Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii Disponibil din: 2021-02-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate studii superioare (inginerie, economice, de gestiune); Experienta pe o pozitie similara; Capacitate de analiza si sinteza; Spirit de observatie si organizatoric; Capacitate de lucru in echipa; Spontaneitate, operativitate si flexibilitate. Responsabilitati: Pregatirea documentatiei tehnice si a materialor (piese, componente, etc.) in vederea prelucrarii; Alocarea documentatie tehnice aferente materialelor de prelucrat; Gestionearea materialelor care i se încredinţează; Distribuirea in atelier si informarea operatorilor privind existenta documentatiei si a materialelor de prelucrat, in zonele aferente procesului tehnologic; Colectarea si completarea informatiilor privind stadiul de executie al pieselor in tabelul de urmarire piese; Completarea documentatie tehnice aferenta pieselor masurate de catra ctc. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.
-
Candidatul Ideal: Persoana dinamica, indemanatica, atenta la detalii; Orientare catre calitate in executie; Productivitate (incadrarea in normele de timp); Capacitate de lucru în echipă; Constituie avantaj experienta in montare si cablare de dulapuri electrice; citirea de scheme si simboluri electrice. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei/zi; Decontare transport; Abonament medical; Prime periodice si al 13-lea salariu la final de an; Posibilitati reale de avansare si dezvoltare; Mediu de lucru placut si curat. Responsabilitati: Executa montajul echipamentelor conform dosarului de executie; Executa lucrarile de trasee si cablare ale instalatiilor electrice conform proiectului; Executa lucrări de instalații electrice de joasă tensiune; Punct de lucru fix in Cluj-Napoca; Munca intr-un singur schimb, fara deplasari, se lucreaza in interior.
-
Angajam agenti de securitate pentru o clădire de birouri din Cluj-Napoca: Cerinte: -atestat agent securitate -seriozitate, punctualitate -experienta in securitatea incintelor, constituie un avantaj Salariul net începând cu 2.800 lei, și este transferat direct în contul bancar al angajatului.
-
Căutăm un Electrician experimentat în asamblarea și întreținerea tablourilor electrice de automatizare. Rolul implică lucrul atent și metodic pentru asamblarea precisă a componentelor, verificarea și testarea sistemelor, precum și depanarea acestora. Responsabilități Principale: -Asamblarea tablourilor electrice conform schemelor tehnice; -Testarea și verificarea funcționării corecte a tablourilor; -Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor; -Respectarea normelor de siguranță în vigoare; -Disponibilitate pentru deplasări la instalațiile clienților din Cluj Napoca. Cerințe: -Minim 2 ani de experiență în domeniul electric, preferabil în automatizări; -Cunoștințe solide despre componente electrice și scheme de automatizare; -Capacitatea de a citi și interpreta desene tehnice și scheme electrice; -Permis de conducere categoria B; -Excelente abilități de comunicare și lucru în echipă. Oferim: -Pachet salarial competitiv, adecvat experienței și competențelor; -Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă; -Mediu de lucru dinamic; -Posibilitatea de a lucra pe proiecte variate și provocatoare.
-
ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Looking for romanian citizen that want to work from home through internet making phone calls to companies. highly meritorious if you also master the Swedish language. Also meritorius if you have worked in a callcenter before. * Your duties are to call companies by phone and conduct personal interviews * You work online and call and fill in the answers directly in our interview program * Working hours are office hours Monday to Friday **Requirements** * Must have own computer, headset and good internet connection * Speak fluent english
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Casa Dacilor angajeaza manager restaurant. Cerinte : * disponibilitate program de dupamasa si weekend. *carnet categoria B. *contabilitate primara *studii superioare reprezinta prioritate *bun organizator *capacitate de lucru in echipa. Va rugam sa trimiteti cv-urile pe email Cei selectati vor fi contactati in scris pentru interviu.
-
Societate angajeaza cu norma intreaga muncitor in constructii, permisului auto, cat. B este OBLIGATORIE, pentru echipa tehnica ce se ocupa cu activitati de aprovizionare materiale, intretinere, reparatii, mentenanta cladiri, in Cluj Napoca. Activitati: renovari, reparatii interioare, gleturi, zugraveli, montaj parchet, pereti rigips, reparatii instalatii. Programul de lucru este de luni - vineri 8-18 si o sambata pe luna 8-14.
-
-
Societate comerciala angajeaza sofer autobasculanta cu experienta si atestat se ofera 250 lei/zi informatii la
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Est Company Rom Impex srl, cu o istorie de peste 28 de ani in industria textila, cu o echipă stabila si profesionista, spatii renovate si curate, CAUTAM: OPERATOR CURATENIE cu norma 8 ore zi cu disponibilitate de lucru la sediul companiei noastre pe Bdul Muncii program de lucru Luni - Vineri (in intervalul 06:00 - 14:30) inclinat spre curatenie, ordine și detalii cu experienta, harnic, disciplinat, corect cu atitudine pozitiva Oferim: contract de muncă pe durată nedeterminată program de lucru intr-un singur schimb salarizare avantajoasa și la timp decontare abonament CTP transport abonament medical clinica privata dupa primele 3 luni salariul include bonuri de masa se acorda premii, prime de sarbatori va asteptam sa faceti parte din echipa noastra pentru a asigura un mediu de lucru curat si placut pentru angajatii nostri.