Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Sector 3 Disponibil din: 2021-05-23 Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 10

    Caut colaboratori pentru domeniul asigurarilor Destine Broker

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei DESTINE BROKER de Asigurare si Reasigurare. Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si poate cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. Este un job foarte interesant, insa destul de simplu, se lucreaza de acasa, din fata calculatorului. Tot ce va trebui sa faceti este sa gasiti clienti si sa le incheiati orice tip de asigurare. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, putand deveni astfel in timp un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu. Puteti incepe prin a incheia asigurari RCA, insa veti putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: CASCO, de locuinte (PAD si facultative), asigurari de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS, parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing. Am enumerat toate posibilitatile de lucru in cadrul companiei pentru a va face o idee despre marimea acestei companii si posibilitatile de castig. Nu va promit ca va veti imbogati peste noapte, pentru ca nu va fi asa. Orice lucru serios necesita munca, rabdare si implicare. Ceea ce va pot promite este ca acest job va fi ca o afacere persoanala, care va va oferi in timp satisfactii financiare si profesionale pe masura implicarii. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti lieceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, ci cea de absolvire a celor 12 clase). Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de acreditare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare vine). Vreau sa stiti totul inca de la inceput pentru a va fi mult mai clar daca este pentru voi acest loc de munca, dar va spun ca trebuie sa va sperie examenul sau costurile acestuia, pentru ca in orice domeniu in care dorim sa ne acreditam este nevoie de studiu si bani. In schimb in acest domeniu munca va este rasplatita cu adevarat pe masura implicarii. Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior Destine Broker .

  • 5

    Cofetaria artizanala Cake Time angajeaza cofetar ajutor de cofetar

    Ce căutăm? Persoană pasionată de cofetăria artizanala cu abilitati de preparare a prajiturilor si torturilor de la zero creme, blaturi, insertii, etc. Experienta in cofetaria cu productie in masa din semipreparate nu e relevanta, punem mai mult pret pe implicare, pasiune, dorinta de dezvoltare si de a impartasi cunostinte, pe creativitate si inovatie si, nu in ultimul rand, pe corectitudine si loialitate. Cine suntem? Cake Time este un mic laborator de cofetarie cu adevarat artizanala, care si-a castigat clientii in primul rand prin gust natural, nu artificial, prin prospetime si ingrediente premium. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus și vrei sa lucrezi cu pasiune intr-un mediu prietenos te așteptăm sa ne contactezi. Suntem deschisi si pentru un program flexibil in diverse variante.

  • 1

    Angajez fata 18-40 ani part time

    am nevoie de o fata femeie ptr lucrat in echipa de 2 persoane fata baiat pe site uri din afara romaniei. program la alegere. fara inhibiti si care vrea sa facem bani. mai multe detali pe whatsapp. ptr bucuresti si din afara bucurestiului am cazare.

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • Colaborare Bolt și Uber

    Societate transport alternativ cu experienta cauta colaboratori cu masina personala si angajeaza șoferi cu atestat transport alternativ. Relatii la telefon:

  • 31

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 11

    Servicii de ingrjire batrani la domiciliu.Bucuresti.

    Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.

  • 12

    Angajam lucratori comerciali full time si part time

    Angajam lucratori comerciali, supermarket Bucuresti, metrou Timpuri Noi, full time, program de lucru 8h, 2 ture si part time, luni-vineri 18:00-22:00 sau week-end 8h. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr. telefon.

  • Angajam Consultant Credit, Bucuresti Sector 3

    Compania ICredit angajeaza full time part time Consultanti de Credit in Bucuresti Sector 3 ,oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE! Pentru detali suplimentare apelati .

  • 3

    Angajare Livrator Bringo

    Livratori Bringo Vrei sa ai un job, în care sa îți faci singur programul, și în care să câștigi mult peste medie? Atunci noi suntem soluția problemelor tale. Vino in echipa noastră de livratori și beneficiezi de: Un job stabil full time (8 ore ), Part time (4 ore ) Program de munca flexibil Plata pe comanda intre 20-40 lei Distante mici de livrare Bonusuri săptămanale Bonusuri de recomandare (200 lei bonus pentru fiecare coleg adus de tine) Discount piese auto(până la 25% -40%discount ) Training și suport permanent Asa că dacă ești o fire sociabila, descurcăreață și cu: Telefon cu sistem operare Android Permis de conducere cat B Auto personal Te asteptam sa ne contactezi pentru a programa un interviu. Colaboram si cu SRL PFA

  • 8

    Disponibil online

    Asistent in brokeraj https://broker-asigurari.ro

    JOB PART TIME: ASISTENT IN BROKERAJ CONTRACT PE BAZA DE COMISION: Ritter broker de Asigurare recruteaza colaboratori in asigurari. Suntem bucurosi sa descoperim oameni valorosi cu abilitati de lideri pentru a construi o echipa remarcabila cu rezultate durabile in timp. Cerinta minima: DIPLOMA DE BACALAUREAT. Activitate: - Promoveaza si vinde produse de asigurare. Beneficii: - Fara program fix, fara target. - Comisioane atractive pentru politele emise. - Suplimentarea veniturilor cu un efort minim. Persoanele care nu au mai activat in acest domeniu vor urma initial un curs online de specializare INTERMEDIERI IN ASIGURARI. Costul acestui curs va fi suportat de cei interesati. Dupa finalizarea cursului si obtinerea diplomei se incheie contractul cu brokerul de asigurare si apoi va inregistrati la Administratia Financiara. Veti putea vinde orice tip de asigurări, de la toate societătile de asigurare prezente în România. Veti beneficia de tot sprijinul din partea companiei de brokeraj pentru un start optim. Incheiem toate tipurile de asigurari: - Asigurari auto: RCA si CASCO. - Asigurari de bunuri si proprietati. - Asigurari de viata si accidente. - Asigurari de malpraxis. - Asigurari medicale pentru calatorii in strainatate. - etc. Acces gratuit la o platforma performanta de emitere online a asigurarilor. Activitatea se poate desfasura de acasa sau de oriunde aveti acces la internet pentru a putea emite polite. Oferim cele mai atractive comisioane. Pentru orice informatii suplimentare nu ezitati sa ne contactati ! https://broker-asigurari.ro

  • 5

    Servicii de ingrjire batrani la domiciliu.Bucuresti

    Procare Life Daniela S.R.L..Selectie si plasare de personal ingrijire bolnavi - batrani la domiciliu.

  • 26

    Angajez agent de curatenie

    Cerinte: - persoane serioase si de incredere - persoane comunicative si punctuale Se ofera; - contract de munca la 4 ore - salariul avantajos Pentru mai multe informatii, contactati-ne la nr de telefon:

  • 11

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e neaparat nevoie de experienta. Se cauta personal tanar, toti angajatii au pana in 30 de ani. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

  • 1

    Angajam ingrijitor cladiri

    Angajam persoana pentru postul de mentenanta si intretinere spatii , cautam o persoana gospodara ce reuseste sa efectueze : reparatii minime diverse electrica de baza tencuiala, zidarie de baza vopsitorie de baza amenajari interioare minime, * instalatii sanitare mici inlocuiri. * Intretinere spatii verzi,curatenie,mentenanta..etc Postul este disponibil cu program part-time 4ore zi ,program zilnic L-V intre orele 9-13,zona Udriste,pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati.

  • Croitoreasa part- time retusuri- zona Dristor

    Atelier de croitorie Bucuresti sector 3, zona Dristor-Baba Novac (metrou Dristor) Suntem în căutarea unei croitorese talentata si pasionata, pentru a se alătura atelierului nostru conceput in special pentru imbracaminte dama, la un program part-time de 4 ore. Dacă aveți experiență în retusuri, modificări și sunteți dornica să vă dezvoltați abilitățile într-un mediu creativ și dinamic, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Descrierea jobului Responsabilități: Servirea amabila a clienților Preiați comenzile clienților și discutați detaliile proiectului Realizați retusuri dupa cerintele clienților Realizați măsurătorile și ajustările necesare pentru a asigura o potrivire perfectă Tăiați, coaseți și finisați materialele Lucrați cu diverse tipuri de țesături și accesorii, adaptându-vă la cerințele fiecărui proiect Respectați termenele limită și asigurați-vă că produsele sunt livrate la timp și în conformitate cu standardele noastre de calitate Întrețineți echipamentele de croitorie pentru a asigura funcționarea optimă Operarea casei de marcat si încasarea banilor Cerințe: Experiență anterioară în croitorie de realizare retusuri si modificări de produse vestimentare Cunoștințe despre diferitele tipuri de țesături și modul în care acestea trebuie tratate Abilitatea de a lucra eficient Atenție la detalii, precizie în măsurători și ajustări si perfectionism in coasere, finisare Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele diferite ale clienților Operare casa de marcat Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut, prietenos si sprijinitor Salariu atractiv Program part-time

  • 6

    Broker imobiliar - venituri avantajoase

    aca esti pasionat de vanzari sau consideri ca domeniul imobiliar te atrage, te asteptam in echipa noastra! Suntem deja o echipa cool impartita in divizie de vanzari si divizie de constructie, in cautare de colegi noi pentru pozitia de Broker (vanzari) imobiliar cu sau fara experianta! Sediul companiei nostre este in zona Unirii - P-ta Alba Iulia, iar zonele de care ne ocupam sunt centrale sau semicentrale! Oferim: Mediul de lucru este placut, iar intreaga echipa se implica in sprijinul noilor colegi; Pregatire in vanzari, negocieri, marketing si prospectare de piata;

  • 5

    Portar

    Service Faur SRL angajeaza portar pentru sediul societatatii. Pot fi si personae iesite la pensie care dovedesc seriozitate. Munca in ture. Candidatul ideal trebuie sa fie demn de incredere, punctual si atent la detalii. Pentru mai multe detalii depuneti CV- ul in aplicatie sau trimiteti-l la adresa

  • 5

    Angajez zugravi în bucuresti

    Angajez zugravi în bucuresti

Salvează căutarea