Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2021-06-29-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza urgent OPERATOR CNC (Abkant) in Cluj-Napoca, langa aeroport! BENEFICII: - Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; - Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; - Transportul decontat; - Bonus lunar de performanta; - Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: - Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; - Experienta pe o pozitie similara; - Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sa nu puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe numarul 0729 800 721!
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Cautam sofer profesionist posesor permis categ C, E , certificat de pregatire profesionala (atestat) pentru tractari auto utilaje si transport autovehicule intern, pentru camion 6,5t 7.5t cu sau fara remorca 3,5 t Cerinte atestat profesional, analize medicale valabile, aviz psihologic valabil, cazier, permis categ C, E , domiciliul pe raza localitatii Cluj-Napoca sau imprejurimi, experienta constituie avantaj Contract de munca cu salar fix + diurna + procent
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca angajeaza receptioner full-time. Vino sa te alaturi echipei de specialisti Hotel Transilvania, un hotel de 3 stele, in centrul Clujului, unde oferim un mediu de lucru motivant si program avantajos. Cerințe: - limba engleză - obligatoriu - cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj - aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel) - studii în domeniul turismului sau experiență ca recepționer - avantaj Descrierea postului: - preia și înregistrează rezervările; - primește, înregistrează și cazează clienții; - tine evidenta clienților în programul informatic de recepție hoteliera; - promovează produsul turistic hotelier; - aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei; - negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite; - efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur); - operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur; - transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților; - înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție; - rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate; - la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată. Aptitudini la locul de munca: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; -nivel inalt de responsabilitate; -bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Programul de lucru: Program in ture de 12-24 12-48: - se lucreaza tura de zi de la 8: de ore libere dupa tura zi - ziua urmatoare se lucreaza tura de noapte de la 20: de ore dupa tura de noapte (2 zile libere) Beneficii: - salariu motivant - spor de noapte - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata. - situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. - se acorda diploma de recepționer, acreditata de ministerul turismului, recunoscuta pe tot teritoriul României, pe baza participării la cursului la locul de munca - participare gratuita la primul curs care se va desfășura la sfârșitul perioadei contractuale de 1 an.
-
-ofer post receptioner. cerinte-diploma de receptioner-daca nu ,calificare la locul de munca-finalizata cu diploma-suntem acreditati pentru specializare. - cunoasterea limbii engleze,avantaj -cunoasterea inca aunei limbi de circulatie internationala -absolvent a Universitatii de Geografia turismului-avantaj -cunoasterea programului de gestiune hoteliera Hostware-avantaj -ablitati de comunicare -atitudine pozitiva fata de munca -posibilitatea de a lucra in ture de zi/noapte -aptitudini de marketing. -corectitudine -posibilitati de adaptare la munca individuala si colectiva -responsabil-modalitati de facturare, plata,casa -
-
Studii superioare tehnice, (constructii, topografie, instalatii, etc) - întocmire propunere tehnică licitații - Foarte bune cunostinte de utilizare Microsoft Office - Cunostinte AutoCad sau alt program similar - Persoana dinamica, flexibila, activa, responsabila, foarte bine organizata, orientata catre obtinerea de rezultate - Foarte bune cunostinte tehnice in domeniul constructiilor de drumuri in special - Poza CV - Permis de conducere Categoria B - se ofera pachet salarial atractiv functie de nivelul de experienta detinut
-
Angajam curieri !!! Ai o societate comerciala si una sau mai multe dube albe ? Ti-ai dorii sa faci parte din cel mai dinamic domeniu de business din tara? Vrei sa faci parte dintr-o companie de top , care functioneaza dupa STANDARDE ISO ! Te anunt ca suntem in cautare de colaboratori pe termen lung in Mures Subcontractam zone cartiere FARA COSTURI ! NU TREBUIE SA PLATESTI TAXE DE FRANCIZA SAU CHIRII ALE DEPOZITULUI ! FACTURI PLATITE LA 15 ZILE DE LA DATA FACTURARI GRILA DE PLATA INTUITIVA SI BAZATA PE PLATA STOPURILOR SI A KILOMETRILOR Castig intre 400 si 600 RON pe zi !!! Responsabilitati: Scanarea coletelor pe zonele de livrare si incarcarea acestora in duba Efectuarea livrarilor si ridicarea comenzilor (plicuri colete)- în zonele rutele alocate Program de luni pana vineri Mai multe informatii la 747086185-Ionut Cirloga P
-
Promovat
Manpower recruteaza electrician pe perioada nedeterminata in Cluj! BENEFICII: - Sprijin pe perioada delegatiei; - Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; - Cazare si transport asigurat; - Asigurare privata de sanatate; - Diurna pe perioada delegatiei; - Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE: - Studii medii de specialitate (profil electric); - Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; - Experienta in domeniul automatizarilor industrial; - Cunostinte de limba engleza nivel conversational - criteriu obligatoriu; - Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); - Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; - Cunostinte de bază in domeniul mecanic; - Permis de conducere cat. B; - Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI: - Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; - Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; - Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; - Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii. Detalii la numarul de telefon: 0729 800 721 sau ne puteti transmite CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la nr. 0729 800 721!
-
Profilco RO, depozit de profile din aluminiu si accesorii pentru tamplarie angajeaza reprezentant comercial programul este luni-vineri 08:00-17:00 Pentru detalii va asteptam la interviu
-
Playful Learning, caută colaboratori! Căutăm oameni pentru care răbdarea, grija și empatia sunt abilități pe care le are și totodată le îmbunătățește constant. Ce vei face? - îi vei sprijini pe copii în dezvoltare, prin activități educative și de îngrijire, - formezi și menții relații cu părinții, - vei fi creativ în propunerea de activități pentru școlari. Așadar ...dacă ai abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sală și reușești să gestionezi relații între preadolescenți cu empatie și respect, dacă te descrii ca fiind o persoană blândă, dedicată, veselă și plină de energie, care îndrăgește copiii, dacă ești o persoană creativă, atentă la detalii, cu o atitudine pozitivă, abia așteptăm să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău și vom programa o întâlnire pentru a ne cunoaște personal.
-
Hotel restaurant Picadilly cauta echipa pentru sezonul de vara. Avem nevoie de barmani doua posturi.Ospatari si ajutor de ospatar. Data de incepere 15-20 Mai. Locatia se afla in Constanta, Mamaia
-
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Pregătirea comenzilor pentru clienți conform graficului de livrări Asigurarea că marfa comisionată corespunde 100% cantitativ și calitativ cu comanda clientului și menținerea legăturii cu acesta pentru a lămuri eventualele neclarități. Etichetarea și placarea corespunzatoare a comenzilor ce urmează a fi livrate, verificarea termenelor de valabilitate ale produselor, Asigurarea prezenței sortimentului de marfă disponibil pe raion, de pregătirea și participarea la inventare. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv şi impresia pe care o lăsaţi în relaţiile cu clienţii noştri este de amabilitate şi competenţă. Puteţi să lucraţi rapid şi conştiincios şi sunteţi oricând gata să vă oferiţi ajutorul Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Ești în căutarea unei oportunități profesionale în domeniul livrărilor? Alătură-te echipei noastre Glovo și devino eroul nostru al livrărilor! Oferim un contract de muncă pe 8 ore zi, cu un salariu mediu lunar competitiv de 9856 Ron. Salariul se bazează pe un tarif orar între 38-44 Ron pe oră. La Glovo, avem grijă de angajații noștri, oferindu-le un mediu de lucru sigur și motivant. În plus, bonusurile generoase pentru performanță sunt la îndemâna ta. Fii parte din echipa noastră și adu bucurie clienților noștri în fiecare zi! Aplică acum și începe o carieră de succes alături de noi! #JobGlovo #LivratorEroic #QuickLivery #Locuridemuncacluj
-
Ești în căutarea unei oportunități profesionale în domeniul livrărilor? Alătură-te echipei noastre Glovo și devino eroul nostru al livrărilor! Oferim un contract de muncă pe 8 ore zi, cu un salariu mediu lunar competitiv de 9856 Ron. Salariul se bazează pe un tarif orar între 38-44 Ron pe oră. La Glovo, avem grijă de angajații noștri, oferindu-le un mediu de lucru sigur și motivant. În plus, bonusurile generoase pentru performanță sunt la îndemâna ta. Fii parte din echipa noastră și adu bucurie clienților noștri în fiecare zi! Aplică acum și începe o carieră de succes alături de noi! #JobGlovo #LivratorEroic #QuickLivery #Locuridemuncacluj
-
Firma de Securitate angajează Dispecer, condiții avantajoase de munca
-
Firma de Securitate angajează Agenti de Securitate cu Atestat ,salar peste minim pe economie și la timp,nu răspund la mesaje
-
Bună ziua, Suntem în căutarea unor persoane pasionate de shopping, cu o atenție deosebită pentru nevoile clienților și un simț al stilului bine dezvoltat, pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Personal Shopper. Cerințe: Orientare către detalii și capacitate de organizare Permis de conducere categoria B și disponibilitate pentru deplasări Beneficii: Salar motivant, cu posibilitate de bonusare în funcție de performanțe Mașină la dispoziție pentru desfășurarea activității Oportunități de dezvoltare și creștere profesională în cadrul companiei Dacă sunteți o persoană entuziastă, cu o pasiune pentru shopping și doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă invităm să aplicați pentru acest post de Personal Shopper. Trimiteți CV-ul Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre! Cu stimă, Echipa Quicklivery tel:
-
Afla mai multe :https://quicklivery.ro Prietenii buni la QuickLivery se cunosc Dacă te angajezi la noi și încă aduci și alți prieteni în cadrul firmei, îți oferim o recompensă de 150 RON Iar dacă aduci 3 (pe lângă cei 450lei) vei primi și un bonus în plus de 500 RON Sună bine? Contactează-ne: Afla mai multe :https://quicklivery.ro
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj. Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului; La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 4. Asigurare medicala privata; 5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 6. Program de lucru flexibil (in ture); 7. Posibilitati reale de avansare; 8. Traininguri de specialitate; 9. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa! Publi2
-
Noodle Pack te întâmpină chiar la aeroport! Noodle Pack caută Lucrător comercial Assistant Manager Manager de restaurant în cadrul Aeroportul Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru! Ce îți oferim: -pachet salarial motivant; -bonuri de masă în valoare de 30 lei zi; -Transport decontat pe 2 linii de autibuz -Prima conditii speciale garantata lunar -ai ocazia să testezi preparatele Noodle Pack în fiecare zi; -program în ture -pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta; -te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta; Ce ne dorim de la tine: -experiența anterioară în domeniul de activitate al companiei (Horeca QSR Fast food) pe poziții similare, este un plus dar nu necesar; -ai atitudine pozitivă și îți place să lucrezi alături de oameni faini? Ești candidatul perfect! -vrei să evoluezi și să înveți lucruri noi Noodle Pack te așteaptă în echipă! Ce vei face la noi: -lucrezi în zonele restaurantului unde experiența ta contează bucătărie, zona caselor de marcat; -pregătești produsele la standardele Noodle Pack, în condiții stricte de igienă și siguranță alimentară; -programul de muncă este în ture. Despre noi Welcome Noodle Pack! Cu sediul central în Cluj Napoca, am crescut cu pasiune, entuziasm și consecvență, din 2015. Avem în prezent 37 de locații, o cifră de afaceri netă de aproximativ 20 de milioane euro și în jur de 450 de angajați. Suntem o companie în plină ascensiune, care se implică activ în comunitățile din care face parte și care oferă oportunități diverse de dezvoltare acelora care caută un loc de muncă stabil, într-o echipă plină de viață, care găsește inspirația să trăiască așa cum îi place. Învățăm de la cei mai buni, nu facem compromisuri când vine vorba de valorile noastre, tratăm cu respect fiecare persoană care ne trece pragul și nu uităm să ne bucurăm de viață.
-
Compania Romforlift Srl din Cluj Napoca angajeaza mecanic, electromecanic, electrician, tehnician intretinere si service pentru repararea si intretinerea stivuitoarelor, respectiv a mecanismelor de ridicat. In vederea asigurarii service-ului sau intretinerii de stivuitoare la sediul Beneficiarului sau in atelierul propriu, Romforlift angajeaza mecanici, electromecanici sau tehnicieni de service. Descrierea activitatii: - efectuarea intretinerilor si/sau asigurarea diagnosticarii stivuitoarelor, identificarea pieselor necesare reparatiei - asigurarea prin atitudine a bunei imagini a societatii Romforlift - ingrijirea si mentinerea curata a autoutilitarei de service si a dotarilor aferente - respectarea cu strictete a Protectiei Muncii si folosirea echipamentului de protectie din dotare - intocmirea Rapoartelor de Service cu ocazia efectuarii lucrarii si transmiterea informatiilor utile in vederea identificarii pieselor necesare. Candidatul ideal: - specializare / studii electromecanic sau mecanic, - experienta de minim 6 luni in oricare din specializarile de mai sus - experienta in domeniul stivuitoarelor sau in domeniul utilajelor constituie un avantaj - capacitatea de a lucra individual - abilitati de comunicare cu beneficiarii firmei - disponibilitate pentru deplasari (unele lucrari se efectueaza la sediile beneficiarilor) - permis conducere categoria B Oferim: - Salar atractiv si motivant, pentru avansati 1000 -1400 Euro net , incepatori 700 Euro net. - cursuri practice pentru incepatori - deplasare asigurat cu utilitara - sistem de bonificatii - desfasurarea activitatii intr-un colectiv tanar si dinamic Daca esti inetresat de un astfel de job nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau la adresele de email de pe site www.romforlift.ro sau contacteaza-ne la Avem la vanzare din stoc sau la comanda stivuitoare second hand, motostivuitoare reconditionate, electrostivuitoare second hand cu garantie, transpalete manuale second hand, electrostivuitoare second hand, stivuitoare 4x4, motostivuitoare second hand, reach truck second hand, stivuitoare laterale second hand, stivuitoare SH, electrostivuitoare SH, motostivuitoare SH de marca toate stivuitoarele ,stivuitoarele laterale, reachtruck-uri, toate vin reconditionate, revizuite si oferim si garantie.
-
Promovat
Daca ai experienta ca ELECTRICIAN in domeniul automatizarilor industriale, cunosti limba engleza la nivel conversational, detii permis Cat B si esti deschis sa lucrezi in deplasare, la sediul clientilor nostri, avand in acelasi timp posibilitatea de a descoperi tari si culturi noi, te asteptam la un interviu in care sa ne cunoastem si sa iti oferim mai multe informatii. PENTRU A APLICA LA ACEST JOB, ESTE IMPORTANT SA LOCUIESTI IN CLUJ-NAPOCA SAU IN PROXIMITATE DEOARECE ATUNCI CAND NU ESTI PLECAT IN DELEGATIE, LUCREZI ALATURI DE COLEGII DIN DEPARTAMENTUL ELECTRIC Hai sa iti detaliez care sunt responsabilitatile ca ELECTRICIAN ON-SITE: - Executi si instalezi echipamente automatizate pentru linii de paletizare si conveioare la sediul clientilor - Montezi pe pozitie conveioarele in timpul instalarii - Identifici problemele aparute in timpul instalarii si oferi feedback sefului de echipa/site managerului - Testezi instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii - Respecti standardele CSi Romania. Pe langa responsabilitatile specifice postului, avem si beneficii . Salariu raportat la experienta, bonus de performanta, diurna pe perioada delegatiilor, asigurare medicala privata si pensie privata. Pentru a aplica la acest job, este important sa locuiesti in Cluj-Napoca sau in proximitate deoarece atunci cand nu esti plecat in delegatie, lucrezi alaturi de colegii din fabrica, in cadrul departamentului electric.