Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii Disponibil din: 2020-10-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Activitati desfasurate: servire inghetata, preparare cafele, latteuri, cappuccino, vanzare produse de raft, curatenie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv.
-
Promovat
Angajam ajutor electrician. Este nevoie de un coleg care sa se integreze in echipa, sa-si doreasca sa devina profesionist, sa aiba dorinta de invata intr-un domeniu atat de vast. Societatea noastra va asigura ulterior toate cursurile necesare de calificare in domeniu. Domeniul de activitate cuprinde instalatii electrice curenti tari, sisteme supraveghere video, videointerfonie, automatizari diverse, sisteme antiefractie, sisteme antiincendiu, retele date. Aptitudini necesare: lucru la inaltime de maxim 3m, utilizarea sculelor de tip bormasina, demolator, slituitor, flex, etc. si nu in ultimul rand dorinta de a invata un job de mare viitor. Activitatea se desfasoara in Bucuresti si jud. Ilfov. Program de lucru: 9 -17, de luni pana vineri.
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam talpuitor cu experienta pentru firma productie incaltaminte din piele. Sediul in Bucuresti, sector 5. Pentru cei din provincie putem oferi cazare. Pentru detalii:
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Asteptam persoane cu experinta pentru lucrarile de sudura electrica sI autogen Ne dorim de la tine ca pe langa experienta, sa ai capacitatea de lucru in echipa, sa fii organizat, atent la manipularea aparatelor, sa fii comunicativ si sa demonstrezi seriozitate in ceea ce faci. Daca te incadrezi, te asteptam sa ne contactezi pentru o colaborare frumoasa si de durata!
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
MAPEMI INOVATION SRL CU SEDIUL IN COMUNA CLINCENI , JUDETUL ILFOV, CUI 42800734, ANGAJEAZA COMISIONERI . CV LA EMAIL :
-
Închiriez camera/post lucru în salon pentru cosmetica in regim PFA 1500 lei/luna cu utilitati incluse. Zona Cotroceni
-
Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: 0720 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni
-
Angajăm la Rustic cu mâncare românească fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)chiar fără experiență pentru servire clienți la vitrină (Salariu 3000 ron și mâncare,program o zi 8-22 cu una liberă)i Angajăm și fără experiență femei ajutor bucatareasa (curățat legume ,paneuri)Salariu 3500ron și mâncare,program zilnic 8-17 cu duminica liberă.
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Principalele tale responsabilități: - Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături; - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; - Servește clienții rapid și cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
Carrefour Lujerului cauta colegi noi: Transator peste Vanzator peste Principalele tale responsabilități: - Realizarea necesarului de marfă, calitativ și cantitativ, pentru a facilita clienților procesul de cumparare; - Asigurarea calitatății și integrității produselor expuse în raion; - Urmărirea termenelor de valabilitate și respectarea normelor de depozitare; - Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
LABORATOARELE REMEDIA SRL , producător de suplimente alimentare, angajează INGINER MECANIC si MECANIC INTRETINERE UTILAJE FARMACEUTICE. E-mail pentru depunere CV:
-
Salonul de infrumusetare Mazi's Cuts situat pe strada Mihail Sebastian, nr 5, cauta colegi cu experienta pentru postul de frizer,coafeza,cosmeticiana,manichiurista.Pretul este de 700 lei pentru inchiriere post de lucru(utilitati incluse).
-
Promovat
Partenerii noștri din Olanda caută lucrători de depozit pentru companii renumite la nivel mondial care oferă soluții de logistică, distribuție, transport rutier și aerian. În calitate de lucrător în depozit, veți avea următoarele sarcini: Să recepționați diferite tipuri de colete; Să împachetați și să încărcați produse; Să fiți pregătiți pentru a vă diversifica munca conform nevoilor din depozit. Program de lucru: Se lucrează de luni până vineri, în mai multe schimburi. Pentru candidații care doresc să lucreze suplimentar sunt posibile ore suplimentare și munca în weekend. Orele de lucru depind de locație și pot fi organizate în diferite ture: 6: . În timpul zilei programului de muncă sunt 3 pauze - două de 15 min și una de 30 min. Salarizare și beneficii: Incepand cu 500 euro saptamana Salariul pentru cei cu vârsta de 21 de ani și peste este de 13,27EUR +8,33% Indemnizație de vacanță = 14,38 EUR + diverse sporuri. Se oferă cazare și transport la locul de muncă. Cuplurile și prietenii sunt bineveniți, însă nu putem garanta același programe sau aceleași ore de lucru. PLECARI IMEDIATE! SE CERE LIMBA ENGLEZA. Contact -
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Angajam rigipsari si ajutor de rigipsari(NU necalificat) în Bucuresti -salariu 7000 lei, fără cazare
DescriereFirma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Se ofera: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - salariu 6000-7500 lei luna în funcție de experienta, cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu sau intre salarii; Program de lucru: - de luni pana vineri 7:30 - 17:30 (inclusiv pauza de masa 1 ora) - Sambata 7:30 - 13:30 (considerată zi plina si se lucreaza o data la 2 saptamani) Nu oferim cazare. Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe inginerul Mihai Bogdan la 0733857261 între orele 8:00 - 18:00 de luni pana vineri.
-
Promovat
Program marti - duminica, 21:00 - 06:00 Zona Izvor Cismigiu, Vila cu 8 camere, salon intretinere corporala 150 lei tura Putem asigura si cazare gratuita Responsabilitati: - Mentinerea ordinii si curateniei in camerele si bai dupa fiecare client; - Asigurarea unui mediu de lucru curat in fiecare zona a vilei (receptie, spatii de odihna, curte); Cerinte: - Atitudine pozitiva si abilitatea de a lucra intr-un mediu dinamic, in ritm rapid; - Punctualitate;