Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Companii Disponibil din: 2021-01-19 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Gelateria Toni Gelato angajeza lucrator comercial in zona Cotroceni - biserica Elefterie. Activitati desfasurate: servire inghetata, preparare cafele, latteuri, cappuccino, vanzare produse de raft, curatenie. Prezenta placuta, sociabila, experienta similara e un plus. Pachet salarial atractiv.
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Promovat
Angajam fata pentru servire la autoservire/impinge tava in zona sectorului 5. Salariu + tips. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de tel. din anunt.
-
Promovat
Angajam Vanzatoare pentru Patiseriile "COPT" situate in Bucuresti, Sos. Cotroceni si Sos. Antiaeriana (la intersectia cu Calea 13 Septembrie). Oferim salariu atractiv si comision din vanzare. Salariul poate varia intre 3.500 si 6.000 lei. Pentru detalii va rugam sa sunati, NU trimiteti mesaje sau CV.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Angajam electricieni cu diploma sau fara si ajutori necalificati pentru santierele noastre. Lucram doar in Bucuresti. Salariu 15 - 30, plata la lucrare operatii. 5000-6000 RON Nu oferim, cazare, lucrari, transport. Mai multe informatii la telefon Mihai Lisca
-
Angajez sofer profesionist categoria C+E, cu experienta si documente valabile pentru angajare. Curse pe intern cu plecare BUCURESTI - CONSTANTA - BUCURESTI, ZILNIC, pe duba frigo. Program de incarcare de duminica seara pana joi seara. Detalii la interviu.
-
Angajam mecanic sau ucenic mecanic cu dorinta de a invata. Salariu este intre 2500 si 4000 lei si se stabileste dupa cunostintele in domeniu si viteza de lucru
-
Principalele tale responsabilități: - Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături; - Asigurarea unui raion atractiv din punct de vedere comercial, pentru a facilita clienților procesul de cumpărare; - Servește clienții rapid și cu amabilitate; Ceea ce oferim: Tichete de masă Prime de Paști și Crăciun; Asigurare medicală privată Sporuri pentru weekendurile lucrate Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, căsătorie, deces) Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie; Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale; Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.
-
Vrei sa faci parte din echipa noastra? Vei fi la curent cu toate noutatile din universul frumusetii, vei participa la training-uri de formare profesionala in domeniu si vei incanta clientii zi de zi cu farmecul, accesibiliatea si expertiza dobandite! Beauty Adviser-ul (Lucrator gestionar) la Marionnaud Paris: - Prezinta si promoveaza produsele; - Opereaza pe casa de marcat; - Lucreaza in ture; - Participa la trainingurile companiei si ale furnizorilor.
-
Firma de constructii din Bucuresti angajeaza muncitori cu sau fara calificare plata la zi . Oferim: - Salariul motivant - Un loc de munca stabil si pe perioada nedeterminata Mai multe detalii la telefon sau pe WhatsApp
-
Talentul, dezvoltarea personala si obiectivele ambitioase sunt caracteristicile echipei Tanex. Acestia sunt oamenii pe care ii angajam. Daca sunteti in cautarea unei cariere, Tanex SRL Bucuresti este ceea ce aveti nevoie. Tanex SRL ofera un post de Expert Achizitii Candidatul Ideal: Cunostinte operare PC (Ms Office, Microsoft Word si Excel); Cunostinte in legislatia achizitiilor; Capacitatea de prioritizare; Capacitate de a respecta termene limită si atentie la detalii; Capacitate de analiza și sinteză; Bune abilitati de negociere; Constituie real avantaj experienta in domeniul confectiilor; Certificat expert achiziții publice -prezinta avantaj; Experiență minim 1 an pe un post similar - prezinta avantaj; Cunoasterea limbii engleze nivel mediu. Descrierea jobului - realizare achizitii; - se asigura ca aplica corect legislatia in vigoare privind achizitiile; - analizeaza conformitatea documentatiei, cerintelor de selectie si elaborarea caietelor de sarcini; - urmareste actualizarea informatiilor pentru contractele de achizitie din portofoliul de interes al companiei; - urmareste respectarea modalitatilor de desfasurare pentru fiecare din procedurile de atribuire selectate si lansate; - organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate; - este responsabil de procesul de intocmire a ofertelor. Oferim: - Un pachet salarial motivant; - Decontare transport. - Conditii de munca favorabile dezvoltarii profesionale. Alatura-te echipei noastre! Telefon: e-mail: Adresa: Sos. Bucuresti-Magurele, nr. 47B, Sector 5, Bucuresti enzi.
-
Angajam personal pentru postul de electrician pentru o companie care activeaza in domeniul constructiilor. Ce asteptari avem: - Experienta de minim 2 ani in retele de instalatii electrice si fotovoltaice, - Studii tehnice in domeniul energetic, - Calificare de electrician in constructii electrician panouri fotovoltaice. Ce vei face: - Vei participa la lucrari de executie, extindere si modernizare retele electrice sub indrumarea coordonatorului de productie si a sefului de lucrari, - Te vei ocupa de mentenanta retelelor electrice. Ce oferim: - Salariu net negociabil in functie de experienta, - Tichete de masa de 30 lei zi, - Transport asigurat, - Cazare asigurata pentru cei din afara Bucurestiului, - Contract perioada nedeterminata. Programul de lucru este de luni pana vineri in intervalul orar 7:30- 16:30. Angajarea se face direct la companie! Pentru mai multe detalii si angajari ne puteti contacta la: TEL: <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 534 815 E-mail: Locatie: Otopeni
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.
-
Angajam manager parc dezmembrari . Fisa postului: -identificare piese auto -inventar magazie -publicat anunturi piese -vanzare Nu este neaparat nevoie de experienta. Salariul in functie de experienta ,plus bonus din vanzari.
-
Centru de îngrijire vârstnici în Bucuresti, angajează psihologi, asistente medicale, infirmiere și meșter întreținere. Posibilitate cazare. Tel. .
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CASIERA
-
SC LABORATORELE REMEDIA SRL, Str. Papusoiului nr.2, Sector 5, Bucuresti, angajeaza CONTABIL.
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Cerinte Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan; Empatie și capacitatea de a trata clienții cu respect și profesionalism; Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în timp real; Responsabilitati Realizari Acorda asistență clienților interni și externi prin intermediul tuturor canalelor de comunicare disponibile (prin e-mail, prin telefon, prin chat live, whatsapp, alte canale de comunicare care pot aparea pe parcurs); Gestioneaza reclamațiile pentru a oferi soluții și alternative adecvate în termenele limită; Alte informatii Beneficii: Venit net: 2800 lei; Tichete de masa: 21 lei zi lucrata; Spor ore noapte 25%; Spor weekend; Contract munca perioada nedeterinata. Program: 8h in 3 schimburi; Locatie: Bucuresti, Sector 5
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.