Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Companii Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza cu cazare gratuita in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2.400 Lei, tichete de masa etc. Angajari la tel
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Promovat
Angajam Agenti de Securitate zona Militari Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; VA OFERIM: Salariu atractiv; Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon: 0746049990
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Descrierea jobului: Viitorul membru al echipei noastre trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: Absolvent studii superioare INGINERIE CIVILA, INGINERIE ECONOMICA. Cunoastere a pachetului MS MICROSOFT OFFICE windev AutoCAD Participare la licitatii SEAP SICAP(optional) Propunere Tehnica, Ofertare decontare. Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune. Capacitate de a lucra cu mai multe sarcini, simultan Abilitati de comunicare, interactionare, lucru in echipa. Candidatul trebui sa fie organizat, serios, responsabil si atent la detalii
-
Angajam Tehnician Reclame (cu sau fara experienta) CANDIDATUL IDEAL: Excelente abilitati de comunicare, interrelationare si lucru in echipa; Harnic, perseverent, onest, cu simt al responsabilitatii; Orientat spre invatare, cu initiativa si capacitate de analiza; Indemanare si atentie la detalii; Permis de conducere cat. B; Disponibilitate de a merge la montaje. Activitati: - asamblare (mecanic sau cu adezivi) reclame luminoase si neluminoase din materiale plastice aluminiu alama inox dibond sau alte materiale compozite - montaj led-uri in reclmae - debavurare si finisare - aplicare folii autoadezive pe placi, autoturisme, vitrine magazine - operare programare diferite utilaje - montaje reclame luminoase - alte sarcini in functie de aptitudini BENEFICII: Vei lucra alături de o echipă tânără, cu oameni faini; Posibilitate aprofundare cunoștințe dezvoltare personală; Job perioadă nedeterminată; Ore suplimentare platite; Transport decontat Salariu in functie de experienta Program de lucru: Luni - Vineri 09:00- 18.00 CV-urile se trimit prin email la: Telefon programare interviu:
-
SC VECTOR SYSTEMS SRL avizata IGPR si IGSU angajeaza pentru departamentul tehnic din Bucuresti personal pentru service si instalare sisteme de alarma, supraveghere video, detectie incendiu, control acces, retele de date-voce etc. Este necesara experienta in domeniu, permis conducere cat.B si disponibilitate la deplasari. Salariu 4000-4500 lei in functie de experienta in domeniu. Pentru deplasari se asigura cazare si diurna 100 lei zi Ore suplimentare platite sau recuperate cu libere Program de lucru L-V 9-17, Punct de lucru Bucuresti sector 6. Detalii telefonic si pe e-mail.
-
Scoala de Soferi Almi isi mareste echipa! Cautam instructori auto cu atestat si cu/fara experienta. Persoane absolvente de liceu, posesoare de permis categoria B (de minim 5 ani), varsta minima 25 de ani. Se ofera: -conditii de lucru avantajoase -salariu atractiv -program flexibil Pentru mai multe detalii contactati-ne telefonic.
-
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 6000-8000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii
-
Angajez șofer profesionist cu experienta pe ruta România-Italia prin Grecia. Cap tractor Scania EEV semiremorca frigorifica. Salariu +diurna 1700 - 2000 pe luna . Diurna la descarcare.
-
LA SALADBOX, TOTUL SE ÎNVÂRTE ÎN JURUL OAMENILOR. SĂ LUCREZI ALĂTURI DE NOI ÎNSEAMNĂ MAI MULT DECÂT UN JOB. SUNTEM O ECHIPĂ TÂNĂRĂ ȘI PASIONATĂ CARE TRANSMITE LUMII UN STIL DE VIAȚĂ SĂNĂTOS. ACEASTĂ MISIUNE O PUTEM ÎNDEPLINI DOAR CU AJUTORUL TĂU! ALĂTURI DE NOI AI ȘANSA DE A TE DEZVOLTA, DAR ȘI DISTRA! Ca angajator, suntem mandrii de angajatii nostri, le pretuim talentul si contributia lor in drumul spre succes. Sa lucrezi alaturi de SALAD BOX inseamna mai mult decat un job. Suntem o echipa tanara si pasionata care transmite lumii un stil de viata sanatos si alaturi de care te poti dezvolta dar si distra. Ingredientul nostru secret este pasiunea, iar misiunea de a aduce un plus de prospetime in viata oamenilor o putem indeplini doar cu ajutorul tau. CAUTAM LUCRATOR COMERCIAL, SEF DE TURA, CASIER PENTRU LOCATIA DIN PLAZA ROMANIA, AFI COTROCENI, MALL VITAN, SUN PLAZA. Fii parte din echipa SALAD BOX!
-
Mega image Shop&Go Strada Drumul Ghindari 73A Nu este obligatoriu sa ai experienta in lucru, ne vom ocupa noi de pregatirea ta! Principalele respinsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor - Aranjarea produselor la raft - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat Oferta noastra: - Program de lucru flexibili - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime la inventar - Concediu platit - Contract de munca, cu toate formele legale - Posibilitatea de a lucra in ture de noapte - Posibilitatea de a lucra in ture sau 1 zi cu 1 zi Contact: -
-
DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Angajăm hidroizolatori cu experiență. Nu plătim la metru pătrat. Oferim cazare pentru cei din provincie. Detalii în privat,
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei
-
Reprezentant vânzări -Telesales (Oradea și București) Atribuții: Prospectarea pieței în vederea extinderii portofoliului de clienți și dezvoltării unei baze de date cu potențiali clienți; Contactarea telefonică a clienților din baza de date și propunerea de oferte cu privire la serviciile oferite de Packeta Romania; Este responsabil de ofertarea clientului, de întocmirea contractului și de transmiterea acestora către client; Este responsabil cu îndeplinirea obiectivelor de vânzări individuale, conform politicii și strategiei companiei. Este responsabil de raportarea periodica a activitatii de vânzare. Candidatul ideal: Experiență de vânzări de servicii de minim 2 ani într-o companie de curierat logistică. Experienta în relația cu clienții B2B, e-commerce (magazine online). Proactiv, creativ și independent în acțiuni cu abilități de comunicare, negociere, asertivitate, adaptabilitate, organizare, orientat spre client și spre rezultate. Limba engleză nivel mediu; Permis categoria B. Ce oferim: Salariul fix+bonusuri lunare în functie de performanță. Abonament servicii medicale clinica privată Telefon, laptop și mașină de serviciu pentru deplasări. Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, înovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regăsești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoastem și chiar să lucrăm împreună!