Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-05-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Promovat
Cerintele postului: minim studii medii; fara antecedente penale; atestat profesional agent de securitate - reprezinta un avantaj conditie fizica buna; experienta in asigurarea securitatii spatiilor industriale ; capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; atentie distributiva - Planificarea turelor si salarizarea vor fi prezentate in cadrul interviului Pentru alte detalii, am rugamintea sa ma contactati de L-V, intre orele 09 - 18, la numarul de telefon: 0733508573.
-
Promovat
Angajam muncitor necalificat pentru o fabrica de mase plastice din Bucuresti, Sectorul 6! Responsabilitati: - prelucrare teava; - realizare filet si capete de imbinare; - realizare fante pe directia tevii. Cerinte: - Studii medii; - disponibilitate efort fizic; - avantaj experienta in medii industiale dar nu este un criteriu. Oferta: -salariu: 2800 lei net; - tichete de masa: 30 lei zi; - bonus lunar: 100-400 lei net; - ore suplimentare platite 175%; Program: Luni- Vineri in 2 schimburi: 10:00-20:00 si 07:00-17:00. Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
RPG Security angajeaza Dispeceri Monitorizare Video pentru Afi Cotroceni Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Cunostinte operare PC; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Rezistenta la stres; Disponibilitate de lucru in ture; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr. de telefon 0722522579
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam o persoana comunicativa, cu abilitati si cunostiinte medii in folosirea PC-urilor, care va interactiona zilnic cu elevii nostri. Se ofera: - conditii de lucru avantajoase - salariu atractiv - program flexibil - part time sau full time - bonusuri Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
Căutăm colega. Magazin Piata Crângași,angajează vânzătoare. 15 zile luna Salar 2800 net+bonus de performanta.
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei
-
Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!
-
Recrutam si aducem muncitori din Asia si Africa in toate domeniile de activitate Ai o afacere și ai nevoie de personal bine pregatit în domeniul tău ? EuroEmpleo vine în ajutorul tău ! Suntem agenție autorizată de plasare și recrutare forță de muncă. Recrutăm personal din Asia și Africa, muncitori calificați sau necalificați. Deasemenea oferim servicii de consultanță pentru obținerea avizului de angajare în muncă, permis de ședere, viza de muncă etc. Suntem prezenți pe piața Resurselor Umane pentru a sprijini companiile partenere în alegerea celor mai eficiente si avantajoase soluții. Muncitori calificați si necalificați din Asia și Africa. Personal din Asia sau Africa pentru firme și persoane fizice autorizate, aducem muncitori din: (NEPAL, SRI LANKA, etc) Africa ( ETIOPIA , Maroc , Guineea ecuatoriala, etc) Aducem muncitori calificați si necalificați în aproape toate domeniile industriale, de la construcții, agricultură, personal fabrici textile și alimentație, Horeca, șoferi și operatori utilaje, mecanici auto, servicii curățenie, menaj, bone, spalatorii, reciclare etc. --De ce să apelezi la această soluție ? -Cu siguranță îți dorești ca din echipa ta să facă parte oameni loiali, doritori să muncească și să evolueze. Din experiența noastră și a clienților noștri, putem afirma că personalul asiatic este unul devotat, eficient, cinstit, disciplinat si responsabil; - Nu va trebui să îți faci griji cu privire la adaptabilitatea lor, deoarece au experiență în condiții de lucru diferite și prezintă rezistență fizică sporită; - Vorbesc limba engleză și sunt dispuși să învețe limba română, ajungând să poată relaționa direct cu clienții; - Sunt motivați să muncească pentru a asigura un viitor mai bun familiilor de acasă. Ce beneficii ai dacă lucrezi cu muncitori Asiatici sau Africani ? -- Seriozitate, calificare și îndemânare, vorbirea și înțelegerea în limba engleza. -- INTREBARI FRECVENTE ; -Cât durează până când oamenii selectați ajung in companie ? -Aproximativ intre 3-4 luni de la depunerea documentației. - Ce condiții trebuie să ofere angajatorul ? - Cazare, salariu, mâncare sau 20 de lei pe zi diurnă sau bonuri de masă. - Cazarea (se poate face in rulote, containere, apartamente, case in condiții decente de locuit maxim 4 persoane in cameră); - Contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată sau 1 - 2 ani de zile cu posibilitate de prelungire. -RECOMANDĂM salariul pentru muncitorii necalificați = 2000 lei + 20 lei zi diurna. Pentru muncitorii calificați și cu experiență în domeniu = 2500 lei pe lună + 20 lei zi diurna. - Ce se întâmplă daca angajatul demisionează sau dorește să părăsească locul de muncă mai devreme ? Agentia noastră vă oferă garanție pentru toți muncitorii recrutați și adusi să lucreze la firma dumneavoastră pe toată perioada contractului. In cazul în care un muncitor demisionează, aducem alt muncitor în schimbul sau fără nici un cost pentru firma dumneavoastră. Noi ne ocupăm de toate formalitățile legale Pentru mai multe detalii sunați sau trimiteți SMS sau mesaj pe WhatsApp și cât mai curând posibil unul dintre colegii noștrii o să ia legatura cu dumneavoastră. Rapiditate și profesionalism. OFERIM ȘI CEREM SERIOZITATE ! Contactează-ne nu ezita - Telefon SMS WhatsApp : Jobs in Romania We are recruitment agency EuroEmpleo ett srl We are recruiting personnel from Romania, Asia, Africa. We offer consultancy services for obtaining the employment permit, work visa, residence permit, extension of residence permit. Speed and professionalism. interested persons can contact us by phone or WhatsApp https: sites.google.com view euroempleoettsrl https: rwd-six.vercel.app #EuroEmpleo #recrutare #Recrutammuncitoridinasia #personalasia #muncitoriasia #muncitoriasiatici #personalasia #muncitoricalificati #personalcalificat #muncitorinecalificati #personalnecalificat #muncitoriconstructii #muncitoriagricultura #muncitori #personalfabrici #muncitoritextilesialimentatie #muncitoriHoreca #horeca #soferi #operatoriutilaje #mecaniciauto #muncitoriservicii #curatenie #menaj #bone #spalatoriiauto #recrutareangajaremuncitorireciclare #personalasiatic #recrutarepersonalasiatic #angajarepersonalasiatic #avizdeangajare #permisunic #permisdesedere
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam instructori auto cu atestat si cu/fara experienta. Persoane absolvente de liceu, posesoare de permis Categoria A (de minim 5 ani), varsta minima 25 de ani. Se ofera: -conditii de lucru avantajoase -salariu atractiv -program flexibil Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
Angajam casier lucrator comercial cu experienta în domeniu, in cadrul unui magazin Shop&Go, din Bulevardul 1 Mai,, nr. 15 fost Compozitorilor, sector 6.(intersectie cu strada Sibiu). Cerintele posturilor: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Disponibilitate pentru program în weekend. Se ofera: - Training; - Contract de munca si concediu legal; - Salariu fix si bonus de performanta; Magazinul este deschis zilnic intre orele 7-22. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numărul de telefon . VA ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA!
-
NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: - Să fie o persoană cu spirit tehnic, atent la detalii, riguros, cu putere de muncă; - Să aibă diplomă sau certificat profesional în domeniul tehnic - electrician; - Să aibă experiență pe un post similar. CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Urmareste si respecta planul de mentenanta preventiv in ceea ce priveste functionarea in parametri tehnici optimi a instalatiilor electrice a utilajelor si echipamentelor electrice de la nivelul intregii societati. Asigura functionarea sistemelor de automatizare in parametri tehnici stabiliti Asigura activitatea de mentenanta a sistemelor de automatizare. Propune solutii de imbunatatire a proceselor. Participa la realizarea lucrarilor de investitii si reparatii, pe domeniul electric, automatic la termenele si standardele de calitate stabilite . CE ÎȚI OFERIM? - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Program de 8 ore cu pauză de masă (L-V); - Asigurare privată de sănătate; - Program de luni pana vineri - Salariu: 4200 lei net; - Tichete de masă: (aprox. 600 lei lună); - Ore suplimentare plătite. -Decontare transport (București, bd. Iuliu Maniu 612, Sec 6, zona Militari); Ne puteți contacta la numărul de telefon sau va asteptam la sediul companiei situat pe Bulevardul Iuliu Maniu 612-614, Sector 6,Bucuresti.
-
Candidatul Ideal Cautam: - O persoana de incredere, onesta, responsabila, disciplinata, riguroasa , organizata - cu capacitate de asimilare de noi cunostinte, de comunicare si relationare cu clientii companiei si implicata in toate aspectele legate de munca - de preferat studii medii (liceu/ scoala tehnica) - experienta nu este obligatorie, se poate dobandi pe parcusul colaborarii - cunostinte tehnice generale reprezinta un mare avantaj Descrierea jobului - efectueaza operatiuni de intretinere curenta (service/mentenanta) la echipamente de aer conditionat, ventilatie si climatizare (aparate mono si multisplit, centrale de tratare aer, chillere, etc.) in diferite locatii; - verifica / identifica probleme / repara / inlocuieste componente specifice sistemelor de ventilatie si climatizare ( pe masura experientei/ calificarii ); - completarea formularelor si proceselor verbale tipizate; Se ofera mediu de lucru dinamic si captivant ce vine la pachet cu multiple beneficii financiare si oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala. Descrierea companiei Inter Heat este o firmă românească în domeniul instalațiilor, înființată în noiembrie 2012. Fiecare client Inter Heat, indiferent de dimensiune, primește același nivel ridicat de profesionalism pentru sistemele și soluțiile pe care le oferim. Deși ne-am extins de-a lungul anilor și intenționăm să continuăm creșterea strategică, realizăm că succesul nostru se bazează pe angajamentul de a avea relații pe termen lung, reciproc avantajoase cu clienții noștri. Dorim să continuăm să extindem serviciile atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți. Compania Inter Heat, prin intermediul personalului tehnic calificat asigură o gamă variată de instalatii: ventilatie si climatizare, termice, instalații frigorifice (camere frigorifice, patinoare și formare gheață), sanitare, electrice, fotovoltaice pentru construcții, caldiri industriale si civile: centre de afaceri, birouri, magazine prezentare și comerciale, restaurante, spitale, hale de productie si depozitare, vile rezidențiale. Furnizam servicii diverse de la comercializare echipamente (splituri, centrale de tratare aer, chillere, sisteme VRV volum variabil refrigerent, etc), montaj mentenanta si service, pana la servicii de management al cladirilor , consultanta tehnica, proiectare instalatii, audit si management de proiect. Inter Heat asigura confort, eficienta si calitate oferind solutii integrate in domeniul instalatiilor!
-
-
HAI ÎN ECHIPA NOASTRĂ! Liceul Teoretic Internaţional KING GEORGE ANGAJEAZĂ: - ÎNGRIJITOARE GRĂDINIŢĂ sediul Prelungirea Ghencea - Intrarea Ciclop; Persoană calmă, care să iubească copiii, răbdătoare, activă. Atenție, simt de răspundere, spirit creativ, ordonată. - experiență cu copii mici. Responsabilități: - sprijinirea copiilor în rutinele zilnice: ajutarea acestora la sevirea mesei, la programul de somn, schimbare pampers; - curățarea și igienizarea spatiilor de joacă, de clasă și a sălilor de masă; - ajută educatoarea la îmbrăcarea copiilor pentru activitățile din curtea grădiniței, precum și la pregătirea spațiului pentru diverse tipuri de activități. Promitem să te primim cu brațele deschise în marea noastră familie King George!
-
CE VEI FACE ÎN ECHIPA GEALAN? Vei pregăti sortimentele de rebut, deșeurile din PVC, conform instruirii specifice acestei activități și normei de lucru stabilită; Vei efectua procesul de tocare rebut ținând cont de instrucțiunile specifice de lucru pentru tocătura și utilizarea utilajului de măcinare fină. NE DORIM CA VIITORUL NOSTRU COLEG: Să fie o persoană cu putere de muncă, atentă, cu îndemânare și abilități tehnice; Să aibă atestat de stivuitorist (constituie avantaj); Să aibă experiență pe un post similar în cadrul unei fabrici (constituie avantaj). CE ÎȚI OFERIM? Contract de muncă pentru perioadă nedeterminată; Program de lucru in 2 schimburi: L-V:06:15-14:15 ; 14:15-22:15. Asigurare privată de sănătate. PACHET SALARIAL: Salariu in functie de calificari sau experienta, incepand de la 3.150 lei net; tichete de masă ( 600 lei); ore suplimentare platite bonusuri lunare in functie de rezultate; decontare transport la și de la locul de muncă (București, Bd. Iuliu Maniu, nr.612-614, Sector 6). Ne puteti contacta la numarul de telefon, sau vă așteptăm direct la sediul GEALAN România SRL din Bld. Iuliu Maniu 612-614 Bucuresti (Militari).
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru postul de HANDYMAN - conditii optime de lucru. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga; Tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam pe perioada nedeterminata,contract de munca norma intreaga,ore suplimentare platite,concediu de odihna,bonusuri de performanta,INSTALATOR cu experienta in instalatii termice si sanitare.Toti angajatii lucreaza cu echipamente profesionale de ultima generatie, echipament de protectie, asigurare medicala privata.