Oferte locuri de munca Sector 5 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL. Adresa e-mail pentru depunere CV:
-
Promovat
Suntem in cautarea unui instalator talentat si experimentat pentru a se altura echipei noastre dinamica. Daca ai abilitati excelente in domeniul instalarilor termice, incendiu, climatizare, sanitare si HVAC, si esti pasionat de munca precisa si de calitate, te invitam sa aplici pentru pozitia noastra vacanta! Cerinte: 1. Experienta anterioara 2. Capacitate de a lucra atat independent,cat si in echipa 3. Atitudine pozitiva 4. Seriozitate Oferta noastra: 1. Salariu competitiv si beneficii atractive 2. Oportunitati de dezvoltare profesionala 3. Mediu de lucru placut 4. Cazare + transoprt la locul de munca Daca esti interesat sa te alaturi echipei noastre, te rugam sa ne contactezi la nr de mai jos:
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru companii renumite la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Incepand cu 500 euro saptamana Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru. PLECARI IMEDIATE! SE CERE LIMBA ENGLEZA. Contact -
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
Angajam URGENT lucrator comercial casier magazin LA DOI PASI in zona Rahova: Cerinte: -CORECTITUDINE este prima conditie -fire sociabila,comunicativa -persoana ordonata in munca si cu aspect ingrijit -disponibiltate imediata -nefumatoare - fara socializare pe retele dociale in timpul programului de lucru -stare de sanatate buna Programul este de doua zile se lucreaza,doua zile libere Oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul: IN PRIMA LUNA 3000 lei NET -in a doua luna 3200 lei NET -din a treia luna se adauga procent din vanzari. -magazinul este curat,ingrijit si putin populat fiind un magazin de cartier Mai multe detalii la tel si interviu. Tel
-
Descriere CANDIDATUL IDEAL Studii de preferat profil tehnic sau economic Experienta e-commerce si platforma Wordpress, minim 2 ani Cunostinte temeinice de marketing magazin online Cunostinte de limba engleza, minim nivel mediu Cunostinte de operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.) Cunostinte de baza SEO si SEM, tehnici de promovare Google (AdWords, AdSense) Abilitati de navigare pe internet, de culegere si centralizare a informatiilor Cunostinte de editare foto si comunicare social media (Facebook, Twitter, etc) Exprimare corecta in limba romana, scris si vorbit Capacitate de analiza, organizare si stabilire a prioritatilor Spirit de initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor in termenele fixate Flexibilitate, perseverenta si determinare in atingerea target-urilor Domiciliul stabil in Bucuresti DESCRIEREA JOBULUI Promoveaza magazinul in mediul online, lanseaza si monitorizeaza campaniile promotionale online Analiza impactului campaniilor de marketing Actualizeaza si optimizeaza (SEO) continutul magazinului online Administreaza si coordoneaza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Administreaza paginile de social media ale firmei (Facebook, Twitter, blog, etc) Preia si editeaza fotografiile si caracteristicile produselor de la furnizori sau prin internet Actualizeaza in permanenta sortimentul de produse al magazinului online Verifica periodic informatiile afisate pe website-ul firmei, reteaua de social media si magazinul online Monitorizeaza competitia online, prezinta rapoarte comparative si de evaluare, propune solutii. Tine legatura cu agentiile de online marketing, negociaza costurile si contractele cu acestea. Traduce descrierile si caracteristicile produselor din catalog Se subordoneaza si raporteaza directorului general. BENEFICII Pachet salarial motivant (salariu fix, comision vanzari si bonusuri de performanta) Oportunitati de dezvoltare profesionala Posibilitati de promovare FIRMA Firma cu capital romanesc, in expansiune, cu activitati de import si distributie aparatura si echipamente HORECA, cauta noi colegi pentru echipa de marketing si vanzari.
-
Firma de vanzari tamplarie PVC si accesorii angajeaza fata pentru birou, preluare comenzi. Programul de lucru este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Locatia Str. Zetari, sector 5. Salariul este de 3000 de lei cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii contactati nr de telefon
-
Angajâm barman ajutor barman pentru o locație nouă, mică și elegantă, aflată în Sectorul 5, intersecția Calea 13 Septembrie - Drumul Sării - Bd. Ghencea - Strada Antiaeriană. Program: Marți-Duminică 15:00-23:00
-
Se angajează montator parchet și ajutor montare parchet! Salariu 3000 ajutor 4500 montator parchet Pentru detalii suplimentare sunați la numărul afișat în anunț!
-
Atelier productie suveniruri angajeaza grafician pc pentru realizare design si machete grafice, executare si adaptare desene vectoriale, prelucrare imagini, montaj machete grafice, verificare produse finale. Cerinte: Experienta in grafica si grafica vectoriala. Cunoasterea programelor Adobe Photoshop, Adobe Illustrator si Corel Draw. Respectarea termenelor limita. Simt artistic dezvoltat, creativitate, atentie distributiva, spirit de echipa. Ce oferim: contract de munca pe perioada nedeterminata, mediu de lucru placut, program de lucru 8 ore, L-V, salariu net 2700 lei si bonuri de masa 40 lei zi, bonuri cadou sarbatori. Portofoliul si cv pe adresa Alte informatii suplimentare la telefon
-
Candidatul Ideal Persoana organizata, cu spirit de initiativa. Descrierea jobului Bune cunostinte de utilizare a programului Lectra Modaris; Cunostinte medii de limba engleza si franceza (de preferat); Salariu motivant, tichete de masa si decontare transport ; Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre!
-
Angajam 5 manipulanti marfa (barbati si femei) pentru depozitul SAMEDAY. LOCATIE Centura Bucuresti, Rudeni Asiguram transport sau decontam. Se lucreaza intr-un singur schimb (17: re de munca, o ora pauza de masa) de luni pana duminca, 2 zile libere saptamana (sambata + inca un liber in cursul saptamanii. Salariul este incadrat intre 3500-4000 lei Permis categoria B constituie avantaj.
-
Angajam barista pentru o cafenea in zona Cotroceni, vis-a-vis de Facultatea de Medicina. Salariul intre 3500 lei - 4000 lei net. Experienta constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii contact:
-
Terasa La Umbreluțe, Calea Rahovei,zona Petre Ispirescu, angajează picoliță, minim de experiență, salariu 3000 ron, program L-V 14-22, detalii la telefon .
-
Societate Comerciala angajează șofer distribuție detergenți și manipulator marfă depozit , salariu atractiv bonuri de masa program luni-vineri.Locatia se află lângă farmacia Tei Pucheni sect 5 București
-
Societate Comerciala detergenți și cosmetice angajam preparator detergenți, cu sau fără experiență program 8 ore , salariu atractiv. Locația se află în sect.5 lângă farmacia Tei.
-
Societate Comerciala angajează șofer distribuție detergenți. Salariu atractiv, bonuri de masa.
-
Cerinte Pentru clientul nostru, o importanta companie ce ofera servicii si produse in domeniul opticii medicale. Candidatul ideal: Experienta de minimum 2 ani in calitate de consilier vanzari; Experienta sau cursurile de optometrist reprezinta un avantaj; Studii medii; Cunostinte de engleza la nivel mediu; Responsabilitati Atributii: Preia clientii veniti de la consultatii sau din surse externe; Ajuta clientii in ceea ce priveste identificarea unui produs in conformitate cu standardele acestora; Ofera consiliere clientului in ceea ce priveste lentilele si ramele care urmeaza sa se aleaga; Verifica comenzile plasate pentru a se asigura ca sunt trimise correct si conform cu ce s-a agreat cu clientul; Mentine legatura cu furnizorii cu scopul de a urmari comenzile pentru diverse produse; Urmaresc comenzile de lentile si le transmite apoi catre atelier pentru prelucrare; (comenzile de lentile nu le dau ei, ei trebuie doar sa le urmareasca) Verifica in permanenta statusurile comenzilor; Se asigura ca primirea comenzilor se face in termenele impuse; Asigura aspectul estetic al marfurilor prin asigurarea unei prezentari optime a acesteia la raft; Gestioneaza in sistemul intern politele de asigurare emise de catre vanzator; Gestionarea reclamatiilor primite de la client ( de ex daunele intervenite ); Mentinerea legaturii cu clientii cu scopul de a-i informa despre statusul comenzii; Preluarea livrarilor de produse (rame si lentile) si atribuirea lor catre comenzi care urmeaza a fi trimise catre montaj; Alte informatii Beneficii: Salariu atractiv; Masa de pranz cumparata zilnic de la restaurant in functie de alegerea angajatului; Bonus de performanta; Beneficii Bonus de performanta Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc) Training-uri Cursuri Certificari Atestate Catering decontarea mesei de pranz Teambuilding-uri excursii Petreceri evenimente companie
-
PHARCO IMPEX 93 SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 5, Str. Coriolan Marcius, Nr. 23Nr. Reg.Com. J40 17137 1993, CUI: 4218882, cu obiect de activitate 4646 - Comerţ cu ridicata al produselor farmaceutice, angajeaza Agent contractari si achizitii (broker marfuri) - cod COR 333101. Cerinte: studii medii; experienta minim 5 ani pe un post similar; limba engleza si araba, avansat scris, citit, vorbit; flexibilitate deplasare in Romania si strainatate. Cei interesati pot depune CV-ul, insotit de actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Angajez instalatori sanitari termici punctele de lucru sunt în București salariul negociabil în funcție de abilități pornește de la 5000 lei pe lună se lucrează de luni până vineri