Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 doar cu poze Disponibil din: 2021-01-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam colegi pentru magazinele Shop&Go din zonele Vatra Luminoasa (sector 2) si Titel Petrescu (sector 6) Candidatul ideal: - minimum 18 ani; - persoana serioasa si organizata; - bune abilitati de comunicare si atitudine orientata spre client; - bune abilitati de lucru cu numerarul. Responsabilitati: - scanarea produselor pe casa de marcat si incasarea contravalorii acestora; - efectuarea schimbului de tura si inchiderea de zi; - receptionarea marfii; - etichetarea si aranjarea produselor la raft; - verificarea si inregistrarea termenelor de valabilitate; - mentinerea unui mediu de lucru placut si curat; - amabilitate si promptitudine in relatia cu clientul. Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - Salariu de inceput 2500 lei NET - decontare transport (STB sau METROREX); - bonus de conduita si inventar; - prime de sarbatori: Paste, Craciun; - al 13-lea salariu; - program de lucru de 8 h zi in 2 ture, 5 zile lucratoare saptamana; - training la locul de munca. Pentru stabilirea unui interviu, va rugam sunati la numarul afisat. Multumim!
-
Promovat
Angajam: Sef de tura si lucrator comercial pentru magazin Profi Magazinul este situat la 10 minute de statia de metrou Grozavesti, sector 6. Magazinul este deschis in intervalul 07:00am 22:00pm de Luni pana Duminica, iar programul este in ture, prin rotatie (2 ture). Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr. de telefon:
-
Promovat
Cerințe: Studii medii in domeniul tehnic sau calificare de ELECTRICIAN; Experienta in administrare de imobile; Autorizare ANRE pt electricieni - constituie avantaj; Permis auto categoria B - constituie avantaj;Abilitatea de a lucra in echipa; Persoana organizata, responsabila. Condiții: Salariu motivant; Tichete de masa - 30 lei zi lucratoare; Decontare transport; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile suplimentare de concediu in functie de vechimea in companie; Responsabilități: Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirii; Mentine echipamentele din imobil in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor;
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Servicii Profesionale de Plasare a Îngrijitorilor pentru Vârstnici Batrani Bucuresti, Sector 6 Valabil din 26. Descriere Vă anunțăm cu bucurie că agenția noastră dedicată îngrijirii persoanelor în vârstă oferă acum servicii profesionale de plasare a îngrijitorilor specializați! Suntem aici pentru a oferi sprijin și confort familiilor care caută îngrijitori de încredere și dedicați pentru persoanele dragi. Servicii Oferite: Plasarea îngrijitorilor cu experiență și calificați, selectați cu atenție pentru a se potrivi nevoilor specifice ale fiecărui client. Îngrijitori cu certificări medicale și competențe în gestionarea diverselor afecțiuni specifice vârstei înaintate. Program flexibil pentru a răspunde nevoilor individuale ale clienților. Monitorizarea constantă a calității serviciilor oferite. De ce să alegeți Agenția Noastră? Suntem o echipă dedicată și pasionată, cu o vastă experiență în domeniul îngrijirii persoanelor în vârstă. Ne străduim să oferim servicii de înaltă calitate și să asigurăm că toți clienții noștri se simt în siguranță și sprijiniți. Suntem preocupați de binele fiecărui beneficiar și punem accent pe: Calitatea Serviciilor: Toți îngrijitorii noștri sunt selectați cu grijă și sunt echipați pentru a furniza îngrijire de calitate și compasiune. Respect și Empatie: Respectăm demnitatea și drepturile persoanelor în vârstă, tratându-le cu compasiune și înțelegere. Profesionalism: Suntem dedicați să oferim servicii profesionale și să menținem standarde înalte în tot ceea ce facem. Suntem aici pentru a vă susține, iar satisfacția dumneavoastră este prioritatea noastră. Contactați-ne acum pentru a găsi cel mai potrivit îngrijitor pentru nevoile specifice ale persoanei dragi!
-
Clinica stomatologica angajează cu norma întreaga-asistent medical generalist cu experienta Conditii: absolvent de studii de Asistent Medical(facultate sau scoala postliceala) cunoștințe teoretice solide cunoștințe medii de MS Office personalitate calda, empatica, orientata către pacient bune abilități de munca în echipa capacitate de organizare și planificare a sarcinilor Experienta anterioara in domeniu este obligatorie! Oferim: salariu motivant bonusuri periodice în funcție de performanta un mediu în care îți poți depăși limitele și dezvolta abilitățile de comunicare un colectiv unit,concentrat pe îngrijirea pacienților care ne trec pragul clinicii Te așteptăm în echipa noastră! Va rugam C.V.-urile pe whatsapp!
-
SC DACOSERV SA - dealer autorizat Dacia -Renault angajeaza Inspector ITP . Oferim un cadru de munca profesionist si un salariu motivant . Salariul se stabileste in urma interviului. Relatii la telefon . Doritorii pot trimite CV-ul la adresa de email
-
-
Candidații trebuie să îndeplinească următoarele criterii: Au absolvit la o Universitate cu bună recunoaștere în mediul academic. Au deja rezultate in domeniu Cunosc aprofundat materia și cerințele specifice pentru niveluri de la începător la avansat Dovedesc abilități de comunicare și pedagogice pentru transmiterea diferențiată către cursanți a cunoștințelor, buni motivatori; Manifestă o personalitate pozitivă, bun echilibru emoțional, adaptabili, răbdători, dornici să interacționeze prin metode moderne și eficiente, atât la predare, cât și la evaluări; Lucrează organizat, sunt în măsură să urmărească sistematic și să documenteze progresele cursanților; Diploma de formator sau activ într-o Universitate. Oferim: Mediu de lucru dinamic, plăcut, într-un sediu dotat, nou, accesibil, aflat în zona Metrou Crângași, Posibilitatea de a lucra flexibil, Remunerație motivantă, proporțională cu efortul depus, tradus în număr de elevi și de ore de pregătire, dar și prin rezultatele dovedite.
-
Angajăm hidroizolatori cu experiență. Nu plătim la metru pătrat. Oferim cazare pentru cei din provincie. Detalii în privat,
-
Angajam mecanic auto cu experienta,salariu de la 4000 lei in funcție de calificare.Contract si carte de munca, program L-V 8.30-17.30, masă de prânz asigurată prin firma de catering. Localizare:700m de la șoseaua de centura intrare Dragomirești Deal.
-
Angajam agenti de securitate cu si fara atestat, pentru obiectiv din Bucuresti,zona Titan program de noapte 1 cu 1, plata salariilor la timp, contracte pe perioada nedeterminata, conditii bune de munca, Atestatul se poate obtine in cadrul societatii. Relatii la telefon :
-
Angajam coffe master in Drumul Taberei! Daca ai experienta sau daca te pasioneaza cafeaua si bauturile pe baza de cafea esti persoana pe care o cautam! Lasa un CV pe whatsapp la si hai sa ne cunoastem!
-
Angajam full time personal pentru prelucrare marmura si ceramica. Experienta reprezinta un avatantaj dar nu este obligatorie. Oferim salariu atractiv si posibilitatea calificarii la locul de munca - taskuri care vor fi indeplinite o prelucrare marmură - slefuit canturi si bizotare muchii o rasinare si lustruire pardoseala o ansamblare jolly ( la 45 de grade) pentru blaturi o manipulare marfa în sectie o premontaj medalioane de marmura - salariu functie de experienta 4400-7000lei - program de lucru L-V 7.30-17.00 - punct de lucru Sema Parc Splaiul Independentei 319, sect 6 Bucuresti - pentru interviu va rugam sa ne contactati la .
-
AGENT SECURITATE/DISPECER VIDEO Post București Sectorul 6, Clădiri Birouri . CPS SECURITY SERVICE Angajează agenți de securitate și dispeceri video , pentru obiectiv( clădiri birouri) , post cu grad scazut de dificultate, conditii bune de munca. Ce oferim ? - contract de munca intergal pe o perioada nedeterminată de timp -locație stabilă - salariu atractiv intre 2500 si 4000 lei net inclusiv tichete de masa, fără întârzieri de plată - posibilitatea majorării salariului in functie de performanță - posibilitatea de dezvoltare profesională - scolarizare si pregatire; -se asigură gratuit echipament de lucru adecvat conform solicitărilor si cerintelor beneficiarului; - intelegere ( ceea ce in alte parti sigur lipseste ); Când te așteptăm ? - începând de azi pentru a semna, iar de mâine pentru a lucra -te asteptam sa te alaturi echipei noastre Oferim si cerem seriozitate. Pentru interviuri va rugam sa ne contactati telefonic in intervalul luni - duminică, orele Telefon: Locatie interviu- Bulevardul Iuliu Maniu 6L Campus 6.1
-
Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl
-
Angajam vânzător, vanzatoare pentru târguri și expoziții. Salariul este 150 zi plus bonusuri. Tel:
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Oportunitate de angajare! Produse curatenie Suntem în căutarea de persoane entuziaste pentru a se alătura echipei noastre în ambalarea produselor de curățenie, chiar în apropierea rezidențialului Militari Residence. Experiența anterioară este un plus, dar nu este necesară. Oferim un salariu competitiv și beneficii excelente! Dacă ești interesat, sună la pentru mai multe detalii Alătură-te echipei noastre și fii parte din procesul nostru de ambalare a produselor de curățenie de înaltă calitate!
-
ANGAJĂM Îngrijitoare - Ajutor educatoare cu experiență!!! SALARIU MOTIVANT! Căutăm o persoană pasionată de activități educaționale și de copii, pentru a lucra alături de noi, la un afterschool din Chiajna. Responsabilități: - persoană cu vocație în domeniu, dedicată; - abilități de comunicare și relaționare; - organizare, punctualitate; - activități de predare; - supraveghere activă; - experiență în îngrijire copii; - disponibilitate pentru activităti igienă copii; - program de lucru: 09:00 18:00, cu pauza: 13:00 14:00 Cerințe: - aspect fizic plăcut blând; - atenție, observare rapidă; - adaptabilitate; - creativitate; - seriozitate, implicare; - entuziasm; - rezistență la stres, gălăgie; - comunicativitate, sinceritate. Beneficii: Mediu de lucru plăcut. Pachet salarial motivant. Dacă te consideri o persoană pozitivă, răbdătoare, îți place să te joci și cunoști importanța jocului în dezvoltarea copiilor, te așteptăm să faci parte dintr-o echipă creativă, empatică și iubitoare de copii. Te invităm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail sau să ne suni la numărul de telefon .
-
Fii parte din echipa de asistente medicale a Clinicii EXCEDENT! Trimite CV-ul tau pe adresa si hai sa facem pacientii sa zambeasca! Atributii: * asista medicul stomatolog si pregateste pacientii si materialele pentru tratamentele efectuate. * pregateste, intretine si sterilizeaza instrumentarul si echipamentele medicale * noteaza manoperele efectuate in fisa clinica si electronica. Competente necesare: * absolventa a unei scoli de asistente medicale ( diploma si aviz de libera practica) * indemanare, organizare, atentie distributiva, punctualitate. * spirit de echipa, comunicativitate * cunostinte PC CV trimis pe mail va fi actualizat cu asteptari financiare minime pentru un program de 7 ore/ zi, 5 zile/saptamana.
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Suntem o companie dinamică din domeniul construcțiilor, cu o reputație solidă și proiecte diverse în zona Bucureștiului. Căutăm muncitori dedicați și motivați pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Poziții disponibile: Muncitori în construcții Locație: București și zonele înconjurătoare Responsabilități: Executarea lucrărilor de construcție conform planurilor și specificațiilor Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru Colaborarea eficientă cu ceilalți membri ai echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite Cerințe: Experiență anterioară în domeniul construcțiilor (preferabil) Abilitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiunile Atitudine pozitivă și capacitatea de a face față la provocări Disponibilitatea de a lucra la proiecte variate și în diferite locații din București Beneficii: Salarii competitive între 4000 și 6000 lei, în funcție de experiență și performanță Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și stimulativ Alăturați-vă echipei noastre și fiți parte din proiectele noastre de succes în București!