Oferte locuri de munca Sector 6 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Angajam fulltime personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca. Pentru informatii va rugam sa ne contactati la ferim un loc de munca intr-o companie lider de piata in domeniul pietrei naturale care pretuieste dezvoltarea competentelor, recunoastere si aprecierea performantelor Sarcini care vor fi indeplinite: -prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii -rasinare si lustruire pardoseala -ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi -manipulare marfa în sectie -premontaj medalioane de marmura -training asigurat -echipament de lucru asigurat -salariu functie de experienta 4400-7000lei -program de lucru L-V 7.30-17.00 -punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti -pentru interviu sunati la
-
Promovat
Descrierea postului : Ca angajat în vânzare aveţi responsabilitatea ca suprafaţa de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună şi atractivă asupra clienţilor noştri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele şi alte mijloace de transport uşurează deplasarea unor cantităţi mari de marfă. În cadrul raionului sunteţi, împreună cu ceilalţi colegi, parteneri de discuţie pentru clienţii noştri. Oferiţi informaţii despre sortimentuI de care vă ocupaţi, având la dispoziţie un sistem informatic performant. Cerințe: Lucraţi cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul. Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Mentiuni suplimentare Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Angajam preparator in industria carnii ,cu experienta de minim 3 ani in prepararea carnii salariul net 5500 -6000 lei in functie de experienta program de lucru de luni pana vineri se acorda bonuri de masa in plus fata de salariu se deconteaza transportul
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Subsemnata Petrescu Tatiana-Aurelia scot la concurs 1 post de Menajera (cod COR 911101). Cerinte: cunostinte avansate de limba engleza, persoana flexibila, dedicata, cu o mare atentie la detalii si bune abilitati organizatorice. Cei interesati pot trimite CV la adresa: Mun. Bucuresti Sec.6, Str. Olanesti nr.2, bl.43, sc.A, Ap.2 sau la adresa de e-mail, pana la data de 22.04.2024 cu mentiunea postului pentru care aplica. Doar candidatii selectati vor fi contactati. Selectia va avea loc in data de 23.04.2024 office. nikin @ gmail.com
-
Ne marim echipa! Cautam colega, sau coleg, experienta minim 2 ani pe postul de Constabil Junior -Economist. Cerinte: - experienta de minim doi ani pe lucrari de contabilitate( program de contabilitate Charisma ar fi un avantaj) - cunostinte operare PC, Microsoft Office - studii finalizate in domeniul financiar -contabil - cunostinte limba engleza mediu - capabil de a lucra in echipa, cat si individual - capacitate de asimilare a cunostintelor implementate in activitatea zilnica - abilitati bune de comunicare, acuratete, rapidictate, rezultate, tenacitate, atentie distributiva Descrierea jobului Rolul pe care îl vei avea Înregistrezi facturi de clienți si furnizori. Înregistrezi extrase bancare. Înregistrezi note contabile diverse; Oferi asistență pentru emiterea facturilor către clienții companiei. Oferi suport în orice activitate contabilă conform postului de contabilul junior Participi activ in procesul de închidere de luna. Gestionezi activitățile contabile de zi cu zi, sub îndrumarea contabilului senior, astfel încât termenele limită să fie îndeplinite. Urmărești facturile de furnizori scadente și le înregistrezi la plată. Ești responsabil pentru urmărirea facturilor neîncasate și comunicarea acestora către clienți. Gestionezi listările rapoartelor si fișelor lunare conform procedurilor interne. Salariul negociabil, la interviu.
-
Angajăm șofer profesionist categoria C+E, pentru transport marfă în regim intern. Se lucrează la prelată, de luni până vineri weekend ul este liber. Oferim și cerem seriozitate. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la Nr ul de telefon
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Angajam electricieni, automatiști, electroniști, sisteme securitate, persoane cu practica in domeniul electric in zona București și a județelor Giurgiu alomița, Ilfov și Călărași Contract perioada nedeterminata Salariul între 5000 și 7500 lei net in functie de experienta. Se accepta și persoane fără experiență dar cu înclinații spre domeniul electric și dornice de a învăța în echipă.
-
Companie cu sediul in sector 6, Valea Cascadelor 21U angajeaza ASISTENT VANZARI Cerinte : Persoana energica , cu initiativa , serioasa , atenta la detalii , analitica Cunostinte avansate de Excel Responsabilitati : facturare avizare Emitere documente de transport documente de import documente de export Gestionare clienti furnizori ( comenzi, liste pret , etc ) Intocmire rapoarte vanzari achizitii Oferim : salariu motivant + bonuri de masa + prime ( de pasti Craciun ) + decont transport Program : 8 ore zi Nu se lucreaza sambata duminica
-
Candidatul ideal: Ne dorim în echipa noastră o persoană dornică să contribuie prin munca sa la ceea ce înseamnă calitatea spectacolelor pe care le oferă Opera Comică pentru Copii. Suntem în căutarea unui bun profesionist, hotărât, integru, implicat și cu putere de muncă. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Activezi într-o Instituție publică de prestgiu național și internațional Venit atractiv Program flexibil Trimite un mesaj pe numarul sau contacteaza-ne pe adresa și dacă vei fi selectat pentru interviu, vom lua legătura cu tine să te invităm la o întrevedere.
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Compania noastră, specializată în servicii de securitate și pază, caută doi agenti de paza de noapte dedicați și responsabili pentru a se alătura echipei noastre din București. Cerințe: Experiență în domeniul pazei și securității (experiența anterioară în domeniu va fi considerată un avantaj) Bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona situații de urgență cu calm și eficiență Atitudine proactivă și atentă la detalii Disponibilitate pentru a lucra în ture de noapte Responsabilități: Monitorizarea și patrularea locației Asigurarea securității și protejarea proprietății Reacționarea promptă la orice incidente sau situații de urgență Raportarea oricăror activități suspecte sau neobișnuite Beneficii: Salariu competitiv și condiții de lucru avantajoase Mediu de lucru dinamic și profesionist Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Pentru a aplica la această poziție, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de email sau la nr de telefon .
-
THERMOSTAHL ROMANIA SISTEME TERMICE SRL cu sediul in Bucureşti Sectorul 6, Drumul Osiei Nr. 59, Nr. Reg.Com. J 4 , CUI: 9320416, obiect activit 2521 Producţia de radiatoare şi cazane pentru încalzire centrala, angajeaza Ambalator Manual - cod COR 932101. Cerinte: studii generale; experienta 5 ani post similar; limba engleza nivel mediu. Cei interesati pot depune CV-ul si actele de studii si scrisoarea de intentie pe adresa de e-mail: avadrianavlad @ yahoo.com pana pe data de 18.04.2024 inclusiv. Selectia va avea loc in data de 19.04.2024 si se va face in baza documentelor transmise prin e-mail.
-
Angajam transator carne pui in zona Iuliu Maniu, program lucru 8h, carte de munca, ratie saptamanala.
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Cofetarie Floreasca angajeaza persoana curatenie salariu 4.000 lei net . program de dupa amiaza :14-20 miercuri-sambata 14-20 duminica :8-16 LUNI si MARTI LIBER
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
SC West Spedition SRL angajeaza soferi profesionisti cu atestat si card tahograf valabil , salariu motivat , pentru depunere CIV si interviu la sediul societatii in data de 16.04.2024 , ora 11.00
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Atelier confectii textile dama, angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et. 2, sector 6 (incinta Apaca). Se acorda tichete de masa Relatii la telefon:
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie