Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2020-06-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ACUM angajare personal curatenie blocuri si subsoluri 2950 RON lunar, locuri limitate, program de lucru 8 ore zi, 5 zile saptamana, nu facem angajare prin telefon, interviu in Sectorul 6, programare la telefon acum, Domeniu activitate: Curatenie, femeie serviciu, Tip colaborare: Perioada determinata, Locatie job: mobilitate activitate teren, Personal curatenie blocuri si subsoluri, www.curatenieblocuri.freewb.ro cariere, acum angajam personal curatenie pentru blocuri si subsoluri la asociatii de proprietari, avem locuri libere pentru fete si baieti fara limita de varsta, cu un program de lucru 5 zile pe saptamana, cu 8 ore pe zi, pentru angajare va rugam trimiteti solicitarea dvs. scrieti direct pe site la adresa si noi te angajam pe loc, sau programeaza un interviu acum la telefonul din anunt, Nota: noi platim munca, nu fotografia, pentru toate acestea oferim un salariu lunar pentru program 8 ore zi, nu vrei munca te rog nu deranja, avem reguli putine si clare, vino acum la interviu pentru angajare pe loc. Salariu bun si oferim bonus de buna executie a lucrului, Atentie, nu facem interviu la telefon, nu facem angajare prin telefon, va multumesc, http: www.curatenieblocuri.freewb.ro
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Tribag Real angajeaza Lucrator Depozit cu experienta de lucru in depozite. Persoana angajata este nevoie sa aiba disponibilitate la efort, presupus de ridicarea de greutati de aproximativ 50kg ( colaci de sarma, suluri de folie ). Avem nevoie ca persoana angajata sa mai fii lucrat intr-o companie care vinde scule si unelte pentru constructii. Salariul pe care il oferim este de 4100 lei net la care se adauga tichete de masa in valoare de 20 lei pentru fiecare zi lucratoare din luna. Tribag este o companie tanara, dar care beneficiaza de o echipa cu experienta de peste 15 ani in comertul cu echipamente protectie si consumabile pentru constructii.Ce facem noi? Ajutam companiile din constructii sa mentina ritmul de lucru, accelerat, livrandu-le, rapid, consumabilele de care au nevoie echipele din santier. Si mai facem ceva cu succes: gasim solutii avantajoase de echipare pentru protectia muncii, aici adresandu-ne companiilor din Romania, indiferent de obiectul lor de activitate.
-
Promovat
Angajam pe pozitia de montator Mobilier la comanda pe teren cu experienta minima de 2-3 ani pentru montarea mobilierului la comanda. Se oferera schite si planuri detaliate 3D, folosim feronerie Bulm (sertare tandem, tandembox, legrabox) carcase Pal Egger, fronturi MDF. Atelierul este dotat cu utilaje si echipamente , scule profesionale ceea ce ofera calitate si precizei pentru produsul final. Abilitatile solicitate: Cunostinte pentru interpretarea si intelegerea unei schite de montaj. Reglaje fine pentru feroneria blum. Executarea decupajelor in corpurile de mobilier (pentru diverse situatii intampinate pe teren) Sociabil si bun coechipier, implicat. Deschis sa invete si sa performeze impreuna cu noi. Permis de conducere categoria B Solicitam minim 3 zile de proba pe care le achitam. Hala de productie este pozitionata acesibil in sector 6, mijloace de transport : metro sau tramvai 8,25,35. Salarizare progresiva de 2 ori pe luna (avans si lichidare ) + bonuri de masa , se plateste luna in curs. Bonificatii pe parcursul anului, contract perioada nedeterminata, conditii bune de munca si echipa competitiva.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BB GROUP TRUCK Angajam Soferi categoria C+E pentru firma de transport Cerinte: atestat de marfa si card tahograf permis categoria C+E; disponibilitate deplasari in tara; Responsabilitati: livrare marfa - tir cu semiremorca frigorifica in locatiile stabilite din tara;
-
Angajez sofer profesionist cu atestat pentru agabaritic , curse Rotterdam -București . Diurnă 85 zi . Relații la telefon
-
Shop&go angajează casier lucrator comercial pentru detalii apelați nr de tel
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Lujerului. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa (20 lei valoarea unui tichet de masa); - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
Companie internationala ce activeaza in domeniul de facility management, angajeaza persoane serioase, responsabile, pentru ocuparea postului de Handyman. Ce iti oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Calificare la locul de munca; Un loc de munca sigur, intr-un mediu de lucru placut; Activitatea se desfasoara la sediul clientului, nu necesita deplasari; Program de lucru cu norma intreaga; Salariu motivant + tichete de masa, mereu livrate la timp; Posibilitatea decontarii transportului. Postul este dedicat persoanelor de gen masculin. Pentru a primi mai multe detalii, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon afisat in anunt, in intervalul orar 9.00-18.00. Te asteptam in echipa noastra!
-
Anagajam volist, buldoexcavatorist , cu experienta . Constituie avantaj detibere permis conducere categ B,C Program fulltime. Salariu atractiv
-
pizzar cu experienta pentru cuptor cu lemne, program 2 cu 2 (9:30- 22) .Se ofera 250 de lei tura, carte de munca + alte bonusuri din vanzare. pizzeria este situata in sectorul 6 militari. Mediul de lucru placut. Pizzerie cu o vechime de 7 ani. Te asteptam in echipa noastra!
-
Angajam barista lucrator comercial cafenea to go Militari Suntem in cautarea unei persoane responsabile, sociabile si punctuale pentru micuta noastra cafenea to go de pe Bd. Iuliu Maniu. Ne-am bucura daca ai putina experienta in prepararea cafelei si servirea clientilor. Responsabilitati: - preparare cafea si alte bauturi pe baza de cafea sau nes, fresh-uri, limonade etc. atat pentru clientii din cafenea cat si pentru cei care comanda prin platformele Glovo si Bolt Food; - mentinerea curateniei; - comunicarea stocurilor. Daca esti o persoana comunicativa si te tenteaza un program de lucru de luni pana vineri de la 7.30 la 15.30 asteptam apelul tau la numarul de telefon . Salariul este alcatuit dintr-o parte fixa (care se stabileste in functie de experienta) si un procent din vanzari.
-
Firma de constructii angajeaza secretara pentru biroul din zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. Cerinte: Cunostinte bune de operare PC (MS Office); Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati: Preluare apeluri telefonice; Introducere date client furnizori in baza de date; Preluare prelucrare expediere corespondenta; Inregistrare si organizare documente. Program de lucru de Luni pana Vineri de la 8:00 la 17:00 cu pauza de masa. Salariul initial 4000 lei net.
-
Firma de constructii angajeaza operator utilaje grele (excavator) pentru santierele din Bucuresti. Program de noapte 21:30 - 07:00 cu o ora pauza de masa. Salariu initial 5000 lei net.
-
Imozone Business Consulting este o companie imobiliară cu experiență de peste 16 ani pe piața imobiliara din Bucuresti cu activitate concentrata in Sectorul 6 al capitalei. Unul dintre segmentele pe care ne-am specializat este cel de proiecte rezidentiale noi in special in zona sectorului 6, Prelungirea Ghencea si Bragadiru. Pe langa acestea, portofoliul cuprinde si terenuri, case / vile si apartamente construite inainte dar si dupa anul 2000. Cautăm agent imobiliar care sa ne întregească echipa de profesioniști. Noul nostru coleg ar trebui sa aibă abilități excelente de comunicare și organizare, gestionarea relațiilor cu clienții prin telefon și capacitate de muncă sporită, eficientă. De asemenea, apreciem calități precum responsabilitate, atitudine proactivă și pozitivă, dar și abilități de muncă în echipă. Ce îți oferim? -Condiții de muncă optime, într-o echipă tânără și dinamică; -Training în cadrul căruia ne axăm pe dezvoltare personală și profesională; -Program flexibil și venit substanțial. Trimite-ne CV-ul tau pe adresa de e-mail sau pe whatsapp la numarul afisat in anunt și vino să ne cunoaștem! ____ https://www.imozone.ro/ +40742 400 300
-
Buna tuturor! Eu sunt Alina. Sunt o persoana calma, comunicativa, intelegatoare. Sunt mama la randul meu, am o fata care este deja mare. Experienta mea cu copiii, din postura de bona, a inceput acum 7 ani, cand am preluat ingrijirea unei fetite de 1 an si 8 luni. Am colaborat cu aceasta familie pana ce a inceput clasa 0. A fost o colaborare indelungata si minunata. Apoi au urmat gemeni, baiat si fetita, pe care i-am preluat de la 1 an si 5 luni. Copiii au fost dusi la gradinita,le-am fost alaturi o perioada si pentru acomodare, dar acum nu mai au nevoie. Am recomandari de la ambele familii cu care am colaborat si am ramas in relatii bune. Am analizele la zi si le pot oferi familiei in cazul unei colaborari. Caut o colaborare full-time, preferabil in sector 6 sau undeva unde pot ajunge cu usurinta. Atasez o portiune din recomandarea de la utima familie cu care am colaborat: În exercitarea activității de bonă, Alina a dovedit că este profesionistă, punctuală, implicată, energică, serioasă și riguroasă. Pe noi ne-a ajutat foarte mult în stabilirea limitelor și regulilor precum și în efectuarea anumitor activități didactice specifice vârstei lor. Știe cum să vorbească și să se poarte astfel încât copiii să o asculte. Îi suntem recunoscători pentru dragostea și grija deosebită arătate copiilor pe toată perioada în care s-a integrat în familia noastră.
-
Dacă vrei sa înveți lucruri noi ,sa îți faci prieteni si sa te simți ca acasă vino în echipa nostra ,te așteptăm cu brațele deschise
-
Contabil primar cu atributii de secretariat Candidatul ideal trebuie sa fie o persoana responsabila, serioasa, sociabila, cu o atentie distributiva (dorim colaborare pe termen lung). Cerinte: - Cunostinte operare PC (Windows, Office, Internet); - Notiuni contabilitate primara; - Abilitati bune de comunicare; - Loialitate, atitudine pozitiva. Descrierea jobului: - Contabilitate primara (constituie un avantaj cunoasterea programului saga) ,introducere documente, verificare,validare date,etc.- arhivarea in bune conditii a documentelor financiar-contabil. - Relationarea cu clientii furnizorii - Alte sarcini administrative solicitate de managerul general. Program lucru: Luni Vineri 08 -17 (1 ora pauza) 2 Sambete pe luna 9-14 Oferim un loc de munca stabil si de viitor cu posibilitatea de avansare Salariul avantajos+ bonuri de masa+bonusuri+ al13lea salariu. Asteptam CV-urile pentru programarea interviului la adresa:
-
Angajam baieti dornici sa munceasca in echipa. Munca consta in manipularea marfii (descarcare-incarcare) si pregatire comenzi. Oferim un loc de munca stabil si de viitor, cu posibilitatea de avansare. Salariul avantajos + bonuri de masa + bonusuri+ al 13-lea salariu. Persoanele interesate pot suna la
-
Va rugam sa lasati un mesaj cu numarul dumneavoastra de telefon sau sa sunati la numarul afisat mai jos pentru a programa un interviu-prezentare job. Suntem interesati sa aflam de la dumneavoastra ce experienta profesionala aveti si in ce domeniu, varsta, starea civila, domiciliul actual si numarul de telefon la care va putem contacta ulterior. Contact: SC SIGEMO IMPEX SRL PUNCT DE LUCRU BUCURESTI Service roti, depozit anvelope si jante, B-dul Timisoara 111-1115 sector 6 Mobil: director PL Gelu Florea . Descrierea postului: - Prezentarea intr-un mod profesional, vanzarea produselor si promovarea serviciilor catre clientii SIGEMO. - Indrumarea eficienta si corecta a clientilor SIGEMO. Se cere: - Disponibilitate la program prelungit (doar in perioada sezoanelor de maxima activitate). - Abilitate de comunicare, pasiune fata de domeniul auto si vanzari, punctualitate, bune cunostinte de operare PC, spirit de echipa si seriozitate. - Invatarea si aplicarea atributiilor postului ocupat. - Experienta in distributie de anvelope sau piese auto constituie un avantaj pecuniar! Se ofera: - Un loc de munca stabil, cu conditii de munca si de dotare tehnica la cel mai inalt nivel, in una din cele mai mari companii de distributie anvelope si jante din tara. - Motivare continua prin salariul negociat anual, raportat la plus valoarea adusa si la implicarea in munca a fiecaruia. - Training-uri de specializare in domeniu. - Mediu de lucru onest si sprijinul colegilor in integrarea noilor veniti. SC SIGEMO IMPEX SRL este o companie romana cu o experienta de peste 26 de ani in domeniul anvelopelor si jantelor auto, clasificandu-se la ora actuala in TOP 3 distribuitori de anvelope si janta din Romania. Activitatea de bază este comertul cu ridicata si cu amanuntul a anvelopelor si jantelor auto pentru autoturisme, camioane, utilaje agro-industriale, autoutilitare, SUV si 4x4. Suntem prezenti cu service-uri roti in Cluj, Bucuresti, Brasov, Targu Mures, Alba Iulia, Deva si nu in ultimul rand Sibiu.
-
Sigemo Bucuresti, Sector 6, B-dul Timisoara, Nr. 111-115 Contact 736 404 156 - , Luni - Vineri: 8-18, Sambata: 9-14 Sigemo Service Roti Bucuresti angajeaza muncitor cu experienta pentru postul de vulcanizator auto sau fara experienta cu disponibilitate pentru efectuare pregatire in domeniu. Se ofera: - salariu negociat in functie de pregatire si cunostintele din domeniu - un loc de munca sigur, in una dintre cele mai mari companii de distributie anvelope si jante din tara - tichete de masa(200 lei) - prime de sarbatori Paste, Craciun - mediul de lucru placut, service dotat Descrierea postului: - montarea, demontarea anvelopelor - vulcanizarea anvelopelor la rece - efectuarea unor activitati specifice cu demontarea / asamblarea rotilor si montarea rotii pe autovehicul; - inlocuirea anvelopelor uzate si/sau in vederea adecvarii la sezon; - echilibrarea rotilor Va asteptam cu drag! Sigemo Impex SRL, companie care activeaza in domeniul auto de 20 ani, activitatea de bază este comertul cu anvelope i jante auto pentru toată gama de autovehicule precum si montarea si intretinerea acestora in service-urile roti din Cluj, Alba Iulia, Sibiu, Deva, Bucuresti, Targu Mures si Brasov.
-
Anjangajam casier lucrator comercial cu experienta si de pereferinta barbati pentru marfa ce se receptioneaza zilnic. Posibilitatea de avansare. Asteptam CV pe adresa de email. Mai multe detalii dupa depunerea CV-ului si o programare de intalnire. Solicitam cazier.
-
Sc angajează șofer profesionist cat C+E,card tahograf ,atestat profesional valabile,fara antecedente rutiere pentru transport curse locale și intern. Garajul se afla în sectorul 6
-
Centrul Medical Jad Healthcare Life cauta medic specialist cu minima exprienta in domeniul si drept de libera practica, in vederea incadrarii in regim cu plata sau si cu contract CASMB pentru specialitatea Diabet zaharat, nutritie si boli metabolice. Cabinetul este situat in Policlinica Apusului, Sectorul 6, cu acces rapid la mijloace de transport. Date de contact pentru informatii suplimentare la telefon sau