Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Cluj-Napoca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 8

    Angajam in Cluj-Napoca OPERATOR CNC

    Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!

  • 1

    Manpower recruteaza pe perioada NEDTERMINATA operator productie in Cluj!

    Manpower recruteaza pe perioada nedeterminata pentru unul dintre clientii sai din Cluj! CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. Locatie: Clun - in oras BENEFICII: Salariu de baza atractiv Tichete de masa in valoare de 40 RON zi lucrata Cursuri platite de companie.

  • 3

    Recrutam reglor utilaje in Cluj!

    Manpower recruteaza reglor utilaje! BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 35 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 2 schimburi. CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj; Experienta in domeniul tehnic. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 746

  • Ajustor mecanic- Comp. specializata in constructii sudate si prelucrari mecanice

    Cerinte: - seriozitate si perseverenta in indeplinirea sarcinilor stabilite - implicare si operativitate. - capacitate de a lucra atat in echipa cat si individual; - indemanare si precizie in executia operatiilor de pregatire a suprafetelor; - capacitatea de a identifica zonele ce trebuie remediate si de a alege metoda cea mai eficienta pentru indepartarea neconformitatilor; Beneficii: -contract de munca stabil -posibilitate de calificare la locul de munca Contact:

  • Sablator Cluj Napoca

    Emsil Group, companie specializata in constructii sudate si prelucrari mecanice angajeaza: Sablator Locatie: B-dul Muncii , Cluj-Napoca Cerinte: -disponibilitatea de a lucra in schimburi si intr-un mediu de productie -experienta constituie un avantaj Beneficii: -contract de munca stabil -posibilitate de calificare la locul de munca Contact:

  • Angajam urgent persoane pentru curatenie in orasul CLUJ-NAPOCA

    Angajam urgent persoane pentru curatenie in farmacie in CLUJ-NAPOCA Program de 2 - 8 ore pe zi Oferim contract de munca punct de lucru in CLUJ-NAPOCA Se ofera contract de munca din prima zi Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de tel

  • 6

    Ingrijire batrani Italia perioade lungi sau inlocuiri

    Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.

  • 3

    Angajam soferi profesionisti incepatori / cu experienta (C+E)

    Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.

  • 2

    Fundatia Prison Fellowship Romania angajeaza coordonator proiect

    FUNDATIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA angajeaza coordonator proiect: ATRIBUTII PRINCIPALE: Coordoneaza eficient toate activitățile proiectului pentru a atinge obiectivele stabilite la cele mai înalte standarde de calitate. Organizeaza și supervizeaza proiectul în toate etapele sale: inițierea, planificarea, monitorizarea, evaluarea impactului și închiderea proiectului. Asigura comunicarea cu partenerii din cadrul proiectului și respectați obligațiile contractuale care decurg din acordurile de parteneriat. Administreaza bugetul proiectului în conformitate cu procedurile interne și condițiile finanțatorului. Stabilește relații de colaborare pe termen lung cu partenerii, clienții, beneficiarii și finanțatorii proiectului. Asigura derularea proiectului în indicatorii stabiliți și identificați, analizați și monitorizați riscurile. Organizeaza achizițiile în cadrul proiectului, selectați și contractați furnizorii. Realizeaza planuri detaliate de lucru și monitorizați implementarea acestora. (echipă, beneficiari, parteneri). SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.

  • Fundația Prison Fellowship România angajează psiholog

    FUNDAȚIA PRISON FELLOWSHIP ROMANIA, furnizor privat de servicii sociale, recrutează psiholog pentru derularea activităților în cadrul proiectelor și programelor fundației. ATRIBUTII PRINCIPALE: Respectă programul de lucru şi semnează condica de prezenţă la venire şi plecare. Are obligaţia de a se prezenta la serviciu în deplină capacitate de munca. Respectă confidenţialitatea tuturor aspectelor legate de locul de muncă indiferent de natura acestora. Efectuează controlul medical periodic conform programării şi normelor în vigoare. Cunoaşte şi respectă R.O.F. şi R.O.I. Cunoaşte şi aplică normele interne şi procedurile de lucru privitoare la postul său. Va răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de păstrarea secretului datelor şi al informaţiilor cu caracter personal deţinute sau la care are acces ca urmare a executării atribuţiilor de serviciu. Sesizează şeful ierarhic asupra oricăror probleme apărute pe parcursul derulării activităţii. Utilizează corect dotările postului fără să îşi pună în pericol propria existenţă sau a celorlalţi angajaţi, aduce la cunoştinţă şefului ierarhic orice defecţiune şi întrerupe activitatea până la remedierea acesteia. CONDIȚII PENTRU OCUPAREA POSTULUI: Educație solicitata: - studii superioare, specializarea psihologie; - aviz de exercitare a profesiei de psiholog psihologie clinică, emis de Colegiul Psihologilor din Romania; EXPERIENȚĂ SOLICITATA: Vechime generala specifica - 1 an; - abilitati de planificare, concentrare pe sarcina, autoevaluare; - capacitate de analiza si sinteza - capacitate de lucru individual si în echipa; - Capacitate de adaptare la medii şi situaţii noi; - abilitati dezvoltate de comunicare, relaționare si adaptabilitate - Persoană dinamică, flexibilă şi cu spirit de iniţiativă; - Bun organizator;

  • 1

    Fundația Prison Fellowship România angajează administrator

    Fundația Prison Fellowship România Angajează administrator: ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundatia față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundatiei; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundatiei; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Arhivează copii ale contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundatie; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundatie; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundatiei; SPECIFICAȚIILE POSTULUI NIVEL DE STUDII: Studii superioare EXPERIENTĂ: ÎN SPECIALITATE: minim 1 an PERMIS DE CONDUCERE: Categoria B CUNOȘTINȚE NECESARE: Contabilitate primară; Operare PC (MS Office); Gestionare arhivare documente; APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: Aptitudinea generală de învățare; Aptitudinea de a lucra cu documente; Planificare și organizare a operațiilor și activităților; Respectarea instrucțiunilor orale și scrise; Culegere clasificare interpretare transmitere a informațiilor; CARACTERISTICI DE PERSONALITATE: spirit tehnic, usurință în manipularea fizică și ordonarea obiectelor în mediul de lucru, spirit practic, eficient, ordonat, sociabilitate, tact, amabilitate.

  • Angajam MANIPULANT MARFA IN DEPOZIT - locatia Cluj (aeroport)

    Esti o persoana organizata, atenta la detalii si iti place sa lucrezi cu marfuri? Cautam un MANIPULANT MARFA in depozit dedicat si responsabil pentru a se alatura echipei noastre din CLUJ. In aceasta pozitie, vei fi responsabil de manipularea si operarea marfurilor intr-un mediu de lucru dinamic si plin de energie. Responsabilitati: Manipularea si transportul marfurilor in mod eficient si in siguranta, respectand procedurile de lucru stabilite; Verificarea si inspectarea marfurilor pentru a asigura calitatea si integritatea acestora; Etichetarea si ambalarea corecta a marfurilor, in conformitate cu instructiunile specifice; Colaborarea cu echipa pentru a asigura un flux de lucru eficient si o comunicare clara; Utilizarea echipamentelor de manipulare si transport in mod corespunzator, respectand normele de siguranta; Pastrarea curateniei si ordinei in zona de lucru; Raportarea oricaror probleme sau incidente catre supervizorul direct. Cerinte: Experienta anterioara in manipularea marfurilor sau in domeniul logistic este un avantaj; Abilitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termenele limita; Atentie la detalii si capacitatea de a urma instructiuni precise; Capacitatea de a efectua sarcini fizice repetitive, cum ar fi ridicarea si transportul marfurilor; Abilitati bune de comunicare si relationare cu colegii de echipa; Flexibilitatea de a lucra in ture sau in weekend-uri, in functie de necesitatile operatiunilor noastre. Beneficii: Contract de munca pe perioada NEDETERMINATA; Salariu MOTIVANT; Tichete de masa ; Asigurare medicala ; Prime de sarbatori ; Transport asigurat ; Mediu de lucru prietenos si colaborativ. Daca esti o persoana motivata, dornica de a invata si de a contribui la succesul nostru, te invitam sa aplici pentru pozitia de Manipulant Marfa. Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem!

  • 4

    Angajam CURIER - locatia Cluj-Napoca, aeroport

    CURIER Suntem în căutarea unui CURIER dedicat și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Dacă ești o persoană organizată, cu abilități excelente de comunicare și o atitudine pozitivă, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: * Livrarea mărfurilor în siguranță și la timp către clienți; * Verificarea și pregătirea mărfurilor pentru livrare; * Încărcarea și descărcarea mărfurilor în mod eficient; * Completarea documentelor necesare pentru fiecare livrare; Cerințe: * Experiență anterioară în domeniul livrărilor de mărfuri; * Permis de conducere categoria B ; * Abilități excelente de conducere și cunoștințe ale regulilor de circulație; * Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a face față termenelor limită strânse; * Atenție la detalii și abilități bune de organizare; * Abilități de comunicare excelente și o atitudine prietenoasă față de clienți; Beneficii: * Contract pe perioada NEDETERMINATA; * Salariu MOTIVANT ; * Tichete de masă; * Prime de sărbători; * Asigurare medicală; * Transport asigurat; * Oportunitatea de a lucra într-o companie de renume; * O echipă prietenoasă și sprijinitoare; * Program de lucru : L-V 8 ore ; Dacă ești o persoană motivată și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de curier. Trimite-ne CV-ul tău actualizat și o scurtă descriere a experienței tale în domeniu. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!

  • 1

    Sef Atelier

    Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.

  • 2

    Tehnician tehnolog mecanic

    Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.

  • 5

    Energom angajeaza Electrician

    Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.

  • 1

    Recepție office Cluj-Napoca

    Angajam o persoana la recepția unei clădiri de birouri din zona centrala a municipiului Cluj-Napoca. Program luni - vineri (08:30 - 17:30), fără weekend-uri sau sărbători legale. Cerinte: -cunoștințe minime de limba engleza -seriozitate, punctualitate -experienta minima in secretariat administrativ, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.700 lei luna, transferat direct în contul bancar al angajatului.

Salvează căutarea