Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 doar cu poze Disponibil din: 2021-01-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam lucrator dezinsectie, dezinfectie deratizare, posesor permis categoria B, fara experienta, comunicativ si sociabil.
-
Promovat
Firma serioasa de instalatii angajeaza instalatori termice, sanitare cu sau fara experienta si sudori instalatori. Salariu motivant si conditii de munca bune! Oferim cazare!
-
Promovat
HOTEL EVIA *** din Eforie Nord angajează: pentru sezonul estival incepind cu luna Mai până în Septembrie AJ.OSPATARI, PIZZER, CAMERISTE, Asiguram Cazare și masă gratuită ,contract de muncă, salarii f.f.bune.
-
Promovat
HOTEL EVIA*** din Eforie Nord angajează pentru sezonul estival : AJ.OSPATAR, PIZZER, CAMERISTE, Asiguram cazare și masă gratuită, contract de muncă, salarii f.bune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend
-
Promovat
Urgent angajam agenti de securitate,obiective aflate in sectorul 5, oferim contract de munca, timp de lucru flexibil, stabilitate. Pentru mai multe informatii sunati la nr. de telefon.
-
Salutare, Suntem în căutarea unui nou coleg pe postul de barista Căutăm o persoană organizată, prietenoasă, energică și dornică să învețe lucruri noi și faine. Jobul este unul permanent, pe perioadă nedeterminată. Pe scurt, vei avea de făcut următoarele: - Preparat produse din cafea; - Zâmbit și servit clienții; - Aruncat un ochi peste stocurile de marfă; - Păstrat curățenia în jurul tău. Experiența în domeniu ar fi perfectă, dar dacă nu ai, nu-i chiar așa mare bai. În cazul în care experiența lipsește, dar există dorința de a învăța lucruri noi, suntem pregătiți să îți oferim cunoștințele noastre despre cafea și despre prepararea ei, nu îți face griji! Trimitene CV-ul tău pe
-
Lucrari in Bucuresti de lunga durata cu continuitate dupa finalizarea fiecarui santier. Salariul se discuta la interviu, contract de munca nedeterminat, seriozitate si salariul la timp la fiecare doua saptamani, pe data de 1 si 15 ale lunii. Pentru informatii despre angajator, va rugam sa consultati situl pentru a vedea lucrarile executate si partenerii nostri. Va rugam sa sunati numai la telefonul din anunt.
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate in retail doar din BUCURESTI Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Se cauta sora medicala (nurse) pentru Germania. Loc de munca: Regensburg (germania) Conditii: scoala pentru soara medicala (sau tehnician medical) de min 4 ani scoala recunoscuta de tara de origine salariu: in functie de experienta si de post, 2800 - 3500 eur nivel de limba Germana de min B1 cazare asigurata de catre angajatorul si platit de catre angajat Obligatorie: WhatsApp
-
Buna, Suntem in cautarea unor persoane energice, motivate, care sunt dornice sa faca performanta in domeniul vanzarilor Clientul nostru este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicatii, convergență și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente. De ce ai fi potrivit pentru aceasta pozite? Cautam o persoana: - Asumata, cu dorinta de afirmare si o viziune concreta - Cu abilitati de vanzare, negociere si buna comunicare - Serioasa, proactiva si cu spirit de echipa - Dorinta de dezvoltare continua - Inclinare si deschidere spre tehnologie domeniul digital Beneficii - salar de baza motivant - bonusuri in functie de targetul de vanzari - tichete de masa Cerinte - minim 6 luni experienta in domeniul vanzarilor - nivel de educatie standard diploma de bacalaureat
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Shop&Go aleea Botorani - intrare Drumul Sarii - la 3 minunte de mers pe jos de Petre Ispirescu), angajeaza lucrator comercial si casier . variante program: la alegere 8 ore , ture sau parte time. Experienta constituie un avantaj . Salariul se discuta la interviu ! Pentru mai multe detalii va rugam sunati la numerele de mai jos :
-
Angajăm la Rustic cu mâncare românească fete baieti (acceptate și persoane mai în vârstă)chiar fără experiență pentru servire clienți la vitrină (Salariu 3000 ron și mâncare,program o zi 8-22 cu una liberă)i Angajăm și fără experiență femei ajutor bucatareasa (curățat legume ,paneuri)Salariu 3500ron și mâncare,program zilnic 8-17 cu duminica liberă.
-
SC RHINOTYRES & SERVICE SRL angajează 2 mecanici auto cu experiență. POST : Mecanic auto. Cerințe : - experiență în mecanică auto ușoară : efectuarea de constatări , în urma cărora să poți identifica cu exactitate ce piese trebuie înlocuite ; efectuarea de diagnoze auto ( VCDS , Delphi ) în urma cărora să poți da un verdict în legătură cu problema reclamată de client ; schimb ambreiaje la mașini cu cutie manuală ; schimb articulații ( tot ce implică articulația unei mașini ) ; revizii auto ( diesel în special ) fără probleme ; schimb discuri + plăcuțe ; experiență în majoritatea înlocuirilor de piese , mai puțin distribuții și desfăcut motoare ; experiență în identificarea problemelor de AC ; experiență în înlocuirea pieselor ce se impun pentru a remedia problemele identificate la AC ; experiență în înlocuirea agentului refrigerant ; curat la locul de muncă ; vorbit politicos cu clienții ; RĂSPUNDE de executarea corectă a lucrărilor pe care le efectuează ! Dacă vrei să faci parte din echipa RHINOTYRES & SERVICE, să ai siguranța unui loc de muncă plus siguranța primirii salariului la timp, atunci te așteptăm la o discuție. Salariu se discută la interviu. Salariu fix + comision la lucrare ! Succes !
-
Promovat
Chelner Chelnerita in Grecia la hoteluri de 5* Oferim locuri de munca ca si chelner chelnerita in resorturi si hoteluri de 5* din Grecia 100 locuri disponibile. CAUTAM: Chelner Chelnerita CERINTE: varsta intre 19-40 de ani Engleza: nivel incepator conversational OFERIM: Salariu de intre 1000 - 1300 euro net luna Cazarea si mancarea asigurate GRATUIT Bonusuri: Prima de Craciun si Prima de plecare Angajarea se face de catre Hotel direct si nu de catre alte firme intermediare - Perioada contractuala Aprilie Mai Octombrie Noiembrie (flexibila in functie de perioada in care este disponibil candidatul) NU SE PERCEP NICIUN FEL DE TAXE SAU COMISIOANE! Costuri: - Transportul pana in GRECIA este suportat de candidat in jur de 250 350 de lei cu avionul sau autocarul Cine suntem noi: Ustravel este o companie fondata in anul 2005 in Timisoara, in prezent avand 4 birouri in Romania: Bucuresti, Iasi, Timisoara si Cluj. Din 2005 pana in prezent am intermediat peste 20.000 de candidati in Europa si USA. Cu peste 19 ani de experienta in domeniu, Ustravel are parteneriate cu cele mai mari lanturi hoteliere si companii de top din Europa, oferind joburi sigure. Pentru informatii sunati la 0721 275 501.
-
Pers ,serioasa,loiala,sincera,cazier curat,doresc colaborare ptr ingrijirea si supravegherea unui copil incepind cu virsta de 1 an,Ofer si rog seriozitate,Bucuresti sect 4;5.Programul poate fi 4 h sau 8 h.
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatii disponibile: - Sector 1; - Sector 2; - Sector 3; - Sector 6. Salarizare și beneficii: Pachet salarial NET 3000 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Candidatul ideal - Atestat de electrician (minimum de tip B, gradul II, III sau IV); - Carnet de conducere fara probleme (cat. B); - Bune abilitati de organizare a timpului de munca; - Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii; - Minimum studii medii de specialitate; - Abilitati aritmetice; - Seriozitate, responsabilitate si implicare; - Onest, aspect curat si ingrijit; - Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice; - Fara antecedente penale. Descrierea jobului - Instaleaza si dezinstaleaza casete luminoase si alte echipamente de comunicare (rafturi usoare etc.) in cadrul magazinelor; - Efectueaza operatiuni de intretinere a instalatiilor de joasa tensiune necesare activitatii functionarii echipamentelor de care este responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM) - Executa masuratori specifice asupra zonelor desemnate in locatiile indicate, pentru a determina dimensiunile forma obiectelor ce urmeaza a fi confectionate, la solicitarea reprezentantilor Partenerului Phillip Morris Trading; - Achizitioneaza materiale de consum necesare desfasurarii activitatii, conform instructiunilor primite de la reprezentantii Partenerului Phillip Morris Trading; - Executa rafturi speciale din materialele desemnate; - Respecta specificatiile tehnice de instalare si racordare electrica, normele SSM SU; - Monteaza si demonteaza rafturile; - Preia, transporta si asigura montarea demontarea echipamentelor materialelor, la solicitarea reprezentantilor Partenerului Phillip Morris Trading; - Efectueaza verificari de functionalitate, intretinere tehnica si curatare periodica pentru echipamentele instalate; - Asigura activitati de merchandising pentru produsele expuse in echipamentele de comunicare si respecta standardele de merchandising; - Intocmeste rapoarte de activitate.
-
Preaviz pana pe 31 mai (..momentan).ofer și cer seriozitate. Mulțumesc
-
Angajăm cupluri ,femei și bărbați pentru prelucrare ,ambalarea si etichetarea a cărnii si a produselor din carne. - Contract de muncă în GERMANIA fără nici un fel de taxe sau comision . - Salariul net între 1200 si 1400 euro ,bani cu care rămâneți după reținerea cazării, utilităților si transportului de la cazare la muncă și înapoi. - 25 % în plus pentru orele de noapte . - Concediu legal plătit 24 zile pe an (2 zile pe lună). - Asigurare medicala. - Cazarea se face în camere de 2 persoane . - Alocație pentru persoanele care au copii minori 250 euro de copil .- Echipament de lucru asigurat gratuit de către firmă.- DESCRIEREA POSTULUI : Munca la banda (prelucrat ,ambalat ,etichetat carne și produse din carne). - Programul de lucru este de 5 si 6 zile pe săptămână, 8 ore pe zi cu posibilitatea de a face ore suplimentare (maxim 12 ore pe zi cu tot cu pauze) cu disponibilitatea de a lucra pe ture (zi și noapte ) virsta cuprinsă între 18 si 50 de ani . Plecările se fac în fiecare săptămână si se face în mod organizat cu firma de transport Pletl din tote regiunile țării iar transportul vi-l plătește firma la autocar ,pentru mai multe detalii sunați-mă la nr. de telefon din anunț .