Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2020-06-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Avem nevoie de o doamnă domnișoară gospodină care să ne ajute la activități casnice. Atribuțiile sunt legate de menaj vilă și curte, gătit (ocazional), spălat, călcat, cumpărături casnice. Deținem aparatură și produse moderne care ușurează foarte mult munca. Dorim colaborare cu o persoană educată, sănătoasă, harnică, cu bun simț, care să aibă grijă de casă la fel ca de a dânsei. În vilă locuiesc 2 persoane. Oferim: cazare, masă, salariu negociabil, zile libere la alegere, fără restricții. Disponibilitate imediată. Zona Unirii-Udriste- Bucuresti. Pub
-
Promovat
Angajez colaboratoare, partenera, asistenta in afaceri si organizarea timpului liber. De la1000 euro
Detalii la telefon dupa ora 13 (cu un sms in prealabil) sau oricand whatsapp. Multumesc.
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Stalpi Metalici Zincati, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Exeriență de minim 2 ani pe o poziție similară; - Atestat Operator CNC; - Responsabili - Promptitudine față de încadrarea în termene. Ce vei face la noi? - Executarea diverselor lucrări repartizate de către șeful de echipă în scopul realizării sarcinilor planificate - Anunțarea șefului de echipă de orice defecțiune sau aspect care ar putea duce la accidentări în muncă - Executarea de lucrări de debitare pe baza comenzilor și documentației primite de la șeful de secție șeful de atelier scadentar și desene de execuție; - Verificarea conformității dintre produsul finit și desenul de execuție urmărind ca dimensiunile măsurabile (cote, găuri etc.) să se încadreze în toleranțele admisibile prevăzute de procedurile specifice fiecarui contract sau standardelor aplicate; - Verificarea stării de funcționare a utilajelor înainte de începerea lucrului . Ce oferim? - Contract pe perioadă nedeterminată - Salariu competitiv - Tichete de Masă - Asigurare de viață și accident - Bonus pentru concediul de odihnă - Bonusuri în funcție de rezultate - Primă de Crăciun pentru copiii angajaților - Primă lunară electricitate - Zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în muncă Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Trimite CV-ul pe adresa de email: sau sună la 0720 221 199 0759 045 980. Te va contacta colega noastră care recrutează oameni faini, de la departamentul HR, cu care vei avea o discuție super plăcută și de la care vei afla mai multe despre noi. Despre noi: Electromontaj este o companie de construcții-montaj energetice, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400.000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 2.000 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați (FSMZ) a Electromontaj este situată în București și are o capacitate de producție totală de 20.000 tone pe an.
-
Promovat
Salon Bia Profesional Style, cu o vechime de peste 20 de ani in domeniu, angajează FRIZER. Pentru detalii:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Angajăm vânzătoare pentru boutique situat in Piața Râmnicu Sărat, sector 3, București. Cerințele postului: -boutique--ul are program zilnic, liber dupa maxim 5 zile de lucru -turele de lucru sunt repartizate,cu program de 8 ore pe zi, în ture de dimineata sau după-amiază -experiența in vânzări si lucrul cu clienții; -răbdare și rezistență la stres; Oferim : -loc de munca stabil -salariul raportat la nivelul pieței -bonusuri cu prilejul sărbătorilor -mediu de lucru prietenos -respect
-
Noi suntem : Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste BRANDUL NOSTRU. Ce facem noi pentru tine? - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale; - Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale de creștere a veniturilor, prin bonusuri de vechime în companie, care pot avea o creștere de până la 8 ori, bonusuri de performanță și de loialitate. - Oferim tichete de masă în valoare de 15 lei în primele 9 luni de contract și de 20 lei începând cu luna a 10-a + tichetele cadou de Paște și Crăciun. - Oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; - O platformă de beneficii fixe - beneficii aniversare și multe alte oferte negociate cu diverși parteneri, care vin în întâmpinarea nevoilor tale. - Oferim posibilitatea d specializare, dezvoltare profesională și personală; - Oferim posibilitati reale d promovare. Iti oferim oportunit tea d a lucra in r t au d r tail mod rn cu c mai mare acoperire geografic din Rom ni . Ce vei face tu pentru noi? Vei afisa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei verifica și corecta afișajul prețului din zona raionului de proaspete; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) din raionul de proaspete și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată din raionul de proaspete; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice, în zona de depozitare; Vei scana produsele asezate de catre clienti pe banda; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei participa la ac iunile comerciale din magazin; Vei răspunde solicitărilor clien ilor cu privire la informa ii despre produse, pre uri, mod de cântărire. Aplica cu incredere! E momentul pentru un job bun! Esti atent la detalii, corect si respecti oamenii? Iti place munca in echipa ?Iti doresti sa faci parte dintr-o companie in continua expansiune? Daca ai raspuns Da! la cel putin 3 din aceste intrebari, atunci te vrem alaturi de noi! Descrierea companiei de peste 20 ani, lanțul de magazine PROFI se dezvoltă continuu, având o expansiune accelerată, planificând să depășească în 2020 pragul de 1.300 de magazine în toată țara. PROFI este un angajator de top din retailul modern, cu o echipă dinamică, flexibilă și ambițioasă, formată din peste 21.000 de angajați. Susținem dezvoltarea și creșterea armonioasă a companiei PROFI prin identificarea de noi membri, deschiși, implicați și dornici să se dezvolte profesional într-un mediu competitiv. Detalii suplimentare despre PROFI poți găsi pe site-ul nostru www.profi.ro sau la numarul de telefon afisat. Abia așteptăm să aflăm mai multe despre tine și să ne cunoaștem! Magazinul nostru se afla în zona Piața Alba Iulia, Bulevardul Decebal nr 2. Pentru mai multe detalii puteti suna de luni-vineri in intervalul 07-15 la nr
-
Restaurant în centru vechi București 1 ospătar ita cu un minim de experiență Se cere cunoștință limba engleză și opțional italiană Contract de muncă Salariu se va discuta la interviu
-
Firma de contabilitate ALYSAR este în căutarea unui Operator Calculator și Relaționare Clienți dedicat, care să se alăture echipei noastre din București. Candidatul ideal va avea cunoștințe solide ale pachetului Office, operare la nivel mediu a calculatorului și abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Experiența în domeniul contabilității și cunoștințele în utilizarea programului SAGA reprezintă un avantaj. Cerințe: - Absolvent liceu economic sau facultate economică. - Cunoștințe solide ale pachetului Office. - Operare la nivel mediu a calculatorului. - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. - Cunoștințe în domeniul contabilității (avantaj). - Experiență în utilizarea programului SAGA (avantaj). Responsabilități: - Introducerea și gestionarea datelor în sistemele informatice. - Comunicarea eficientă cu clienții pentru a răspunde la întrebări și a rezolva problemele. - Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor operaționale. - Pregătirea și prelucrarea documentelor contabile (în cazul în care candidatul are cunoștințe în contabilitate). Beneficii: - Salariu competitiv in functie de experienta. - Mediu de lucru dinamic și prietenos. - Oportunități de dezvoltare profesională. - Traininguri și cursuri de specializare în domeniu. Locatie : Langa metrou Dristor, Sector 3 Dacă sunteți o persoană proactivă, cu abilități de lucru în echipă și dornică să evolueze într-un mediu dinamic, vă invităm să aplicați pentru acest post.
-
Angajam fete cu sau fără experiența in funcția de supraveghetor sala. Pentru mai multe amănunte așteptăm sa ne contactați la telefon
-
Soc. Sinacta Trade srl angajeaza urgent sudor (cod COR 721208), pentru santier la terti (Tulcea), minim 3 ani vechime. Pentru alte detalii, sunati la
-
-
Revista Taifasuri cauta tehnoredactor de calitate. Cunostinte si calitati necesare: - Cunostinte avansate în: Quark XPress, Adobe Photoshop - Cunostinte legate de pregătirea pentru tipar - Simt artistic, creativitate, atentie la detalii, SERIOZITATE, abilitati de lucru in echipa Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - realizarea layout-ului revistei. - prelucrare imagini si tehnoredactare - pregătirea materialelor pentru tipar Program de lucru: - doua zile pe saptamana, luni si vineri. Descrierea companiei Taifasuri este o revista saptamanala de medicina naturista, frumusete si sanatate. Apare in format tabloid, 32 de pagini, in fiecare joi. CV-urile trebuie trimise pe adresa
-
Montaj rafturi, decoratiuni si mobilier. Se lucreaza pentru amenajarea interioara a hypermarketurilor. Oferim salariu atractiv, in functie de experienta si calificare. Se acorda diurna in deplasari, iar cazarea si transportul sunt suportate de angajator. Asiguram echipament de lucru si protectie. Investim in formarea profesionala a angajatilor nostri. Cerinte: - disponibilitate la deplasari - seriozitate si fidelitate - atentie la detalii si implicare - spirit de echipa - permis de conducere cat B
-
Caut Bonă pentru baiat de 7 ani ! Căutam o persoana activa ,serioasă ,calma ,răbdătoare , blanda ,deschisă si iubitoare . Copilul este intr-o continua cunoaștere și necesita jocuri distractive , educative , plimbări . Disponibilitate pentru ore suplimentare la nevoie . Programul este următorul: -Program 6 ore zi , 12:00-18:00 - Preluat copiii de la școala , adus acasă, stat cu ei pana venim de la serviciu. În timpul în care copiii sunt la scoala, bona este liberă. Salariu este între 3000-3500 lei! Persoanele interesate care se potrivesc cerintelor sunt rugate sa ne scrie pe whatsapp de luni pana vineri.
-
Agenti imobiliari cu sau fara experienta pentru zonele Tineretului, Unirii, Vitan, Alba Iulia, Nerva Traian, Iancului, Mosilor, oferim initiere, contract munca, auto, decont taxi, departament juridic, garantam performanta,portofliu de clienti!COMISION PROGRESIV! La noi agentul face un singur lucru,doar coexiuni intre cerere si oferta,NU FACE ACTE SI NU POSTEAZA ANUNTURI avem departamente specializate!
-
Jurista,delegat notarial agentie imobiliara absolventa studii juridice cu/fara experienta,permis conducere B,cunostinte in materia contractelor,redactare contracte,dinamica,spirit de echipa,bun organizator, responsabila, program 10-18,NU SE FAC INSTANTE.
-
Service auto autorizat R.A.R. zona titan angajeaza mecanici auto,pregatitor(vopsitor),tinichigiu(ajutor). Program de lucru: Luni - Vineri : 08:00-17:00 Pentru mai multe detalii apelati la numarul de telefon .
-
studenta program flexibil obligatoriu engleza si cunostinte it
-
AGENT DE TURISM Căutăm agent de turism intern pentru firma Fabiola & Alex Turism din București. CANDIDATUL IDEAL Să cunoști piața de produse turistice și să ai experiență de minim 1 an în domeniu sau în vânzări; Să ai abilități foarte bune de comunicare și negociere; Să ai atitudine proactivă, deschisă, empatică, dornică de dezvoltare personală Să ai abilități de vânzare și consiliere în vederea atragerii de noi clienți și de fidelizare a acestora Să fii o persoana ordonată, organizată și punctuală; Să ai ablități de comunicare și planificare Să ai cunoștințe de operare Microsoft Office; Reprezintă un avantaj: Diploma în Turism, student în an terminal facultate de Turism Cunoștințe bune PC Experiență sau dorință de dezvoltare în Vânzări; DESCRIEREA JOBULUI Activități principale: planificarea, organizarea si coordonarea programelor turistice interne (excursii, tabere, circuite, programe de week-end pentru grupuri școlare sau turisti individuali); vânzarea de pachete turistice în țară (rezervări, încasarea și urmărirea plăților); promovarea programelor, ofertelor și pachetelor turistice ale agenției către clienți; participarea la organizarea și coordonarea diferitelor evenimente speciale; revanzarea programelor oferite de alte agentii; Sarcini și îndatoriri specifice: conceperea și realizarea de oferte turistice; stabilirea unor relații optime cu clienții și cu reprezentanții cazărilor, pentru rezolvarea în timp util și în bune condiții a tuturor problemelor ocazionale; prospectarea pieței de profil în vederea optimizării continue a serviciilor, având ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Responsabilități ale postului: răspunde pentru desfășurarea și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate. răspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor adiționale cu clienții și cu reprezentanții hotelurilor/ pensiunilor. își asumă responsabilitatea pentru propunerile de noi unități de cazare, după ce a verificat poziția în piață și standardele serviciilor oferite de către acestea. CE OFERIM Salariu fix Bonusuri în funcție de performanță, fără plafon maxim; Posibilitatea de a participa la cursuri de pregatire profesională; Posibilitatea de a merge în infotripuri în țară DESCRIEREA LOCULUI DE MUNCĂ Firma Fabiola & Alex Turism are o experiență de peste 25 de ani pe piața turismului din România. Activitatea noastră principală din prezent este turismul școlar. Clientela noastră este formată în principiu din cadre didactice din unitățile școlare din toată țara. Mai mult de jumătate din clientelă este loiala, an de an organizând excursii, circuite și tabere de când a fost înființată firma. Ne bucurăm de recorduri anuale atât personale cât și pe piață când vine vorba de cantitatea excursiilor organizate zilnic și a taberelor. În urma pandemiei care a afectat profund și agențiie de turism, căutăm să ne formăm o echipă puternică, pregătită pentru valul comenzilor care a reînceput din martie 2022, dorind să facem față și să oferim calitatea serviciilor cu care ne mândrim din totdeauna. Trimite CV-ul cu poza si nr. telefon:
-
Agentie Imobiliara cu 18 ani experienta in domeniu, cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Unirii si Calea Serban Voda, angajeaza agenti imobiliari cu sau fara experienta. Conditii foarte avantajoase. Cursuri la sediul firmei https://www.cristalholding.ro/pages/companie 0799059903