Anunțuri
Cereri locuri de munca Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne marim echpa! Avem nevoie de - CUPLURI PENTRU CURATENIE IN ANGLIA Acest job este pentru tine daca : - ai posibilitatea de a muncii legal in UK - ai varsta cuprinsa intre 20-40 de ani - ai permis de conducere categoria B - nu este necesara cunoasterea limbii engleze. - ne marim echipa incepand cu data de 01.05.2024 email : Mai multe detalii la numarul : WHATSAPP UK ( ) RO
-
Promovat
SC ACELLUM SRL Timisoara , STR. Calea Buziasului nr.11(in sensul giratoriu AEM) Angajam : - Cusator incaltaminte - sectia cusut -Mulncitor necalificat - sectia montaj Oferim : - salariu atractiv ; - transport ruta BUZIAS, TORMAC, RECAS, JEBEL ;CHIZATAU , LIEBLING - prima de prezenta ; - tichete de masa ; - ore suplimentare platite dublu ; Alte bonusuri : - asigurari de sanatate private ; - prima de Paste si de Craciun (al 13 lea salar ); - cursuri de calificare; - spor de vechime ; Relatii la tel. sau personal@acellum .ro
-
Promovat
Firma cu domeniul în producție mobilă își mărește echipa,avem nevoie de personal calificat sau necalificat în asamblare mobilă. Dacă ești îndrăzneț,deschis în comunicare și sociabil te așteptăm în echipa noastră . Program 8 ore Salar atractiv,prime de sărbători ,concediu plătit .
-
Promovat
Căutăm o Stea Strălucitoare în Echipa Noastră! Ești tu? Sociabil(ă) - Te înțelegi bine cu oricine și te împrietenești rapid. Decizii Rapid - Chiar și când ești sub presiune, găsești calea. Tehno-Savvy - Fie că e Microsoft sau CRM, tu ești magicianul tastaturii. Pasionat(ă) de Teren - Când e nevoie, ești gata să explorezi. Calm(ă) și Logic(ă) - Emoțiile nu-ți stăpânesc judecata. În Căutare de Stabilitate și Creștere - Îți place să evoluezi, dar apreciezi și siguranța. Receptiv(ă) la Feedback - Îl vezi ca pe o oportunitate de a învăța. Orientat(ă) spre Obiective - Îți place să bifezi reușite. Cu Permis de Conducere (Categoria B) - Gata de aventură oricând. Flexibil(ă) în Urgențe - Te adaptezi rapid la orice schimbare. Organizat(ă) - Chiar și haosul îți e prieten. Sună ca tine? Alătură-te nouă și să strălucim împreună! Fișa Postului: Departament: Administrativ Operativ Scopul postului: Asigurarea gestionării eficiente a dosarelor clienților, inclusiv reinnoirea, scanarea și organizarea documentației necesare, precum și comunicarea eficientă cu clienții pentru actualizarea și completarea dosarelor. Responsabilități Principale: Gestionarea Apelurilor pentru Reinnoirea Dosarelor: Contactarea persoanelor din listele predefinite pentru reinnoirea dosarelor, inclusiv gestionarea facturilor acumulate. Verificarea listelor de clienți din anii 2020 până în 2023 pentru actualizări și reinnoiri necesare. Scanarea și Organizarea Dosarelor: Învățarea și recunoașterea documentelor specifice (ex: KG1, KG2) și modul de denumire a fiecăruia. Determinarea modului în care documentele trebuie scanate și organizate, inclusiv instrucțiuni specifice pentru introducerea datelor în sistemul intern (utas). Urmarirea și Gestionarea Plăților Dosarelor: Contactarea clienților din anii 2022-2023 pentru a asigura achitarea dosarelor la recepționarea KG2. Gestionarea și actualizarea informațiilor legate de plăți și facturare. Preluarea și Verificarea Fișelor Fiscale: Învățarea diferenței dintre fluturașii de salariu și fișele fiscale. Verificarea completitudinii documentației pentru recuperarea impozitelor și oferirea informațiilor necesare clienților. Gestionarea Facturilor pentru KG ST: Notificarea clienților în cazul primirii facturilor de KG ST pe email, solicitând documentele necesare pentru procesare. Organizarea și scanarea documentației, redenumirea și importarea acesteia în sistemul intern. Preluarea Apelurilor: Gestionarea apelurilor de înscriere folosind un script inițial și asistarea la informații legate de dosare sub îndrumarea directă. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și organizare. Capacitatea de a învăța rapid și de a se adapta la proceduri noi. Atenție la detalii pentru gestionarea corectă a documentației. Abilități de bază în utilizarea computerului și a programelor specifice (ex: Microsoft Office, sisteme interne). Instruire Necesară: Training specific pentru învățarea documentelor și procedurilor interne. Îndrumare continuă pentru utilizarea sistemului intern și pentru procedurile de contactare a clienților. Observații: Rolul presupune o colaborare strânsă cu alte departamente pentru asigurarea fluxului eficient de informații și documente. Flexibilitate și deschi Email pentru a timite CV urile-
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
șofer cu experiență de peste 20 de ani categoria B, Disponibil,pt orice curse în România chear și în străinătate .
-
Buna ziua, ne ocupam cu instalatii electrice si tot ce apartine de acestea. Incepand de la gandirea instalatiei electrice, montarea dozelor in pereti pardoseala tavan(in cazul in care este facut din rigips), montarea tabloului electric si sigurantelor. Putem confectiona Impamantarea casei. Inlocuirea instalatiei vechi cu una noua si de calitate. Precizez ca lucrez cu materiale premium in general, dar se poate si cu materialele clientului. Detalii in privat sau la numarul de telefon afisat:
-
-
-
Electrician autorizat verificare instalație electrica reparare ei schimbare tablou electric schimbare reparare circuite electrice și împământare verificare suplimentara. Lucrez si dupa proiect
-
-
-
bună ziua am 44 de ani sunt din București am doar 7 clase terminate si nu am o meserie la bază ,sunt un om liniștit și la locul lui,nu consum alcool,caut un loc de muncă ,,fac orice doar sa câștig un ban cinstit
-
Daca aveti nevoie de cineva care sa va ajute la prepararea ciorbelor , supelor creme, unor mancarurilor traditonale romanesti, specialitati din carne dati-mi te rog un mesaj prin care va rog frumos sa va declinati identitatea , un numar de telefon (si/sau sediu) si un interval orar in care sa va sun. OFER SI CER SERIOZITATE !!!
-
Șofer cu experiență ,posesor permis Cat.B+ E , cazier auto curat fără incidente în trafic, caut loc de muncă.
-
-
-
Buna ziua! Caut job part-time că administrator,gestiune,contabilitate primara. București luni-vineri după ora 16.
-
Bună.Caut loc de muncă în domeniul sănătății ca asistent medical generalist de preferință stomatologie in Turda.Detalii la numărul de telefon afișat.
-
Detin certificat Manager Transport ,ofer servicii dispecerat 3.5 7.5 si ansamblu camion incarcare descarcare contra comision ,factura pe societate inclusiv pentru manager transport ! relatii la tel
-
-
BIRAMAR TAXI ANGAJEAZA DISPECERA TAXI!!! Cerinte:-studii medii -experiența constituie un avantaj -capacitate de organizare și planificare a activităților curente -fluența verbală(important) -personalitate dinamică,comunicativă -cunostinte pc(important) Se lucrează în 3 schimburi! Pentru detalii sunați la
-
Inginer diplomat Autovehicule Rutiere, cu următoarele specializări: Cadrul tehnic PSI și Inspector SSM ( 80 ore ) , permis auto categoria B din 2007, doresc colaborare full - time sau part - time !
-
-