Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii Disponibil din: 2020-06-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam frigotehnist - Cluj - Napoca

    Cerinte pentru ocuparea posturilor: - calificarea profesionala in meseria de frigotehnist: permis de conducere categoria B; - atestat AGFR constituie un avantaj nu o conditie obligatorie; - experienta profesionala in domeniu minim 5 ani; - respectarea si realizarea sarcinilor de munca in echipa; - realizarea de calitate inalta a lucrarilor; Descrierea jobului Care vor fi atributiile: - mentinerea tuturor utilitatilor (instalatii electrice, instalatii sanitare si climatizare) in stare buna de functionare; - se lucreaza in echipa cu electricianul de intretinere si reparatii; - identificareasi rezolvarea problemelor solicitarilor de urgenta care pot aparea; - activități de lucru ce includ: activități mecanice, electrice, sanitare (se lucreaza in echipa cu un instalator); - interventia, în cel mai scurt timp, pentru remedierea defectiunilor care apar la instalatiile din sediul clientilor; - urmarirea planului de mentenantă preventivă a clădirilor împreună cu echipa din care vei face parte: - întocmirea de rapoarte de mentenanta, informarea conducerii asupra oricărei probleme apărute în desfăsurarea activitătii; gestiunea materialelor echipamentelor necesare pentru lucrări de întreținere și reparatii; Beneficii Ce oferim noi: - salariu fix plus prime cu ocazia sărbătorilor; - tichete de masa; - zile de concediu de odihnă în plus în functie de vechimea în muncă; - transport asigurat de către societate cu autovehiculul alocat echipei.

  • 6

    Montaj fatada de sticla

    Firma angajeaza personal calificat in domeniul montaj geamuri , usi , fatade , sticla in profile de aluminiu. Cunoasterea limbii Germane constitue avantaj . Relatii la telefon 00436641781151

  • 16

    Economist -electronist - programmator

    OFERTA SPECIALA : loc de munca pentru lucrator economic ( contabilitate , financiar , gestiune ) studii medii sau superioare. . Oferim loc munca tehnician electronist - programator , specialist IT , cu studii medii sau superioare.Conditii de activitate deosebite , program flexibil. ,pentru deplasari in teren asiguram auto Informatii , zilnic: 9 - 13 ...tel

  • 1

    Angajez camerista

    Angajam cameriste, hotel 4 stele Cluj-Napoca. Salar 3500 net.

  • Angajam nepalezi

    Fabrică fasonare oțel beton, angajează personal în vederea creșterii capacităților de producție, se asigură cazare, decontare transport.

  • 3

    Angajez preparator grill

    Thessaly Greek Taverna din Cluj își mărește echipa. Avem 2 locuri disponibile pe următorul post: -preparator grill Programul de muncă este de 2 zile la muncă cu 2 zile libere, de la 10:00 la 22:00. Contract de muncă pe perioada nedeterminată, mâncarea asigurată în timpul programului plus alte beneficii. Salariile pleacă de la 4000 lei net. Salariile sunt negociabile și există posibilatea de creștere în funcție de implicare. Locația este pe bulevardul 21 Decembrie 1989 numărul 120 Mărăști, Cluj. Contact: Cosmin.

  • 1

    Consilier vanzari magazin Outlet

    MAGAZINUL 4 SEASON OUTLET isi mareste echipa, angajam CONSILIER VANZARI FULL-TIME sau PART TIME in magazin de tip outlet în cartierul Mărăști. Responsabilități: - realizarea activității de vânzare -menținerea și dezvoltarea unei relații pozitive cu clientul -utilizarea casei de marcat și a POS-ului -consilierea clienților și informarea acestora asupra produselor din magazin - gestionarea eficienta a stocurilor si aranjarea produselor in magazin - mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat -experiența în domeniul vânzărilor constituie un avantaj PROGRAM DE LUCRU: (8 ore) L-V 9-17 (prima saptamana) si 12-20. (Urmatoarea saptamana)p> S 10 - 14 (două sâmbete pe lună) Sau (4 ore) L-V 9-13 (prima saptamana)si 16-20 (urmatoarea saptamana)p> S. 10-14 (doua sâmbete pe luna) BENEFICII: - Pachet salarial motivant - Bonusuri din vanzari - Un mediu de munca placut si profesionist Pentru mai multe informații ne puteți contacta la nr de telefon

  • Tehnician PLC - Proiecte internationale

    About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com

  • 4

    Caut coleg într-o afacere la cheie! Dau în chirie tură în cabinet stoma - 250E

    Caut coleg într-o afacere la cheie !!! Dau în chirie o tură într-un cabinet stomatologic, cu 250 euro/lună, plus cheltuieli. - De preferat medic cu experiență practică. - Se poate lucra sâmbăta și se pot face urgențe. - Cabinetul stomatologic : a) este situat într-o zonă foarte bună, în Cluj-Napoca, Mănăștur, Aleea Ciucas nr. 1, bl. J5, la parter, ap.4 ; de la fast-food-ul McDonald's de pe str. Primăverii si de la benzinăria Petrom, pe str. Parâng, în dreapta pe Aleea Ciucaș 1, lângă Biserica Tuturor Sfinților, la parterul blocului ; b) este foarte curat, are sală de așteptare cu tv, grup sanitar, un singur unit dentar dotat cu aparatură modernă, cu toate avizele la zi ; c) functionează de mulți ani, cu pacienți fideli, cu vad bun și clientelă formată, atragând constant pacienți noi. Detalii la tel. sau la tel. .

  • 1

    Planificator transport național și internațional

    Recrutăm pentru clientul nostru, companie cu peste 25 de ani experiență în transport mărfuri și bunuri oriunde în țară și în lume prin servicii de depozitare, transport rutier, transport maritim, rolul de Planificator transport național și internațional Locație: Iași Cluj București Brașov Nr. poziții vacante: Multiple Nivel experiență: Începător Mediu Avansat Mod de lucru: la sediul companiei Pregatirea necesară postului: - studii superioare finalizate; - experiență profesională de minim un an în următoarele domenii - transport logistică expediții; - cunoștințe despre piețele de transport intern și internațional și în ce privește dezvoltarea relațiilor cu partenerii comerciali; - cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat; - bune cunoștinte de operare a pachetului Microsoft Office; - bune abilități de comunicare verbală și în scris; - capacitate de negociere eficientă cu clienții și furnizorii externi; - capacitate de identificare și stabilire a priorităților clare într-un mediu dinamic, asigurând o organizare eficientă a sarcinilor și resurselor disponibile. - dinamism, flexibilitate și atenție la detalii; - capacitate de adaptabilitate în situații stresate și tensionate; - abilitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă. Constituie ca avantaj: - competențe lingvistice într-o a doua limbă străină. Responsabilități: - identifică și prospectează piețele relevante pentru serviciile companiei, contactând clienții (telefonic, e-mail) pentru a prezenta gama de servicii oferite și pentru a înțelege nevoile lor specifice de transport; - actualizează continuu bazele de date ale companiei (cu clienți cărăuși); - menține o comunicare constantă cu clienții activi, cât și inactivi, în vederea actualizării informațiilor despre serviciile companiei și pentru a atrage interesul acestora în colaborarea continuă cu compania; - contactează și selectează clienți importatori - exportatori din România și alte țări europene, evaluând potențialul acestora și dezvoltând relații comerciale solide; - contactează și selectează transportatorii de marfă parteneri ai companiei, evaluându-le capacitatea, experiența și fiabilitatea pentru a asigura servicii de transport de calitate; - facilitează negocierea și intermedierea cererilor și ofertelor de transport între clienți și transportatori; - asigură cele mai bune oferte de transport, în cel mai scurt timp pentru clienții aflați în portofoliu; - monitorizează în mod activ executarea comenzilor de transport până la finalizarea lor și încasarea contravalorii; - gestionează procesarea documentelor necesare pentru buna desfășurare a activității de transport, asigurându-se că toate documentele sunt completate corect și în conformitate cu reglementările relevante. Beneficii: - pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - servicii medicale private; - tichete de masă; - training-uri specifice activității pentru formarea și dezvoltarea competențelor profesionale; - suport pentru costurile de relocare, în cazul necesității. Dacă dorești să activezi și să îți dezvolți cariera în cadrul unei companii care se află în plină expansiune și cu expunere europeană, te invităm să ne trimiți CV-ul actualizat la adresa de e-mail. Train2Perform este o companie specializată în furnizarea de servicii profesioniste în domeniul Resurselor Umane. Echipa noastră oferă partenerilor de business soluții personalizate pentru optimizarea relațiilor interumane, acoperind următoarele domenii: recrutare și selecție de personal, training, consultanță și management al resurselor umane.

  • 1

    Maistru electrician/energetician

    SC INSTAL ITTU SRL angajeaza: Maistru electrician/energetician: Competente: Studii medii- profil mecano-energetic Experienta minim 3 ani Foarte bune competente de organizare, planificare, coordonare, control, capacitatea de a lua decizii Cunostinte electrice/tehnice Capacitate de analiza si sinteza Seriozitate si implicare Disponibilitate la deplasări în teren Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:

  • 25

    Angajam contabil/economist

    Candidatul ideal -studii superioare finalizate, profil economic -cunoastere operare PC si pachet MS OFFICE (Word, Excel) -experienta in domeniu -cunoasterea si intelegerea mecanismelor financiare contabile -persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii, meticuloasa si ordonata -disponibilitate la program prelungit Descrierea jobului -intocmireа, inregistrarеа si аrhivareа documеntelor contabile primarе: rеgistru de cаsa, dеconturi de cheltuieli, dispozitii de plаta, foi dе pаrcurs, procesе vеrbаle de compensare, borderouri, etc -intocmirea de situatii financiare Va rugam atasati CV-ul in mesaj!

Salvează căutarea