Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 6 Disponibil din: 2022-05-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut sa angajez secretara. Salariu net in mana este de 3.500 lei. Salariul va creste in timp. Caut o persoana serioasa si harnica, care sa-si doreasca sa munceasca la mine pe termen lung. Caut o persoana loiala si devotata. Caut o persoana credincioasa, care sa-si doreasca sa munceasca in conditii de munca bazata pe percepte morale bine fundamentate. Ofer conditii de munca fara stres, in liniste, seriozitate si stabilitate pe termen lung. Ofer prime, la indeplinirea finala a sarcinilor. Ofer transport gratuit, indiferent daca locuiti in Bucuresti sau in imprejurimi. Munca consta in munca de secretariat: mailuri, telefoane, tehnoredactari, search pe Net, analize de date specifice muncii. Domeniul: investitional. Programul Luni - Vineri este de 6 ore zi, iar Sambata, Duminica si in Sarbatorile legale aveti liber. Locatie birou: Metrou Petrache Poenaru - Crangasi. Ca sa ma uit pe intentia dvs. de angajare pentru acest job, pe langa CV-ul pe care bineinteles ca il atasati, va rog sa-mi scrieti si cateva randuri de la dvs., in care sa-mi precizati sincer de ce va doriti acest job si ce va motiveaza sa lucrati la mine din cele prezentate de mine mai sus. Ulterior, am sa va sun eu, daca e ceea ce caut. Va multumesc de intelegere.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Angajam tehnicieni sisteme de securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare, intretinere, programare si service a sistemelor de securitate supraveghere video, videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, detectie incendiu. Salariu in functie de performante si cunostinte, bonuri de masa, bonusuri de performanta, masina si laptop. Se ofera cazare pentru persoanele ce nu sunt din Bucuresti. Cerinte: - experienta in domeniul instalatiilor electrice (montaj cablu, montaj canal cablu pat cablu, conexiuni); - abilitati tehnice demonstrate; - studii medii in domeniul electric, constituie un avantaj; - certificat tehnician sisteme de securitate constituie un avantaj (ARTS sau similar); - cunostinte operare PC, Windows si Microsoft Office - permis de conducere cat. B, constituie un avantaj; - capacitatea de citire scriere a unui plan de lucru pentru traseele d cabluri; - disponibilitate pentru deplasari. Responsabilitati: - efctuarea de cablaje, conexiuni, montare de echipamente pentru sisteme de securitat si curenti slabi conform unui plan de lucru; - realizarea lucrarilor de instalare , intretinere, programar si service a sistemelor de securitate (supraveghere video si monitorizare CCTV), videointerfonie, sisteme antiefractie, control acces, sisteme de detectie a incendiului); - rezolvarea interventiilor aparute, respectarea termenelor de executie in functie de gradul de prioritate stabilit de superiorul direct si indeplinirea atributiilor stabilite pentru ziua respectiva; - instruirea clientului in vederea utilizarii sistemelor instalate in locatiile acestuia; - mentinerea in buna functionare a echipamentelor de lucru si a echipamentelor de protectie;
-
Promovat
Societatea comerciala angajează hidroizolatori memrane bituminoase ,p.v.c. ,și muncitori necalificați în vederea calificării. Puncte de lucru în București și foarte rar în alte orașe. Program 8-16,30 de luni pana vineri. Salariul se stabilește în urma interviului.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Organizam curs infirmier cu mijim 5 paticipanti, curs acreditat cu durata de 2 luni ..teorie&practica..
-
SALON GLOSSY isi mareste echipa! Cu totii stim ca ne simtim cel mai bine atunci cand aratam bine. Daca vrei sa iti pui amprenta stilistica, esti o persoana serioasa, implicata, pasionata de evolutie si afirmare si ti-ai dori sa profesezi intr-un mediu stimulativ vino sa lucrezi cu noi. Cautam Nail Technician pentru salonul nostru. Abia asteptam sa ne cunoastem! Pentru mai multe detalii sunati
-
Ofertă de închiriere a unui post de lucru într-un salon de înfrumusețare cu vad comercial excelent și amplasat într-o zonă cu o densitate de populație foarte bună. Suntem încântați să vă oferim oportunitatea de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic și într-o locație de top, cu un văd comercial excelent și într-o zonă cu o densitate de populație foarte bună. Caracteristici ale salonului nostru: Vad comercial, accesibilitate excelenta, locuri de parcare, notorietate formata de-a lungul celor 6 ani de activitate. Salonul nostru este situat într-o zonă cu trafic intens, oferindu-vă o oportunitate unică de a atrage un număr mare de clienți. Vitrina noastră spațioasă și designul atractiv vor contribui la creșterea vizibilității serviciilor dvs. Spațiu confortabil și elegant: Am creat un mediu plăcut și relaxant pentru clienți, cu o atmosferă prietenoasă și elegantă. Fiecare detaliu al salonului nostru este conceput pentru a oferi o atmosfera calduroasa, dar profesionista in acelasi timp Beneficii pentru chiriaș: Clientelă stabilă și variată: Datorită amplasării noastre într-o zonă cu o densitate de populație foarte bună, veți beneficia de un flux constant de clienți. Avem o bază de clienți fidelă și diversificată, iar expunerea la un public mai larg vă va oferi oportunitatea de a vă dezvolta rapid portofoliul de clienți. Colaborare și sinergie: Veți avea ocazia să lucrați alături de profesioniști talentați și pasionați din industrie, creând astfel o atmosferă de colaborare și învățare reciprocă. Ne dorim să promovăm o echipă unită și să oferim un mediu în care să vă puteți dezvolta abilitățile și creativitatea. Suport și facilități suplimentare: În calitate de chiriaș, veți avea acces la facilități suplimentare, cum ar fi stații de lucru bine echipate, produse și echipamente profesionale, precum și asistență administrativă și logistică, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea serviciilor de înaltă calitate. Pentru a discuta mai multe detalii despre închirierea postului de lucru și pentru a vizita spațiul nostru, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon, Suntem deschiși la negocieri și suntem dispuși să vă oferim un pachet personalizat care să se potrivească nevoilor dvs.
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Angajăm lucrător comercial- vânzare accesorii GSM (huse,folii,căști,încărcătoare etc.)pentru telefoane mobile în incinta :Cora Lujerului . Program :full time Salariu:parte fixă+comision din vânzări Nu angajăm minori !
-
Cabinet terapeutic angajeaza maseur kineto fizio cu fara experienta pentru diferite proceduri medicale sau Infrumusetare..Cerinte: seriozitate punctualitate.
-
Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Angajăm vânzătoare magazin alimentar , ptr magazinul din Drumul Taberei , sector 6, zona Cartier Brâncuși , capăt autobuz 168. Persoană cu abilități ptr acest domeniu de activitate care a mai lucrat cu clienti și casă de marcat cu scaner, de preferat să locuiască în Drumul Taberei cu atestat de lucrător comercial( ajutăm ptr întocmire depunere dosar , dacă nu dispuneți de curs). Magazinul nu comercializeaza produse vrac (mezeluri lactate- doar ambalate). Oferim contract de muncă pe perioadă nedeterminată cu normă întreagă : - program schimbul 2 - 1 weekend se lucrează și 1 weekend liber, - carnet protecția muncii- decontat de firmă , - medicina muncii - decontat de firmă, - abonament STB - decontat de firmă , - salariu (pentru inceput): 3 300 ron + taxe la stat 1400 ron( posibilitate de creștere a salariului în funcție de abilitățile personale, de încasări și ore suplimentare dacă se dorește), - concediu anual(conform legislației) + prime de sarbatori(Paște Crăciun zi de naștere). Decizii înțelepte! TEL :
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Poziție: Agent Imobiliar Locație: Remote (cu bază în București) Salariu: 600-3000 euro (în funcție de performanță) Companie: Lion Imobiliare Descriere Rol: Suntem în căutarea unui agent imobiliar talentat și pasionat care să se alăture echipei noastre din București pentru a ne ajuta să oferim servicii de calitate clienților noștri din domeniul imobiliar. Acesta este un post remote, dar cu bază în București, și oferă potențialul de a câștiga un venit atractiv în funcție de performanța personală. Responsabilități: Identificarea și evaluarea proprietăților imobiliare potențiale pentru a le lista sau pentru a le vinde clienților. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții, asigurându-le servicii imobiliare de cea mai înaltă calitate. Efectuarea vizionărilor și prezentarea proprietăților potențiale cumpărătorilor sau chiriașilor. Participarea la negocierile pentru închirierea sau vânzarea proprietăților. Menținerea unei cunoștințe actualizate a pieței imobiliare și a tendințelor locale. Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru a promova proprietățile listate. Gestionarea documentației și a procesului de tranzacție imobiliară. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul imobiliar sau în vânzări este un avantaj DAR nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și negociere. Cunoștințe solide despre piața imobiliară din București. Abilitatea de a lucra independent și de a gestiona propriul portofoliu de clienți. Orientare către atingerea obiectivelor și determinare de a obține rezultate. Permis de conducere și acces la un vehicul propriu (opțional). Beneficii: Oportunitatea de a lucra remote și de a-ți gestiona propriul program. Venit atractiv, cu posibilitatea de a câștiga între 600 și 3000 de euro, în funcție de performanță. Suport și resurse pentru a-ți dezvolta cariera în domeniul imobiliar. Acces la o bază de date vastă de proprietăți și clienți. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă dedicată și de a învăța de la profesioniști experimentați în domeniul imobiliar.
-
Promovat
Cerințe: -control vizual in baza unor instructiuni de lucru -retusare piese metalice -separare in piese acceptate, respinse -intocmire rapoarte de lucru -acuitate vizuala si atentie la detalii -disponibilitate ore weekend -lucru in schimburi: 8 ore zi; 2 3 schimburi Condiții: -cazier curat -minim 10 clase -apt medical pentru efort fizic -instruire la locul de munca -calificarea in una din meseriile: sculer matriter, slefuitor, lacatus mecanic, ajustor, prelucrator prin aschiere, controlor calitate, precum si cunostiinte de utilizare a echipamentelor de masura si control reprezinta un atu. Responsabilități: -pentru calitatea activitatii prestate -conform fisei postului Va rugam contactati telefonic ( ) pentru mai multe detalii si trimite CV ()
-
Rustic,lant de fast-Food cu mancare românească angajeaza chiar fără experiență femei ajutor bucatareasa(curățat legume,paneuri etc)pentru locația din Cora Lujerului și fete baieti(acceptăm și mai în vârstă )pentru servire clienți în Auchan Militari..Salariu 3000 RON in mâna si mancare la alegere ,program o zi(8-22)cu una libera. Sunati!
-
-
Companie de Transport International ,angajeaza soferi cu experienta pentru Comunitatea Europeana ! Camioane Man euro 6 . Conditii de lucru foarte bune , asiguram transportul conducatorilor auto . rog serioziate , va rog doar cei interesati . salariu + diurna 3000 euro.
-
Medic neurolog pentru contractul cu CASMB, sediul este in sectorul 6, Drumul Taberei
-
BB GROUP TRUCK Angajam Soferi categoria C+E pentru firma de transport Cerinte: atestat de marfa si card tahograf permis categoria C+E; disponibilitate deplasari in tara; Responsabilitati: livrare marfa - tir cu semiremorca frigorifica in locatiile stabilite din tara;
-
Angajez sofer profesionist cu atestat pentru agabaritic , curse Rotterdam -București . Diurnă 85 zi . Relații la telefon
-
Shop&go angajează casier lucrator comercial pentru detalii apelați nr de tel
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Lujerului. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa (20 lei valoarea unui tichet de masa); - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!