Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii Disponibil din: 2021-05-03-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Promovat
Cautam sofer profesionist posesor permis categ C, E , certificat de pregatire profesionala (atestat) pentru tractari auto utilaje si transport autovehicule intern, pentru camion 6,5t 7.5t cu sau fara remorca 3,5 t Cerinte atestat profesional, analize medicale valabile, aviz psihologic valabil, cazier, permis categ C, E , domiciliul pe raza localitatii Cluj-Napoca sau imprejurimi, experienta constituie avantaj Contract de munca cu salar fix + diurna + procent
-
Promovat
Locație: Cluj-Napoca (în vecinătatea Aeroportul Internațional Traian Vuia) Program: 4 zile lucrate cu 2 zile libere - 8h zi Salariu: - Salariu până la 5000 RON (salariu fix + card de masă + bonusuri de performanță); - Abonament gratuit la biblioteca online Bookster; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât din punct de vedere profesional, cât și personal. Cerințe: - Ești o persoană cu dorința de muncă, serioasă, care nu renunță la greu; - Îți plac mașinile; - Îți dorești un loc de muncă stabil; - Îți dorești să fii plătit și apreciat pe măsura eforturilor tale. Responsabilități: - se spală mașinile la exterior și la interior; - se pregătesc mașinile pentru a fi predate clienților (completezi lichidul de parbriz, verifici să funcționeze farurile, ștergătoarele, becurile); - te asiguri că mașina este impecabilă din punct de vedere al curățeniei (verifici banchetele, plafonul și covorașele); se completează în calculator mașinile spălate în ziua respectivă. *Se oferă bonusuri pentru mașinile spălate (cantitate și calitate). De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături de Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al afacerii noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă nouă astăzi! ** La acest anunt se vor lua in considerare doar candidatii care aplica cu un CV actualizat pe platforma Publi24.
-
Promovat
Sunteti o persoana dinamica si gata sa accepte noi provocari cu experienta in productie? Fantastic, pentru că avem nevoie de sprijinul tău în producția noastră. Alăturați-vă echipei noastre și ajutați la modelarea productiei noastre moderne de ambalare si etichetare a produselor din carne vita si porc Cerințe: Formare în sectorul alimentar, de exemplu specialist în tehnologia alimentelor, operator de mașini. Personalitate puternica, motivată și rezistentă , cu spirit de echipă. Stil de lucru independent, responsabil, orientat spre obiective și soluții. Nivel ridicat de conştiinciozitate in executarea calitativa si in conditii de igiene a produselor. Condiții: Sprijin in integrarea dumneavoastra in Germania Chirie si Transport (contra cost) Salariu motivant si bonusuri de productie Lucru intr-o echipa tanara si dinamica ...si multe altele. Responsabilități: Operarea mașinilor și sistemelor moderne de producție și ambalarea a produselor din carne. Asigurarea unui flux continuu de produse în funcție de performanța liniei. Monitorizarea și controlul constant al parametrilor și stărilor mașinii. Controlul și optimizarea fluxurilor de productie. Efectuarea controalelor de calitate și respectarea standardelor de siguranță, calitate și igienă la locul de muncă
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Aplica aici: partenerglovo.ro Devino curier de top in orasul tau! Tazz, Glovo si Bolt Food Tazz = Timisoara, Arad, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Craiova, Bucuresti, Vaslui, Botosani, Drobeta Turnu Severin, Suceava, Sfantu Gheorghe, Targu Mures, Alba Iulia si Iasi. GLOVO = Timisoara, Oradea, Arad, Cluj, Sibiu si Bucuresti. Bolt Food = Timisoara, Cluj si Bucuresti Ce oferim noi? -Plata, odata pe saptamana. -Echipament (Geaca, baterie externa, suport telefon, casca moto) -Decontam 5% din valoare bonurilor de combustibil si service auto -30% discount la piese auto direct de la furnizor -Activarea contului imediat -Plata comanda + plata pe km + tarif dinamic -BONUS de performanta intre 45 si 500 RON saptamana -BONUS intern -BONUS de recomandare intre 100 si 600 RON -BONUS rating curier. -Training -Suport pe intreaga perioada de colaborare. Ce ai nevoie pentru a te alatura echipei noastre? -Bicicleta, Motocicleta sau Masina personala. -Smartphone, Android sau IOS -Varsta minima 18 ani. -PFA (REPREZINTA UN AVANTAJ) Cat poti sa castigi? Intre 700-3000 RON pe saptamana in functie de disponibilitatea implicarea dvs. In cazul in care detii un SRL sau PFA se poate incheia contract de colaborare. Carte de munca 2 4 8 ore sau contract de colaborare cu PFA SRL -Exceptii de la contract 8 ore: - elevi sau studenți, cu vârsta până la 26 de ani - persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane cărora prin lege li se recunoaște posibilitatea de a lucra mai puțin de 8 ore pe zi - pensionari pentru limită de vârstă (nu și cei cu pensii de serviciu). Daca doresti sa devii administrator de flota Glovo Tazz, iti stam la dispozitie. Go Smart Timisoara - Str. Ofcea nr.4, TM Oradea - str. Xenopol nr.39 Publi24_1675265479
-
Visul tău este să faci din bucătărie - artă, într-o țară străină? Te așteptăm în Belgia! Suntem în căutarea persoanelor dedicate pentru posturile de: bucătar si pizzaiolo. Descrierea postului Prepararea mâncărurilor (aperitive, feluri principale, deserturi); Aranjarea farfuriilor; Verificarea și menținerea zonei de lucru curată (să fie respectate regulile de igienă); Verificarea ingredientelor (dacă sunt păstrate și gătite la temperatura potrivită); Verificarea funcționalității echipamentelor: dacă cuțitele sunt ascuțite, cantitățile de ingrediente sunt suficiente, etc; Urmărirea etapelor de preparare a mâncărurilor; Folosirea cantităților potrivite pentru condimentarea și prepararea alimentelor; Utilizarea corectă a echipamentelor și ustensilelor pentru gătit. Candidatul ideal Experiență în arta gătitului; Să comunici la nivel conversațional una dintre următoarele limbi străine: engleză, franceză Permis categoria B: este un plus Beneficii Contract belgian de muncă și salariu în funcție de experiența ta Decontarea primului transport din România în Belgia în valoare de maxim 150 euro, în funcție de costul transportului ales de dumneavoastră Al 13-lea salariu Bani de vacanță Asigurare medicală Zile legale libere plătite Suport administrativ în limba română. Fiind o țară nouă pentru tine, te vom ajuta cu procesul de recrutare, cu stabilirea ta în Belgia și cu informațiile necesare pe parcursul șederii tale, pentru a ne asigura că ești mulțumit de noua schimbare
-
Angajez student, absolvent sau masterent pe perioada vacantei pentru munca de birou.
-
Cerințe: Abilități de diagnosticare și remediere a defecțiunilor într-un mod eficient. Atitudine proactivă și orientată către rezolvarea problemelor. Abilități de lucru atât independent, cât și în echipă. Experiența în instalarea și întreținerea sistemelor de securitate este un avantaj. Deținerea permisului de conducere categoria B reprezintă un plus. Responsabilități: Instalarea și întreținerea sistemelor de securitate, inclusiv camere de supraveghere, alarme și acces controlat. Identificarea și remedierea defecțiunilor într-un mod eficient. Colaborarea cu echipa pentru implementarea proiectelor în termenii stabiliți. Respectarea standardelor de siguranță și a normelor legale. Beneficii: Salariu competitiv în funcție de cunoștințe și abilități. Mediu de lucru stimulativ și oportunități de dezvoltare profesională.
-
Căutăm tâmplari cu normă întreagă cu experiență. Dacă sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați la adresa de email: hello (arond) konecti. ro sau la numărul de telefon .
-
Căutăm pizzer Cluj sau ajutor de bucătar cu: - Experiență în prepararea pizzei sau ca ajutor în bucătărie. - Dedicație, rapiditate și un nivel înalt de igienă personală. Oferim: - Contract full-time cu salariu fix + bonusuri lunare. - 2 mese pe zi. - Mediu de lucru dinamic și posibilitate mare de promovare. Te așteptăm să te alături echipei noastre!
-
Angajez șofer categoria C,pe camion frigorific. Încărcarea se face dimineața foarte devreme în Apahida. Descărcare in regim de platformă. Informații la nr.de tel.:
-
Firma TRIOX SRL angajeaza ajutor bucatar bucatar la cantina Program de lucru Luni-Vineri 06:00 - 14:00 Punct de lucru: Str Emerson nr 4 Transport si masa calda asigurat
-
Polizatorul executa polizarea / slefuirea pieselor, a imbinarilor sudate si a incarcarilor prin sudare in conformitate cu indicatiile sefului ierarhic direct. CERINTE - studii medii sau absolvent de scoala profesionala / calificare in domeniu /diploma de lacatus - experienta pe un post similar prezinta un avantaj, insa nu este obligatorie - disponibilitatea de a lucra in 3 schimburi Acceptam si persoane necalificate care vor sa invete. Pentru mai multe detalii, iti raspundem cu drag la numarul de telefon din anunt .
-
Firma spaniola de transport international cu o flota de 200 camioane (remorci cu prelata) angajeaza soferi profesionisti (C+E) incepatori /cu experienta pentru lucru in echipaj. Va putem oferi contract de munca pe Spania, salarii 2000-2400 euro net, in functie de experienta. Perioada de lucru poate fi negociata in functie de necesitatile soferilor si ale firmei. Asiguram transportul pana la locul de munca din localitatea de domiciliu a fiecarui sofer. Soferilor incepatori li se ofera perioada de initiere platita in echipaj. Soferii cu experienta care doresc sa initieze un incepator primesc bonus 100 euro lunar. Perioadele de vara sau sarbatorile de iarna sunt platite suplimentar cu un bonus stabilit de firma. Tarile pe care le tranzitam sunt: Spania, Franta, Germania, Olanda si Belgia. Nu se circula in Elvetia, UK sau tarile de nord. Nu este necesara cunosterea unei limbi de circulatie internationala, dispeceratul, soferii si reprezentantii firmei fiind vorbitori de limba romana. Documentele necesare angajarii sunt: act de identitate, permis de conducere (C+E), atestat marfa si cartela tahograf. Nu este nevoie de aviz psihologic si medical, pasaport, cazier si nici de certificat verde. Pentru detalii suplimentare va rog sa ne contactati la telefon.
-
Avem personal asiatic ,calificat si necalificat in cautarea unui loc de munca pe urmatoarele domenii: - constructii - finisori constructii - sudori - gradinarit - curatenie - productie - horeca - croitorie
-
Căutăm personal pentru magazinul Timflex Candidatul ideal: -studii medii -cunoștințe operare PC -abilități de comunicare și relaționare -atitudine pozitivă, proactivă, orientare către clienți -prezentarea serviciilor și produselor -înțelegerea procesului de vânzare Descrierea Jobului: -consilierea clienților în funcție de nevoile lor -prezentarea produselor -încasare -emitere de facturi Beneficii: -loc de muncă sigur și stabil -salariu motivant -prime de sărbători Telefon contact: 0754 216 120 Bogdan Cleja Publi24
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Descriere post: Suntem un magazin de mobila din Cluj-Napoca, ce importa mobilier la comanda din Italia. Mobilierul ajunge la noi dezasamblat si avem nevoie de persoane care sa transporte, asambleze si sa monteze mobilierul la domiciliul clientului. Avand un numar mare de comenzi ne dorim sa ne marim echipa. Locatie : EXPO TRANSILVANIA Responsabilitati: -debitare PAL, MDF -asamblare mobilier -transport mobilier, elemente decorative -montaj mobilier atat la showroom cat si la domiciliul clientilor Cerinte: -permis de conducere -punctual -dorinta de a invata si a evolua profesional
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Candidatul ideal - permis de conducere categoriile B, C, E; - atestat profesional pentru transport marfuri generale; - autorizatie ISCIR pentru automacara - card tahograf. Descrierea jobului - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie Beneficii: - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial atractiv. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane
-
Responsabilitati: - participa la incarcarea si descarcarea marfurilor - participa la realizarea inventarelor Beneficii: -posibilitate de promovare -salariu atractiv + bonuri de masa Tipul jobului: Cu normă întreagă Cerinte - experienta relevanta intr-un post similar - autorizatie ISCIR stivuitorist "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Cerinte - Personalitate energică, cu atitudine pozitivă, amabilă; - Cunoştinţe avansate de limba engleză; - Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet); - Permis de conducere categoria B -Fara cazier Responsabilitati - emitere de acte contracte auto -reprezentare clienti la serviciul inmatriculari politie drpciv si primarie -mentinerea relatiilor si gestionarea portofolului cu clientii companiei - Preluati, directionati apelurile telefonice, mesajele; - Pregatiri scrisori, e-mailuri, memorii, prezentări și rapoarte; - Printati, fotocopiati, arhivati documente relevante (transmitere corespondenta curier , e-mail ) pt cei interesati cv -urile se pot transmite prin romjob Programul este flexibil ! Salar fix + comision
-
Candidatul Ideal: Studii medii de specialitate sau studii superioare tehnice (electrica, mecanica, electro-mecanica); Experienta minim 5 ani in domeniul electric, mecanic sau electro-mecanic; Experienta in coordonarea unei echipe; Cunostiinte solide in: operare calculator (MS Office, ERP), scheme si simboluri electrice, desen tehnic; ISO 9001:2008; Experienta in lucrarile de santier pentru punere in functiune ansamble subansamble. Responsabilitati: Îndrumă, coordonează, organizează şi răspunde de buna desfăşurare a activităţii de producţie; Asigurarea, urmărirea mentenanţei echipamentelor din santier potrivit planificarii (intern sau extern); Stabileşte programul de intrare în procesul de fabricaţie a comenzilor noi în funcţie de gradul de aprovizionare cu materialele necesare şi de personalul disponibil; Răspunde de încadrarea în norma de ore stabilită prin fişa de manopera; Efectuează instructajul periodic de SSM şi PSI pe santier pe baza planificarii si a tematicii puse la dispozitie de catre consultantul extern. Beneficii: Salariu atractiv; Tichete de masa, in valoare de 30 lei zi; Decontare transport; Abonament medical; Prima de performanta pana la 1 salar net, la final de an. Descrierea companiei: Companie 100% franceză, parte a grupului Gonzales, înființată în anul 2002, Energom are peste 22 ani de experiență în integrarea de tablouri electrice și echipamente electromecanice: conveioare, bancuri de test, mașini speciale.