Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2022-04-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Căutăm 2 colegi noi, responsabili și dornici de a crește profesional într-un mediu dinamic și plăcut. Oferim un loc de muncă unde poți să înveți mereu și să te dezvolți. Ce oferim: - Salariu între 1000 EURO și 1400 EURO NET. - Program de lucru: 10:00 - 22:00. - Mediu excelent pentru creșterea profesională. Cerințe: - Minim 2 ani de experiență pentru bucătar. - Bune abilități de organizare. - Respectarea regulilor de curățenie și igienă. Trimite-ne CV-ul tău și hai să creștem împreună!
-
Promovat
Compania Case Aplus in expansiune Ce Proiectează, Produce și Execută: Case din lemn, Sarpante, Plansee și structuri din lemn industralizate, angajează Operator de masini automate semi-automate. Se oferă -venituri motivante -beneficii suplimentare -posibilitatea realizarii unei cariere -program flexibil full-time -cursuri gratuite de initiere și perfectionare -apartenenta la un Brand Recunoscut pentru calitate si seriozitate Cerințe: -abilități bune de comunicare și lucru în echipă -dorința de realizare profesională -cunostințe bune de lectura a desenelor tehnice.
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Electrician curenți slabi Căutăm un electrician cu sau fără experiență pentru a se alătura echipei noastre de tehnicieni și mecanici. Electricianul va fi responsabil pentru instalarea, întreținerea și reparația sistemelor electrice și electronice în clădiri rezidențiale industriale și comerciale. Responsabilități: Realizează lucrări de montaj instalaţii electrice de curenţi slabi (detecţie incendiu, alarmare efracţie, supraveghere video, control acces, sonorizare, date-voce, etc.) în conformitate cu documentația tehnică pusă la dispoziţie şi a normativelor în vigoare; Realizează lucrări de mentenanţă pentru instalaţiile electrice de curenţi slabi; Realizare cablare curenți slabi aparent și îngropat (rețele voce-date, sisteme detecție incendiu, supraveghere video, sisteme antiefracție, automatizare porți, sisteme smart-home); Montaj și realizare conexiuni echipamente securitate (camere, detectori efracție + incendiu, rack), echipamente voce-date (prize voce-date, echipamente active rețea); Programarea sistemelor instalate; Intervenții pentru diagnosticare și remediere defecțiuni; Cablare fibră optică + sudură fibră optică + diagnosticare defecțiuni rețele fibră optică cu OTDR; Cablare rețele voce-date, verificare și certificare rețele realizate; Realizarea conexiuniilor și montajul tablourilor electrice - conform plan și schemă monofilară. Cerințe: Absolvent de școală profesională / liceu profil electric, automatizări; Experiența pe post similar, cursuri de specializare în domeniu constituie avantaj; Bune cunoștințe de electrotehnică și automatizări industriale (PLC-uri, bucle de măsură și acționare, senzoristică, interpretare scheme electrice); Abilitatea de a utiliza echipamente de măsurare și de diagnosticare a defecțiunilor în sistemele electrice și electronice; Abilități de comunicare, relaționare, lucru în echipă, serios, conștiincios, cu putere de muncă și studiu, dornic de perfecționare; Capacitatea de a lucra în condiții de stres și de a respecta termenele limită stricte; Abilități de organizare; Permis auto categoria B constituie avantaj; Disponibilitate deplasare în țară. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii (reduceri și gratuități pentru servicii medicale pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, etc); Echipamente de lucru de calitate superioară; Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Cluj la Biroul informatii clienti precum si pe site-ul companiei SELGROS la sectiunea Cariere Descrierea postului: Responsabilități principale : Supravegherea descărcării ordonate a mărfii Verificarea exactită ii documentelor de livrare i intrare a mărfii controlul calită ii ambalajului, al etichetării i al prospe imii mărfii (termene de valabilitate) Vertificarea diferen elelor cantitative pe avizul de înso ire a mărfii cu semnătura oferului Înregistrarea diferen elelor pe IM-Blanco (note de intrare recep ie neprelucrate) exprimate în unită ile de vânzare Selgros Prelucrarea retururilor, indiferent de tipul lor i circuitul intern de marfă Confirmarea recep ionării mărfii prin semnătură i tampilă de intrare marfă Transportul mărfii în Recep ia mărfii, respectiv la etichetare Schimbul de recipiente la transport Preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorilor ierarhici sau a directorului de magazin Asigurarea i men inerea ordinii, cură eniei i siguran ei în recep ia mărfii Cerinte: Studii medii Abilități de comunicare; Orientare catre client; Experienta in domeniul comercial reprezinta avantaj. Oferta Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC angajam muncitori calificați în construcții-amenajări interioare Cautam oameni serios -de buna credință Salariu motivant în funcție de experienta concediu plătit bonusuri de performanta program 08-17 de luni pana vineri plata de 2 ori pe luna pentru mai multe informații contactați-ne telefonic
-
Firma de securitate angajăm personal de pază pentru Cluj-Napoca și Dej.
-
Firma de paza angajează agenți de securitate cu sau fără experiență în Cluj-Napoca și Dej.
-
Curier Mâncare - Bolt Food Tazz Glovo Suntem în căutarea unui curier de mâncare dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre în calitate de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii mereu în mișcare, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine! Ce vei face: Livrarea comenzilor de mâncare în timp util și în siguranță către clienți Interacționarea cu clienții într-un mod amabil și profesionist Asigurarea calității și integrității comenzilor pe parcursul livrării Utilizarea eficientă a aplicațiilor și a dispozitivelor tehnologice pentru a primi și a livra comenzile Respectarea regulilor de siguranță rutieră și a legislației în vigoare Ce oferim: Training - te invatam pas cu pas tot ce ai nevoie Oportunitatea de a lucra într-un mediu flexibil și independent Program de lucru flexibil, adaptat nevoilor tale Pachet salarial atractiv și plăți săptămânale Posibilitatea de a câștiga bonusuri în funcție de performanță Oportunități de a câștiga un venit peste medie și bonusuri considerabile 5% cash-back pentru combustibil, piese si reparatii Echipament special (tricou, geaca, geanta) conform marcii Bonus de recomandare Oportunitatea de a te dezvolta singur, te ajutam sa iti creezi propria sub-flota Cerințe: Permis de conducere categoria B Vehicul auto pe care il vei folosii pentru job Abilități bune de comunicare și interacțiune cu clienții Atenție la detalii și capacitatea de a respecta termenele limită Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Contract: full time - 8 ore zi part time - 4 ore zi full time - 8 ore weekend part time - 4 ore weekend Angajam si elevi studenti, varsta minima 16 ani. Dacă ești o persoană responsabilă, orientată către clienți și îți place să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru poziția de curier pentru platformele Bolt Food, Tazz și Glovo. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de livrare a mâncării la domiciliu! * Mai multe detalii telefonic la nr. afisat, mesaj sau prin aplicare directa si te contactam noi. Publi24_16951683
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei Detalii: Cu stima, Alina BANAI
-
Caut angajare ! Șofer cat b cu experiență caut curse tur retur Cunoștințe gps, coordonate , foi de somn pe Germania, Foi parcurs ,delegatii, foi CMR etc Exclus comunitate,doar tur retur cu plată după fiecare cursă sau pe Țară
-
angajam front office manager pentru hotel 3 stele din centrul Clujului. cerinte-experienta de minim 3 ani -licenta in turism -brevet in turism - cunoasterea sistemului de gestiune hoteliera Hostware -aptitudini manageriale -cunoasterea limbii engleze scris,conversational - avantaj -cunoasterea linca a unei limbi de circulatie internationala -cunoasterea metodelor de promovare si marketing in industria hoteliera -tehnici de negociere,contracte -rezolvarea problemelor ridicate de clienti -cunoasterea si promovarea serviciilor hoteliere
-
Angajam camerista pentru hotel 3 stele cu 28 camere din centrul Clujului. Program de lucru 7 ore/zi. Se lucreaza si sambata si duminica,dupa programare,avand liber 48 ore in timpul saptamanii. avantaj,diploma de camerista,si experienta in domeniu.
-
Companie de telecomunicatii, angajeaza TEHNICIAN sau MUNCITOR NECALIFICAT pentru instalare cabluri de telecomunicatii si retele electrice, cu sau fără experienta. Se cere: Permis auto seriozitate apt pt. munca pe scara pt. instalare cabluri pe stalpi, îndemânare tehnica Se oferă: salariu motivant, bonusuri mediu de munca placut. Program de lucru L-V 8-17 Locul de munca este pentru judetul Cluj.
-
Companie de telecomunicatii, angajeaza JONCTOR FIBRA OPTICA, Cerinte: cunoasterea procedurilor de pregatire cablu, jonctionare si masuratori fo interpretarea diagramelor de jonctiune permis auto Se ofera: salariu motivant si bonusuri pe lucrari masina la dispozitie Program de lucru L-V 8-17 Zona de lucru: jud. Cluj si imprejurimi.
-
Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca angajeaza receptioner full-time. Vino sa te alaturi echipei de specialisti Hotel Transilvania, un hotel de 3 stele, in centrul Clujului, unde oferim un mediu de lucru motivant si program avantajos. Cerințe: - limba engleză - obligatoriu - cunoașterea unei alte limbi străine constituie un avantaj - aptitudini practice de operare pe calculator (Word, Excel) - studii în domeniul turismului sau experiență ca recepționer - avantaj Descrierea postului: - preia și înregistrează rezervările; - primește, înregistrează și cazează clienții; - tine evidenta clienților în programul informatic de recepție hoteliera; - promovează produsul turistic hotelier; - aplică politicile de marketing și cele tarifare ale companiei; - negociază tarifele pentru clienți în limitele stabilite; - efectuează operațiuni de check-in (verificare documente, încasare contravaloare sejur); - operează în sistemul de gestiune hotelieră rezervările și informațiile legate de sejur; - transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitările speciale ale clienților; - înregistrează și verifică datele operative, contabile și statistice specifice activității de recepție; - rezolvă reclamațiile oaspetelui sau transmite, după caz, sesizările primite departamentelor vizate; - la check-out, efectuează verificările obișnuite, inclusiv a soldurilor restante de plată. Aptitudini la locul de munca: -atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; -orientare catre client, amabilitate; -capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; -bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; -nivel inalt de responsabilitate; -bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Programul de lucru: Program in ture de 12-24 12-48: - se lucreaza tura de zi de la 8: de ore libere dupa tura zi - ziua urmatoare se lucreaza tura de noapte de la 20: de ore dupa tura de noapte (2 zile libere) Beneficii: - salariu motivant - spor de noapte - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata. - situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. - se acorda diploma de recepționer, acreditata de ministerul turismului, recunoscuta pe tot teritoriul României, pe baza participării la cursului la locul de munca - participare gratuita la primul curs care se va desfășura la sfârșitul perioadei contractuale de 1 an.
-
Hotel Transilvania*** Cluj-Napoca, angajează camerista full-time. Cerinte: - experienta de minim 1 an Avantaj: - curs camerista - cunoasterea unei limbi straine Beneficii: - salariu fix - spor de weekend - tichete de masa - asigurare medicala la o clinica privata Descrierea companiei Hotelul Transilvania*** Situat in centru Clujului, stație de autobuz in fata magazinului Central, magazine și farmacii in zona. Hotelul Transilvania reprezintă reperul central al ospitalității. Hotelul și-a desfășurat fără întrerupere de-a lungul secolelor activitatea hotelieră, reușind să rămână cu porțile deschise atât în perioadele de prosperitate ante inter postbelice cât și în perioada războaielor, adaptându-se permanent condițiilor politice, economice și sociale ale vremii.
-
Electrician căutat pentru companie specializată în servicii electrice Salutăm toți candidații interesați de postul de electrician calificat necalificat! Suntem o companie specializată în furnizarea de servicii electrice de înaltă calitate și suntem în căutarea unei persoane calificate și motivate pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Efectuarea de instalații electrice în conformitate cu normele și reglementările în vigoare Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor electrice Efectuarea de lucrări de întreținere și reparații Montarea și conectarea echipamentelor și sistemelor electrice Asigurarea respectării standardelor de siguranță și a măsurilor de prevenire a accidentelor Cerințe: Calificare în domeniul electric, cu un certificat de electrician (constituie un avantaj) Experiență practică în domeniu, preferabil de cel puțin 2 ani Cunoștințe solide despre instalațiile electrice și echipamentele corespunzătoare Capacitatea de a citi și interpreta planuri și diagrame electrice Abilități bune de diagnosticare și rezolvare a problemelor Atitudine proactivă, atenție la detalii și capacitatea de a lucra eficient în echipă Cunoștințe de bază în domeniul sănătății și securității în muncă Oferta noastră: Oportunitate de a lucra într-o companie recunoscută pe piață pentru serviciile sale de calitate Mediu de lucru dinamic și stimulant Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Dacă ești un electrician calificat necalificat și motivat, interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail .Vom analiza cu atenție fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru un interviu. Vă mulțumim pentru interesul acordat și așteptăm cu nerăbdare să ne alăturăm unui electrician talentat și dedicat echipei noastre! Cu stimă, LGL INSTAL ELECTRIC SRL
-
Responsabilități principale: Recepționarea mărfurilor de la furnizori Asigurarea calității produselor în timpul manipulării și depozitării Verificarea mărfurilor la recepție conform avizelor de însoțire Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri Utilizarea eficientă a spațiului de depozitare Asistarea la încărcarea și descărcarea mărfurilor pentru a asigura securitatea acestora pe timpul transportului Preluarea documentelor de la clienți transportatori conform indicațiilor reprezentantului sau asistentului comercial Întreținerea mașinii în bune condiții și raportarea la timp a defecțiunilor constatate prin completarea fișei de mentenanță Gestionarea colectării, sortării și depozitării deșeurilor rezultate din activitatea sa Cerințe specifice: Utilizarea transpaletului, mașinii de înfoliat, cântarului industrial și ruletei de măsurat volumele cutiilor Abilități personale: Spirit de observație Abilități practice Cooperant Responsabilitate și autocontrol Studii necesare: Cazier judiciar fără antecedente penale Certificat de absolvire a 10 clase de învățământ general obligatoriu Avantaje: Permis de conducere categoria B Atestat de stivuitorist Program de lucru: Normă întreagă Luni - Vineri, Locul de muncă: Cluj-Napoca Așteptăm aplicația ta!
-
-
Firma de catering avand locatia pe strada Avram Iancu, Cluj Napoca, angajeaza bucatar ajutor bucatar. Experienta in domeniu constituie avantaj. Se cere: seriozitate, atentie la detalii, capacitatea de a lucra in echipa. Program 1 zi lucrata cu o zi libera. Detalii la telefon , de luni pana vineri intre orele 12-17.00.
-
GRAND HOTEL NAPOCA CLUJ, Str. Octavian Goga nr 1, cauta instalator de intretinere instalatii sanitare, contract perioada nedeterminata, pachet salarial motivant.
-
Compania Romforlift Srl din Cluj Napoca angajeaza mecanic, electromecanic, electrician, tehnician intretinere si service pentru repararea si intretinerea stivuitoarelor, respectiv a mecanismelor de ridicat. In vederea asigurarii service-ului sau intretinerii de stivuitoare la sediul Beneficiarului sau in atelierul propriu, Romforlift angajeaza mecanici, electromecanici sau tehnicieni de service. Descrierea activitatii: - efectuarea intretinerilor si/sau asigurarea diagnosticarii stivuitoarelor, identificarea pieselor necesare reparatiei - asigurarea prin atitudine a bunei imagini a societatii Romforlift - ingrijirea si mentinerea curata a autoutilitarei de service si a dotarilor aferente - respectarea cu strictete a Protectiei Muncii si folosirea echipamentului de protectie din dotare - intocmirea Rapoartelor de Service cu ocazia efectuarii lucrarii si transmiterea informatiilor utile in vederea identificarii pieselor necesare. Candidatul ideal: - specializare / studii electromecanic sau mecanic, - experienta de minim 6 luni in oricare din specializarile de mai sus - experienta in domeniul stivuitoarelor sau in domeniul utilajelor constituie un avantaj - capacitatea de a lucra individual - abilitati de comunicare cu beneficiarii firmei - disponibilitate pentru deplasari (unele lucrari se efectueaza la sediile beneficiarilor) - permis conducere categoria B Oferim: - Salar atractiv si motivant, pentru avansati 1000 -1400 Euro net , incepatori 700 Euro net. - cursuri practice pentru incepatori - deplasare asigurat cu utilitara - sistem de bonificatii - desfasurarea activitatii intr-un colectiv tanar si dinamic Daca esti inetresat de un astfel de job nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau la adresele de email de pe site www.romforlift.ro sau contacteaza-ne la Avem la vanzare din stoc sau la comanda stivuitoare second hand, motostivuitoare reconditionate, electrostivuitoare second hand cu garantie, transpalete manuale second hand, electrostivuitoare second hand, stivuitoare 4x4, motostivuitoare second hand, reach truck second hand, stivuitoare laterale second hand, stivuitoare SH, electrostivuitoare SH, motostivuitoare SH de marca toate stivuitoarele ,stivuitoarele laterale, reachtruck-uri, toate vin reconditionate, revizuite si oferim si garantie.
-
DEY SECURITY DIVIZIA TEHNICA este o companie cu experienta de peste 10 ani in executia si mentenanta Sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Angajam technician Sisteme de Securitate pentru realizarea lucrarilor de instalare si intretinere a sistemelor de Securitate, Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari Candidatul ideal: - Experienta Technician Sisteme de Securitate minimum 12 luni - Studii tehnice de profil (constituie avantaj) - Certificat Tehnician Sisteme de Securitate (constituie avantaj) - Certificari dobandite de la producatorii Hikvision, Schrack, Paradox, DSC (constituie un avantaj) - Permis de conducere Cat. B (constituie avantaj) - Persoana responsabila, punctuala, organizata, atenta la detalii. Responsabilitati: - Ef ctu r a d c bl je, con xiuni p ntru sist me d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari conform unui pl n d lucru - R liz r lucr rilor d inst l r , intr tinere si program r a sist melor d S curitat , Supraveghere Video, Control Acces si Automatizari - Realizarea activitatii de mentenanta si service la sediile beneficiarilor pentru sistemele aflate in contractele de mentenanta - Efectuarea interventilor preventive/corective - Intocmirea rapoartelor de mentenanta precum si fiselor pentru interventiile efectuate; - Instruirea clientului in vederea utilizarii conforme a sistemelor instalate in locatiile acestuia Beneficii: - Contract individual de munca incheiat pentru perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta si certificari - Bonusuri de performanta pentru realizari profesionale - Prime de sarbatori - Mediu de lucru dinamic. - Posibilitati de promovare si dezvoltare pe plan profesional - Asigurarea cursurilor tehnice de pregatire in vederea obtinerii de noi certificari Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon/wa sau sa ne atasati CV-ul la adresa de e-mail.
-
NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Locatia este este Gilau! Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365 Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul