Oferte locuri de munca Sector 6 Bucuresti • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate program 24 48 Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program 24 48; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.683.074
-
Promovat
ACTIV GROUP MANAGEMENT angajează operator autogreder pentru șantierul de langa Bucuresti ( Ciorogarla ). CERIȚE: - Experiență de lucru pe autogreder dotat cu joy-stick și GPS - Calificare masinist la masini pentru terasamente RESPONSABILITĂȚI: Realizarea la timp a lucrărilor de calitate; Cunoașterea și exploatarea în parametrii normali a utilajului din dotare. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon afișat mai jos.
-
Promovat
Atelier de confectii textile dama, angajeaza personal pentru sala de croit, in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B (incinta Apaca), sector 6 program L-V 7.30-16.00 Relatii la telefon: Se acorda tichete de masa
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Cofetarie Floreasca angajeaza persoana curatenie salariu 4.000 lei net . program de dupa amiaza :14-20 miercuri-sambata 14-20 duminica :8-16 LUNI si MARTI LIBER
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
SC West Spedition SRL angajeaza soferi profesionisti cu atestat si card tahograf valabil , salariu motivat , pentru depunere CIV si interviu la sediul societatii in data de 16.04.2024 , ora 11.00
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.
-
Atelier confectii textile dama, angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in b-dul Iuliu Maniu, nr.7, corp B, et. 2, sector 6 (incinta Apaca). Se acorda tichete de masa Relatii la telefon:
-
Patiserie -cofetarie anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie Se cere experienta in domeniu vanzare patiserie-cofetarie
-
Societatea PIZZA SIDORO SRL angajaza o persoana pentru postul de lucrator bucatarie ( spalator vase mari) Locație București, Sector 6. Se cauta o persoana serioasa,apta de munca, fără antecedente penale. Program full time CV si interviu online
-
Agent securitate barbat sau si femeie , locatia Sema Park , Bucuresti , control acces. program 8 ore noapte luni -vineri , sambata și sau duminica permanent .
-
Candidatul Ideal Experiență demonstrată într-o poziție similară, pe o perioadă de minim 5 ani, cu accent pe producția de produse de cofetărie și patiserie Cunoștinte solide în domeniul tehnicilor de cofetărie, patiserie și a tendințelor actuale din domeniu Abilitați organizatorice excelente și capacitatea de a gestiona eficient resursele Cunoștințe de igienă și cursuri acreditate Atitudine proactiva, creativitate și orientare către rezultate Certificare sau școală de cofetărie patiserie pentru postul de cofetar Cunoștințele de gelaterie artizanală se consideră un avantaj! Responsabilitate, seriozitate, implicare Descrierea jobului Suntem în căutarea unui Cofetar Patiser pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta cofetăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de patiserie și cofetărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranșă alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de patiserie, cofetărie si gelaterie Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Angajam gestionar Atributii: -atributii de gestiune- receptie si eliberare marfa conform acte -efectuare verificari stocuri - coordonare personal depozit in subordine Se cer; Cazier Experienta in gestiune Permis de stivuitorist Se ofera: Salariu 3500 net Program avantajos Loc: bdul Timisoara sector 6, Bucuresti
-
Certificări tehnice/profesionale necesare: Studii medii Conostinte telecom, experienta anterioara in domeniu constituie un avantaj Gestionarea proiectelor in lucru implementare, intocmire fisa de lucru Permis categoria B, constituie un avantaj Competențe, cunoștințe și experiență: Instalare si configurare echipamante Instalare si comisionare echipamente de transmisiuni (MW/FO/MUX) Diagnostic si depanare echipamante Diagnostic, analiza si depanare echipamante de POWER si Fibra Optica Proces instalare cabluri fibra optica si UTP/FTP Responsabilități principale: Interventii si lucrari programate in teren, conform procedurilor interne si principiilor de bune practice tehnice Participa in situatii de criza alaturi de toti ceilalti membrii ai echipei de interventii pentru restaurarea serviciilor la clientii (defecte majore /fenomene meteo extreme) Respecta procedurile interne si de H&S - sanatate si securitate in munca Asigura support pentru gestionarea resurselor umane in mod cross-functional, pentru a se asigura de livarea obiectivelor stabilite, in timpul stabilit Asigura support pentru deblocarea eventualelor disfunctionalitati si procese, in masura in care apar, pentru a asigura livrarea la timp a obiectivelor Activitate de birou si deplasari in teren Instalare conexiuni pe fibra optica si UTP/FTP in locatiile clientilor Dezinstalarea conexiunilor in proces de reziliere si recuperarea echipamentelor La solicitarea superiorului ierarhic, îndeplinește și alte sarcini, care au legătură directă cu responsabilitățile principale mai sus detaliate Participă la toate cursurile interne obligatorii, comunicate de către Angajator și la toate programele/cursurile de formare profesională stabilite și comunicate de către Angajator Stabilește, împreună cu managerul direct, obiectivele individuale și/sau de grup, atât cele profesionale, cât și cele de dezvoltare personală și le inserează în sistemul online specific al Angajatorului. CONDITII DE MUNCA / RISCURI: Condiţiile de lucru sunt partial in teren, partial in mediu curat cu clima controlată într-o arie deschisa cu birouri. Poate fi cazul de expunere la stres.Termenele limită sunt de obicei critice. Lucrul la inaltime pe diverse structuri pe care sunt amplasate echipamentele Conducerea autovehicolului companiei, inclusiv pe drumuri neasfaltate Activitati ce presupun contactul cu curent electric la joasa tensiune, conform procedurii specifice Activitati de teren ce presupun expunerea la variatii de temperatura, precipitatii, praf, murdarie Efort fizic mediu/mare Pentru activitatile ce presupun lucrul la inaltime, contactul cu curent electric si conducerea auto, compania organizeaza cursuri si teste specifice la care angajatul va trebui sa participe. Echipamentul de protectie si de lucru acordat a carui purtare este obligatorie Poate sa fie necesar lucrul in diferite locatii ale companiei Durata timpului de munca de 8 ore / zi, 40 ore / saptamana, 5 zile pe saptamana. Programul poate presupune lucrul in zilele de sambata si duminica si sarbatori legale, activitatea fiind organizata in ture, incluzand si munca de noapte. De asemenea, specificul activitatii (dupa cum a fost mai sus mentionat) poate presupune perioade in care angajatul, la solicitarea angajatorului, sa fie disponibil in afara programului sau de lucru, pentru a interveni in situatii de urgenta.
-
SC PANE BIANCO EFE SRL - angajeaza 3 posturi de lucrator comercial Cod COR 522303. Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr. de tel: .
-
Electrician tablouri electrice: -Realizeaza cablajul tablourilor electrice in sectia de montaj, conform schemelor monofilare si multifilare. -Realizeaza cu exactitate bare de cupru utilizand masina speciala de prelucrat bara de cupru, conform schitelor si desenelor. -Executa decupaje mecanice pentru montarea aparaturii pe dulapurile electrice -Citeste si interpreteaza corect schemele si proiectele de instalații electrice; -Cunoaste si respecta normele de securitate si sanatate în munca; -Constituie avantaje: experienta in domeniu si permis de conducere cat. B -Salariul se negociază în functie de cunostinte si indemanare si in functie de o proba de lucru platita.
-
Firma de securitate angajează agenți de paza cu și fără atestat din Bucuresti și împrejurimi . Se asigura transport din afara Bucureștiului. Salariul fără întârzieri, tichete de masa, școlarizare gratuită. Se lucrează 15 zile pe luna. Salariul pornește de la 3300 lei + bonuri de masa. Anunt valabil atat pentru domni cat si pentru doamne. Detalii de luni pana vineri între 09:00 si 17:00 la telefon
-
Societate cu domeniul de activitate lucrari constructii asngajam domnisoara cu abilitati de operare PC,Ms Office,limba engleza nivel mediu. Principalele atributii sunt : editarea si stocarea contractelor si actelor aditionale ale acestora,precum si solicitarile aferente,evidenta asigurarilor contractelor,comunicarea cu brokerul nostru.