Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • ANGAJĂM - CONSILIER CREDITE VANZARI - CLUJ (sediul central) Îți place să lucrezi cu oamenii şi ești dispus/ă să dobândeşti noi competențe, alături de o echipă entuziastă? Vino în gaşca IMO! Cerinţe: * Studii - economice * Experienţă - într-o instituţie #bancara şi/sau în vânzări Trimite CV-ul pe adresa office(a)imogrup..ro

  • Cerinţe: • Cunoasterea limbii italiene / franceze la un nivel avansat • Experienta de munca in domeniul asistentei telefonice clienti si a activitatii administrative (constituie avantaj) • Aptitudini de comunicare si negociere dezvoltate • Adaptare la un climat organizațional dinamic • Cunostinte de operare calculator (pachet Office) • Orientare catre client Responsabilităţi: • Efectuarea si / sau preluarea de apeluri • Inregistratea interactiunilor in aplicatiile informatice • Indeplinirea obiectivelor specifice fiecarui serviciu • Transmite fax-uri, sms-uri, scrisori de solicitare clientilor • Efectueaza operatiuni de verificare a datelor din sistem si baza de date existenta (numere de telefon, adrese etc.) • Redirectioneaza apelurile primite catre alte departamente competente, in caz de necesitate BeneficiiPachet salarial motivant (salariu fix + bonusuri atractive) • Tichete de Masa • Creșterea salariului pe baza vechimii în companie și pe baza dezvoltării profesionale • Orar flexibil (Full Time sau Part Time) • Asigurare medicală privată • Team building • Cursuri de formare și dezvoltare personală

  • Avem nevoie de coleg/a pe partea de curatenie pentru Apart-hotel, zona Buna Ziua și apartamente inchiriate in regim hotelier in Cluj. Dacă îți doresti sa realizezi ceva frumos și multumitor pentru alții, aceasta oportunitate este pentru tine! Suntem deschiși sa colaboram cu tine (freelancer), sau sa te angajam (angajat). Orice forma de colaborare este bine-venită și o vom alege pe cea compatibila amândurora. Program L-V 10:00-17:00, Weekend prin rotatie (1 sau 2 Weekenduri pe luna). Dorim sa deții permis auto, sa fii tânăr/a și dornic/a de evoluție, odată cu echipa noastră.
 Salariu 3000 lei brut, contract.
 Așteptăm CV ul. Detalii suplimentare la 0723283252

  • Candidatul ideal: - spirit de echipa; - flexibilitate, dinamism, tenacitate; - experienta intr-o pozitie similara; - atestat de stivuitorist. Descrierea jobului - Participa la descarcarea si incarcarea camioanelor; - asigura depozitarea corespunzatoare a marfii pe rafturi; - asigura buna intretinere a marfii si depozitului. Beneficii - Contract de munca - Program: Luni-Vineri- 1 schimb - Salariu in functie de experienta - Tichete de masa 15 lei/zi - Plata orelor suplimetare 200%(daca este cazul); - Transportul este gratuit - Posibilitate decont transport + Alte beneficii Pentru detalii: 0755 111 307 - Drenea Alexandru

  • Angajam: – Magazioner Materie Prima informatii la tel. 0754 215 951, L-V intre orele 9:00-16:00 sau e-mail:

  • Angajăm lucrători comerciali pentru tura de noapte. Activitatea se va desfasura în Auchan Iulius Mall Cluj Napoca. Salariu: Total beneficii lunare: 2600 lei. * 1.360 lei net salariu de incadrare; * 340 lei net spor pentru lucru de noapte 25%; * 900 lei bonus lunar de prezenta acordabil in urmatoarele conditii: - Fara absente nemotivate - Fara concedii neplanificate - Feedback pozitiv de la reprezentantii clientului in magazin. Program: * 5 zile / săptămână ( prin rotație se lucrează și în week-end ); * 8 ore, 30 de minute pauză de masă; * 2 zile libere consecutive; * Tura de noapte: 21:30-06:00. Candidatul ideal: * Abilități de comunicare și relaționare; * Seriozitate și punctualitate; * Atitudine pozitivă; * Capacități de organizare și prioritizare a sarcinilor. Responsabilitățile postului: * Aprovizionează, aranjează și verifică marfa pe raioane; * Reactualizează prețurile și asigură o vizibilitate bună sub fiecare tip de produs; * Se asigură că este curățenie în zona în care își desfășoară activitatea; * Creează insule, rafturi tematice; * Ajută la reconfigurarea spațiilor din magazin. CONTACT: 0756.153.288

  • Angajam bucatar la Hotel Delaf*** din Cluj-Napoca Salariu negociabil Pentru orice detalii sunati la

  • Firma de contabilitate angajeaza : Are peste 3 ani de experiență; - Este absolvent al învățământului superior economic de specialitate; - Este disponibil pentru program full-time; - Are o atitudine pro-activă, abilități de comunicare și organizare; - Deține competențe excelente de utilizare a programelor de contabilitate și de operare PC (Windows, Word, Excel, Power Point); - Deține cunoștințe solide în ceea ce privește legislația în vigoare privind domeniul financiar-contabil, - Deține cunoștințe si practica contabila pana la nivel de bilant, INCLUSIV Responsabilități: - Organizarea, verificarea și asigurarea desfășurării activității financiar - contabile; - Urmărirea înregistrării cronologice și sistematice în contabilitate a tuturor operațiilor patrimoniale; - Asigurarea controlului înregistrărilor contabile, procedeelor de prelucrare a datelor și exactității acestora, luând măsurile necesare în vederea remedierii eventualelor deficiențelor constatate; - Gestionarea întocmirii și fluxului documentelor justificative, a registrelor obligatorii și bilanțurilor contabile; - Calcularea taxelor și impozitelor, în conformitate cu prevederile în vigoare aplicabile specificului companiei; - Întocmirea rapoartelor și statisticilor și trimiterea periodică la solicitările managerului.

  • De ce să lucrezi la noi: - Salariu peste medie; - Salariul este oferit mereu la timp; - Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - Stabilitatea locului de muncă într-o companie multinațională; - Se lucrează în 2 schimburi, fără ture de noapte; - Asigurăm suport și pregătire profesională; - Condiții de muncă la standarde europene și tehnologie avansată; - Discount de angajat la achiziții de piese și accesorii auto; Descrierea jobului: În funcție de echipa din care vei face parte poți avea următoarele atribuții: - Descărcarea de marfă; - Recepționarea calitativă și cantitativă a pieselor de schimb; - Așezarea mărfurilor pe raft; - Organizarea optimă a spațiului pe rafturi; - Culegerea și sortarea mărfurilor; - Împachetarea produselor în lăzi; - Preluarea returului de marfă; - Gestionarea pieselor defecte;

  • Angajam agent de vanzari in Cluj Napoca. Cerinte: - studii medii sau superioare - permis de conducere cat "B" - responsabilitate, ambitie, optimism, orientare spre rezultat. - abilitati de a stabili rapid contact cu orice tip de oameni. - capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii. - capacitate rapida de a lua decizii. - gandire pozitiva, amabilitate si eficienta. Sarcini si atributii: - promovarea si comercializarea produselor catre clienti. - mentinerea legaturii permanente cu clientii. - sa aiba disponibilitatea la deplasari in intreaga tara; - dezvoltarea bazei de clienti - sa cunoasca limba engleza; - experienta in domeniul vanzari este un avantaj Descriera firmei: Suntem o companie care se ocupa cu comercializarea si inchirierea nacelelor. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra.

  • Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal participand la activitatile de descarcare, depozitare, pregatire comenzi marfa; - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita Detalii la tel 0734995471

  • Reprezentant vanzari mat pt constructii si amenajari Descrierea jobului - prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi parteneri; - vinde produsele companiei catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zona alocata; - raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii; - actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi; - foloseste eficient resursele companiei; Candidatul ideal - experienta in vanzarile de anvelope; - studii medii; - abilitati de comunicare si relationare; - abilitati de planificare si organizare; - abilitati de negociere; - orientare catre client si rezultate; - capacitate de lucru in echipa; - experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare.

  • Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Detalii la tel 0734995471

  • Sigma Confort Grup angajeaza montator/manipulant mobila cu permis de conducere cat B, pentru montajul mobilei la domiciliul clientului. Se ofera: * pachet salarial fix + bonus * mediu de munca prietenos si dinamic

  • Gi Group România recrutează pentru clientul său, un jucător european major în sectorul de incalzire – Ṣef de schimb. Cerințe:  Minim 2 ani experiență în coordonare pe zona de producţie;  Excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare, organizare şi spirit de echipă;  Perseverenţă, capacitate de organizare şi planificare;  Studii tehnice medii sau superioare. Responsabilităţi:  Coordonarea activităţii de producţie de pe un schimb;  Răspunde din punct de vedere cantitativ şi calitativ de producţia echipei sale;  Responsabil de pregătirea angajaţilor care sunt în subordinea sa;  Efectuează inspecţii şi controale pe fluxul de fabricaţie; Beneficii:  Salariu atractiv;  Tichete de masă;  Bonus lunar;  Spor de noapte şi ore suplimentare plătite dublu;  Prime de Paşte şi de Crăciun;  Transport asigurat;  Program de lucru în 3 schimburi: L-V *Se oferă - posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performanțelor, în cadrul unei companii multinaționale cu rezultate excelente pe plan internațional. Așteptăm cât mai curând aplicația ta la adresa de email: (tel. 0746.047.580) sau poţi să ne vizitezi la sediul nostru din Cluj-Napoca: str. Someşului nr. 18-22.

  • Gi Group is recruiting Senior Software Engineer to develop, design and test industrial, manufacturing and automobile applications for an international product engineering company, based in Cluj. Responsibilities: • Develop embedded software for Automotive; • Analyze and implement new requirements; • Debug embedded software; • Document software; • Maintain codebase; • Travel abroad would be required to work directly with the customer. Requirements: • University degree in Computer Science, Electronics, or similar; • AUTOSAR working and architectural knowledge is important; • Shell Scripting experience ; • Good programming skills in embedded C and C++; • Operating system – RTOS, VxWorks; • Communication skills and a good team player; • Structured and analytic way of working; • Experience: 2 to 5 years; • English is a must  If you are passionate about Automotive and Embedded Systems, you should contact us: Lucia Arion phone: 0746047580/ Email

  • Autoutilitara 3,5 tone cu lift

  • Transport marfa, mobila, diverse sau caut colaborare cu firme. Se ofera factura

  • Ai nevoie de un venit suplimentar ? Esti dispus/a sa inveti si sa muncesti pentru visul tau? Esti motivat/a de a avea propria ta afacere , inclusiv libertate financiara ?? Ai nevoie de 1-4 ore pentru zi si poti castiga intre 10-5000 euro lunar si timp prețios alături de cei dragi . Mai multe detalii pe FB Carol Tutu

  • Salveaza cautarea