Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2020-03-04 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Disponibil online

    Agent vanzari productie publicitara

    Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Producator de firme luminoase, litere volumetrice, autocolante si sablari, bannere si mesh uri publicitare, expozitionale. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Republica) Oferim baza de date si training 3 luni. Salariu fix + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Se poate lucreaza de la birou.

  • 54

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • Angajez urgent secretara personala

    Om de afaceri potent financiar angajez urgent secretara personala pentru biroul propiu.Salariul începe de la 8000 RON lunar și variază în funcție de mai multe caracteristici. Se cere discretie maxima, sa fie o persoana open fără obligații. La semnarea contractului se acorda un bonus 1000 EUR chas.Se face contract de munca pe o perioada nedeterminata. Domiciliul permanent București, vârstă maxima 60 de ani,nu se cere experienta, dar dacă se cunoaște limba engleza și sunt cunoștințe IT salariul poate ajunge la 15.000 RON lunar. Se pune la dispoziție mașină și sofer personal. Discretie maxima se cere și se ofera.

  • 38

    Angajam,PR,Hostess,Creatoare content,Barmanite,Ospatarite

    Angajam,Ospatari,Ospatarite,Barmani,Barmanite,PR,Hostess,DJ,Asistenta Manager,Social Media,Creator Content Cu experienta sau fara Part Time sau Full Time Sunati sau trimite ti un email pe adresa noastra pentru un interviu!

  • 64

    Asistenta manager Organizari evenimente

    Manager general, angajez asistenta manager. Suntem o agentie de organizari evenimente cu sediul in zona Unirii. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Responsabilitati: - preluarea apelurilor - responsabila de mail-uri si telefoane - ofertarea clientilor Trimite un CV sau lasa o descriere + numar de telefon.

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • angajare manipulanti marfa

    Angajam in cadrul societatii INSTORE PEOPLE PROVIDER SRL un numar de 30 manipulanti marfa Cod COR 933303 pentru buna desfasurare a operatiunilor comerciale ale firmei. CV-urile se depun pana la data de 3 iunie 2024 ora 23.59. Selectia se va desfasura in data de 04.06.2024 ora 09.00 Relatii cu privire la depunerea sau selectia CV-urilor se pot obtine la telefon

  • 5

    Agenti imobiliari,cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 10

    Agenti imobiliari cu sau fara experienta.

    Cautam agenti imobiliari dedicati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre de succes in domeniul imobiliar. Daca esti pasionat de acest domeniu si doresti sa iti dezvolti cariera in acest sens, aceasta este oportunitatea perfecta pentru tine. Responsabilitatile postului: Consilierea si ghidarea clientilor prin procesul de cumparare, vanzare sau inchiriere a proprietatilor, Identificarea si evaluarea proprietatilor potrivite pentru clienti, Negocierea tranzactiilor imobiliare, Mentinerea unei baze de date actualizate cu proprietatile disponibile, Promovarea proprietatilor prin intermediul diferitelor canale de marketing, Realizarea obiectivelor de vanzari stabilite. Cerinte: Abilitati excelente de comunicare si negociere, Permis de conducere cat B, Cunostinte bune de utilizare a calculatorului si a aplicatiilor de birou, Dedicatie si ambitie de a se dezvolta in cariera in domeniul imobiliar. Oferim: Cele mai mari comisioane din piata, Beneficii suplimentare, Training si dezvoltare continua (cursuri de specializare, conferinte, etc) Mediu de lucru dinamic si oportunitati de avansare in cariera, Oportunitatea de a lucra alaturi de o echipa dedicata si ambitioasa, Daca esti gata sa iti incepi cariera in domeniul imobiliar si sa faci parte din echipa noastra dedicata, te rugam sa trimiti CV-ul tau sau sa ne suni la numarul de telefon afisat.

  • 3

    angajăm mecanic auto

    Angajăm 2 mecanici auto , depinde de experiență salariul de la 5000 lei in sus + carte de munca , program 8 ore de luni până vineri de la 9 la 18 , pauza de masa 1h , ambient plăcut . Sectorul 3 București . Daca esti o persoana serioasa si esti interesat , suna-ne sau un whatsapp , plimbaretii de la un service la altul sa se abtina , cautam personal serios.

  • 13

    Angajam contabil primar

    Agentie de turism din Bucuresti angajeaza contabil primar. Cerinte: - persoana organizata, integra, cu un simt analitic dezvoltat, atitudine proactiva; - cunostinte in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; - studii universitare in domeniul economic (preferabil Contabilitate și informatica de Gestiune); - experienta in Departamentul Contabilitate-Financiar; - cunostinte operare programe de contabilitate.

  • 1

    Angajez Rigipsar

    Angajez Rigipsar și necalificat pentru Rigips.salariu 5400 pentru meseriaș și 4000 pentru necalificat.program de luni până vineri.

  • Optometrist( studii superioare)

    Cerințe: Studii superioare finalizate; Experiență practică in domeniu 5 ani; Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Atitudine profesională și etică; Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor. Beneficii: - asiguram cazare pentru persoanele care sunt interesate de acest post; - bonusuri in functie de performanta; - salariu : 5000 lei + comision; - mediu de lucru placut cu posibilitatea de dezvoltare personala.

  • 1

    Referent Contabil

    Responsabilitati: - Contabilitate primara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile, gestiune, inventare; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc), Wizcount, Smartbil; CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 4 ani ; - Activitatea se desfasoara la sediul companiei , București, sector 3; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Cunosterea programelor Saga, Smartbill, Wizcount; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism, corectitudine. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul 4000 lei; - Telefon de serviciu - Mediu de lucru plăcut.

  • 13

    Angajam vanzator gestionar magazin motor jeans

    Angajam vânzător gestionar în Magazinul Motor Jeans din Fashion House Pallady,București. Responsabilitati: Primirea recepția marfurilor,așezate intr o forma asortată. Curățenie în magazin.vanzare ,încasarea banilor sau cardului. Ținută plăcută, ecuson,conversații plăcute cu clienții,recomandarea produselor potrivite. Salarii atractive plus comisioane. Programați interviul la telefon . Norma întreagă, 3300 lei la care se adaugă comision, contract pe durată nedeterminată.

  • 5

    Angajăm cameristă hotel zona Cișmigiu

    Postul necesită experiență in curătenie atenție la detalii și disponibilitate la efort . Program de lucru in regim hotelier orele: 08:00-16:00. Pachet salarial cu tichete de masă si abonament transport in București de 3380 lei.

  • 5

    Angajez sofer categoria B pentru distributie produse alimentare si curierat

    Angajez sofer categoria B pentru distributie produse alimentare, depozit zona Andronache și șofer curierat zona București și Măgurele. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon.

  • constructii

    firmă de construcții executăm lucrări de tencuială mecanizată la cele mai bune preturi

  • 1

    amenajari interioare

    firma fururges este o firmă specializată în lucrări de rigips executăm lucrări la cele mai bune preturi

Salvează căutarea