Anunțuri
Locuri de munca Cluj Disponibil din: 2021-01-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez sofer taxi la chirie sau procent la 24h pe masina Dacia Logan diesel 2016 la dispecerat Daniel. Atestat taxi obligatoriu. Cer si ofer seriozitate.
-
Promovat
ONCOS angajeaza SOFERI CAT B SI SOFERI cu cat.C , C+E (transport local pui vii), atestat transport marfa + card tahograf, in Floresti, Jud.Cluj. - salar motivant intre: 4200-6000 lei - tichete de masa - plus alte bonusuri... Detalii la nr. , CV-urile se pot depune la adresa
-
Promovat
Vanzare medicamente uz veterinar, furaje, hrana, accesorii pentru animale, produse fitosanitare in farmacie veterinara Gestionare stocuri , comenzi
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului; La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 4. Asigurare medicala privata; 5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 6. Program de lucru flexibil (in ture); 7. Posibilitati reale de avansare; 8. Traininguri de specialitate; 9. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Publi2
-
Suntem în căutarea unui lucrător necalificat entuziast și dornic să învețe pentru a se alătura echipei noastre din Departamentul de Asamblare. Dacă ai o atitudine pozitivă, ești dispus să înveți și să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: 1. Asistarea în procesul de asamblare a componentelor mecanice sub supravegherea unui lacatus mecanic calificat. 2. Manipularea și transportul materialelor și pieselor în cadrul departamentului. 3. Curățarea și menținerea curățeniei în zona de lucru. 4. Oferirea de suport colegilor din echipă conform indicațiilor primite. Cerințe: 1. Disponibilitate pentru învățare și dezvoltare în domeniul asamblării mecanice. 2. Abilități bune de comunicare și dorința de a lucra în echipă. 3. Fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor asignate. 4. Atitudine pozitivă și dorința de a contribui la succesul echipei. Beneficii: 1. Oportunitatea de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu de lucru dinamic. 2. Training și îndrumare din partea colegilor și a personalului calificat. 3. Pachet salarial competitiv și posibilități de avansare pe baza performanței. 4. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă ești motivat să începi o carieră în domeniul asamblării mecanice și ești pregătit să înveți, te rugăm să trimiți CV-ul tău.
-
Responsabilități: - Verifică și supraveghează obiectivul în vederea asigurării securității; - Informează și îndrumă personalul spre locațiile diverselor amplasamente din obiectiv; - Dacă apar situații de urgență, ia primele măsuri pentru prevenirea accidentelor și avariilor până la sosirea pompierilor, poliției și altor organe în drept; - Intervine în cazul în care observă sau constată distrugeri în perimetrul obiectivului; - Menține, asigură și păstrează liniștea publică în zona de care este direct răspunzător. Cerințe: - Atestat de pază / certificat de calificare profesională în domeniul pazei și protecției; - Capacitatea de a comunica și relaționa în situații diverse; - Spirit de observație; - Disciplină, calm și discreție; - Spirit de echipă. Beneficii: - Salariu fix + bonusuri și prime; - Tichete de masă (30lei/zi); - Abonament medical privat.
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj, Cartier Iris. Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Polizatorul executa polizarea / slefuirea pieselor, a imbinarilor sudate si a incarcarilor prin sudare in conformitate cu indicatiile sefului ierarhic direct. CERINTE - studii medii sau absolvent de scoala profesionala / calificare in domeniu /diploma de lacatus - experienta pe un post similar prezinta un avantaj, insa nu este obligatorie - disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Acceptam si persoane necalificate care vor sa invete. Pentru mai multe detalii, iti raspundem cu drag la numarul de telefon din anunt .
-
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron/zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Se asigura instruire la locul de munca. Cerinte: - Bune aptitudini tehnice; - Experienta in domeniul productiei (avantaj cei care au lucrat in domeniul productiei de mobila & tamplarie); - Organizare si responsabilitate; - Dorinta unei colaborari pe termen lung. Conditii: - Contract de munca pe o perioada nedeterminata cu perioada de proba; - Pachet salarial competitiv bazat pe rezultate; - Tichete de masă; Tel. contact
-
Firma de catering avand locatia pe strada Avram Iancu, Cluj Napoca, angajeaza bucatar ajutor bucatar. Experienta in domeniu constituie avantaj. Se cere: seriozitate, atentie la detalii, capacitatea de a lucra in echipa. Program 1 zi lucrata cu o zi libera. Detalii la telefon , de luni pana vineri intre orele 12-17.00.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
SC Naposint Prodcom SRL, cu sediul in Rascruci angajeaza Sculer-Matriter cu experienta Relatii la Tel: , Mobil: sau pe email la
-
SC Naposint Prodcom SRL cu sediul in Rascruci, angajeaza strungar cu experienta Relatii la tel sau pe email
-
NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul
-
Promovat
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Majorare salariala la 4250 lei brut dupa 3 luni; Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon
-
Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial. Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucrator Luni-Vineri doua schimburi Sambata Duminica Inchis Angajările se fac în orasele: GILAU Pentru informații la numărul de telefon: Sau CV la adresa de e-mail:
-
Magazin Alimentar angajează Lucrător Comercial FLORESTI Ne dorim o colega implicată în desfășurarea activității de vanzare, o persoana sociabila și de încredere, care sa completeze echipa. Salariu atractiv,tichete de masa, bonusuri din vanzari, premii de sărbători. Programul de lucru: Luni - Sambata in doua schimburi Duminica INCHIS Angajările se fac în orasele: FLORESTI Pentru informații la numărul de telefon: î CV la adresa de e-mail: Informatii la :
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Promovat
Manpower angajeaza Operator Laser in loc. Apahida, Jud. Cluj BENEFICII: - Salariu competitiv, negociabil in functie de experienta; - Program de munca in doua schimburi: 06:00 14:00 si 14:00 22:00 (inclus 30 min pauza de masa); - Condiţii de muncă la standarde europene; - Loc de munca dinamic unde te poti dezvolta profesional; - Prime de Pasti si de Craciun; - Spor ore suplimentare 200%; - Tichete de masă de 35 RON; - Decont transport sau transport asigurat din: Floresti, Manastur, Grigorescu, Marasti, Apahida (din orice statie de autobuz). CERINTE: - Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Promovat
Angajam URGENT Operator CNC in loc. Apahida, Jud. Cluj! BENEFICII: - Salariu competitiv, negociabil in functie de experienta; - Program de munca in doua schimburi: 06:00 14:00 si 14:00 22:00 (inclus 30 min pauza de masa); - Condiţii de muncă la standarde europene; - Loc de munca dinamic unde te poti dezvolta profesional; - Prime de Pasti si de Craciun; - Spor ore suplimentare 200%; - Tichete de masă de 35 RON; - Decont transport sau transport asigurat din: Floresti, Manastur, Grigorescu, Marasti, Apahida (din orice statie de autobuz). CERINTE: - Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj; - Experienta cu utilaje TRUMPF costituie un avantaj. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Candidatul ideal: -Cunoștințe de operare PC , ideal experienta in utilizarea programului XL -Atitudine pozitiva si proactivă, orientată către rezultate, cu atenție la detalii -Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii -Cunostinte minime de contabilitate -Abilități de comunicare orală și scrisă -Permis de conducere categoria B Responsabilitati: -Intocmire de facturi zilnic, avize si alte acte finaciar - contabile -Activitati diverse de secretariat -Arhivare , indosariere si organizarea documentelor -Preluarea, inregistrarea, distribuirea actelor catre compartimentele implicate Beneficii: -Program full time de luni - vineri -Punct de lucru birou : Marasti , Bulevardul 21 Decembrie 1989 -Contract de munca -Concedii si zile libere legale - conform legislatiei -Abonament transport -Suport si ajutor din partea colegilor in procesul de invatare
-
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !