Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 doar cu poze Persoane

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Angajam supraveghetoare / ingrijitoare copii / personal curatenie

    ANGAJAM SUPRAVEGHETOARE / INGRIJITOARE COPII / PERSONAL CURATENIE PROFILUL CANDIDATEI IDEALE: Cerinte: - Persoana calda, comunicativa, muncitoare, atenta la detalii; - Experienta in lucrul cu copiii. - Asigurarea unui mediu curat in Gradinita; - Studii medii; Persoanele interesate sa se alature echipei noastre sunt rugate să ne contacteze la numerele de telefon: și sa trimita un CV pe adresa de mail: "

  • Angajam asistent medical

    "Gradinita Olimpia Kids,Sector 3, Bucuresti, angajeaza:   ASISTENT MEDICALCautam o colega asistent medical, program part time sau fulltime. Daca ai studiile necesare, ai atestatele necesare sa profesezi in domeniul medical, iubesti copiii, esti atenta la detalii si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa frumoasa,scrie-ne la adresa de e-mail:  sau contacteaza-ne la numarul de telefon . Te asteptam cu drag!

  • 26

    Angajez agent de curatenie

    Cerinte: - persoane serioase si de incredere - persoane comunicative si punctuale Se ofera; - contract de munca la 4 ore - salariul avantajos Pentru mai multe informatii, contactati-ne la nr de telefon:

  • vând ramă de tablou, aurita, cu sticla cu tot

    Vând ramă de tablou din lemn rezistent, cu sticlă cu tot, aurită, 50 80 cm, model deosebit, 100 lei, numai cu predare în București.

  • Închiriez spațiu pentru cursuri, meditații, evenimente, petreceri

    Închiriez spațiu în vilă pentru diverse cursuri, meditații școlare sau zile de naștere copii sau adulți

  • 3

    Lacatus metale

    Cautam Lăcătuș metale pentru obiecte din alama si inox pentru a ni se alătura echipei noastre care crează obiecte unicat - candelabre.ro - 790360000

  • 6

    Slefuitor metale

    Cautam Slefuitor metale pentru finisare obiecte din alama si inox pentru a ni se alătura echipei noastre care crează obiecte unicat - candelabre.ro -

  • Consultant Asigurari - DESTINE BROKER

    Descrierea Companiei: DESTINE BROKER este o companie specializată în servicii de intermediere pentru asigurări, oferind o gamă variată de produse, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață, asigurări de credit și asigurări pentru creditare bancară. Ne străduim să oferim clienților noștri soluții de protecție adaptate nevoilor lor specifice, într-un mod profesionist și orientat spre rezultate. Poziția Disponibilă: Consultant Asigurări (Remote) Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Responsabilități: Identificarea nevoilor clienților și oferirea de consultanță personalizată în ceea ce privește produsele de asigurare potrivite. Promovarea și vânzarea diverselor tipuri de asigurări, inclusiv RCA, asigurări de locuință, asigurări de viață și altele. Gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții existenți și dezvoltarea unei baze solide de clienți noi. Asigurarea unei comunicări clare și transparente cu clienții în legătură cu politicele de asigurare, beneficiile și cerințele acestora. Monitorizarea și actualizarea constantă a cunoștințelor referitoare la produsele și serviciile oferite, precum și la schimbările legislative din domeniul asigurărilor. Cerințe: Absolvirea a minim 12 clase. Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul asigurărilor constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către obiective și capacitatea de a lucra independent. Acces la internet și disponibilitate pentru lucrul remote. Beneficii: Ca și activitate principală avem domeniul asigurărilor dar activăm și ca brokeri de turism, credite și imobiliare. Este o activitate independentă, în care nu se impune target sau program de lucru. Flexibilitatea programului de lucru și posibilitatea de a lucra remote. Oportunitatea de a-ți construi propria afacere și de a-ți gestiona veniturile în funcție de performanța ta. Suport și resurse pentru dezvoltare profesională și personală. Mediu de lucru dinamic și stimulativ, într-o echipă dedicată și profesionistă. Dacă ești o persoană dinamică, orientată spre rezultate și dornică să îți construiești o carieră de succes în domeniul asigurărilor, te invităm să aplici pentru poziția de Consultant Asigurări la DESTINE BROKER! Trimite-ne CV-ul tău. DESTINE BROKER este un angajator care promovează egalitatea de șanse și diversitatea în locul de muncă. Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi evaluate în conformitate cu criteriile specifice ale postului. Pub Publi24_1713783984

  • 2

    Firma partenera uber / bolt angajeaza

    Firmă autorizată BOLT/UBER, caută colaboratori cu mașină proprie, pentru Bucuresti! Cerințe șofer: -vârstă minimă 21 ani -permis de conducere de minim 2 ani -atestat transport persoane in regim de închiriere -mașină proprie ( sa nu fie mai veche de 2009) Oferim suport in obținerea documentelor , contract de comodat, copie conforma si ecusoane. Contract de muncă OBLIGATORIU! COMISIONUL FIRMEI -10%din net

  • 29

    Angajam FEMEIE DE SERVICIU sala de jocuri

    WINBET cauta personal curatenie pentru salile noastre de jocuri din zonele Unirii, Drumul Taberei si Camil Ressu. Oferim: loc de munca stabil cu contract pe perioada nedeterminata, salariu atractiv, program in ture, inclusiv de noapte.

  • 21

    Angajam asistent manager

    Angajam assistant manager Cerinte : Cunoasterea limbii engleze si permisul de conducere constituie un avantaj. Abilitati si cunoastere lucru pe calculator. Program 8h zi, 5 zile saptamana (L-V) : 09.00-17.00 Pentru mai multe detalii asteptam un un cv cu poze. Activitatea se desfasoara la sediul firmei in sectorul 3 - Aleea Tornadei. Salariu : 4.500- 5.000

  • 15

    Vino și tu in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 14

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei

    Consultanți vânzări in echipa emGuarde. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.

  • 11

    Agent Plasare Forța de Muncă

    ATENȚIE Citiți descrierea înainte de a aplica. Comisionul oferit de către noi este de 250 de lei persoană angajată. Ex. Găsiți o firmă care dorește 20 persoane de origine asiatică, după încheierea contractului dumneavoastră veți primi un comision de 5000 de lei. Nu este un job greu, ba din contră, reprezintă un job part time full time din care se poate câștiga niște venituri foarte bune. Contract: În prima lună se va lucra pe contract de comision, astfel remunerația dumneavoastră va consta doar în comisionul efectuat. După prima lună, în funcție de performanța dumneavoastră, se poate discuta despre un program de 4 8 ore REMOTE, în care se va stabili un salariu fix, beneficiind de aceeași schemă de bonusare, sau putem împreună continua colaborarea pe baza contractului de comision. Vă rugăm să ne trimiteți CV-urile dumneavoastră la numărul de telefon ( , ulterior veți fi contactat ă pentru o discuție și pentru trimiterea unui scurt training. Vă mulțumim!

  • 1

    Caut pizzar cu experienta

    Caut pizzar pentru o locație mică centru vechi mai multe detalii la tel program 2 2libere

  • 22

    Angajare asistent maternal profesionist

    Direcția Generală de Asistență Socială Și Protecția Copilului București sector 3 Angajează persoane interesate să devină asistent maternal profesionist Dacă iubești copiii, îți place să petreci timpul cu ei și îți dorești să lucrezi de acasă, postul de asistent maternal profesionist îți oferă această oportunitate Pentru detalii vă puteți adresa: Serviciului Asistență Maternală din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 3, București cu sediul în str. Vasile Lucaciu nr. 34, sector 3 sau la numarul de telefon interior 366 și site-ul instituției www.dgaspc3.ro

  • 1

    Brutar, modelatori paine

    Fabrica de pâine, piata 23 August Republica, angajam brutar, modelatori paine, patiser. Asiguram cazare in regim propriu. Salariul motivant funcție de abilități și experiența. Relații la telefon

  • 19

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l

    Dorești o investiție profitabilă în afacerea emGuarde si castigi fara riscuri 8.400 Euro l O afacere tip franciză într-o afacere fără riscuri și fără stocuri nevăndute. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul dezvoltării afaceri tale. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri. Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 3

    Angajez instalator sanitar şi termic ! ISLANDA 2800 - 3000 EURO

    Cerințele: - experiență minim 5 ani - permis de conducere - engleză mediu - disponibilitate la ore extra Oferim : -transport gratuit - Cazare ( contracost)(600 -800 EURO ) - mașină de servici SALARIU : 2800 - 3000 EURO 8h/zi 5/7

  • 2

    Electricieni, instalatori, tehnicieni mentenanta, inginer ofertare, sef de santier

    Pozitii Romania: Electricieni si instalatori 5500 net (bonuri de masa incluse 30 de lei) si cazare la Pantelimon, daca e cazul. disponibilitatea la deplasari. L-V 10 h Tehnician mentenanata 5500 net (bonuri de masa incluse 30 de lei), program de intervenie, permis de conducere, deplasari pe langa Bucuresti, experienta. Am prefera ca ca acestia sa vina din zona UTI, MIVA, BSB. Inginer ofertare senior 6000-8000 net, bonuri, contract nedeterminat, lucru la sediu, L-V 9H 1 ora pauza. Necesar cunostinte din zona de instalatii si experienta . HVAC si Electric sau HVAC ELECTRIC. Inginer sef de santier- 7500-9000 net, program 10 L-vV, cunostinte de instalatii electrice sau HVAC, sau amandoua. Experienta necesara si disponibilitate la deplasari (80% din timp)

Salvează căutarea