spatiu de birouri

    Angajez menajera cu experienta, persoana activa, serioasa, harnica , responsabila si atenta la detalii pentru curatenie,

  • 5

    Angajam agent vanzari part-time

    Se cauta agent de vanzare si colectare cu domiciliul in sectorul 3. Programul este de 6 ore, flexibil. Se ofera salariu fix + comision din vanzari. Detalii la telefon!

  • 5

    Broker imobiliar - venituri avantajoase

    aca esti pasionat de vanzari sau consideri ca domeniul imobiliar te atrage, te asteptam in echipa noastra! Suntem deja o echipa cool impartita in divizie de vanzari si divizie de constructie, in cautare de colegi noi pentru pozitia de Broker (vanzari) imobiliar cu sau fara experianta! Sediul companiei nostre este in zona Unirii - P-ta Alba Iulia, iar zonele de care ne ocupam sunt centrale sau semicentrale! Oferim: Mediul de lucru este placut, iar intreaga echipa se implica in sprijinul noilor colegi; Pregatire in vanzari, negocieri, marketing si prospectare de piata;

  • 26

    Angajez agent de curatenie

    Cerinte: - persoane serioase si de incredere - persoane comunicative si punctuale Se ofera; - contract de munca la 4 ore - salariul avantajos Pentru mai multe informatii, contactati-ne la nr de telefon:

  • 5

    Salon de infrumusetare sector 3, Fizicienilor, Inchiriere post lucru manichiura/pedichiura 100 euro

    Salon de infrumusetare sector 3, Inchiriere post lucru manichiura/pedichiura, pret 100 euro Tel

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

Salvează căutarea