Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Companii Disponibil din: 2021-01-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania Meda Prod 98 isi mareste echipa si cauta colegi ! Daca iti suna cunoscut numele nostru dar nu stii de unde sa ne iei, atunci probabil ne stii direct de la raftul de mezeluri. Sau pentru crenvurstii nostri din piept de pui, cei mai vanduti din piata si galaxie. E bine si asa. Pe scurt: radem, glumim, dar chiar suntem un angajator de incredere. Ce ne-ar placea să găsim la tine? - Comunicare, coerență în exprimare; - Capacitate de planificare și organizare a activităților ; - Spirit de echipă; - Echilibru emoțional, autocontrol; - Respectarea instrucțiunilor verbale și scrise; - Punctualitate; - Asumarea responsabilităților; - Planificarea și organizarea activităților. Care ar fi sarcinile tale? - Promovarea activă a produselor (sampling) si informarea potențialilor clienți despre beneficiile produselor promovate; - Adaptarea etichetelor si afiselor în functie de cerintele curente; - Înlocuirea afiselor din promo cu afisele din noua promotie; - Oferirea sprijinului față de clienti; - Oferirea informatiilor necesare despre marfa expusă; - Răspunderea solicitărilor clientilor; - Informarea clienților de schimbările care au avut loc în privinta produselor. Daca iti suna interesant, trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de mobil.
-
Promovat
Angajam muncitori necalificati pentru productie de vopsele. Fabrica in Bucuresti, 8 ore program de zi. Cei interesati va rog sunati la telefon.
-
Promovat
RPG Security angajeaza servanti pompieri pentru cladiri birouri in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0734388654
-
Promovat
GONG CAFE este o mica si cocheta cafeanea care se afla in centrul Bucurestiului si ofera clientilor cafea de specialitate si produse de calitate premium. Oamenii care ne trec pragul sunt atat localnici cat si foarte multi turisti din toate colturile lumii, iar misiunea noastra este, pe langa de a le oferi o cafea excelenta, de a le face cunoscuta ospitalitatea noastra, romaneasca, deja renumita la nivel international. RESPONSABILITATI - Prepararea si servirea cafelei si a altor bauturi (fresh, limonada, etc.) - Incasarea platii din partea clientilor - Mentinerea curateniei a zonelor de lucru si a echipamentelor - Mentinerea in ordine a produselor expuse la raft ABILITATI - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de serviciu pentru clienti - Cunosterea limbii engleze cel putin la nivel conversational - Organizat - Punctual Te vei potrivi echipei noastre daca esti o persoana cu o atitudine pozitiva, comunicativa si responsabila. Din partea noastra vei primi tot sprijunul necesar pentru a te dezvolta si iti garantam un mediu de lucru in care vei fi respectat si apreciat. Este necesara o experienta de barista la un loc de munca precedent. Salariu de la 3000 lei net, sistem de bonusare,plus tips.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Cautam personal pentru o fabrica situata in sectorul 3 Ce vei face? Rolul tău este să supraveghezi linia de productie, asigurându-te că obiectele rămân în picioare și nu blochează linia. Oferta noastra: -Salariu 3200lei NET -Tichete de masa 500lei luna -Prima de craciun si paste -Prima de vacanta Program de lucru in 3 schimburi. Pentru mai multe informatii sunati la unul din numerele: 0755111307 sau 0754219387
-
Robertt Industrie, angajeaza Electricieni pentru echipa de Service. Jobul presupune DEPLASARI impreuna cu echipa, ocazional, in tara si in afara tarii. Ce cautam? - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata. Cu ce se ocupa echipa noastra de Service? - instaleaza relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Mai multe detalii? - activitatea se desfasoara preponderent la locatiile clientilor (atat in tara, cat si in afara), deplasari de cca 2 - 6 saptamani proiect, - in cazul deplasarilor, compania ofera conditii optime de munca (echipament de lucru si protectie la standarde ridicate, unelte scule specifice de calitate si in configuratie completa), transport, masa si cazare in conditii foarte bune (camere single, pe cat posibil). Ce oferim? - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - 4500 salariu + diurna la fiecare proiect ; - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelizare; - program flexibil intre proiecte; Cei interesati sa se alature echipei noastre, pot lasa un mesaj cu CV si date de contact.
-
Angajăm Social Media Ești pasionat de social media și ai abilități excelente de comunicare? Îți place să creezi conținut captivant și să interacționezi cu comunitatea online? Atunci te vrem în echipa noastră! Ne dorim să ne extindem echipa cu un Social Media Manager talentat și creativ. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de social media pe diverse platforme (Facebook, Instagram, LinkedIn, etc.) Crearea și gestionarea conținutului atractiv (texte, imagini, video) pentru canalele noastre de social media Monitorizarea și analizarea performanței campaniilor și realizarea de rapoarte periodice Interacțiunea cu urmăritorii și gestionarea comunității online Colaborarea cu echipa de marketing pentru a alinia campaniile de social media cu obiectivele generale ale companiei Rămânerea la curent cu tendințele și bunele practici în domeniul social media Cerințe: Experiență anterioară în gestionarea conturilor de social media Cunoștințe solide despre platformele de social media și instrumentele de analiză Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală Creativitate și atenție la detalii Capacitate de a lucra independent și în echipă Cunoștințe de bază în design grafic și editare video reprezintă un avantaj Beneficii: Mediu de lucru dinamic și creativ Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial atractiv Program flexibil Teambuildinguri și evenimente interne Dacă ești pregătit să îți folosești creativitatea și expertiza pentru a crește prezența noastră online, trimite CV-ul tău și un portofoliu de lucrări relevante la Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam personal curatenie si electrician pentru o cladire de birouri din Bucuresti - Centrul istoric. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Cerem si oferim seriozitate!
-
Daca esti pasionat de masini, ai cunostinte de mecanica si doresti o cariera in domeniul Service Auto Service Auto Multimarca angajeaza: - Mecanic Auto cu experienta sau la inceput de cariera - Ajutor de mecanic auto, cu sau fara experienta Avantaje: - stabilitate, - conditii foarte bune de lucru - perspectiva de avansare - aparatura de ultima generatie - scule diagnoza auto - salariu atractiv
-
Optitehnic Expert Services SRL ofera servicii de intretinere, reparare si montaj sisteme de climatizare de orice tip: - Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; - Diploma de frigotehnist constituie avantaj; - Loialitate, flexibilitate si initiativa; - Permis auto categoria B constitue avantaj - Salariu si avantaje motivante în functie de activitatea desfasurata; - Tichete de masa si tichete de vacanta; - Lucru într-o echipa profesionista; - Decontare transport; - Prime cu ocazia sarbatorilor.
-
Recrutam pentru unul dintre partenerii nostri din Franta zugrav cu experienta Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza sau engleza ; permis de conducere categ.B; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Franta; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur.
-
Angajam urgent intr-o scoala din sector 2, program de 8 ore, sambata si duminica liber. cerinte:studii minim 8 clase, experienta in domeniu,seriozitate,punctualitate.Se ofera carte de munca,salariu 3000 brut,bonuri de masa 30 lei/zi + bonusuri tel:
-
-
-
FAUR SA BUCURESTI ANGAJEAZA TRACTORIST SI SOFER BASCULANTA,PROGRAM 8H ZI,FARA ANTECEDENTE PENALE SI APT D.P.D.V. MEDICAL SA CONDUCA AUTOVEHICULE .
-
Vino sa te califici acum si beneficiezi de reduceri! Cursuri de calificare, initiere si specializare autorizate! Lectori cu experienta! Suport de curs! Plata in rate! Practica asigurata! Strada Serg. Ion Rotaru nr. 1, SECT. 3, BUCURESTI
-
Obligatoriu cu experienta anterioara in magazine Mega Image, Shop&Go, sau in magazin alimentar pe pozitie similara. Pentru programare interviu si detalii, apelati numarul afisat.
-
RESPONSABILITATI Respecta prevederile procedurilor instructiunilor de lucru pentru activitatea de executie; Coordoneaza activitatea de executie si se asigura ca executia lucrarilor are loc numai pe baza proiectelor si a detaliilor de executie din proiectele verificate de un verificator de proiecte atestat; Opreste executarea lucrarilor in cazul unor abateri grave de la normele de calitate sau in caz de pericol pentru securitatea muncii si anunta conducerea societatii; Raspunde de analizarea documentatiei tehnice de executie si de respectarea si aplicarea acesteia si de analizarea modificarilor primate de la client pe care le inainteaza la proiectare; Intocmeste toate documentele cerute de prevederile legale pentru activitatea de executie ________________________________________ CERINTE Absolvent Facultatea de instalatii, experienta minim 2 ani Cunostinte de calculator (Word, Excel, Autocad,), bune cunostinte in domeniul executiei lucrarilor de constructii utilitare pentru fluide ( apa, canalizare) si a instalatiilor (sanitare, termice, climatizare) Constituie avantaj orice alte autorizații deținute . Persoana organizata, punctuala, disciplinata, responsabila, perseverenta si corecta, sa aiba simt al ordinii si disciplinei si disponibilitate pentru lucru in echipa, sa cunoasca si sa aplice prevederile actelor normative din sfera sa de activitate ________________________________________ BENEFICII OFERITE Salariu se discuta la interviu. Se ofera prime de performanta Prime de Paste si de Craciun.
-
RESPONSABILITATI Sa stie sa interpreteze planutile aferente proiectelor de exectie Sa urmareasca stadiul lucrarilor din punct de vedere cantitativ si calitativ Intocmeste documente tehnicte ( Jurnal de santier Carti Constructii) si rapoarte de executie pe faze Verifica etapele de lucrari si calitatea lucrarilor impreuna cu dirigintele de santier Mentine legatura cu beneficiarii echipele si subcontractorii ________________________________________ CERINTE Persoana serioasa; Experienta in domeniu; Sa aibe cunostinte de utilizare programe software specific MS Office, AutoCad ________________________________________ BENEFICII OFERITE Prime de Paste si de Craciun; Bonusuri lunare in functie de implicare, disponibilitate
-
Candidatul Ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Inginer cu minim 5 ani experienta in intretinere si reparatii motoare termice industriale, feroviare si navale - Cunostinte limba engleza - Cunostinte operare calculator - Carnet conducere categoria B - Disponibilitate pentru deplasari - Posibilitatea promovarii in functii de conducere Descrierea jobului: - Intretinere si reparatii motoare si vehicule feroviare la sediul firmei si sau la sediul clientilor - Efectuare diagnoze, constatari si intocmire consumuri materiale si manopera necesare remedierilor - Prelucrare documentatie in vederea gasirii solutiilor de remediere - Programare si planificare realizare lucrari - Coordonare echipa de tehnicieni si participare activa in realizarea lucrarilor de reparatii cu aplicarea solutiilor tehnice necesare remedierii. Va rugam sa ne contactati daca doriti sa faceti parte din echipa noastra. Tel.
-
Promovat
Angajam spalator auto! Program: luni-vineri 09.30-18.30 Salariu: 4.000 ron Adresa: Splaiul Unirii nr. 1055, Sector 3, Bucuresti
-
Școala de Șoferi angajează secretară! Dacă ești o persoană organizată, comunicativă și îți place să lucrezi cu oamenii, te așteptăm în echipa noastră. Cerințe: * Experiență în administrare și secretariat * Abilități bune de comunicare și relaționare * Cunoștințe de operare PC (Microsoft Office, email) * Atitudine pozitivă și orientare către clienți Responsabilități: * Primirea și gestionarea apelurilor telefonice * Întâmpinarea clienților și oferirea de informații * Pregătirea documentelor administrative * Coordonarea programărilor pentru cursuri de conducere Beneficii: * Salariu atractiv * Mediu de lucru plăcut și dinamic * Oportunități de dezvoltare profesională Trimite-ne CV-ul tău sau sună la numărul de telefon din anunț pentru mai multe detalii. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să pregătim viitorii șoferi!
-
Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.