Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2021-04-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Eurostar Furniture SRL angajeaza manipulanti marfa pentru hala productie mobilier. Cerinte : seriozitate si implicare.
-
Promovat
Suntem în căutarea unui coleg dedicat pentru postul de ajutor electrician - Seriozitate - Permis de conducere B - nu este obligatoriu, ar fi un avantaj Ce oferim: - Mediu de lucru plăcut - loc de munca stabil si pe termen lung - Diversitate in proiecte: instalatii electrice și curenti slabi, sisteme de supraveghere, antiefracție, control acces, detectie incendiu, automatizari și multe altele. - Salariu pe măsura rezultatelor - Pentru mai multe detalii, sună-ne sau trimite un mesaj pe WhatsApp.
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Îți place să pregătești bunătăți în baza unui unui retetar? Ești o persoană organizată și deschisă la noi provocări? Atunci hai în echipa noastra de la Pauza Mică! Împreună cu viitorii tăi colegi, vei pregăti zilnic preparate proaspete pentru clienții noștri, iar flexibilitatea și capacitatea de adaptare îți vor fi de folos în momentele în care vei avea diverse sarcini de îndeplinit. Si nu în ultimul rand, zâmbetul tău este cel care poate face diferența între o experiență bună și una grozavă. Vino să fii parte din echipa noastră, fiindcă împreună devenim cei mai buni! Ești persoana potrivită dacă: Te pasionează domeniul culinar Ești un bun comunicator și dorești să le oferi clienților o experiență de cumpărare cât mai placută Esti o persoană activă și te adaptezi ușor Ai experiență în comerțul cu produse alimentare Ești absolvent(ă) de studii medii Ce va trebui să faci: Să pregătești preparatele pe baza rețetarului pus la dispoziție și conform standardelor companiei Să lucrezi ordonat și să menții curată zona de lucru Să încasezi contravaloarea comenzilor Ce îți oferim: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. DEVICETECH SECURITY SRL organizeaza in data de 27.03.2024 ora 10:15, concurs pentru ocuparea postului de -Electrician constructor, montator aparataj si cabluri de joasa tensiune -cod COR 7441106
-
Restaurant-Terasa Stejarul își mărește echipa și angajează permanent: Ospătari cu experiența. Vârsta minima 18 ani. Bucătar Pizzar cu experiența Spălător vase Ajutor bucătar cu experiența Programul de lucru este de 2 5 sau 2 2. Pentru mai multe detalii și pentru stabilirea unui interviu va asteptam la telefon: o74o919132 Cv urile se depun la restaurant str. Corneliu Coposu 95 sau in mesaj pe whatsapp
-
Societate comerciala angajeaza personal, la departamentul achizitii. Program de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Angajez coordonator echipa de curatenie. Locatie Metro Floresti. Salariu net 3500. Contact .
-
-
Angajam muncitori calificați in constructii. Jobul presupune amenajari interioare si exterioare in zona Județului Cluj. Cautam persoane serioase, organizate si atente la detalii. Pentru mai multe detalii va rugam sa imi scrieți in privat.
-
-
Societate comerciala, angajeaza ablsolvent de drept, pentru departamentul achizitii. Program de lucru de luni-vineri, de la ora 08.00-16.00.
-
Societate comerciala angajeaza peronal, in departamentul de achizitii. Program de lucru de luni-vineri , de la ora 08.00-16.00
-
SC FOOD BNK DELIV SRL ANGAJEAZA AJUTOR BUCATAR - Salariu fix. - Program 8 ore. - Rugam seriozitate.
-
Societate comercială angajează personal calificat în executarea instalațiilor sanitare, termice. Experiența minimă 1an, permis conducere categoria B. Dacă ești o persoană dornică de a face lucruri bune, durabile, atunci ești potrivit pentru echipa noastră, cerem și oferim seriozitate, oferim salariu motivant, bonusuri de sărbători, un mediu de lucru fără stres. Dacă ești interesat, nu ezita să ne contactezi.
-
SC GDI ELECTRIC CAB SRL, cu sediul in Com. Babeni, Sat Ciocmani, Nr. 324, Judet Salaj, angajeaza 8 lucratori sortatori deseuri reciclabile, cod COR 932907, la punctul de lucru din Com. Baciu, Strada Nadasului, Nr. 16, Jud. Cluj. Salariul oferit 3300 RON brut.
-
Hotel Delaf 3* angajeaza bucatar Pentru mai multe informatii va rugam sa sunati la numarul de telefon .
-
Dorim să ne extintem atât echipa de producție tablouri cât și echipa de execuție lucrări electrice. * Oferim contract de muncă de 8 ore zi pe termen nedeterminat pentru: ELECTRICIAN TABLOTIER: - echiparea tablourilor electrice ELECTRICIAN ÎN CONSTRUCȚII: - execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune MANAGER ȘANTIER: - coordonarea activităților de pe șantier Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric Cunoștințe de bază în domeniul electric Cerințe suplimentare pentru postul de Manager Santier: - experință min 2 ani de coordonare echipa Oferim: * nivel salarial negociat la interviu * tichete de masă * bonusuri ocazionale * mediu de lucru plăcut, primitor * program de lucru de luni până vineri intre orele 7 - 15:30 ** alăturat căte imagini despre proiectele noastre
-
Societate comerciala cu domeniul de activitate în distribuția produselor de papetărie, birotica și curățenie angajează agent vânzări. Candidatul ideal: Experiența de lucru în vânzări. Experienta intr-o societate similara. Abilității de comunicare, prezentare, de organizare și o atitudine pozitivă. Seriozitate si raspundere pentru activitatile asumate. Permis de conducere cat. B. Disponibilitatea pentru munca de teren Descrierea jobului: Prezintă și promovează direct produsele serviciile prin realizarea de oferte pentru potențiali clienți si cei existenți. Participa activ la implementarea strategiei de vânzări. Realizeaza targetul de vânzări stabilit în conformitate cu politica de vânzări a firmei Prospecteaza în permanență piața in ved rea identificării de noi clienți și a creșterii cotei de piața a produselor și serviciilor. Intocmeste corect oferte si incheie contracte. Angajare conform normelor in vigoare Pachet salarial bazat pe un salariu fix plus comision din vânzări sau contract de colaborare. Mașina de serviciu, telefon. Program de lucru 8 ore zi luni - vineri Asteptam cv-uri la adresa:
-
AmaCofee angajeaza barista full time pentru noua locație din cartier Mărăști Cluj-Napoca, experienta în domeniu constitue avantaj.
-
Recrutăm BARMAN pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil.
-
Angajam Asistent Manager in sprijinirea Managerului General in administrarea eficienta a operatiunilor zilnice ale companiei si in atingerea obiectivelor strategice. Cerinte: Cunostinte avansate de utilizare a computerului, inclusiv Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint). Diploma de licenta intr-un domeniu relevant Abilitati excelente de comunicare in limba romana Abilitati solide de organizare si gestionare a timpului. Atitudine proactiva si capacitatea de a lucra independent. Experienta anterioara intr-o pozitie similara este un avantaj. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala.
-
Societate comerciala angajeaza consilier juridic cu studii superioare juridice finalizate cu diploma de licenta cu - experienta minim 2 ani in calitate de jurist. - experienta in redactarea actelor cu caracter juridic: notificări, somații, adrese către diverse instituții, cereri de executare silită, plângeri penale, contestații, întâmpinări și alte acte cu caracter juridic; - experienta in colaborarea cu autoritati si institutii publice: ORC, ANAF, OCPI, UAT etc; - capacitatea de a comunica clar atât in scris cat si oral; - cunoștințe foarte bune de utilizare a Ms Word, Ms Excel; Descrierea jobului - reprezentarea intereselor societatii in fata instantei; - consilierea managementului societatii in probleme juridice; - reprezentarea societatii in fata autoritatilor si institutiior publice, a persoanelor fizice/juridice; - punerea in executare a hotararilor judecatoresti; - redactarea si depunerea de documente necesare efectuarii mentiunilor/inregistrarilor in Registrul Comertului, hotarari AGA, notificari, instiintari, somatii de plata; - depunerea si gestionarea documentelor necesare pentru realizarea formalitatilor pentru Cartea Funciara a imobilelor; - monitorizarea permanenta a modificarilor legislative si aducerea la cunostinta a obligatiilor ce revin societatii din punct de vedere legal.
-
Florăria Ioana își mărește echipa ! Experiența în domeniu nu este necesară dar consituie un avantaj Responsabilități: - preluarea comenzilor - executarea comenzilor - mentinerea curățeniei in florărie - confecționarea de buchete și aranjamente florale Suntem în cautarea unei persoane responsabile . Oferim suport pe toată perioada de integrare și te vom învăța să faci toate aranjamentele. Program: Program în ture o zi cu o zi. 2 weekend-uri lună L-V: S: D:08:00-16:00 Se oferă contract de munca pe perioadă nedeterminată si salar atractiv ! Florăria Ioana se află pe Str. Avram Iancu nr.20 (lângă Cimitirul Central) Pentru mai multe informații : sau