Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Bucuresti Sector 2 Disponibil din: 2021-03-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare cu experienta in magazin alimentar pentru tura de noapte.Program 19-7, o seara da , una libera.Salariu 3000 lei.Salariul creste dupa prima luna.Dorim seriozitate.Magazinul este pe Pache Protopopescu , sector 2.
-
Promovat
Creștem, ne dezvoltăm și vrem un nou coleg o noua colega în echipa. Suntem in cautarea unei persoane pline de entuziasm care sa ocupe postul nostru vacant. Cum ar trebui să fie această persoană ca să fie și ea și noi mulțumiți de colaborare? 1. Să aibă o atitudine pozitivă și să fie mereu cu zâmbetul pe buze. 2. Să fie dispusă să învețe. 3. Să fie curata. 4. Să ii placa igiena. 5. Să fie atentă la detalii. 6. Să fie harnică. 7. Să fie descurcăreață. Proactiv a este cuvântul care trebuie să o il caracterizeze. 8. Poate să fie proaspăt absolventă, masterandă sau chiar studentă. Nu contează vârsta numai atitudinea! Ce o să facă această persoană? 1. Va vinde inghetata la unul din punctele noastre. 2. Va menține legătura cu seful ei. 3. Se va ocupa de inchiderea casei, intocmirea fiselor. Ce îi oferim? 1. Salariu fix. 2. Bonusuri din vanzari. 3. Atmosferă de lucru plăcuta 4. Posibilitatea de promovare în cadrul firmei 5. Seriozitate De când avem nevoie? Cât mai repede. Am dori chiar de maine! Așteptăm CV-ul tău !!!
-
Promovat
Angajam lucrator comercial casier pentru magazin Shop&go zona Foisorul de foc. Salariul oferit este de 3000 ron plus bonus la fiecare trei luni in valoare de 300 ron si un bonus fidelizare anual.Programul este in ture,tura 8 ore dimineata cu 8 ore dupa amiaza si un weekend liber cu unul lucrator.Pentru mai multe detalii ne auzim la numarul de telefon postat in anunt.
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasate în Sectorul 2, Sectorul 3 și Sectorul 6. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vrei să faci parte din echipa noastră din București la E-Amanet Electronice? Oferim un salariu net de 5000 RON, plus comision din vânzări. Beneficii: - Bonusuri periodice în funcție de performanță și implicare. - Program flexibil în ture de 4 zile lucrătoare, cu 2 zile libere, adaptabil oricărui orar de la Luni până Duminică. - Experiența în domeniu este un avantaj, dar nu este obligatorie. Ceea ce contează cel mai mult este pasiunea pentru tehnologie și plăcerea de a lucra în acest domeniu! Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență care îți va stimula pasiunea pentru tehnologie! Asteptam sa ne contactati la nr .
-
Floraria Design-Floral.ro isi mareste echipa! Daca esti pasionata de arta floristicii si ai experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra! Cerințe: Experienta in florarie de minim 1 an - obligatoriu; Studii minime liceul - obligatoriu; Afinitate pentru domeniu; Punctualitate, promptitudine, amabilitate in relatia cu clientii si colegii. Condiții: Salariu intre 3500 si 4500 lei in functie de experienta si dorinta de implicare. Program de lucru full-time. Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Prime de sărbători; Bonusuri in functie de vanzari; Salariu motivant negociat in urma interviului. Salariu negociabil in functie de experienta si abilitati. Ore suplimenatare platite. Responsabilități: Realizarea de aranjamentele florale in magazine. Vanzarea produselor firmei (flori, plante, accesorii pentru plante etc) Intretinerea plantelor din magazin Evidenta stricta a actelor de magazin si a banilor Evidenta stricta a stocului. Trimiterea de comenzi catre sediu pentru intretinerea stocului.
-
Partener OMV angajează casieri pentru stația OMV Odăi 1, sos de Centura spre Otopeni. Salariu motivant, prime de sărbători și bani de transport., bonuri de masa, program în ture, 12 24, 12 48. Pentru mai multe relații sunați la nr:
-
Angajam vanzatoare pentru magazin fornetti Veranda Mall sector 2 program sau berceni sector 4 de 2 zile lucrate cu 2 zile libere de la (8 dimineata la 22 seara )salariu porneste de la 3000 de lei plus bonusuri zilnice si targhet din vanzari la sfarsit de luna .Cerem un minim de experienta de lucru in comert deoarece se lucreaza cu bani si se face inventarul dorim persoana dinamica si energica care sa faca parte din echipa noastra
-
Iti oferim oportunitatea de a lucra in reteaua de retail Shop&Go! Experienta nu este necesara, dar aceasta constituie un avantaj. Pachetul salarial este unul atractiv. Ce vei face tu pentru noi? Pe partea de client-service: Vei intampina clientii cu respect si zambetul pe buze. Vei informa clientii despre produsele aflate in promotie. Vei raspunde solicitarilor clientilor cu privire la informatii despre produse si preturi. Vei servi clientii la casa de marcat, asta presupunand scanarea produselor si incasarea contravalorii aferente. Pe partea administrativa: Vei participa la actiunile comerciale din magazin. Vei verifica preturile afisate la raft si termenele de valabilitate pentru toate marfurile expuse la vanzare. Vei retrage de la vanzare toate marfurile expirate / deteriorate, din timp de la raft.
-
Caut vanzatir pt legume fructe ( barbat) cu experienta în zona Doamna Ghica, cu carte de munca.
-
angajam lucratori com.pt magazin shop.go locatie in Str.Teiul Doamnei nr 15. Se cere minim 6 luni experienta pe un post similar ,seriozitate . program in ture 8 ore cu 6 libere pe luna ,salarizare cuprinsa int3000-3500 lei ,bonusuri ,program flexibil c.m 8 ore ,concediu legal ,bonuri de masa
-
Magazin SHOP@GO angajam lucratori comerciali ,casieri pt.magazin shop.go . Candidatul ideal cu vechime minim 6 luni pe un post similar (casier sau lucrator comercial). Program de 8 ore cu 6-8 zile libere pe luna ,contract legal ,concediu de odihna legal ,bonus de inventar ,posibilitate de avansare . Locatii :PANTELIMON NR 89 :TEIUL DOAMNEI NR 15 salariul 3000-3500
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
Caut vanzator (barbat) aprozar cu experienta zona doamna ghica, cu carte de munca salariu convenabil.
-
Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut, alaturi de o echipa super prietenoasa? Atunci noi te vrem alaturi! Ai ca beneficii: - Uniforma asigurata - Mediu curat si placut de munca - Ore suplimentare platite sau libere - Asigurare Groupama - Posibilitate dupa 6 luni sa ai card de reduceri in lantul de benzinarii - Esti membru de sindicat, astfel beneficiezi de diverse promotii cu aplicatia de membru Salariu de incadrare BRUT 4200 lei la care se adauga sporurile si 21 tichete de masa in valoare de 735 Prime: 8 martie 300 lei (femei), Paste 300 lei, Ziua Petrolistului 700 lei si Craciun 300 lei (toate se platesc NET) Program 12 24 12 48 Ce vrem de la tine? - Seriozitate - Amabilitate si calm, lucram cu oamenii :) - Sa respecti colegii si clientii - Sa nu intarzii la munca - Sa respecti programul de munca - Experienta in domeniu, dar nu este obligatoriu ( te invatam noi tot, doar sa vrei)
-
Hei, ești în căutarea unui job? Te pot ajuta eu, daca îți place comerțul . Este vorba de un magazin PROFI in regim de franciză . Posturi disponibile: - casier Dacă ești o persoană dinamică și dornica de a lucra în domeniul acesta, te astep sa discutam mai multe, fie la numărul de telefon , fie direct in locația noastră din Str. Doamna Ghica nr. 6, sector 2 .
-
Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in comert. Te asteptam in locatia din Veranda Mall, sector 2 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 3000 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara Mai multe informatii la
-
Echipa are nevoie de Tine! O doamna sociabila, curata, harnica, cu studii minime de 10 clase si experienta in comert!!!! Te asteptam in locatia din Obor, sector 2 Program de lucru: 2 zile cu 2 libere Salar: 3500 lei net (in mana)+ bonus de zi+bonus vanzare lunara Mai multe informatii la .
-
Promovat
Căutăm un lucrător comercial dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre din magazinele de încălțăminte, amplasate în Sectorul 2, Sectorul 3 și Sectorul 6. Dacă ești o persoană energică, cu o pasiune pentru modă și încălțăminte, și ești gata să oferi o experiență excelentă clienților noștri, atunci te așteptăm cu brațele deschise! Responsabilități: Primirea clienților în magazin și oferirea unui serviciu prietenos și profesionist Consilierea clienților în alegerea perechii perfecte de încălțăminte, în funcție de nevoile și preferințele lor Efectuarea măsurătorilor și asigurarea că fiecare client primește mărimea corectă Prezentarea produselor în mod atractiv și organizat pe rafturi Pregătirea și etichetarea produselor pentru expunere și vânzare Procesarea tranzacțiilor la casa de marcat și gestionarea înregistrărilor corecte Menținerea curățeniei și a ordinei în magazin Răspuns prompt la întrebările și solicitările clienților Menținerea unei cunoștințe actualizate despre tendințele și caracteristicile produselor noastre Cerințe: Experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală Atitudine prietenoasă și orientată spre client Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în echipă Atenție la detalii și precizie în gestionarea tranzacțiilor financiare Flexibilitate în programul de lucru și disponibilitatea de a lucra în weekend-uri și sărbători Cunoștințe de bază în utilizarea echipamentelor de birou și a caselor de marcat Dacă crezi că ai ceea ce este nevoie pentru a deveni un membru valoros al echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul la adresa de mail sau sa ne contactezi telefonic.
-
Angajam lucrători comerciali in magazin alimentar situat in sector 1. Programul este de 15zile luna. Salariul de 3400 lei plus bonuri de masa. Pentru mai multe informații puteți sa ne contactați.
-
Angajam persoane punctuale, responsabile, pt magazin alimentar. Mediu de lucru placut, echipa tanara, program flexibil. Salariu, bonusuri de performanta si posibilitate promovare. Punt de lucru: Stefanestii de jos, Pantelimon - Ilfov si Fundulea - Calarasi. Detalii la
-
Căutăm urgent Casier și Lucrător in Bucătărie pentru lant de restaurante tip fast-food! Locatii in Bucuresti in sectorul 1, 2, 3, 4 si 6. Vrei să faci parte dintr-o echipă profesionistă? Nu-ți face griji dacă nu ai experienta, noi îți oferim training și suport pt integrare rapida in echipa noastra! Îți oferim siguranța unui loc de munca stabil si corect, pe termen lung! Salariul cu toate beneficiile variaza intre 3000-3700 lei. Beneficii: -Salariu fix, ce creste progresiv; -BONURI DE MASA -BONUS PERFORMANTA -BONUS IMPLICARE ACTIVA -Decontare transport tura de seara -Majorări salariale în raport cu timpul petrecut în companie: 1 an, 2 ani; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Număr zile concediu de odihna: 21; -Bonus vechime 1 an in companie - 50 procente din salariu net; -Program intern de recomandări viitori angajați, cu recompensa financiara; -Prime cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; -Program clar de instruire și dezvoltare personală și profesională; Program de lucru: 8 ore zi - 5 zile saptamana cu 2 zile libere (se lucreaza in ture).
-
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Strada Fabrica de Glucoză, nr. 6-8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.