Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-20 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam rigipsari si ajutor de rigipsari(NU necalificat) în Bucuresti -salariu motivant, fără cazare
Firma de construcții din București angajează in santierele din Bucuresti: - RIGIPSAR - AJUTOR de RIGIPSAR (NU necalificat) Se ofera: - angajare cu carte de munca și posibilitate de coasigurat pentru soție copii; - salariu 6000-7500 lei luna în funcție de experienta, cu achitare de 2 ori pe luna; - posibilitate de ajutor ca avans pana la primul salariu sau intre salarii; Program de lucru: - de luni pana vineri 7:30 - 17:30 (inclusiv pauza de masa 1 ora) - Sambata 7:30 - 13:30 (considerată zi plina si se lucreaza o data la 2 saptamani) Nu oferim cazare. Oferim seriozitate și cerem seriozitate ! Pentru angajări contactați pe inginerul Mihai Bogdan la 0733857261 între orele 8:00 - 18:00 de luni pana vineri.
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti, Sectorul 6! Responsabilitati: - prelucrare teava; - realizare filet si capete de imbinare; - realizare fante pe directia tevii. Cerinte: - Studii medii; - disponibilitate efort fizic; - avantaj experienta in medii industiale dar nu este un criteriu. Oferta: -salariu: 2800 lei net; - tichete de masa: 30 lei zi; - bonus lunar: 100-400 lei net; - ore suplimentare platite 175%; Program: Luni- Vineri in 2 schimburi: 10:00-20:00 si 07:00-17:00. Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Promovat
Căutăm persoane pentru postul de Ambalator într-o fabrică care se ocupă cu realizarea produselor din material plastic. Beneficii: Venitul net lunar ajunge la 2900 lei + tichete masă + bonus producție de 100-400 lei: Salariu de 2400 lei net Tichete de masă de 30 lei zi lucrată Bonus de prezență de 500 lei net lună Bonus de producție de între 100-400 lei net lună Spor ore suplimentare Cerințe specifice: Minim 8 clase Disponibilitate la efort fizic Abilități de lucru în echipă Program: Luni - Vineri, 07:00-17:00 Locație: str. Preciziei nr.9 Contract cu perioadă determinată de 3 luni, după care urmează pe perioadă nedeterminată.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Supereroul BARISTA este ambitios, iubeste cafeaua si are atat de multa energie incat ziua de Luni se teme de el. Prezent de la prima ora a diminetii in cafenea, supereroul 5 to go salveaza pana si cele mai mohorate zile si are mereu in buzunarul sortului un zambet pe care sa ti-l imprumute. - 5 to go Grozavesti - 5 to go Piata Ramnicu Sarat - 5 to go Banu Manta - 5 to go Carrefour Orhideea Tip job: Full time Salariu motivant.
-
https: m.facebook.com story.php?story_fbid=pfbid076NDAWUu4G3SbB9qUgBk7XHokr6tAo3oeT15ks67DXLoXtxM6AjjhLvhHfNjUt6tl&id=1
-
Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari (Minim 2500 lei net luna). Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!
-
Kungfu Pizza mărește echipa cu următoarele posturi: Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic Zona Crangasi, Str Ceahlaul 17 B. Tel.
-
Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Cautam coleg pentru intocmire oferte instalatii, cu sau fara experienta. ( Candidatul ideal: ) Cerinte Limba engleza si sau franceza nivel conversational; Permis de conducere, categoria B; Cunostinte operare PC- MS Office Excel obligatoriu; Persoana organizata, motivata si orientata catre client; Orientat catre gasirea de solutii si obtinerea de rezultate ; Cu initiativa si asumarea responsabilitatii pentru proiectele in care este implicat; (Descrierea jobului ) - Responsabilitatrea postului Intocmirea de oferte tehnico-comerciale pentru executie sau reparatii de instalatii de limitare si stingere a incendiului, instalatii sanitare, instalatii HVAC, instalatii electrice; Realizarea de oferte in conformitate cu necesitatile si cerintele specifice ale clientilor; Consilierea clientilor in alegerea celor mai potrivite solutii; Propunerea de noi solutii si imbunatatiri ale sistemelor existente; Raspunde solicitarilor problemelor venite din partea clientilor; Urmarirea ofertelor intocmite in vederea contractarii; Urmarirea derularii contractelor; Gestionarea portofoliului de clienti alocati; Prezentarea de rapoarte de activitate catre superiorul direct; Oferim : Condiţii optime de muncă; Program de lucru fix: 8 ore zi , 5 zile saptamana; Posibilitatea de dezvoltare profesională; Salariu motivant; Asigurare medicală privata. Decontare RATB si Metrorex. Prima de sarbatori. În urma selecţiei, candidaţii cu CV-urile cele mai relevante vor fi contactaţi. Condiţiile contractuale și salarizarea vor fi discutate și eventual negociate la interviu. Puteti trimite CV-ul la adresa Descrierea companiei: SIVE PROPERTY MANAGEMENT este o societate infiintata in anul 2007. Principala activitate a societatii este executia si mentenanta instalatiilor pentru constructii (electrice, termice, sanitare, HVAC, incendiu)
-
Descrierea jobului: Viitorul membru al echipei noastre trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Absolvent studii superioare INGINERIE CIVILA, INGINERIE ECONOMICA. Cunoastere a pachetului MS MICROSOFT OFFICE windev AutoCAD Participare la licitatii SEAP SICAP(optional) Propunere Tehnica, Ofertare decontare. Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune. Capacitate de a lucra cu mai multe sarcini, simultan Abilitati de comunicare, interactionare, lucru in echipa. Candidatul trebui sa fie organizat, serios, responsabil si atent la detalii
-
Angajam Tehnician Reclame (cu sau fara experienta) CANDIDATUL IDEAL: Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa; Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii; Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza; Indemanare si atentie la detalii; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate de a merge la montaje. Activitati: - asamblare (mecanic sau cu adezivi) reclame luminoase si neluminoase din materiale plastice aluminiu alama inox dibond sau alte materiale compozite - montaj led-uri in reclmae - debavurare si finisare - aplicare folii autoadezive pe placi, autoturisme, vitrine magazine - operare programare diferite utilaje - montaje reclame luminoase - alte sarcini in functie de aptitudini BENEFICII: Vei lucra alături de o echipă tânără, cu oameni faini; Posibilitate aprofundare cunoștințe dezvoltare personală; Job perioadă nedeterminată; Ore suplimentare platite; Transport decontat Salariu in functie de experienta Program de lucru: Luni - Vineri 09:00- 18.00 CV-urile se trimit prin email la: Telefon programare interviu:
-
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam instructori auto cu atestat si cu/fara experienta. Persoane absolvente de liceu, posesoare de permis categoria B (de minim 5 ani), varsta minima 25 de ani. Se ofera: -conditii de lucru avantajoase -salariu atractiv -program flexibil Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 6000-8000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii
-
Angajez șofer profesionist cu experienta pe ruta România-Italia prin Grecia. Cap tractor Scania EEV semiremorca frigorifica. Salariu +diurna 1700 - 2000 pe luna . Diurna la descarcare.
-
LA SALADBOX, TOTUL SE ÎNVÂRTE ÎN JURUL OAMENILOR. SĂ LUCREZI ALĂTURI DE NOI ÎNSEAMNĂ MAI MULT DECÂT UN JOB. SUNTEM O ECHIPĂ TÂNĂRĂ ȘI PASIONATĂ CARE TRANSMITE LUMII UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS. ACEASTĂ MISIUNE O PUTEM ÎNDEPLINI DOAR CU AJUTORUL TĂU! ALĂTURI DE NOI AI ȘANSA DE A TE DEZVOLTA, DAR ȘI DISTRA! Ca angajator, suntem mandrii de angajatii nostri, le pretuim talentul si contributia lor in drumul spre succes. Sa lucrezi alaturi de SALAD BOX inseamna mai mult decat un job. Suntem o echipa tanara si pasionata care transmite lumii un stil de viata sanatos si alaturi de care te poti dezvolta dar si distra. Ingredientul nostru secret este pasiunea, iar misiunea de a aduce un plus de prospetime in viata oamenilor o putem indeplini doar cu ajutorul tau. CAUTAM LUCRATOR COMERCIAL, SEF DE TURA, CASIER PENTRU LOCATIA DIN PLAZA ROMANIA, AFI COTROCENI, MALL VITAN, SUN PLAZA. Fii parte din echipa SALAD BOX!
-
Mega image Shop&Go Strada Drumul Ghindari 73A Nu este obligatoriu sa ai experienta in lucru, ne vom ocupa noi de pregatirea ta! Principalele respinsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor - Aranjarea produselor la raft - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat Oferta noastra: - Program de lucru flexibili - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime la inventar - Concediu platit - Contract de munca, cu toate formele legale - Posibilitatea de a lucra in ture de noapte - Posibilitatea de a lucra in ture sau 1 zi cu 1 zi Contact: -
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.