Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
Angajam lucrator dezinsectie, dezinfectie deratizare, posesor permis categoria B, fara experienta, comunicativ si sociabil.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma autorizata ARR,inchiriaza masini Fiat Tipo 2019,gaz +benzina -Logan 2018 gaz ,benzina ,masinile au toate documentele necesare pentru uber bolt,angajare obligatoriu sau firma cine are .Pentru mai multe informatii sunati la tel .
-
Promovat
Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Asociatia Valentina Romania are o experienta de peste 20 ani in servicii sociale, obiectul de activitate principal fiind prevenirea abandonului scolar si familial. Serviciile noastre sunt adresate familiilor cu venituri foarte reduse care locuiesc in cartierul Ferentari, sectorul 5, Bucuresti. Candidatul ideal Studii liceale de specialitate (liceul pedagogic), postliceale sau universitare de pedagogie sociala si asistenta sociala( studii la o factulate in domeniu, reprezinta un plus); Experienta intr-un centru de zi alfer school; Experienta de lucrul cu preadolescenti si adolescenti ( 11 -17 ani); Foarte buna capacitate de comunicare si relationare; Persoana creativa careia sa ii placa sa lucreze cu copiii. Descrierea jobului Oferă servicii de educaţie non-formală unui număr de 40 de copii, dezvoltând un demers educaţional individualizat zilnic pentru joc, studiu şi ieşiri diverse; Asigură supravegherea pe timpul derulării activităţilor cu copiii; Elaborează programul educaţional pentru fiecare copil în parte, corelat cu Programul Personalizat de intervenţie; Asigură monitorizarea evoluţiei copiilor în vederea atingerii obiectivelor propuse pentru creşterea nivelului lor de integrare socială şi întocmeşte rapoarte de progres; Colaborează îndeaproape cu asistentul social al centrului de zi, responsabil de intervenţie; Organizează şi desfăşoară, în centrul de zi şi în proximitatea acestuia, activităţi de deprinderi de viaţă şi de petrecere a timpului liber; Ajută copiii să-şi efectueze temele, face demersuri pentru o pregătire cât mai bună individuală şi particularizată ritmului şi posibilităţilor fiecărui copil; Insoţeşte copiii la activităţi extraşcolare, în excursii şi tabere; Salariul se negociaza in functie de capacitati si datele CV-ului. Asociatia Valentina sustine 100 de copii si familiile lor prin derularea urmatoarelor proiecte: Prescolarizare: facilitarea accesului la educatia prescolara in cadrul gradinitelor de stat pentru 60 copii cu varste cuprinse intre 3-7 ani, prin suportarea cheltuielilor de hrana si rechizite; After-school: suport educational pentru efectuarea temelor, activitati extracurriculare si de socializare, oferirea rechizitelor si a unei mese calde pentru 40 de copii cu varste cuprinse intre 7-17 ani in cadrul centrului de zi al asociatiei; Asteptam CV-ul dumneavoastra si scrisoarea de motivatie pe adresa:
-
Cerințe: - Studii minim 8 clase; - Experiența în industria alimentară constituie avantaj; - Atenție și dexteritate; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Responsabilități: - Ambalează manual produsele; Introduce numărul specificat de pachete în cutii; - Sortează pe tip de produs; - Verifică tactil și vizual calitatea produsului, a ambalajului și înlătură rebuturile, produsele necorespunzatoare; - Răspunde de calitatea ambalării produsului; - Răspunde de depozitarea corectă pe paleți; - Semnalează șefului de sectie problemele de aprovizionare și de funcționare a mașinilor de ambalat; - Cunoaște documentația aplicabilă postului și desfășurarea activităților proprii, respectând toate cerințele, inclusiv cele de protecție a mediului, de igienă, securitate și sănătate în muncă, situații de urgență. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.700 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.511 RON (3.600 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună pentru 20 de zile lucrate (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Cerințe: - Studii medii: liceu sau școala profesională; - Experiența în procesul de productie în industria alimentară; - Capacitate de comunicare; - Atenție distributivă. Responsabilități: - Asigură realizarea produselor, conform rețetelor stabilite și standardelor de linie, prin operarea pe echipamente de proces, cu responsabilități în atingerea obiectivelor de calitate, siguranță și protecția mediului; - Respectă procedurile și standardele companiei; - Operează, pregătește, reglează și utilizează echipamentele de producție; - Urmărește respectarea parametrilor de proces; - Respectă standardele de calitate ale produselor. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.840 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.650 RON (3.800 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Angajâm barman ajutor barman pentru o locație nouă, mică și elegantă, aflată în Sectorul 5, intersecția Calea 13 Septembrie - Drumul Sării - Bd. Ghencea - Strada Antiaeriană. Program: Marți-Duminică 15:00-23:00
-
cautam colegi pentru intregirea echipei (frizer frizeriță ) experienta si profesionalismul sunt criterii de baza ! cerem si oferim seriozitate ! o locatie de exceptie in regim de mall (PROSPER MALL) va asteapta pentru o colaborare intr-o echipa de exceptie
-
SC angajeaza electricieni santiere constructii civile si industriale Bucuresti. Contract nedeterminat. Salariul la fiecare doua saptamani. Program santier L-V 7:30-16:30. www.mallconnect.ro
-
Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie
-
Angajam casoeri Angajam ospatari Angajam bicatari Angajam debarasatori Adresa este in incinta Palatului Patlamentului ,program de lucru este de luni pana vineri.
-
Firma Gmbh angajeaza pentru proiectele de telecomunicatii vorbitori de limba germana .Pentru relații va rog sa ne contactați la telefon ,adresa email : , telefon :
-
Suntem o echipa de electricieni autorizati. Oferim servicii de calitate in domeniul electricitatii.
-
Restaurantul Bistro isi mareste echipa. Angajam personal servire. Oferim conditii de munca excelente si salariu atractiv. Relatii la tel:
-
Elnet Security angajează Dispecer centru alarme - Bucuresti Va oferim: Salariu 18,5 lei ora net; Program de lucru in ture 24 72; Cursuri de pregatire in domeniu; Conditii de munca foarte bune. Candidatul ideal: Certificare ca dispecer centru de alarma; Fără antecedente penale; Bune cunoștințe operare PC - Microsoft Office(Excel, Word, Outlook), SEKA; Abilitați foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relaționare; Capacitatea de gestionare eficienta a timpului si a priorităților; Experiența pe un post similar constituie avantaj. Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu va rugam sa ne contactați la numărul de telefon intre orele 09-17.00. www.elnetsecurity.ro
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Clinica Cris Smile, leader de piata in zona Rahova am deschis un nou cabinet stomatologic cu 6 unituri dentare. Cautam Front Desk Receptionist cu calitati de Office Manager pentru o colaborare pe termen lung. Ne dorim un om cald, care sa se integreze cu usurinta, atent fata de colegi si pacienti, cu organizare excelenta si management al receptiei. Oferim pacientilor profesionalism, experienta indelungata, si implicit, servicii stomatologice de calitate. De aceea cautam o persoana care sa indeplineasca urmatoarele conditii: - Orientare spre pacientii clinicii: suna si preia apeluri, fidelizare loializare pacienti etc - Pacient care experienta pacientului in cabinet sa fie una placuta si relaxanta - Cunostinte de PC (Excel, Word) - Usurinta de a invata softul stomatologic (iStoma) - Abilitatea de a lucra cu echipa medicala - Autonomie privind organizarea receptiei - Capacitatea de a lua decizii si a actiona rapid - Disponibilitatea de a lucra in ture - Cunoasterea limbii engleze pentru pacientii straini (doar constituie un bonus) Ce oferim: - Salariu motivant (+ bonuri de masa) - Lucrul in cadrul unei clinici dentare in plina expansiune (deschiderea unei clinici noi) => sansa de crestere dpdv profesional - Stabilitate (colaborare pe termen lung) - Mediu de lucru performant si orientat catre rezultat.
-
Cautam colegi cu experienta in prelucrarea comenzilor online. Descrierea jobului: - preluarea comenzilor online din siteurile proprii si din marketplaceuri (eMAG, CEL) - preluarea comenzilor din platforma e-licitatie.ro (SEAP) - postare oferte SEAP, actualizare preturi produse - ofertare produse pentru cererile SEAP - ambalare colete cu comenzile primite